بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دانلود آلبوم (AGUST D (MIXTAPE از شوگا

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۰۲ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۱:۲۷
  • ۲۸۷۷۸

آلبوم AGUST D  اولین (MIXTAPE) شوگا

 


Release Date: 2016.08.16
Genre: Rap / Hip-Hop
Language: Korean
Bit Rate: MP3-320kbps
دانلود آهنگ ها به صورت تکی
Track List:
‍‍‍‍.
.
.
دانلود آلبوم یکجا در فایل زیپ : دانلود

دسته بندی :
 Album

دیدگاه ها [ ۱۶ ]

خییییییلی ممنون از وبلاگت من بیشتر آهنگای بنگتن رو از وبلاگ شما دانلود میکنم😘صدای شوگا مهشره به شخصه میتونم بگم که بایسم نمیدونم دیگه کیا مثل منن🐳💙🌊
مثل همیشه عالی بوس از راه دورررررررر❤
سایت در دسترس است آدرس:

KLStar.ir

-----------------------

از امروز فعالیت‌های این وبلاگ متوقف و ادامه فعالیتها در سایت می‌باشد
𝖒𝖔𝖈𝖍𝖎
عررررر حرف ندارع سایتتتت محشرههه اصن اولین وبسایتیه ک میبینم اینقد عالیع")🔥
تنکیو لاو؛)💜
تنکسسس موچییی ششههه😍😍
خیلی خوب بود 🔥✨
عالیه سایتتون 👍
فدایت عزیز💜💜
سلام چرا فایلتون بازنمیکنه😭😭🥺🥺
اهنگ tony Montana رو با جیمین خونده
عالیی🌺🌺🌺ممنون
😍💞
برای منم باز نمیشه خدااااااااا چرا من شانس ندارم
والا ک لینکا درستن
دونه دونه دانلود کن
چرا دانلود نمیشه؟
نمیدونم لینک ک سالمه آرمی جان
وای اصلا باز نمیشه
حتما لینک اون موقع مشکل پیدا کرده بود 
الان چک کردم مشکلی نداشت 
وای خدا این بشر عاولیه😍😍😍😍😍❤️
عاشقشمممممممم
الهی فداش بشمممم
بهم بگین خود کشی کنم یا زوده؟ 🥺🥺❤️❤️❤️😍😍😍😍😍😍
ئسمسئسئسئسئ 
خدا نکنههههه

فعلا زوده ، بزار هروقت گفتم با هم بریم خودکشی کنیم
مال من باز نمیکنه یه جای دیگه میبرتم ولی باز ممنون⁦❤️⁩🧡💛
♡지민♡ BTS♡
اهنگ agust D کدومشونه🥺🥺
دومی از بالا
میشه بگید چرا فایل باز نمیشه😢😢
اگه با گوشی هستی برنامه es file explorer رو نصب کن و از حالت فشرده خارجش کن
اگه کلا نشد 
تکی دانلود کن ، هیچ فرقی با همه ترک ها یک جا نداره 
سلام لینک مشکل داره
سلام
چک شد مشکلی نداشت 
چرا فایل باز نمیشه
مشکلی نداره ک
توهیچ کدومش شوگاوجیمین باهم نمی خونن؟
ن فقط شوگاست
من عاشق وبسایتتم خیلی خوبی بوسسسسسسسسسسسس
من عاشق خودتم 😍❤❤❤❤❤❤❤❤
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.