بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۲۸ ]

سلام یدونه مصاحبه ژاپنی داشتن جدیدن ... ته لباسش زرد بود سرهمی پوشیده بود همون مصاحبه هه ک ازشون پرسیدن رمانتیک ترین عضو گروه کیه یا کی دیرتر از همه گوشی جواب میده.. اونو گذاشتی سایت؟
سلام آر ام شه
نمیدانم 
تو قسمت مصاحبه هارو نگا کن
یه آرمی مهربون
سلام
ساب فارسیش رو نمیزارید؟
سلام
شاید بذاریم، احتمالا آره میذاریم
سلام جیسوگ🙋
اجرای آهنگ your eyes tell از آلبوم ژاپنی map of the soul: junior رو نمیذاری؟؟؟🙂🙂
سلام
قرار گرفت 
میشه اجرا و آهنگ صوتی your eyes tell از بی تی اس رو بزارید
اگ ام وی هم داره بزارین
سلام قرار گرفت 
Jiminmyloveforever
سلام.اجرایyoureyestellازآلبوم جدیدپسراروتوcdtvدیدین؟خیلی اجرای قشتگی بود.هرکی موافقه قلب بفرسته
ارههههه😭😭😭😭😭💞
چرا کسی یادآوری نکرد مصاحبه رو بذاریم ://// عجیب نیست؟ 😂😂
امممم

حالا که کسی یاداوری نکرد تو بکن 😂 واقعا ممنونم ازت ادمین سیما
حالا پاشو بیا اینور و خودت مصاحبه شو بزار
خیلللی ممنون
.
.
راستییییی گیف ک رو صفه اصلی گذاشتین معرکس...
خیلی قشنگه
چونمانهیوو😻



اوفففف برای به دست آوردم دل جی کی لاورا گذاشتمش
با توجه به کامنت قبلی


ازم نارحتی 😭😭😭😭😭😭😭😭😭

ببشید به خدا خیلی چیزای بدی داشتن میگفتن 😭😭😭😭😭😭😭😭

بگو که ازم ناراحت نیستی من واقعا با اون چیزایی که خوندم نمیدونستم چ کار کنم 😭 😭 😭
ناراحت نیستم ب جون خودم 😭
گاهی میزنه ب سرم از من ب دل نگیر خب؟ 😞😭😭 فک کنم بد حرف زدم اینطور برداشت کردی 😭
دربرابر اینطور آدما تاسف بخور و ترک کن مکانو 🥺 بیخودی خودتو اذیت نکن 
حالا کی گفته جیسوگ پسره؟😂😅😂
جیسوگ میدونم که دختری
ینی مطمئنم که دختری
اوپا 20 سالته 😳




اوه گاد یک عدد پسر 20 ساله ی ارمی
عجب



کیوتتتت 🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩
یسس


من که نگفتم دخترم یا پسر 😂
چرااااااااااااااااا انقدرهههههههههههههههههه سککککککککککککسییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فقط های نوتت جیننننننننننننننننننننن شتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
یقه یاز جونگ کوککککککککککککککککککک
پشت موهای نامجونننننننننننننننننننننننننن
عینک تههههههههههههه
چهره معصوممممممممم جیمیننننننننننننننننننننننن
سپ خیلی جاذابببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببب

تف تو ذات استایلیستشون...نخ سوزن کسی که موهای نامجونو درست کرده..
از آرمی هایییییییییییییییییییی ژاپنییییییییییییییییی متنفرمممممممممممممممم








منم 😊👌
سلام
خسته نباشین از امتحانا💜
دنبال اجراهای قدیمی(از همون اوایل دبیوت و...)میگردم
سایتی سراغ دارین؟ چون نمیتونم پیداشون کنم🥺
سلام💕
یوتیوب 😊 یا کنسرت های قدیمی ک تو سایت هستن
نمیشه آنلاین نگاه کرد؟باید حتما دانلود کنیم؟
هوپی لایو گذاشته.نمیزارین؟؟
فرصت بده عزیز من ما کی برنامه ای رو نذاشتیم اخه -_-
نمیشه آنلاین نگاه کرد؟؟ حتما باید دانلودش کنیم؟
آنلاین باید بری یوتیوب
این کوکه؟؟؟؟؟!!!
متناابلییعیفییزبیعب😭😭😭😭😭جیسوگ الان تنها سهم من از وبت عکساییه که میزاری😂🤦‍♀️🤦‍♀️😭😭

میخوااام ببینممممشششش😭😭😭😭😭

همشووووون عااالییین💜💜
واییییییییییییییییییی چقد قشنگ بوددددددددددددددددددددددد.
هولییییییییییی شتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
جین چقد با حرص خوند آهنگو😂
خلاصه که خیلی باحال بود ولییی دوتا ممبر یه کاری کردن که نباید میکردن:)))
خدایا جیکوک را از ما نگیر؟😕
نه برا من بگیر، آره بگیری بهتره😂😂
قشنگ بود خداوکیلی😢💜
اشکم دراومد😢❤

تازههههههههه روز دختر به تمام دختران در این سایت مبارک🎉
متاسفانه روز پسر نداریم ، ولی به فن بوی های بی‌تی‌اس عم تبریک میگم.
شماها حساب کنید روز پسر عم وجود داره😁:)
گامساهاب‌نیدا
سارانگه لاو❤❤
آنیو🙋💚💖💝

پ.ن: امسال که فستا، مپ اوف د سُل جُرنی، استی گولد، دیر کلاس اوف ۲۰۲۰، بنگ‌بنگ کُن، آخرین کادو فستا، لایو با جیکوک شروع و تموم شد:\
ویکوک، یونمین عم لایو داشتن. اون چرا ترند نشد؟:\
خدا میدونه😐
جین💜💜💜🤤
و دیگر هیچ
💫😻
تنکس لاو خیلی زحمت کشیدی
امتحانات تموم نشد؟
خداییش من امروز توی تستچی فقط تست بی تی اس شناسی زدم اخرش نوشت شما ۶۷% بی تی اس را میشناسید
بعدش رفتم یه سری تست زدم تو مجله تایم که به کدوم یک از اعضای بی تی اس شبیه ترید
خودم از اول میگفتم جین و اخرش هم جین دراومد
چون تو یه ماه به دنیا اومدیم ، رنگ مورد علاقمون ابیه ، عدد مورد علاقه مون چهاره
یه سری عادت های شبیه به همدیگه رو هم داریم
میشه شمام تست بی تی اس شناسی برامون بزارید؟ خواهشن
وای اینجا همشون خدان لعنتیا😭😭💖💖💖
به نظره من هم استعداد جین تو وکال و هم استعداد جی هوپ تو رقص تو بی تی اس زیاد دیده نمیشه
فک.کنم جیمین و کوک میخوان کام اوت کنننن اینهمه امسال این دوتا مومنت میدن بیرونن 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
به نظرم با این آهنگ قدرت ووکال جین به همه ثابت میشه.
ولی نمی‌دونم چرا احساس میکنم بیگ هیت از استعداد جین استفاده نمیکنه.
ووکال جین خیلی قویه
من عاشق وکال جینم
ینی توی کل کنسرت اسپیک منتظر میموندم اجرای اپیفانی برسه و جین قسمت اوجشو بخونه
و واقعا فکر نمیکنم کسی با گوش دادن به اون تیکه به وکالش شکی کنه
هیچ وقت اجرای اپیفانی توی تورها برام تکراری نمیشه و هر دفعه مو به تنم سیخ میشه 😁💜✋
و دقیقا توی استی گلد هم همینطوریم
فقط منتظرم جین بخونه
کاممسساااممننییداااااااااا ⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩😍😍😍😍😍🤩🤩🤩🤩🤩🤩⁦❤️⁩⁦❤️⁩😍😍⁦❤️⁩🤩⁦❤️⁩🤩🤩⁦❤️⁩😍🤩❤❤❤❤❤

کیفیت ۱۰۸۰رو هم می‌دارید یا نه ؟
لابیوووووووووووو🤪😻😻💜


میزارم
jisongiiiiii
sarangheeeeeeeee
TT TT TT TT
💙لابیوووو😻🌴
💛
دیگه از بس تعریف کردیم کلمات تموم شدن😂😍💜
از دست اینا
مصاحبه ای هم داشتن اونجا؟
چرا امسال همچی اینقدر جیکوکیه؟!یا فقط من اینجوری فک میکنم😍
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.