بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دانلود وبتون SAVE ME از BTS (زبان فارسی)

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۰۲ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۱:۳۵
  • ۱۰۰۲۱۹

دانلود وبتون SAVE ME از BTS

زبان اصلی خود وبتون:انگلیسی

نویسنده : LICO

شرکت: bighit

روز های انتشار: پنج شنبه

زبان وبتون قرار داده شده: فارسی

 

.

دانلود فایل PDF:

#1 prologue

#2 Ep.01

#3 Ep.02

#4 Ep.03

#5 Ep.04

#6 Ep.05

#7 Ep.06

#8 Ep.07

#9 Ep.08

#10 Ep.09 

#11 Ep.10 

#12 Ep.11

#13 Ep.12

#14 Ep.13

#15 Ep.14

#16 Ep.15


:(آنلاین (زبان فارسی 

#1 prologue

#2 Ep.01

#3 Ep.02

#4 Ep.03

#5 Ep.04

#6 Ep.05

#7 Ep.06

#8 Ep.07

#9 Ep.08

#10 Ep.09

#11 Ep.10

#12 Ep.11

#13 Ep.12

#14 Ep.13

#15 Ep.14

#16 Ep.15



:لینک اصلی خود وبتون

#1 prologue

#2 Ep.01

#3 Ep.02

#4 Ep.03

#5 Ep.04

#6 Ep.05

#7 Ep.06

#8 Ep.07

#9 Ep.08

#10 Ep.09

#11 Ep.10

#12 Ep.11

#13 Ep.12

#14 Ep.13

#15 Ep.14

#16 Ep.15

.

.

برای خواندن وبتون به صورت  آنلاین نیاز به ف*یلت*ر شکن دارید

 

وبتون چیست ؟ کلیک کنید

خسته نباشید همگی ، چهارده هفته با هم بودیم با وبتون سیو می 💙

دسته بندی :
 Program 1 ترجمه

دیدگاه ها [ ۳۷ ]

من سر وبتونام دارم حرص می خورم اونم واسه این که سر هیچ کدم شانس ندارم همچین دیر می زارن البته تقصیر اینا هم نیست نویسنده چیزش بلخر دیر دیر میده و خلاصه. قشنگ دارم سر دیر دادن وبتونا. جون میدم. اگه مهربان بودیم رفتیم اگر نامهربان بودیم باز رفتیم
قسمت آخر آنلاین برام باز نمیشه حتی فیلتر شکن هم روشن کردم اما نشد چیکار کنم:(
از بقیه لینک ها استفاده کن 
خیلی گریه کردم خدایی براش خدایی کی فکر میکرد آهنگ i need you اینقدر خوبه
نگووووو ای نید یو جزو پنج تای اول از اهنگای مورد علاقه مههههه😭😭😭😭😭
لنتییی خیلییی خوبهههههه
پرسیدم وبتون چیه چون اونجا که نوشته کلیک کنید برا من باز نمیشه گفتم بگم دوباره آدرس همون جارو بهم ندین😁😅😅
وبتون چیه اصلا لطفا جوابمو بدین😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
امم عزیز وبتون داستان تصویریع یعنی 
توش عکس داره و اینا 
من اولشو خوندم غمم گرفت چرا ؟
و اینکه قشنگه 💜
خوشمان آمد و موفق باشید.
چونن غمگینه😕منم خوندمش همچین حسی بهم دست داد
اری اری در عین غمگین بودنش قشنگه 
فداییتتتت💜💜
خوبه حرف نداره ولی شخصیاطاشون شبیه خودشون نیستن شاید باشن ولی یه زاره شبیه خودشونان
چقد شبیه موزیک ویدیوشون بود؟😢
صحنه رمانتیک داره که بخونمش؟😁😂
اصا فکرشم نکن که بیگ هیت واسمون صحنه رمانتیک بزاره 😂
.Hi I want to see you up close Com you tell me how Ican chat with you Good bye
راستی گلم...انگار دو تا وبتون دیگم هس
WE ON HIP HOP LOVER اینارو داری؟؟؟
خیرر ندارم متاسفانه
💜방단소년단/얼미💜
مرسی از سائت فوق العادتون عالیییی بود خیلی قشنگ بود و در عین حال غم انگیز خیلی زیبا بود و خوب هم ترجمه شده بود من که واقعا لذات بدم ازش ولی ای کاش طولانی تر بود😣آخه خیلی خوب بود و اینکه پیانش دیگه زیادی باز بود خلاصه ممنون ازتون
سلام ببخشید این همون smeraldo books bts هستش؟
ممنون میشم جواب بدید💜🌹
سلام
نچ
سلام ببخشید میشه لینک دفترچه نوت لاو یورسلف که توی کامنتا قبل بهش اشاره شد رو قرار بدین من هر چی دنبالش گشتم پیداش نکردم
سلام دل جون 
تو قسمت آلبوم سایت هستش
iamaarmyy
مطمئن نیستم ولی فک کنم اون تیکه که میگی تو تیزر وینگز جیمین بود، یه ربطی به هم دارن، شاید به گذشته چیم مربوط باشه
البته بگم من تحلیلم همچین خوب نیس انتظار زیاد نداشته باشین ^.^
برای iamarmy
ایگووو
چرا اینطوری تموم شد؟
وبتون عالی بود ولی اخرش خیلی بد تموم شد که :(
چرا واقعا!!!!!!!
ارههه منم از اخرش خوشم نیومد ...
با دوستم تصمیم گرفتیم وب بزنیم فقط به خاطر این که گفتی دودل نباشمXD
آره خیلی حوصله دارم از صب تا شب نشستم پشت لپ تاپ یا دارم چت میکنم یا دارم تو بیان ول میچرخمXD
اگه انگلیسیم خوب بود کمکتون میکردم ولی خو خوب نی ولی بعد از اینکه وب زدم کاری کمکی چیزی خواستی در خدمتم:)
یسسسسسسس
آخه با دودل بودن فقط وقتت تلف میشه 
😂😂😂😂
اووووف باشه حتما ، پس روت حساب میکنیم
سلام
ببخشید میشه یکم راجب وبتون نوضیح بدین؟راجب داستانش نه ها،این که اگه pdf رو دان کنم زبانش انگلیسیه یا فارسی؟ یا اگه بخوام با لینک اصلی دان کنم فقط انگلیسیه؟
من انگلیسیم خیلی خوب نیس.
و این که من با لپتاب میام فیلتر شکن هم که نمیتونم داشته باشم واسه همین نمیتونم انلاین ببینم.
..
..
اگه میشه یکم راهنمایی کنین،خیلی ممنون.
سلام بنگتن جون 
بالاش قشنگ توضیح داده شده 
اگر متوجه نشدی بزن روشون مشخصه که فارسیه یا انگلیسی 
کومائو جیسوگ شه با حرفت خستگی از تنم رفت:)
با این که وب تا حالا نداشتم(تو فکرش هستم یه وب بزنم:))خیلی زیاد تایپ میکنم بین دوستامم به زیاد بالا منبر رفتن معروفم تو گروه مثلا یه بحثی میشه بعد من یه تومار مینویسم میفرستم بچه ها کف میکنن:)
ولی دودلم برای وب زدن..
آمم حرفی برای گفتن ندارم آنیو:)
*-*
خب پس بزن !!! مطمئنم موفق میشی
یا خدا😂😂😂😂😂 معلومه خیلی حوصله داری 
اممم بهش فکر کن تا به یه نتیجه قطعی برسی 😂 دو دل بودن خوب نیس
انیوو
خوب الان دان کردم از همینجا و دیدم که نه درست بود:)
خوب میخواستم یه توضیح بدم برای کسایی که نفهمیدن امیدوارم با توضیحاتم وبتون رو درک کنن
خوب خیلیا گفتن که وبتون باز تموم شد..اما در واقع از نظر من باز تموم نشد..دقیقا در نقطه کاملا خوبی تموم شد و اینکه شاید شما از این وبتون انتظار داشتین مثلا نشون بده که همه با خوبی و خوشی زندگی کردن..این اتفاقات فقط توی انیمیشن های دیزنی میفته و از نظر من جای کاملا به جایی تموم شد و یه جاهایی هم دیگه کلیشه ای شده بود مثلا هی میمرد دوباره و دوباره و دوباره خوب یه جاهایی از داستان خسته کننده شد و دیگه مثلا اون قسمتی که برای تهیونگ اتفاق افتاد داستان دوباره به روال خودش برگشت..
حالا این وبتون تنها فقط برای نشون دادن تئوری های موزیک ویدیو و هایلایت ها و... بی تی اس بود و ما نمیتونیم انتظار دیگه ای از این وبتون داشته باشیم و وبتون کاملا همه ی قضایا رو خوب پوشش داده بود..
حالا میخوام یه توضیح در مورد آخر داستان بگم که میگین متوجه نشدیم..خوب جین اگر میخواست همه رو نجات بده و همه با خوبی و خوشی زندگی کنن واقعا کلیشه ایه خوب و ما در تمام لحضات وبتون مشکلات اعضا رو یکی یکی دیدیم این که چه اتفاقی براشون افتاده بود و اینا..اگه اون هایلایت های لاو یور سلف رو دیده باشید کاملا این داستان رو میفهمید..و حالا چیزهای دیگه رو البت این هایلایت ها بیشتر تاثیر دشتن تو داستان و میدیدمشون..خوب ما توی هایلایت ها دقیقا جین رو داشتیم که میخواست اعضا رو نجات بده و آخرش از خودش میپرسید من متونم آیا نجاتشون بدم اصلا؟و خوب یه تیکه از وبتون جین با این سوال مواجه میشه ولی اون در آخر داستان میگه که من تا زمانی که این چرخه تموم بشه باز هم تمام سعیمو میکنم و کلا آخر داستان طوری نوشته شده بود که خوب ما نتیجه گیری میگرفتیم اون بالاخره نجاتشون میده:) اما با کمک گرفتنش از اعضا که این نکته کلیدیه کل داستان بود همه جا جین میخواست بی تی اس رو به تنهایی نجات بده اما در آخر به این نتیجه رسید من فقط با اونها میتونم این کارو انجام بدم و بی تی اس با همدیگه بی تی اس هستن:)
خوب خیلی درهم و ورهم توضیح دادم ببخشید واقعا ولی امیدوارم فهمیده باشد وبتونو با توضیحات من:)اومممم راستی دفترچه نوت لاو یور سلف که توی همین وب هست برید و بخونیدش باز هم بهتون کمک میکنه تا داستان رو کامل بفهمید
فایتینگ آرمی:)
اوووووو
خسته نباشی چینچا 💞💞💞💞
خیلیا گفتن که اونجایی که جیمین خودشو از ماشین مینودازه پاینن تموم میشه؟من یه جای دیگه وبتونو خوندم ولی بازم وبتون ادامه داشت چند قسمت دیگه که://
والا تا همینجایی که ما گذاشتیم اومده 
( هق هق ) عععععععععععععررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
بع جون جیسوگ اوپا، گامساهاب‌نیداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
من چقد سر آخرش عر زدممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

اولین پارتش اصن پشمام ریخت. اونجا که یهو جانگ‌کوک از یه ساختمون میافته رو ماشین جین😯😯😯😯😯😯😯😯😯😯
داشتم جلو خانواده میخوندم خیلی سعی کردم و گریه نکنم😁
قشنگ بود خداوکیلی. بیشترش که نه کلش برا ام‌وی آی نید یو بود. ولی خیلی قشنگ بود من هنو تو شکم😶
ولی من اینطوری فک میکنم. میگم اگه آخرش جین میمرد ( خدا نکنه این فقط یه وبتونه)
بعدش که تهیونگو گرفتن. خاهرو باباش که شاهد بودن جین پرید جلوش. اینطوری براش کم میبریدن. بعد از چند وقت که آزاد میشد. همه چی اوکی میشد. همشون ( منهای جین😢) باهم بودن. بنظرم اینطوری بهتر میشد.
ولی باز قشنگ بود.
عالیه 😘👌🏻
فقط نمی دونی کی قسمت ۱۷ میاد فکرم خیلی درگیرش شده 🤐😅
فکر نکنم بیاد 😅
لطفا برنامه المپیک ایدول ها رو با زیرنویس فارسی قرار بدید خواهش می کنم ... من به شخصه خیلی دنبال این برنامه ام اما خیلی ها رو هم میشناسم که مثل منن...خواهش می کنممممممممممممممممممممم TT
سلام این برنامه خیلی وقته که قرار گرفته
توی قسمت پروگرم 1 فک کنم اگه اونجا نبود تو 2 هست 
خوب بود ولی فقط یکم نامهفوم بود
سایتت هم عالیه ممنون
فایتینگ
موافقم
فایتینگ
میتونم تو روبیکا پست کنم
با ذکر منبع (بخصوص منابع  اصلی که یکیش BTSIR7 عه) مشکلی نیست
خود وبتون خیلی قشنگ بود ولی پایانش نامفهوم بود :( حالا بالاخره جین تونست بنگتنو نجات بده یا نه؟
بعد من که وبتونو می خوندم به یه چیزاییش که دقت کردم دیدم انگار خیلی به موزیک ویدیوی ران و کلا آلبوم the most beautiful moment in life شبیهه. مثلا ماشین جین یا دیواری که وی روش با اسپری نقاشی می کرد... ولی در عوض رنگ موهاشون تو وبتون اصن شبیه رنگ موهاشون تو موزیک ویدیوهای این آلبومه نیست 😂
فایتینگ جیسوگ شی ._.
"پایان باز" که اصلا دوس ندارم -_-
همون دیگ مشخص نشد 

آره چون وبتون واسه همون دوران و تیزر و ویدیوهاست
ببین محشررر بود...عالییی عالی...اما خیلی پایانش باز بود .....دلم میخواد فصل دوم داشته باشه.
راستی سایتت عالیه و به خاطر زحمتی هم که میکشی دستت درد نکنه
پایانش خیلی خیلی خیلی باز بود 

یه سری میگن ممکنه ادامه داشته باشه ، اما همش در حد حرفه

مرسی پری شی😻😻
منظور این آخرش این بود که چون جین تنهایی نمیتونست کارارو راست و ریس کنه و یکی از اتفاقا جا میموندن آخرش میاد میگه میخواد با آرمیا به اعضا کمک کنه...
البته این نظر منه
خیلی قشنگ بود این برداشتت
واقعا میتونه درست باشه ، بهش فکر نکرده بودم ...
سلام دانلود نمیشه که؟ قبل از اینکه بخونمش کدوم ویدیو ها رو نگاه کنم؟ یه جایی گفته بود حتما یه سری چیزا رو ببینین قبلش...
ویدیو های هایلایتا و باتر فلای
سلام😃
ممنون از ساییتتون😘
من یه جایی از وبتون رو نفهمیدم
آخرایه قسمت 13 با هشتگ 14😑
جین که میخواست جیمینو ببره ، جیمین از ماشین به یه تابلو نگاه کرد بعد هم از ماشین فرار کرد و قسمت تموم شد من کلا نفهمیدم؟😶
سلام ، خواهشششش😍💜
شاید باورت نشه ولی هیچ کس نفهمید 
واقعا یه جوری تمومش کردن که انگار نصفه موند ... تف به این زندگی
این وبتونه خیلی باحاله چون من تونستم یه اوتاکو(کسی که عاشق انیمه مانگا وبتونو........)رو ارمی کنم😁😁💪
میدونیم اوتاکو چیه 😂
خدا وکیلی هرچی بگم قشنگ بود کم گفتم
😂😂👍
من رفتم از تو سایت خود وبتون خوندم اخه از اینجا نمی‌شد دانلود کرد . ولی خدا وکیلی تهش باز بود. به هر حال قشنگ بود مگه نه؟؟؟؟؟!!!!!!
اره 
یه مشکلیه که برای پیکو فایل پیش اومده و لینک ها باز نمیشن
انشالله به زودی رفع میشه
تهش باز و افتضاح بود
واقعا باید ادامه اش بیاد
اره یه سری سوالات را بر طرف کرد ولی بازم ...
این خیلی خوب بود من خیلی دوسش داشتم👍👍👍بقیه نداره؟ من این وبتون رو خیلییییییی میدوسم😭😭😭😭😭
نه بقیه نداره 
سلام ببخشید برای من باز نمی کنه یعنی تاopizo رو میره ولی بقیش رو نه.
سلام جیمین جان 

یه مشکلیه که برای پیکو فایل پیش اومده و لینک ها باز نمیشن
انشالله به زودی رفع میشه
قسمت ۱۵ وبتون قسمت آخر بود ؟
وای من گمتون کرده بودم خیلی ناراحت شدم که دوباره وبلاگ اینطوری شد تازه یک موقع خیلی حساسم این اتفاق افتاد امیدوارم دیگه اینطوری نشه
یسس
قسمت اخر بود
چطوری دلت  اومد گممون کنی ؟ T_T
حالا که پیدا کردی کنچانا
اره دقیقا ، ایشالله تا تابستون دس از سرمون بردارن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.