بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دانلود تمامی قسمت های Rookie king

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۰۲ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۱:۲۱
  • ۷۰۳۵۵

دانلود تمامی قسمت های Rookie king

دانلود(کیفیت۴۸۰):

قسمت اول

قسمت دوم

قسمت سوم

قسمت چهارم

قسمت پنجم

قسمت ششم

قسمت هفت

قسمت آخر



زیرنویس فارسی

قسمت اول

قسمت دوم

قسمت سوم

قسمت چهارم

قسمت پنجم

قسمت ششم

قسمت هفتم

قسمت هشتم



منبع زیرنویس @army_area

آرمی ای که این برنامه رو نبینه آرمی نیست

برنامه ته خنده است


دسته بندی :
 Program 1

دیدگاه ها [ ۶۹ ]

سلام!زیر نویس قسمت 1 تا 3 خرابه چرا؟ بقیه قسمتاش اوکیه ولی اون سه تا رو عجیب غریب میاره.میشه یه چک بکنید مرسی.
سایت در دسترس است آدرس:

KLStar.ir

-----------------------

از امروز فعالیت‌های این وبلاگ متوقف و ادامه فعالیتها در سایت می‌باشد
yalda.kooki💖💝
واییییی مرسییی از سایت عالیتون خیلی خوبیت به مولا عاشقتونم😍😍💖💖واقعا باعث افتخارمه که همچین ارمی های مثل شما ها وجود داره فایتینگ امیدوارم به هرچی ارزو دارید برسید چون دل ما ارمی ها رو شاد کردین واقعا تنکیو سو مااااچ🙏💜💜💜💜💜💜💜
مام عاشقتیممم ک عزیزز😍😍😍😍😍😍😍
کومائوک برا ارزوی قشنگتتتتت❤❤❤💜💜💜
مرسی از سایتتون💜
این برنامه برا چه سالیه؟
دقیق یادم نیست ولی فک کنم ۲۰۱۴ باشه یا ۱۵؟؟
کاش یه بخش دانلود یکجا اضافه کنید بتونیم همه قسمتا یه همه زیرنویسارو باهم دان کنیم
امکانش نیست ببخشید 💜💜💜
سلام لینک قسمت ۳ خرابه لطفا درستش کنین
سلام چک شد مشکلی نداشت 
نه.نبود.کل سایتتون زیرورو کردم مخصوصا بخش برنامه هارو ولی نبود. روکی کینگ منظورم نیست استار کینگ یه برنامه دیگه است فک کنم 3 بار یا دو بار دعوت شدن.ولی بازم ممنون
اوکی حتما قرار میگیره
سلام خسته نباشید
ببخشید کیفیت 720p رو قرار نمیدین؟
سلام.ببخشید اینحا کامنت میدم واقعا معذرت
میشه برنامه star king هر قسمتی که bts حضور داشت با زیرنویس فارسی بزاری؟؟؟ممنون میشم اگه بزاری.
آخه تو هیچ سایت یا کانالی پیدا نمیشه😭😭😭😭
سلام فکر کنم یه چند قسمتش رو گذاشتیم 
سلام اون قسمتی که تهیونگ پادشاه میشه و اعضا هم باید دست بوس پادشاه برن میشه بگید کدوم قسمته ممنون
بین قسمت یک تا چهاره
سلام جیسوگ خوبی لینک زیرنویس قسمت ۷ و۸خرابه یه چکش میکنی ممنون😘😘
سلام آیلین جیگر
چک کردم واست مشکلی نداشت
سلام جیسوگ خوبی لینک زیرنویس قسمت ۷ خرابه یه چکش میکنی😘😘
سلام من تازه ارمی شدم اصلا با هیچی آشنا نیستم با سایت شما اشنا سدم و یه سوال دارم لطفا جواب بدین شما این اطلاعات رو در کل چطوری جمع مبکنید کارتون خیلی درسته
میخام لطفا بازم چیزای خوب رو با ما در استراک بزارید و ممنون شما عالی هستیت
سلام عزیز 
از یوتیوب و ی سری جاهای دیگه 
فدایتت خودت عالی تری 
ب جمع ارمیام خوش اومدیی🥰😍😍
در جواب نیکی اون برای فستا بود
.
زیرنویس مشکلی نداره؟😕
ببخشید لینک قسمت سه خراب شده نمیشه دانلود کرد
سلام
چک شد مشکلی نداشت
راستی یه سوال دیگه این برنامه چه سالی ظبط شده
۲۰۱۴
سلام ببخشید شما میدونید کدوم برنامست که تهیونگ میگه شوگا برام نامه نوشته و بهم گفته دوست دارم
سلام
اینو دیدم ولی یادم نمیاد کدوم برنامه بود
آه...



بچه ها کسی یادشه؟؟
سلام ببخشید این برنامه خوب هست؟ خنده داره ؟ ماله چه سالیه ؟
سلام خیلی خنده داره😂
خواهشا جواب بدین 🥺 کدوم برنامس که کوک توی دسشویه ویم کنارش بعد یه حرکتی میزنه وی میشینه رو زمین میخند تروخدا من خیلی دنبالشم
اون تیزر ماما 2015 عه
سلام
یه مدتی میشه از وقتی که من برنامه‌ها و کنسرت‌ها و چیزهایی دیگه رو از سایت شما میگیرم، بنابراین در کنار حس قدردانی‌ای که به بی‌تی‌‌اس بابت تمام لحظاتی که به اشتراک گذاشتن دارم، فکر میکنم لازمه قدردانی و تشکر صادقانه‌ام رو نسبت به شمایی که وقت میذارید و این مطالب رو اینجا جمع میکنید و همینطور مترجم‌هایی که این همه ویدیو رو ترجمه میکنن، نشون بدم.
صادقانه ازتون ممنونم و امیدوارم بابت تمام این حس خوب و شادی که از بی‌تی‌اس و به واسطه شما به من و آرمی‌های دیگه میرسه، شما هم در زندگیتون متقابلا چیزهای خوب و شادی اتفاق بیوفته

آرمی فایتینگ!!!
سلام اریکا جون 
واقعا از نظرت لذت بردم
مرسی که ما رو همراهی میکنی و اینجارو انتخاب کردی و دوسش داری 
امیدوارم مدت زیادی در کنار همدیگه باشیم😍
کومائو از دعا خیرت 😭💜💜💜💜

فایتینگگگگگگ
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای مرسی من همیشه دنبالش بودم.
قربونت برررم.
گلی گل منبع عزیز من.
قابلتو نداشت ریحانه جونی 😻😻
سلام...زیرنویس ها برای من درست نمیاد و این شکلیه: تیمردسمیردشیئمرشو
چه برنامه ای بگیرم که درست باز کنه؟ چون ظاهرا بقیه این مشکل رو نداشتن. من با کی ام پلیر باز میکنم این جوری میشه
با وی ال سی پلیر بازش کن 😉
سلام
ببخشید می‌تونم بپرسم برنامهBTS in the soop ما چه سالی ؟
ممنون میشم اگه بگید 😃😃😃😊😊
مال امسال 2020
درحال پخشه الان
لطفا لینک دانلود ها رو درست کنید وقتی بازش میکنم مینویسه لینک توسط آپلود کننده حذف شده است
سلام
کدوم قسمت؟
سلام
ممنون از سایت خوبتون
😃😃😃😍😍😍
سلام 😘😘😘
ببخشید باز منم 😅😅میگما خودتون با چه برنامه ای میبینید که زیرنویسشو درست نشون میده؟
با km player , vlc player , QQ player
بالاخره با یکیش باز میشه
دوباره سلام 🤩میگما من با km player بازش میکنم یعنی برنامه م مشکل داره؟بعد زیرنویسا srt هستند با برنامه ی دیگه غیر از km player باز میشه اصلا؟
آری باز میشن
ک ام پلیرتو آپدیت کن اول
بعد اینک اسم ویدیو رو با اسم زیرنویس یکی کن و بعد ویدیو رو باز کن
سلام ببخشید منکه زیرنویسشو دان کردم مشکل داره . یعنی یه عالمه حرف پشت سر هم میاد که اصلا معنی ندارن چیکار باید بکنم؟
سلام مریم جونی 
پلیرت رو عوض کن
سلام ببخشید اسم اهنگی که شوگا وجین وار ام تو قسمت 8 می خونن چیه ممنون میشم اگه بگید
سلام زهرا جون دقیقه چند 
سلام کدوم قسمت روکیی کینگ تهیونگ درباره دوست دختر سابقش میگه


لطفا سریع بگید
سلام 
میدونم که تو چهارتا قسمت اول نمیگه
slm khaste nabashid
link part 8 kar nemikone lotfan residegi konid
mamnon=)
سلام النا جان
چک شد مشکلی نداشت دوباره امتحان کن ^^
چق نینی بودن😂😍
سلام کانال نماشا ندارین؟؟؟
سلام 
نه متاسفانه
تروخدا از اپلود بوی اپلود نکنین
هیچیییییی واسه من نمیارع
خواهش میکنم از یه جا دیگ اپلود کنین
منم میخوام عین کسائی دیگ بتونم اینارو ببینم
کجا بذاریم مهندس 
سلام صبحت به خیر
میگم که زیرنویس قسمت 4 انگار حراب شده میشه یه چکیش بکنید؟
سلام سارا شی
چک شد مشکلی نداشت 😉
ببخشید لینک قسمت آخر فیلمش مشکل داره میشه یه نگاه بیندازید ممنون🙏🏻
سلام چک شد مشکلی نداشت 
میشه لطفا با زیرنویس چسبیده بزارید
متاسفانه امکانش نیس
جیسوگ کیفیت دیگه ای نداره یا اگه هست نمیزاری؟؟😭💔
نداره 
وگرنه میزاشتم
همه جارو زیرورو کردم اصن نبود ک نبود
جیسوگ شی قسمت 2 زیرنویسش مشکل داره:(
ویمین شی
لینکش؟
چون من کل این برنامه رو با همین ساب دیدم و اوکی بود 
عه اشتباه شد😂😂😂
اون یه آهنگ دیگه بود
جیسوگ اینارو تایید نکن😘
قبلیو تایید نمیکنم 😊
سلام صبح بخیر بله خیلی ممنون متوجه شدم من خودم هم خیلی گشتم اول فکر میکردم که یک آهنگ است ولی با توضیحات شما متوجه شدم که این طور نیست
سلام
گود مورنینگ
یس
سلام ببخشید من یک سوال دارم برنامه روکی کینگ بی تی اس قسمت چهارم که تهیونگ و جیهوپ هم دیگر بوس می کنن آهنگی پخش شد که اسم اش را نمی دانم البته بعضی جاهاش این را می گفت cause you re my girl البته اگر اشتباه گفتم متن اش را معذرت می خواهم اگر اسم خواننده یا اسم آهنگ اش می دانید لطفا به من هم بگویید ممنونم
سلام
والا نمیدونم ، اگه واسه بی تی اس بود میگفتم بهت
ولی فک کنم او اس تی یه فیلمه
ببخشید huse of army روهم دارین؟چون نمی تونم پیداش کنم
سلام من زیرنویس ها رو که باز میکنم به جز قسمت 4 بقیه قسمتارو زیرنویساشونو مثل حروف به هم ریخته نشون میده میشه لطفا درستتشون کنین ممنون
مریم جون با کی ام پلیر یا وی ال سی پلیر امتحان کن
اونارو ما نمیتونیم درست کنیم چون
خیلی ممنونم من حتما به بخش دی وی دی مراجعه خواهم کرد
❤️❤️❤️
ببخشید اگر امکان دارد برنامه سامر 2015 بی تی اس هم در سایت خوب تان بگذارید سپاسگذارم
در بخش دی وی دی سایت قرار گرفته 💓
خیلی ممنونم که عکسی که گذاشتم را دیدید و اسم برنامه اش را به من گفتید انشاالله حاجت روا شوید و به آنچه میخواستید برسید خداوند خیرتان دهد مرسی از این که مطالب ارزشمند را به اشتراک می گذارید
😍😍😍😍💓💓💓💞💞💞
سلام تصویر اش را توی وبلاگ خودم گذاشتم لطفا اگر اسم برنامه اش را می دانید به من هم بگویید ممنون
سلام منیژه جان
دیدم
سحر ( یکی از بچه های سایت و مای چینگو ) گفتش ک واس سامر ۲۰۱۵ عه و داخل استر آهنگ آی نید یو رو هم میخونن و میرقصن
چه سایت خفنی دارین لعنتیااا تازه امروز با سایتتون آشنا شدم دمتون گررررممممم
خغن کی بودیم 😎✌️
خوش اومدی نیلو شیی 
دم آرمات گرم (بقول بع اعظم😂) 
من توی یک جا خواندم توی همین برنامه که تهیونگ جونگ کوک توی استخر پرت می کنه بی تی اس هم توی استخر بودن هم باغ وحش
😂😂😂😂😂😂😂
جیسوگ عاشقتممم واقعا.....
میگى اره بابا بپرس بعد میگى سکرت؟
.........
سلام سکرت... ✋✋✋
😂😂😂😂
سلام با تشکر از شما واقعا برنامه روکی کینگ عالی بود مرسی که این برنامه گذاشتید
سلام خواهشش میکنممم ❤️😁
سلام ببخشید یک سوال داشتم یک برنامه ای که بی تی اس رفته بودن استخر و تهیونگ جونگ کوک پرت کرد توی آب بعد جونگ کوک از آب میاد بیرون و تهیونگ بغل می کنه که پرت کنه توی آب بعد جیمین جونگ کوک با تهیونگ پرت میکنه توی آب من فقط این تیکه اش دیدم توی گوگل شما میدونید اسم این برنامه چیه با تشکر از شما
سلام 
عکسی چییزی داری ازش ببینم؟
منیژه ابراهیمیان
معذرت میخواهم دیگر نمی پرسم
چرا معذرت؟؟
منیژه ابراهیمیان
خیلی ممنون ببخشید امکان دارد اسم و سن شما بدونم
سکرت 😎✋
منیژه ابراهیمیان
سلام خیلی برنامه قشنگیه دست شما درد نکنه که این برنامه زیبا را بر روی سایتتان قرار دادید ببخشید به من اجازه میدهید سوال شخصی بپرسم ؟
سلام 
خواهش میکنم منیژه شی
اره باو ، راحت باش 
منیژه ابراهیمیان
پلیرم را عوض کردم خدا خیرتان بدهد مشکلم حل شد
😍💞💞
منیژه ابراهیمیان
ببخشید خیلی پیام میدهم زیرنویس این برنامه در کامپیوتر مشکل دارد ممنون
سلام
پلیرتونو عوض کن
منیژه ابراهیمیان
ببخشید زیرنویس های این برنامه خراب نیست؟
ن
من خودم با همین دیدم
منیژه ابراهیمیان
سایت شما عالیه انشاالله آن روز بیاد که تمام آرمی های ایرانی شاهد برگزاری کنسرت بی تی اس در ایران باشند و همه ی ما بتوانیم از نزدیک بی تی اس در کنسرت ببینیم
کوموپداا
خدا از دهنت بشنوه TT_TT
منیژه ابراهیمیان
خیلی ممنونم عزیزم مشکلم حل شد خدا خیرت بدهد حالا میتوانم دانلود کنم
خداروشکر 😎💜
منیژه ابراهیمیان
ببخشید یک سوال داشتم چون من از مودم با سرعت پایین استفاده میکنم این مشکل را دارم میشه راهنماییم کنید ممنونم
ن ربطی ب سرعت نداره
منیژه ابراهیمیان
خیلی ممنونم ببخشید نیوتب چی هست؟
یعنی تب یا پنجره ی جدید ☺️
منیژه ابراهیمیان
ببخشید هر چقدر تلاش می کنم این برنامه روکی کینگ دانلود کنم باز نمیشود
چک شد 
مشکلی نداشت

فک کنم بخاطر مرورگرته 
روش نگه دار و نیو تب رو بزن
مرسییی خیلی دنبال این برنامه بودم💋💜💜میخوام تاآخردنباال کننده سایتت باشم خیلی عشقه💋💜💜💜
خواهش میکنم آرزو شه 😍💞
یکی دیگ از ارمیای سایت رو شناختم 😉💕
خوش اومدی به جمع ما 
ممممممررررسسسسیییییییی
به بایست برســـــــــــــی 😂😍
بچه نیستممممممممممممممممممممممممممم
برا من همه بچه این
عه من نمیدونستم این برنامهه کجاست از طریق کامنت سارینا پیدا کردمش یوهووووو خدایا شکرتت
😂😂
سارینا خدا خیرت بده ، به این بچه مون کمک کردی😂
جیسوگ جووون کوماووووو واقعا عالی بود هم برنامه هم خودت هم سایت💚💚
مرسیییییی سارینااا💚💚💚💚
کوموپدااا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.