بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دانلود کنسرتای آنلاین بنگ بنگ کن

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۰۱ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۸:۱۵
  • ۱۷۳۷۱

گل جانا

راستش من کنسرتای ۱۸ اپریل رو با همون آرم BANGBANG CON آپلود کردم ، اما فقط خروجی فول اچ دی بهم داد و حجمش خیلی زیاد شد (10گیگ) و خب شما نمیتونید فایلای با حجم بیشتر از ۴ گیگ رو به صورت رایگان از آپلود بوی دانلود کنید بنابراین منم دوباره کاری نمیکنم 

اینا لیست کنسرت هایی که طی این دو روز در یوتیوب بنگتن به صورت آنلاین پخش شد

روی هر کدوم کلیک کنید به پست مربوطه اش منتقل میشید و میتونید کنسرت رو دانلود کنید.

و هیچ فرقی با کنسرتایی که توی این دو روز به صورت آنلاین پخش شد ندارن

مثل همیشه لابیو سو ماچ

💙💙💙💙


18 آپریل:

1. 2015 BTS LIVE <화양연화 ON STAGE>

....
2. 2016 BTS LIVE <화양연화 ON STAGE : EPILOGUE>

....
3. BTS 2014 LIVE TRILOGY : EPISODE II THE RED BULLET 

....
4. BTS 3D MUSTER [ARMY. ZIP+]


19 آپریل:

1. 2017 BTS LIVE TRILOGY EPISODE III THE WING TOUR IN SEOUL

....
2. 2017 BTS LIVE TRILOGY EPISODE III THE WING TOUR THE FINAL

....
3. BTS 4TH MUSTER [HAPPY EVER AFTER]

....
4. BTS WORLD TOUR 'LOVE YOURSELF' SEOUL


14 جون:

BANGBANG CON THE Live

دسته بندی :
 Concert

دیدگاه ها [ ۲۸ ]

جیمییییییننننن
واووووووو چه سایت خوبییی
خوشمان امد
من قبلا هیتر بودم چند سال پیش
ولی چند سالیه که یه ارمی قوی شدم و حس خیلی بهتری دارم و سایتتون هم خیلی خوشم اومد
آفرین که مقاومت رو کنار گذاشتی و ارمی شدی 😏💜 
سایت هم از تو خوشش میاید
سلام وقتتون بخیر نمیدونم اینو جواب بدید یا نه چون نظرات اخیر این پست هیچ جوتبی نگرفتن؛ منم ممکنه سوالم یکم مسخره باشه اما تازه از وجود این کنسرت باخبر شدم ://
میخواستم بدونم تمام این کنسرت ها تو یوتیوب تو همون تاریخ هایی که مشخص کردید، پخش شده بودن؟؟؟

ممنونم از سایت عالیتون :)
سلام عزیز فرق نداره کوجا کامنت بدی جوابتو میدیم 
اممم اونایی ک انلاین بودنن ب صورت غیرقانونی بعضی ازمیا کنسرت رو share کردن تو یوتیوبم بود یکی دوتا لینک ک باهاش میشد کنسرت دید
لالیسا مانوبان 😘
میگما بی تی اس کی دپباره کنسرت انلاین داره؟
سلام میشه کنسرت های بی تی اس رو آنلاین بذارین و ممنون میشم واینک میشه لایو جدید بی تی اس رو بزارید مال امروز
سلام میشه کنسرت map of the soul one رو هم بزارین تنها امیدم به سایت شماعه هیچ جا نیس منم الان نت ندارم نمیتونم ببینم😭😭😭😭😭😭
لایو امروزشونم میزارید؟!؟! کنسرتشون
لایو امروزشونم میزارید؟!؟!
سلام میشه کنسرت انروز رو بذارید
من یک آرمی هستم که حتی جونشم به بی تی اس میده و من دوس دارم فقط یک بار هم که شده بی تی اس رو از نزدبک ببینم.میشه لطف کنین لایو بزارین تا لااقل یکم از آرزوم براورده شه؟
ما لایو بذاریم؟؟
fataneh esmail sahebari
سلام مرسی از سایت خوبتون من امروز باهاش اشنا شدم خیلی کامله همیشه . کاش امکان پخش آنلاین هم داشت ولی بازم مرسی
سلام فتانه جونی
کومائووووو
سلام کنسرت جدید آنلاینه پسرا رو کی میزارین؟
هورا هورا هورا هورا 🥳🥳🥳
سایتتون عالیه اولین باره از یه سایت ایرانی استفاده میکنم
واقعا فکر نمی کردم انقدر خوب پشتیبانی بشه
و از همه مهم تر ui(طراحی و دیزاین) سایت خیلی خوبه
جوووووون😻💦💦💦💦💜
سلام. میشه کنسرت بنگ بنگ کن امروزشون و با کیفیت 1080 قرار بدید؟🙏🙏
سلام
کنسرت این هفتشون هم میزارین؟؟🥺
تو اینستا چند تیکه شو دیدم خیلی جذاب بود قلبم شکست 😭
من همه امیدم به سایتتونه 🥺😭
سلام یس میزاریم
میشه بگین یه ارمی تازه کار باید چی کار کنه؟ 🥺
یعنی چی باید چی کار کنه ؟😃
مرسی که گذاشتی واقعا
من نتونستم آخراشو ببینم اصن بعدش افسردگی گرفته بودم که تور لاو یورسلفو ندیدم
خواهش میکنم 😍😍
ایگو بشین ببین
چقدر خوب به کامنتا جواب میدی جیسوگااا
ایشالا پسرامون به کامنتات خوب ج بدننننن:))))
سااارانگهههه جیسوگ شی جان
فن فنها، کیوت کیوت ها، عشق عشقااااا
بوس بهتتت
دیگه انقدر خوش شانس نیستم که بی تی اس کامنتمو جواب بده 😂
چرا کامنتمو جواب ندادی:(
بگو واقعن راسته؟؟؟؟
:/
:(((
به شایعه اصلا جواب نمیدیم کمند شی :(
یه چن روزه خبری ازتون نیست نه شما نه نویسنده های دیگه وب فعالیت ندارن:(((
خب افسردگی مارو گرفت😟
زود برگردین دیگه
😔😔😔
البته میدونم سرتون خلوت نیس اصلا ،هر دفعه هم میام شصت هفتاد تا از ارمیا توی وبن:)))
هرکدوممونم یه کامنت و درخواستی بدیم دیگه منفجره وب🤦‍♀️
یه خسته نباششییید گندهههه بهتون مخصوصا جیسوگمون🤗💖
وههه؟؟؟؟ ما که هستیمم 😭

😂😂 دو شب اومدم داخل سایت ، دیدم 90 تا ارمی تو سایتن😂😂 یه جورایی خیلی حس خوبی داره ، سه سال پیش این جا عین قبرستون متروکه بود 😂😂
اما الان 😎 حس سرزندگی به آدم میبخشه

سرم بخاطر سایت شلوغ نیست 
بخاطر درسای لعنتیه

عشقیییییییی 😍😍
سلام مرسی که این فایلارو قرار دادین اما یه سالی داشتم.
کیفیتشون چطوره؟ خیلی که پایین نیستن نه؟
من با کیفیت 360 قبلا دان کرده بودم میخوام ببینم اگه اینا بهترن اینارو دان کنم.
بازم ممنون که قرار دادید . بوس بهتون*^*
سلام سارا شی
کیفیت هر کنسرت توی پست خودش نوشته شده 💙
خواهشششش😻💞
سلام میشه بگید از کجا دانلود کردید؟ اخه من میخوام کاملشو full HD و با ورژن Bang Bang Con دانلود کنم.مرسی
سلام نیرودا شی
منبع ما سکرته 😎
سلام سلام.خسته نباشید.
ببخشید متوجه نشدم منظورت از اینکه بعضی از اون کنسرتارو که لازم میدونین میزارین چیه؟
این لینکا دقیقا کنسرتایی ان ک تو یوتیوب پخشد؟ یا نه . شبیهن؟
نمیشه لینک همونارو بزارین؟ من اشتراک دارم .میتونم دانلودش کنم :((
سلام هدا جون 
کنسرت هایی که توی یوتیوب پخش شد هیچ فرقی با کنسرت های اصلی نداشتن
بعضیاشو گذاشتم 💞
وای مرسیییییییی دخترممممم😄😄💕
خواهش 😻😻😻
من تونستم کامل ببینم چشام در اومد واقعا سرش 😵😭ولی فقط کنسرت هپی اور افتر و خیلی نیگا نکردم چون یه هفته قبلش تو سایتتون پرسیده بودم دان کرده بودم دیده بودمش و تنها کنسرتی بود ک دیده بودم بقیه همه برام جدید بودن موقع کلاسامم داشتم با صدای خیلی کم میدیدم تو کامپیوتر😎🤩 چی اینترنت هم خوب ود اصلا استاپ نمیشدشاما کیفیت پایین میومد دیگه😑 ولی خوشبختانه خیلی درسام اون موقع مهم نبودن اگه هم نمیفهمیدم ویدیوشو ضبط میکردن چند روز بعد میزاشتن😂✋

یه چیز دیگه... گفته بودم تو پست کنسرت انلاین ک البوم کپی سفارش داده بودم موقع اهنگ فایر رسید دستم 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤩خیلی ذوق کردم ک اون موقع اومد😅 تو اولین بنگ بنگ کن بود
وای واقعا درود بر تو 
من فقط تونستم لاو یوز سلفو ببینم ، که اونم قبلا دیده بودم 
اما بازم کیف داشت 
 اون شور و هیجان کنسرت با این که قبلا دیده بودم حتی یک ذره هم کم نشده بود 

عهه ، مبارکت باشهههه💞💞
وااااایییییییی دستتون درد نکنه من اینقدر حرص خوردم که خونوادم نذاشتن عین آدم ببینمش... واقعا مرسی 🥰
خواهش یاسی شی😻😻😻
وایییییییی خوش به حالت تونستی ببینیش من نتونستمممم چرااااا ای خداااااا😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
کی گفته من تونستم ببینم ؟😂
واقعا واقعا واقعا عالیه مرسی😊😍🤩🤗
😻💞💞💞
سلام
من این متن رو توى یکى از فن پیج ها دیدم و فک میکنم چیز جدى اى باشه...تهیونگ اخیرا خیلى عوض شده و خیلى خوشحال نیست...نمیخوام اینا واقعى باشن...هشتگم براش داره ترند میشه فکر کنم#welovetaehyung...اگر میشه حتما تو سایت بذارین...
http://uupload.ir/files/sizg_whatsapp_image_2020-04-20_at_23.30.38_(1).jpeg
http://uupload.ir/files/j8o0_whatsapp_image_2020-04-20_at_23.30.29.jpeg
http://uupload.ir/files/78jq_whatsapp_image_2020-04-20_at_23.30.39.jpeg
عکسایى که دیدم راجب این خبر...
سلام
چشم ما هشتگ میزنیم
اما تهیونگ میدونه ما ارمیا دوسش دارم 
و همینطور همیشه توی ویورس ازمون قدردانی میکنه و ما هم همیشه به شدت استقبالش میکنیم و اونم اینو میدونه 💜
همین طور تهیونگ نفر پنجم شده توی رتبه بندی ارزش های تجاری
و تا یه بازی راه می ندازه یه عالمه ارمی صف میبندن که تو اون بازیش شرکت کنن
مطمئنن تهیونگ این چیز هارو میدونه 
و بیاین به هیترا و شایعات توجه نکنیم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.