بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

BANGTAN BOMB 2021 💣

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۱۵ بهمن ۹۹ ، ۰۱:۰۰
  • ۲۴۳۸۴

 

بنگتن بمب های سال 2021 از جدید به قدیم قرار گرفته 

لود شدن صفحه ممکنه طول بکشه

شماره قسمت ها و تاریخشون نوشته شده است.

(تمامی زیرنویس‌ها اختصاصی سایت)


SUGA's Daechwita Sword Dance Practice

E9

1080P | 84M

720P | 30M

480P | 17M

زیرنویس فارسی

2021-01-31


Happy Birthday Jin!

E8

1080P | 62M

720P | 22M

480P | 13M

زیرنویس فارسی

2021-01-23


You Have a Meow-sitor!

E7

1080P | 22M

720P | 5M

زیرنویس فارسی

2021-01-20


What Happens When BTS is Given A Camera

E6

1080P | 32M

720P | 26M

480P | 7M

زیرنویس فارسی

2021-01-15


What's Written on Jin and Jung Kook's stuff?

E5

1080P | 68M

720P | 20M

480P | 14M

زیرنویس فارسی

2021-01-13


Which Glasses Should RM Wear?

E4

1080P | 33M

720P | 10M

480P | 6M

زیرنویس فارسی

2021-01-09


7 Different Poses for 7

E3

1080P | 29M

720P | 25M

480P | 7M

زیرنویس فارسی 

2021-01-06


JK the Acting Pro

E2

1080P | 94M

720P | 78M

480P | 20M

زیرنویس فارسی  

(چرا عمو بمبی اپیزودارو ریخته تو بمبا؟ :| )

2021-01-03


Happy New Year 2021

E1

1080P | 348M

720P | 173M

480P | 90M

زیرنویس فارسی  

2021-01-01

دسته بندی :
 Program 1 BTSbomb

دیدگاه ها [ ۱۰۹ ]

سلام سلام
ببخشید میشه اهنگ بی کلام فیک لاو رو بزارید پلیزززز
داخل گاگول هرجا گشتم نبودم
آهنگ بیکلام منظورم ورژن پیانو و ویالون و......نیس خوده اهنگه فقط بیکلامش رو میخام ععرررررررر

سایت در دسترس است آدرس:

KLStar.ir

-----------------------

 فعالیت‌های این وبلاگ متوقف شده و ادامه فعالیتها در سایت می‌باشد


سلام همه قسمت های بنگتن بمب هست؟؟

سایت در دسترس است آدرس:

KLStar.ir

-----------------------

 فعالیت‌های این وبلاگ متوقف شده و ادامه فعالیتها در سایت می‌باشد

در سایت اصلی بله

عاقد کوکمین
سلام ببخشید جرا قسمت های جدید بنگتن بمب رو نمیزارید من خیلی وقته منتظرم با زیرنویس از سایت شما دانلود کنم:)

سایت در دسترس است آدرس:

KLStar.ir

-----------------------

از امروز فعالیت‌های این وبلاگ متوقف و ادامه فعالیتها در سایت می‌باشد

سلام من یه در خواستی داشتم اما نمی دونم باید کجا بگم :(
یه برنامه ای هست که ایدل ها میرن توی یه مدرسه ها
اونو میشه بزارید؟؟
اسمش رو بلد نیستم :(
قسمتی ک بنگتن توش هست رو گذاشتیم فدا
سلام.
عشقا بنگتن بمب جدید تولد وی رو نمیزارین🥺🥴؟؟
😘😘
میزاریم عزیز
این چیزی که میخوام بگم یه فکت واقعیه!!!

بعد از اینکه بنگتن بامب جدید اومد و موضوعش دنس شمشیر دچیتا با حضور مین آگسِت دی اعظیم بود ، کل آرمیا (به خصوص یونگی بایسد ها) ، برای ۱۰۰۰۰۰۰ روز توش بودن و همه‌ش یونگی یونگی میکردن.
بعد از گذشت دو دقیقه از اومدن بامب و دیدنش ، توی پینترست دنبال عکس ازش میگردن و متاسفانه برای بک گراند ، چیزی پیدا نمیکن!
پس از تک تک لحظات ویدیو اسکرین شات میگیرن ، کاتش میکنن ، با استفاده از پیکس آرت عکسارو کنار هم میزارن ، بعدش میزارن بک گراندشون!!

انکار‌ نکنید که نکردید!!!!!!!!!!!!! بک گراند بیشترتون مطمئنم یونگی بامب عه!!!!
بحث نکنید!!! گفتم که ؛ یه فکت واقعیه:))))
ایگویاااااا من نهههههههه واسه من نیسس واقعیتا 😁😁
سلام ببخشید من یه سوال داشتم.تازه ارمی شدم.بنگتن بمب موضوعش چیه؟
بیشتر ویدئوهای پشت صحنه ماننده 
سلام من اولین باره میخوام از وبلاگتون چیز دانلود کنم. یه سوال داشتم باید توی آپلود بوی اشتراک بخرم تا بتونم دان کنم؟
ن عزیز نیاز به اشتراک خریدن نیست
هیشوخ فک نمیکردم ب ی شمشیر حسودی کنم🚬
لحنتی خعلی این مدل موشو دوس داشتم*-*
خعلی بش میعاددددد*اصن چیزی حس بش نیاد؟...*
آخ گفتی🤧🤧
من به صاحب شمشیر حسودیم میشه 
واقعا نیست! :/
چقد سفید و قشنگه شوگا...🙂
و به شدت با جذبه... 🚬
BTS A.R.M.Y ~ Forever
جیسوگ !!!!!! سریعتر بنگتن بمب جدید اومده با زیرنویس فارسی بزار توروخدا !!! پلیز ممنون
چشمم
بلینک💟ارمی
سلـام مستند بی تی اس قراره تو جم لایف بیاد؟؟ با زیرنویس یا دوبله ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟شما میزارینش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
امم تو جم رو نمیدونم 
ولی بیا  ما میزاریم
نه نه
میدونم به شیپ تهیونگ و جونگ کوک میگن تهکوک یاویکوک
فقد چرا امروز روز تهکوکه؟ :/
چه اتفاقی یا نمدانم هر چیزی افتاده که امروزو میگن روز تهکوک؟ :/
ببخشید خیلی سوال پرسیدممم🙁🙏🏻
والا منم نمیدونم 😐😂
پیلیز جواب منو بدینننن😁
اممم روز تهکوک داریم؟ 🤔
اگ داریم کیه؟! 🙁
و اینکه به چه مناسبتی بهش میگن روز تهکوک
کوماوو😙😙😙
شیپ تهیونگ و جونگ رو بهش میگن ویکوک یا تهکوک و اری امروزه روز تهکوک
سلام آرمیا برین برنامه mubeatبه ‌bts رای بدین اول بشن
You have a meow - Ep 7
*قبل از شروع ظبط...!*
جیمین: خب من باید چیکار کنم ؟؟
*پی دی نیم نگاهی به استف ها میکنه*
*بعد از دقایقی ، استف ها با گربه برمیگردن*
*پی دی نیم رو به پارک جیمین میکنه*
پی دی نیم: فقط باید یونگی رو نوازش کنی و کمی هم درموردش نظر بدی و بقیه حرف ها که خودمون بهت میگیم!
جیمین: ...
گربه یا به اصطلاح یونگی: :\ میو
🤣🤣🤣🤣 لنت این چییی بودد دیگهههه
𝒎𝒊𝒏 𝒃𝒂𝒓𝒂𝒏⁷-🌈
یه حرف بسیار مهم

جیسوگی میتونی یاد بدی چجوری اون فولدر هارو درست کردی؟
یه جا دیدم اما نتونستم
چجوری باید عکس رو بیارم رو فولدرم؟
سرچ کن تو گوگل طریقه درست کردن فولدر کامپیوتر
آپارات یه ویدئو میاره من از اونجا یاد گرفتم
سلام بی تی اس در جنگ نمی زارید ؟؟؟
یا گذاشتید ؟؟
بی تی اس در جنگگگگ چیه؟؟؟😐
ببخشید مزاحمتون شدم آدرسو پیدا کردم و ممنون بخاطر سایت عالیتون
سلام میخواستم از شما بپرسم که ایا آدرس جدیدکمپانیه بیگ هیتو دارین واقعا کمکم میکنید اگه میدونید و بهم بگید یا اینکه از کجا میشه پیداش کنم . خیلی مهمه لطفا زود جوابمو بدین من تا ساعت نه صبح هستم .
سلام ببخشید من یه جا یه ویدیو دیدم(یادم نیست کجا دیدمش) که تو اخبار کره به یه مرده عکس بی تی اس رو نشون دادن اونم داشت اسماشونو تک تک میگفت بعد سر نامجون گفت رررررررررررررررپ مانستر دیگه جونگ کوک همش اونو میگه میشه اون ویدیو رو بزارید
سلام عزیز ما ویدئوهای این مدلی نمیزاریم ...
عاقد کوکمین
این دو تا بنگتن بمب آخری چه قشنگن😍
فقط بازی کردن جیمین با اون گربه کیوت و ناز عاشقش شدم هزار بار نگاش کردم😢
از اون کیوتیی جیمینن نگگووووو🤧🤧

اریی این دوتا اخر بسییی خوب ببببودننن
وایی میشه بگی بی تی اس کلا چندتا آهنگ داره؟؟؟
خیلی مهمه برام
حقیقتا نمیدونم خیلی زیادن تا حالا نشمردم :(
حالا اهنگای گروهی فقط یا اهنگای تکی و میکس تیپام منظورته؟
بلینک💟ارمی
سلـام....من فکر کنم بی تی اس قراره در توکوپدیا اجرا کنه اگه اجرا بکنه شما میزارینش اینجا؟😿😿تورو خدا بزارین
اره عزیز قراره اجرا داشته باشن مثل اینکه چون ی سری تیزر مانتد اومده بیرون
و اینکه مطمئن باش به محض اینکه اجرا کنن میزاریمشش😊😊
سلام خسته نباشید 👐😍💜
قضیه سوپرایز چیه؟؟ 🤔🤩🤔🤩🤔🤩🤔🤩ما مردیم از فوضولی👐😑
سلامم فدایتتت
ی چیز خیلیی خفنه فقط بگم🤧🤧
چجوری زیرنویس رو بزاریم؟؟😳
روی ویدئو منظورته؟
⭐ سلامی چو بوی خوش آشنایی به جیسوگ جان استثنایی⭐
خسته نباشید😍
میبینم دعای خیر آرمیا کار خودشو کرده و روز به روز موفق تر😇😎
البته یه چیزی از سایتتون بهتره
خودتون بهتر از سایتتونید😁💜
چون شما نبودید اینجا هم نبود دیگه😉
ببخشید من یه سوال داشتم
یه کلیپی من دیدم که کوکی توش داشت جلوی دوربین موهاشو رنگ قرمز میکرد. اونرو میدونید کدوم برنامست؟
ممنون میشم راهنماییم کنید💜
ایشالا تو کنسرت بی تی اس همو ملاقات کنیم 😍
دعای خیر مردم معمولی vs دعای خیر آرمیا😂
راستی من همونیم که ازتون درباره ی تم تلگرام پرسیده بودم خاطرتون هست؟😅😍
خلاصه که موفق باشید..
فایتینگ😆💜
سلامم عزیز ،جیسوک نیستم ولیی خوش گشتم از اشناییت و شاد گشتم از انرژیتتت 😍😍

اممم منظورت اونیه ک نصف نصف موهاشو رنگ میکنه اول؟ اگه اونه و برنامه بوون ویاجههه 
ایگوو شاد شوم از کامنتتت جدیییی
ببخشید اون مصاحبه که جیهوپ میگفت ای لاو همبرگر اند اسپرایت اسمش چیه خیلی وقته دنبالشم😣
یادم نیستتتت :(

گایز کسی یادشههه؟؟
راستی جیمین شه خوشحالم وبتون دوباره راه افتاد:)
نا امید نباشین و فایتینگ
اری دوباره راه انداختیمشش فک کنم این پنجمین بارره ک از اول داریم شروع میکنیم
جیسوگا پس یونکوک شیپ میکنی چقد ناز:(
اصلا میبینم برات فیک یونکوک چی پیدا میکنم که بدونی دنیا هنوز اونقدرام جای مزخرفی نشده😂
اریی اری🤧🤧
ا پیدا کن براش خوشحالل مییشهههه
سلام لایو نامجونی ـو نمیزارین؟ 🥺🧡
میزاریمش عزیز 🙂🙂
لابیووووووووووتنبچخیخچبیچی۷چخفیف
عر😻😻
سلامممم.......جیسوگگگگگگگگگگگ🙋🙋🙋🙋🙋🙋🙋
دوربینه ضربه مغزی شد....😄😄😄😄😄😄😄
کجایی جیسوگ چند وقته....؟🤔حوصلمون سر رفت ...ویدیو آپلود نمیکنی...😴💤
امتحاناتت شروع شده آیا؟؟؟🥊🥊🥊🥊🥊🥊🥊
هایییی نگین شههه
از پنجشنبه تا دوشنبه میام اینجا رو آب و جارو میکنم و واست پست میزارم 😏🚬 
دیگه اخرشه داره تموم میشه به امید خدا 
این چند وقت چیزی نزاشتم چون دارم سورپرایزو آماده میکنم ( وی کمرش بر سر این سورپرایز شکست)
زنده اید ایا؟😐
😁😁 یس یسس
سیلام سیلام
باید بگم ک اون سوپرایزتون چییی شد من خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی منتظرم😃💃🏿
سلاام سوپرایز یک ماه دیگ رو نمایی میشه 😏😏😏
چرا monoobil چیز جدید داشتیم ولی فکر کنم وقت نکردن بذارن هنوز

انیمیشن تاینی تن داشتیم ^_^
اونم گذاشتشششش جیسوک
اره و خیلی ناراحتم چون سایتی مثل سایت شما نیست بعد خیلی دلم میخواد نگاه کنم بنگتن بمب رو
Tiny tan جدید دادن
مراسم TDYawards 96.5
بازم بود که برای چند روز پیشا بود اما یادم نیست اسماشون چی بود
اره عزیزم حروف عجیب غریب میاره هرچی هم میگردم اصلا زیر نویس چیزای که میخوامو پیدا نمیکنم اصلا مثل سایتت نیستتتتت فقط خودتی که همهههه چیزارو داری و واقعا ناراحتم چیکار کنم درست بشه
های هستی شه
پلیرت رو عوض کنی اوکی میشه
سلام سلام من زیر نویس یه سری از برنامه هارو مثل bangtan bomb و چند تا چیز دیگرو دانلود که میکنم درست نیست مال بقیه برنامه ها ولی درسته چیکار کنم؟؟؟
سلام عزیز 
امم یعنی خرابه؟ یعنی نوشته اای عجیب غریب یا همچین چیزی میاره؟؟
الان بی تی اس انقدر جشنواره رفته و جایزه گرفته و اجرا داشتن اونا رو نمیزاری؟؟؟؟☹
  عزیز کدوم جشنواره رفتن ک ما نذاشتیم؟ 
تا جایی ک من میدونم همه رو گذاشتیم اگه چیزی هست ک نزاشتیم اسم بده تا بزاریم
سلاممم جیسوگی ببخشید برا چی خیلی فعالیتتون کم شده من خیلی درس دارم میدونم شما هم درس دارید تنها جایی ک میفهمم اخبار بی تی اس رو همینجا هس میخواستم بدونم شما وقت نمیکنید فعالیت زیاد بکنین یا بی تی اس الان چند روزه چیزی نمیده
جیسوگ ببخشید مزاحم میشم....
یه سوال داشتم. اگه اشتراک آپلود بوی بگیرم اپیزود ، ریزی و .... تو صفحه نمیاد و راست میره لینک مستقیم؟

منظورم کوتاه کننده لینک ها رو صفحه بالا نمیاد دیگه ؟؟

برای این میپرسم که میخوام کل ویدیو های سایت شما رو دانلود کنم

لطفا کمکم کن...
ریزی میاد... ولی دیگ نیاز نیست صبر کنی توی آپلود بوی و ثابت کنی ربات نیستی
مستقیم میزنه دانلود فایل
جیسوگ شی کجایی ؟؟
چند روزیه سایت آپدیت نمیشه
تو بغل منه *--*
آپدیت میشه نگران نباش
سلام ببخشید من چرا نمیتونم زیر نویس فارسیو دان کنم؟
سلام
کدوم قسمت؟
سلام اونی خوبی ؟؟؟

یه چند روز یا چند ماهی هست که مغزم درگیر اینه
http://uploadb.me/direct/rpzysahki8zh/InShot_۲۰۲۰۱۱۲۹_۱۴۴۹۴۲۱۸۵.mp4.html

آیا شما هم مثل من اینجا فک میکنین شوگا فارسی حرف میزند؟؟؟


لطفااا بوگووووو 😭😭😭😭😭😭😭

داغونم

یا من اشتب میشنوم یا هم که ... نمی‌دونم 😭😭😭😭😭

بهرحال بوگو 😭😭😭💔
سلااام
گوش دادم بنظرم فارسی نگفت شایدم نمیشنوم نمد
میشه یه درخواستی داشته باشم؟؟ امیدوارم پیاممو ببینی و جواب بدی😅
اگه میشه خیلی خیلی خیلی دوست داشتم تو سایته همچی تمومتون یه بخش اضافه کنی واسه کتاب هایی که بی تی اس معرفی کردن یا خوندن، چون بعضی ها مثه من دوست دارن کتاب هایی که اعضا میخونن رو بخونن. و در کنارش اگه سایت یا پیجی هم این کتاب هارو میفروخت معرفی کنی ممنون میشم واقعا خیلی دنباله کتاب هاشون هستم امیدوارم کمکم کنی😁
سلامم عزیز
اممم ب جیسوک میگم اگه شد اضافه ش میکنیم و گرنه م دیگه شرمنده 💜💜💜💜💜
سلام اهنگ وکال لاین یرای کوکا کولا رو میشه خواهش کنم بزاری
جیسوگییییییی لطفا
بوراهه
سلاام
خوفین؟&-&
هیونگ میدونی که ده دوازده تا وب کیپاپ فیلتر شد دیگه؟
میترسم اینجا هم فیلتر شه*-*
سلام موچییی خوبی
اری منم یکی از هموناییم ک وبم فیل شد ..
بیا امیدوار باشیم اینجا فیل نشه و اینکه ادرس وب پشتیبانو داشته باش
اپیزود ۵ توی آپلود بوی با هیچکدوم از کیفیتا دان نمیشه
سلام
چک شد مشکلی نداشت 
سلام ببخشید میگم شماسایت خیلی خوبی مثل خودتون که خوبید برای تی اکس تی میشناسید به من معرفی کنید ممنون میشم
سلام
میشه بنگتن بومبای سالای قبل رو با زیرنویس بزارین و اینکه برای 2019 رو هم زیرنویسش رو بزارین
آرمی‌بمب‌‌تو‌ایران داریم؟؟؟؟
اری ب نظرم داریمم
جیسوگ و سیما و جولیا و جیمین شه آی لاب یو
جیسوگ
سیما
جیسوگ
سیما
جیسوگ
سیما
جیسوگ
سیما
جیسوگ
سیما
جیسوگ
سیما
جیسوگ
سیما
جیسوگ
سیما
جیسوگ
سیما
جیسوگ
سیما
جیسوگ
سیما
جیسوگ
سیما
جیمین شه
جولیا
جیمین شه
جولیا
جیمین شه
جولیا
جیمین شه
جولیا
جیمین شه
جولیا
جیمین شه
جولیا
جیمین شه
جولیا
جیمین شه
جولیا
جیمین شه
جولیا




اگه ی نفر ی روزی این چهار نفر و دید بهشون بگین عشق شما منو کشت
الهیییییییییییییییی 🥺🥺🥺🥺🥺
اولین بنگتن بمب های 2021 🥺🤧
واو خداجون قلبم الان دو تیکه میشه 💔
اوخی نمیدونم چرا همش کلمه کیوت میاد تو ذهنم 😐
کیوتتتتتتتتتتتت
اخه چرا اینهمه خوبین؟؟؟؟؟؟؟ 🤧
اخه چرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااآاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
اتربلزایهچبجهیجععیجاطحلایعتییهسصغسبهطابیهرخبتببنلتنببخبخیخیبخخبخیخیبخزتنلخرننبت
دیگه نتونستم جلوی خودمو بگیرم شرمنده😅
انگار دیوونه شدم
بنگتن بمب بنگتن بمب💃💃💃💃💃
نه مثل اینکه واقعا دیوونه شدم😐(شما بزار به پای تاثیرات منفی امتحانات)
به هر حال همونطور که قبلا گفتم واقعا سایتتون ادمو معتاد میکنه
خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی تشکر
به خاطر همه چی
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
فایتینگ 💪
آها مرسی 💖 من واقعا نمیدونم چرا چشامو باز نمیکنم ببینم الکی میام حرف میزنم😐💔😂ملسی عزیزم✨💕
^3^
سلام جیسوگ ...این اجرا جدیداشون رو کی میزاری؟....🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐
وای جانگکوک مو هاشو بُلُند کرده...😱😱😱😱😱😱😱
چقدرم بهش میاد...😎😎😎😎😎😎😎
قرارشش دادیم فدایت
خیلییی بهش میومدددد
میگم کی اجراهای گلدن دیسک رو میزارید؟
قرار داده شدهه😁😁


سرعت العمل فقط جیسوک و تاماممم
وای مرسی 💖 💖 من دومیش رو خیلی میدوستمممم😍😍یه سوال، میدونم ربطی به بنگتن بمب نداره ولی خب...... بی تی اس امروز کنسرت داشته؟؟؟ آیا جونگ کوک موهایش را به رنگ بلوند در آورده است؟؟؟ لطفا جواب بدین خیلی مهمه، سر این قضیه امروز دیوونه شدم😖😖😂😂😂😕😐🕳️
اجرا توی گلدت دیسک داشتن عزیز ک قرارش دادیممم
تو قسمت دوم حس میکنم ابه داغ بود جونگ کوک یه جوری شد 😂😂😂😂😂😂
بدبخت بیشتر یخ زد 😂😂
مراسم امروز رو نمیزارین؟مردیم از انتظاااررررررررر
وای بی تی اس خیلی خوب هستم
من فقط rm دوست دارم واااااای اینا خیلی خوبن
مخصوصن اهنگ dynamite بی تی اس عاشق این اهنگ شون هستم
سایتتون
عااااااااااااااااااااااااالی
لاو♥️
جیسوگ





آیدی پینترستت چیه؟


باید به من بدی

✌✌✌✌✌✌✌✌
آی دی جیسوگ منو چیکار داری؟ 🤨


خودم اخر از زیر سنگ پیداش کردم 😂😂😂😂



نری اونو ببندیا


میام میکشمت😂😂😂🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔫🔫🔫🔫🔫🔫🔫
چیووو پیدا کردی؟!


کیو میکشی؟ 🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨
جیس

خصوصی را جواب بده
دوستان آیا تاریخ انتشار قسمت 3 با تایمی که ازشون فیلم برداری کردن یکیه؟؟
امم عزیز عموما بنگتن بمبا فیلمبرداری میشن و بعد منتشر میشن 
یعنی ممکنه حتی بعضی هاشون مال چند ماه پیش بوده باشه ک فیلم برداری شده ولی بیگ هیت بعدا منتشر کزده
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ 
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ 
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ
جیسوگ

جواب این کامنت را میدیا*-*


راه ارتباط خصوصی با تو چیه؟

همچین کار مهمیم ندارما ولی میخوام بدونم*-*

نه ولی دارم فکر میکنم میبینم کار مهمیه ها
خب ارتباط خصوصی نداریم؟
من سکرتم راه ارتباطی ندارم 😂
سلام جیسوگ میگم قسمت ۳ بنگتن بمب با زیرنویس رو میزاری ؟؟ ممنون
سیما منم میخوام ساب بزنم تو رو خدا یک کاری بکن من دارم سکته میزنم
دوستان با عرض سلام و خسته نباشید خدمت همه شما هم مدیران و ادامین سایت و هم تمام شمایی که دارین اینو میخونین 👋


میخواستم به شما یه چیزی بگم
اینکه لطفا خواهشاً عاجزا انقد نپرسید « زیرنویس کی میاد ؟ زیرنویس میزارین ؟ زیرنویس نمیزارین ؟ »


اگر دوستان نخوان زیرنویس بزارن مثل یکی از مصاحبه های بی تی اس که نوشتن زیرنویس فارسی قرار نمیگیره بهتون میگن

لطفا نپرسید انقد

اینا هم درس دارن و امتحان و اینقدر فعال اند ❤️
واقعا یک خسته نباشید حسابی باید بهشون بگیم بخاطر اینهمه فعالیت ❤️😘

هیچ سایتی تابه حال انقد فعال ندیده بودم 💞

این پیام اصلا ربطی فقط به بنگتن بمب نداره به همه چی ربط داره به هرچی که میزارن



.....




ولی واقعا مرسی بخاطر سایتتون 😍
بوسسس و بغلللللل بر تو بادددد
سلام ببخشید زیرنویس فارسی چرا دانلود میکنم فیلمو برای من نمیاره؟🤔😶
slm!
زیرنویسشو کی میزاری؟
من انقد عاشق این سایت شدم که نگو
اصن به نظرم از بهترین سایتای دنیا واسه یه ارمیه هوووف
فدایت عزیز 
قرار میگیره 
مترجمام درس و دانشگا و امتحان دارن عزیز ی خرده صبر کنید میزاریم ترجمه زو 
⚥︎ ℳ𝒾𝓃...𝒩ℴℴ𝓇𝒶𓂺
هنو صاله 2021 خودش نمیدونه اومده ولی بنگتن هم صدتا اپیزود میده بیرون هم شونصدو پونصد تا کنصرت میذاره
عاره خلاصع😐🍃
تا جایی که من خبر دارم ، چون آرمیا کنسرت آخر سال رو غیر قانونی استریم زدن (از جمله همه ی ماها😂😂) ، بیگ هیت هم تلافی کرده زیرنویس قسمت جدید بنگتن بامب رو نداده 😂😂😂
😂😂😂😂😂😂
من می‌خوام ساب بزنم سیما منو قبول کن توروخداااا
고마워 💞

❤❤❤
Donya army 💜
سلام جیسوگ خوبی چه خبر دلم برات تنگیده بود
وای منم می‌خوام ساب فارسی بزنم
انگلیسیم خوبه یعنی میفهمم چی به چیه
چیکار کنم.؟
안녕👋
انیونگ
خوبین ؟ حالتون خوبه ؟ آلیس ایمنیدا 👊 عضو جدید سایت و آرمی وحشتناک 😍😜
یک سوال داشتم شما تیم ترجمه تون از زیرنویس انگلیسی برنامه ها استفاده میکنند یا نه خود زبان کره ای رو ترجمه میکنند ؟ 💔

مرسی از سایتتون
ممنون میشم جواب بدین ❤️
보라해 😘
سلام عزیز خوبی؟
ایگوووو خوش اومدیی عضووو جدییدددددد😍😍😍😍😍😍 
زیرتویس اتگلیسی عزیز

فدایتتتت 
❤️ 감사해 ❤️
سلام جیسوک
خوفی

جیسوک نمیدونم کامنتم بدستت رسیده یا نه ولی
دوباره هم میگم

من برای بی تی اس ایدی پینترست تشکیل دادم
میخ بدم بهت؟
شروع سال ۲۰۲۱ رو دارم احساس میکنم😂😂
وااااای جررر فندوم نیست ک جک دونیه 🤣🤣ارمیا با لینک غیر مجاز کنسرتو دیدن بیگهیتم لج کرد ارمی بمبو زیرنویس نزد بعد ارمی ها متاسفم لطفا ترجمه کنید و ترند کردن😂😂😂😂😂اصن عاشق اون لحظه ایم ک وسط اجرای بوی ویث لاو عکس زندان اومد😂❤😂❤بیگهیت زیرنویس زد دیگه ؟فک کنم
آرمیونی که راجب زیرنویس پرسیدین
این ویدیو توی چنل یوتیوب بنگتن بدون زیرنویس انگلیسی منتشر شده
دقت کردم هر کامنتی که تو این پسته و درباره زیرنویسه رو جواب ندادی😂😂😂
اما یه کلمه بگو زیرنویسشو میزاری یا نه؟؟😊
😂😂😂😂
میزارم😂
سلام میگم زیرنویس انگلیسی یا فارسی نمیزارید؟ 😗💜
زیرنویسش هم میذارید ؟😍
سلام
بنگتن بمبای سال 2013 ام تو سایتتون هس؟اگه هس چطوری میتونم پیدا کن
سلام تو قسمت طبقه بندی موضوعی ---> بنگتن بمب
هاییییییییی بیب ●~●
میسی ک اولین بنگ تن بمب ۲۰۲۱ روگذاشتی ولی زیرنویسش چی نداره 💜🥺
به بهههه 2021😍😍😍😍💜
سلااااام مرسی سایتتون عالیه
بی صبرانه منتظر کنسرت جدیدیم :))))))))))))))
زیرنویس کی آماده میشه؟؟
سلام خسته نباشید💖💜
اجراهای دیشب رو نمیزارید؟؟
جیسوگ تو تو کدوم شهر زندگی میکنی؟
خون و عرق و اشک اصا:)
توروووخدا کنسرت بیگ هیت فمیلی رو بزارید 🥺
کامل علاوه بر بنگتن 🥺
پلیززززز
ببخشید باید برای ساب زدن زبان کره ای بلد باشی یا انگلیسی

؟؟
انگلیسی
عاقا جان خودتون میخواید کنسرتو بزارید جدا جدا اجراهارو بزارید لطفااااااااااااااااااا حجماشئن خیلی بالاس میخوام نگهشون دارم
سال جدید همه مبارککککک باشههههه.بلاگت عالیه گلمممممم😘😘
اولین بمب سال جدیددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد مبارکههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه گلیلیییییییییییییییییییییییی
عزیزم کنسرت‌ امروز بیگ‌ هیت‌ فمیلی رو میشه بزاری🙁💔💥
عزیزم کنسرت امروز بیگ هیت فمیلی رو کی میزاری؟☹️💥
بنده خدا
کنسرت بیگ هیت فمیلی رو نمیزاری؟؟ 🥺
سکنددددددد کامنت بمب سال
مرسی که گذاشتین
کنسرت امروز هم میزارین اجرای بی تی اس و ؟
😻
ایشالله 
سلام..
وااو این اولیشه..جووووووووووووون
آخ جون بنگتن بمب جدید
سلام
میشه رتبه های بی تی اس توی the 100 most beatiful facesرو هم بزارین؟
که توی 2019 کوکی اول بود و 2020 دوم و وی هم اول
ژنرال چوی یونگ
جرررررررر هووووررررررررااااااااااااااا
ژنرال چوی یونگ
فرست !
یسسسس
اولین کامنت بمب سال جدید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.