بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

سوالات متداول شما آرمیون

  • author avatar نگارنده: 🍷 CMol
  • ۲۵ خرداد ۹۹ ، ۱۶:۳۳
  • ۶۲۲۳

سوالات متداول شما:

خب از زیرنویسا شروع میکنم

-خیلی هاتون میگین ک زیرنویسا باز نمیشن براتون، اول از همه اسم زیرنویس رو با اسم ویدیو یکی کنین و توی یه پوشه بذارین، بعدش ویدیو رو با برنامه ی KM Player باز کنید، اگر زیرنویس عجق وجق باز شد، با برنامه VLC media player بازش کنید. اگر باز هم درست نشد مشکل از تنظیمات کامپیوتر هستش.  برین داخل Control Panel بعد تو قسمت Rgion برین ( اگر Rgion رو پیدا نکردید بالا سمت راست یه قسمت هست View by: اون رو بزنین و روی large Icon کلیک کنید). تو قسمت Rgion ک رفتین، توی سربرگ administrative ،  روی قسمت  Change system Location  بزنید و persian (Iran) رو انتخاب کنید. کامپیوتر یدور ری استارت میشه و بعدش درست میشه. اگر با گوشی هستین هم برنامه MX Player رو بصب کنید و با اون بازش کنید ^^

-و اینکه دوستان ما به محض اینکه زیرنویسی ترجمه بشه تو سایت قرارش میدیم، لازم نیست ک هی پیگیری کنید 💗

-گاهی اوقات لینک ممکنه براتون باز نشه ، اینطور موقع ها با دو سه تا مروگر دیگه امتحان کنید و اگر دیدین بازم کار نمیکنه قسمت و نوع کیفیت رو کامنت کنین برامون. کامنتتون تایید نمیشه تا وقتی ک لینک درست شه 😊

- اگر دانلود کردن با آپلود بوی رو بلد نیستین، تو گوگل آموزشش هست سرچ کنید و پیداش کنید^^

- آپلود کردن برنامه ها به هزارو یک دلیل، تو آپلود سنتری جز آپلود بوی برای ما مقدرور نیست. میدونم دانلود کردن با آپلود بوی ممکنه سخت باشه ولی متاسفانه چاره ای نداریم 😓

- نکته دیگه اینکه خواهشا برنامه هارو مخصوصا زیرنویسارو برای حمایت از مترجما، شیر و پخش نکنید. یا اگر اینکارو میکنید لینک دانلودی که ما براتون گذاشتیم رو بدین **-**

-دوستانی که درمورد شایعه ها میپرسید، توروخدا باور نکنید و دنبال نکنید اینجا هم پیگیرش نشید چون به شایعه ها جواب نمیدیم. اگر خبر خاص و مهمی باشه ما خودمون میگیمش 😊 خبرایی مثل کاپل بودن اعضا اومدنشون ب ایران و فلان وفلان شایعس و باور نکنید، ن اعصاب خودتونو خورد کنید ن مارو.

- خیلی از رای گیری ها هم ک تو فضاهای مجازی برگذار میشن هم فیکن، خودتونو زیاد درگیرش نکنید و حرص نزنید  😂 چون واقعا مهم نیستن. اگ مهم باشه رای گیری ای احتمالا میگیم بهتون 

- کامنت های درخواستی هم مثل خرابی لینک ها تایید نمیشن تا گم نکنیم و قرارشون بدیم ^^

-آرمیونی ک درمورد اینک کی فلان برنامه رو میذاریم سوال میکنید، نگران نباشید، کدوم برنامه اومد ک ما نذاشتیم؟ همه رو میذاریم براتون 😍

-اگر کنسرت یا برنامه هایی از این قبیل قرار باشه برگذار بشه، مثل همیشه اعلامیه رو براتون میذاریم😊 نگران این هم نباشین😊

- لایو های بی تی اس توی برنامه ویلایو VLive هستش ک با فیلترشکن روی گوشی نصب میشه، همینطور میتونین توی سایت ویلایو با کامپیوتر ازش استفاده کنید. البته گاهی اوقات هم توی یوتیوب تو پیج BangtanTV لایو میذارن.

- اعضا اکانت اینستا برای خودشون ندارن، یه اکانت فقط بیگ هیت داره و از اون استفاده میکنن. پسرا بیشتر تو توییتر و ویورس فعالن ^^ البته تو تیک تاک و ویبو هم فعال هستن 🤭💕

-ام وی یا همون موزیک ویدیو های جدید 24 ساعت باعد از انتشار تو سایت قرار میگیرن، تو این 24 ساعت استریم بزنین 😭 قوانین استریم هم قبلا تو سایت گذاشتیم، سرچ کنید میاد.

-اخبار بنگتن تو این سایت قرار نمگیره، تو قسمت سایت های جذاب دیگر، بخش توییتر، میتونید اخبار بی تی اس و آپدیت های جدیدشون تو شبکه های اجتماعی رو ببینید 😍 همچنین فیک و مومنت و ... هم قرار نمیگیره اینجا ^^ کلیک کنید

- سمت راست سایت بالای جعبه دنبال کنندگان، باکس سرچ هستش. اگ دنبال برنامه ای میگردین میتونین اونجا سرچ کنید 😉

-درمورد کانال تلگرام و پیج اینستا گرام بگم ک... بزودی راه اندازی میشن. درحال حاضر یه کانال تلگرام مخصوص ساب های سایت داریم و خوشحال میشیم ک حمایت کنید. بقیه هم ایشالا بعد امتحانا روش کار میکنم و بعدش اطلاع رسانی میکنیم.

https://t.me/KoreanlovestarSub

Koreanlovestar Sub‌‌‌‌🎈

- مشخصات ادمین های این سایت از قبیل سن و اسم و ... سکرت میباشند 😂 اینم خیلیا پرسیده بودن.

 

 

 

 

اگر بازم سوالی هست ک من جواشو جا انداختم اینجا بپرسید تا ب پست اضافه کنم^^

لاوتون دارم، امیدوارم ک کمکتون کرده باشم گایزولا 😘💗

موقع امتحاناته، ممکنه نرسیم همه کامنتارو جواب بدیم برای همین این پست رو گذاشتم ک اگ نبودیم به مشکل نخورین ^^

دیدگاه ها [ ۸۱ ]

سلام عام کجا میشه لایوای خیلیییی قدیمی اعضارو پیدا کرد؟ مثلا برا اویل دبیو؟
سلام اول اینکه سایت عالی دارید
دوم اینکه من هر کاری میکنم ویلایو نصب کنم می‌نویسه با دستگاه شما سازگار نیست من از قسمت لایو های سایت دانلود کردم اما میگه به بروز رسانی نیاز داره ولی هیچ جا نمیتونم آپدیت کنم میشه کمک کنید

سایت در دسترس است آدرس:

KLStar.ir

-----------------------

 فعالیت‌های این وبلاگ متوقف شده و ادامه فعالیتها در سایت می‌باشد

لطفا سوالات خودرا در سایت اصلی بپرسید

مرسی عزیزدلم😍😘
سایتتونم خیلی جیگره منتظرم سایت جدیده ک جیگرتررو ببینم😆😻
با جیگری خودته شک نکن😉😉
سلام عزیزم راستش من تا حالا چیزی به این صورت از سایت دانلود نکردم و میشه گفت تازه به جمعتون پیوستم😁
میخاستم ببینم با گوشی اوکی تره برای دان قسمتایی مثل ران ک طولانیه یا لپ تاپ؟؟🤔😯
های تین شهه
خوش اومدی 💜
لپ تاپ
سلام
یه سوال داشتم،یه رقص هست جیهوپ میخوابه زمین جیمین از روش میپره،اون کدوم اهنگه؟؟
اهنگ we are bulletproof عزیز
سلام تلفظ اهنگ l need you رو قرار دادید؟؟؟🤔
سلام متن تلفظ اهنگ l need you رو میشه قرار بدید؟؟؟☺💜
وای مرسی ک جواب دادی عزیزم
من خیلی خنگم واقعا الان برای خودم با ۲۲سال سن متاسف شدم ک این چیزارو بلد نیستم😭
نمیدونمممم بخدا تو این سایت Sdramafa.ir اشتراک گرفتم مگه همینجا نیست؟؟😂😂 فکر میکردم همتون یکیید😭 خدا منو برم داره انقدر خنگم
حالا ۱۵تومن چیزی نیست ولی واقعا ناراحت شدم از هوشم💔
ایگووو فدا عزیز 
این چ حرفیه،  حواست نبوده پیش میاد دیگه 
نه دیگه این سایتی ک میگی ی چیز دیگس ما  ی چیز دیگه یعنی فرق داریم 

اشتبا پیش اومده و حواست نبوده چیزی نیست ک به خاطرش تاسف بخوری برا خودت عزیز
سلام عزیزم
نمیدونم سوالم اصلا درست هست یا نه
من اولین باره تو سایتی اشتراک میخرم الان اشتراک سایت شمارو خریدم و ثبت نام کردم ولی میخوام دانلود کنم میره توی اپلودبوی ک اونجام باید اشتراک بخرم. درسته؟یا من دارم اشتباه میکنم؟باید اشتراک بخرم تو اپلود بوی تا بالاخره بتونم دانلود کنم؟؟؟
عزیز اینجا ک اصن نیازی به خرید اشتراک نداره نمیدونم چنوری اشتراک خریدی و از کجا چون اینجا نیازی ب خرید اشتراک نداره 
برای اپلود بوی بدون اشتراکم میشه دانلود کرد وقتی لینک دانلود رو میزنی و وارد اپلود بوی بشی ی صفحه میاره ک توش ی قسمت نوشته دانلود پرسرعت و ی قسمتم دانلود کند 
دانلود کند برا اوناییه ک اشتراک اپلود بوی ندارن و رایگانه 
دانلود سریع برا اوناییه ک اشتراک دارن 
فرقشونم اینه ک دانلود با سرعت تبلیغات و اینا نداره و یکراست میری سز لینک اصلی ولی دانلود کند ی سری رد تبلیِ باید بزنی و یکمی طول میکشه
من میخوام برنامه های bts و ببینم اما نمیدونم از کجا شروع کنم
درواقع ۲۰ قسمت run bts و دیدم ولی فک کنم اول باید یه چیز دیگه رو ببینم
ممنون میشم کمک کنید
ای وایییییییی
ببخشید
من اینجا در مورد bts in the soop نظر گذلشتم😖
یه ۲ دقیقه پیش
اگه میشه جوابمو بدید
ببخشید😖😢☹️😳
با همین اسم tae tae نظر گذاشتم
مشکلی نداشت چک شد
سلام ادمین جیسوگ😄
چرا کم پیدایی؟☹️
البته درک ‌میکنم
میخواستم بگم‌ که زیرنویس قسمت ها خرابه
وقتی که ریزی رو رد میکنه بعد میزنه : error in sql
یه همچین چیزی
مال پشت صخنه درسته هاااا
ولی خود قسمتا نه
اگه میشه یه چکش کنید😊😊
سلام 
الان درست شده فکر کنم 
گاهی اوقات سرورا ارور میده
برادر سلام ../ عاقا اجرای فیک لاو تو برنامه کامبک شو رو با کیفیت ۱۰۸۰ بزارین نمث.. هیچ جا می"|
سلام میشه اموزش رای دادن برای MAMA2020 و بزارین من بلد نیستم
خبراشونو میگین
اخرین اخبار
مثلا تا چند ماهه آینده چه چیزایی قراره بدن که گفتن
تو همین پست گفتم اخبار نمیذاریم :|
سیلام ملیکم.
خسه مباشید💜
به سوال داشتم.
یکی از اجراهای bts که فکر کنم مالidol هست .
جیمین با بادبزن نارنجی میرقصه .
اسمشو میشه بهم بگید؟
واگر توی سایت قرارش دادید کجا میتونم پیداش کنم؟
اخه خیلی گشتم ولی نمیدونم کدومشه.
ممنون میشم کمکم کنید🙃💜
سلام 
واسه اجرای ماما هستش
تو قسمت اجرای سایت میتونی پیداش کنی 
ببخشید قسمتی که پارک بوگوم باهاشوم بود ،کدوم قسمته؟
سلام ببخشید چرا اجراهای جدید بی تی اس و قرار نمیدین؟
سلام قرار گرفت
سلام 😊
ببخشید داشتم دنس پرکتیس دانلود میکردم مثل اینکه دنس پرکتیس on لینکش مشکل داره.شاید بقیشم اینجوری باشه.
ممنون میشم رسیدگی کنید .
ممنون از وبلاگ خوبتون.😃❤😍
سلام 
چک شد مشکلی نداشت


لابیوووووووووو
ببخشید مثل اینکه یه مشکلی هست توی لینکا.
توی هر موضوعی که میرم مطالب قدیمی ترش لینکشون برام کار نمیکنه بعضیاشون.مثلا البوما
سلام 
چک کردم البوما اوکی بود
♡میشه زیرنویس همه موزیک ویدیو هاشون رو بزارید؟♡
بلی میشه
بزودی
جیسوگ عزیز
سیمای گل
واستون آرزوی موفقیت میکنم هم واسه درسا و امتحاناتون و هم برای بقیه ی مراحل زندگی ❤🙂

و خوشحالم از وجودتون ☄🌟
شاد باشید ❤😊
کومائووووووووو
این سیما هنوز امتحانش شروع نشده بعد این همه تنبلع -_____-

چینچا کومائووووو آلا جونییییی
کانالtata btsدر تلگرام
اونایی که عاق بی تی اس هستن بیان این کانال
tata bts

اگه نیای ارمی نیستی😂😂
ta bts رو تو تلگرام سرچ کن بعد جوین شو
بزار فیل شکنمو وصل کنم بیام اینطوری نمیشه 😂
آخرش نگفتین کی امتحاناتون تموم میشه:///
خب بگین تا ما هم بدونیم که کی درخواستی هامونو بگیم که بهتون فشار نیاد
شاید باورت نشه ولی بقیه ادمین ها امتحانشون هنوز شروع نشده -___- و اگر میبینی انقدر تنبلن و کامنت جواب نمیدن به خاطر اینه که من امتحان،دارم و حواسم بهشون نیست -______- (باید با چوب بالا سرشون باشم )

اما من امتحانم تا آخر تیر تمومه 😂💞
فداتتت😘😘
واقعا نگران بودم😭😭😭😭😭😭
ولی خب خوبه که میدونین
جلوگیری میشه😓
و در ضمن جیسوگا،سیماشی اگه بشه من شمارمو میدم تو وات بهم پی ام بدین که عکسارو واستون بفرستم اگه بشه بزارین تو وب که همه ببین
من دلم نمیخواد این قضیه هیچ قربانی ای بگیره پس همه کمک کنین
متأسفانه کاملااا واقعیه یعنی یه درصدم شک نکنید که الکیه و به عینه برای چندتا از دوستام پیش اومده و خدا بهشون رحم کرده که قبول نکردن
پس اگه میشه یه جورایی کمک کنین که اطلاع رسانی بشه
من خیلییی ناراحتمم و به شددتت ترسیدم چون نمیخوام بلایی سره کسی بیاد
من دارم عکسارو بیتاشی
سر فرصت پست میذارم نگران نباش 😘
اره میدونم واقعیع برای یکی از دوستام امروز اتفاق افتاد ╥﹏╥
ولی خب صحبت میکنم در موردش
بچه هااااااااااااا😱😱😱😱😱😱😨😨😨😨😨
من ایتروزا شدیدا به یه موردی بر خوردم گفتم بیام اطلاع رسانی کنم چون خیلی مهمه!!😨😨😨
بازی نهنگ آبی رو که همه یادتونه؟؟حالا الان یه گروه جدید تشکیل شده که هدفشون کیپاپرا و کی درامایی هست، یه افرادی با پروفایل سگ یا میکی موس طور ماننده یا یه شکلایی از این قبیل میان و بهت درخواست دوستی میدن و اگه جواب درخواست و کامنتاشونو بدید شما رو به بازی دعوت می کنن و اگه قبول نکنید تهدیدتون میکنن پس خیلیییی مراقب باشید،متاسفانه اینجا نمیشه تصویر ارسال کرد وگرنه براتون عکس هارو هم می فرستادم.
بچه ها این مسئله واقعااا جدیه و اصلا شایعه نیست و واسه چند تا از دوستای خودم این اتفاق افتاده و اونا خوشبختانه درخواستشونو قبول نکردن و جواب ندادن
خیلییی مهمه خواهش میکنم حواستونو جمع کنید
دیدم :)
میدونم:)
سلام 😔
من چند تا سوال خیلی خیلی مهم دارم که حسابی رو اعصابمه



ادمین های گل

ممنون میشم اگه یکی از شما البته اگه وقت
داشته باشید بهم ایمیل بزنه 🙁😓
یا ایمیل بدین خودم پی ام بدم
مرسیی 💜
سلام خوبین ¿
میگم . . نمیدونین بنگتن لایو های یوتیوبشون رو کجا میزارن ؟ آیدی اصلیشو پیدا نمیکنم :(
سلام لاو
فکر میکنم بنگتن تی وی باشه، اره بنگتن تی وی BANGTANTV
آها پس هر وقت امتحانتون تموم شد لطفا اطلاع بدین موفق باشی💗💗
امتحان من 13 مرداد تموم میشه -_______-
سلام جیسوگ جون میخاستم یه چیزی بگم اگه آپلود توی آپلود بوی سخته اینجا ویدیو ها رو آپلود کن
تازه رایگانه اونجوری که من از چند نفر شنیدم دایمی هم هست
نیاز نداره که این همه ماهیانه پول بدی
https://www.uplooder.net/
سلام آنا جون
حجم های بالارو نمیشه اینجا آپلود کرد وگرنه میشناسم این آپلود سنترو
سلام خوبین سایتتون عالیه از هر لحاظ بهترینه ولی چرا تو این اواخر جواب سوالم رو نمیدین؟😢
سلام گل جان
امتحان دارم
سرم خلوت شه همه کامنتارو جواب میدم
سلام
میشه بگی bts تو لیست بیلبورد هست یانه؟
اخه چند وقت پیش یه خبر خوندم که اسمش نبوده و طرفدارا کلی اعتراض کردن
انیمیشن شخصیت های BT21 رو کجا میتونم پیدا کنم؟؟
جیسووووووووووگگگگگگگگگگگگگگگگگ
ببین کی اینجاستتتتتتتتتت
ملومه که نمیشناسی/:
ولی من میشناسمت عژیژممممممممممم
بگو کی ای؟ دارنده بزرگترین و بهترین فن سایت ایرانی!! *-*
عرهههه
خلاصه من دوهی ام کار داشتی درخدمتیم هاها
البته توی اینکه اسمم خوبه یا نه یادم رفت اسم cmol رو هم بیارم
ببخشید عذر میخوام.از هردوتون کمک میخوام
برای kawsar
مرسیییی ممنون از پیشنهادت
باشه همین کار رو میکنم
تازگیا چیزی به اسم لیریک رنگی پیدا کردم که مال هرخواننده ای یه رنگ خاصیه مثا توی یه سایتی jin قرمز بود
راستش رو بخوای توی تشخیص چهره خیلی پیرفت کردم و الان فقط نمیتونم جی هوپ و جونگ کوک رو از هم تشخیص بدم ولی بقیه رو اوکیم
و تو صدا ها فعلا فقط میتونمRM رو بتشخیصم
باز هم ممنون
راستی یه سوال دارم ازت جیسوگ جون به نظرت همین اسم e.t واسم خوبه یا عوضش کنم؟
سلان خیلی ممنون واقعا خیلی زحمت میکشید ♥♥♥

یه سوال داشتم اون چه برنامه ای بود که اعضا توی خونه بودن انگاری تو ی اتاق بود گروه شده بودند بعد هرگروهی به نوبت چشم هاشون رو با چشم بند میبستند و باید تو اون اتاق بقیه اعضا رو پیدا میکردن که فک کنم یکی از اعضا رفت بالای در قایم شد
اون چه ب نامه و چه فصلی دقیقا
به نظرم بون ویاج بود شاید نه نمیدونم
کنچانایوو😘😘ناراحت نشی هاا شوخی کردم..😉بغلو ماچم واسه بعد..حواسم نبود کرونا هست😅
نه بابا چون قبلا ازت پرسیده بودم میدونستم 19سالته..منم اوایل که اومده بودم فک میکردم 14سالته😂😂

راستی ممنون که جوابمو دادی..کلی بابتش ذوق کرده بودم😍😍
برای e.t
جیسوگ قوربونت برم اینو زود تایید کن..
عزیزم من اوایل واسه اینکه صداشونو تشخیص بدم لیریک آهنگارو دانلود میکردم..ویدیو شو..تو گوگل سرچ کنی میاره..
اینجوری راحت میتونی از رو صداشون تشخیصشون بدی فقط یکم وقت میبره😉😉
سیما من دیگه باهات قهرم😢😢😢جوابه همرو میدی ولی ماله منو نمیدی..😔😔
میدونم وقت نمیکنی..ولی من کلی ذوق کرده بودم..وتو جوابمو ندادی..هرچند میدونم درسات نمیزارن..ولی بازم..😢😢
اندهههه قهر نکننننن :(((
روزانه خیلی کامنت میاد و من گاهی فقط چندتای آخر رو جواب میدم میانه یووووووووووو
الاهی جیسوگممم
😂
خو تو معمولا آن نمیشی منم سربه سره همون سوسیس بدبخ میزارم 😂😂
ناراحت نشو دیهه
😭😭😭😭
:(((((((((((((((((( ای بابااا
اوهوم چشم توهم مراقب باش*-*
لاو یو سان 🥺💖
اوما*-*
میس یوووو*-*
ای میس یو مور سان 😭
دلم گرفته، تو همیشه باهام حرف میزدی ولی الان نیستی 😞 مواظب خودت باش اوکی؟ 
نمد دیههه
خیلی وخ بود بات حف نزده بودم و یکم بهت فوش نداده بودم دلم تنگید :(

توعم که هیچ وخ به آدم سر نمیزنی :/
تا وختی تو هنگ بودم خوب بود ...
الان که نمت بیام همتون کلاااا آدمو فراموش کردین رففف
نظرت چیه با سیما عقد کنی من ساقدوشت باشم؟ -______-
اصن حالا که فکر میکنم به یکی دیگه قول داده بودم -_-
نمد احساس میکنم زیاد نمیبینمت ککک
و باز سیما 
سوسیسم کجاااااااااااااااااااااااااااایی دقیقااااااااااااااااااا کجاییییییییییییییییی
کجاااااااااااااااااااااااااایییییییییی تووووووووووو بییییییی منننننننن ؟؟؟
دقیقا کجایی که چن روزی ازت خبری نی ؟؟؟؟؟؟؟؟

آهااااااااااااااااااااااااااااهاااااااااااهااااااااااااااااای های های های
ایگو 😂😂😂
چیشده بهنوش دلتنگم شدی؟😂😂😂
سوسیسممممممم کی میای دلم برات تنگ شد :(
مگ نیستم ؟؟ 🤪
سیما کثافت کامتارو خوندنی وقطی پروفایلت رو میبینم نمیدونم چرا حس میکنم کوکی جواب داده 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍




حس خیلی مذخرفیه ولی مرسی که حتا با عکس پروفایلت هم حسای خوب به ما منتقل میکنی 💋😅
مرسیی 💗😂


فداییتتت
سلامی دوباره
مرسی از توضیحتون
راستش چن تا سوال خجالت آور داشتم
1.من (خاک تو سرم)نمیتونم اعضای بی تی اس رو از هم تشخیص بدم و فقط RM و بعضی وقتا JIMINرو میتونم از بقیه تشخیص بدم.خواستم بپرسم که چیکار کنم که بقیه رو هم تشخیص بدم؟(البته خداییش راحت میتونم اروپایی یا آمریکایی خواننده هارو از هم تشخیص بدم ولی واقعا کره ای ها خیلی شبیه همن)
2.چیکار کنم تا بتونم صداشونو تشخیص بدم؟(چون هیچ کدوم رو نمیتونم)
3.چطوری میتونم یه آرمی شم؟

ببخشید که سوالاتم اینجوری چرت و پرته ولی خب چیکار کنم خب تازه واردم دیگه
سلام
خحالت آور نیستن ک همه اولش اینطورین 
بنظرم اسم اعضارو گوگل کن و از هر کردوم ی عالنه عکس و مومنت ببین تا تو ذهنت بمونه
صدا رو باید ب مرور با دیدن اجرا و موزیک ویدئو... تو ذهن بسپری
هیچی همین ک طرفدار بی تی اس باشی و ازشون حمایت کتی، ام وی ها و... رو استریم بزنی ،یعنی آرمی ای 💫💫

خواهش میکنم بالاخره تازه واردی خوبه ک بپرسی💐
سلام میشه لینک یا نام پیج اینستاگرام خوش چهره ترین فرذ سال 2020 رو بگین
همونی که V . JK . JIMIN نامزذ شده بودن
برای سال پیش هم JK اول شده بود
سلام
https://instagram.com/tccandler?igshid=3ueam8kblugb

اینو میگی؟ 
سلام من از وقتی کرونا شروع شده دارم آهنگای خارجی گوش میدم و توی این مدت فهمیدم که گروه های کره تو دنیا بدجور ترکوندن البته منظورم از این که گفتم گروه ها همون بی تی اسه
من چن تا سوال داشتم ازتون چون من بی تی اس گوش میدم ولی یه آرمی کامل نیستم و نصف نیمم
1.تو نظرات دیدم که مینویسن فایتینگ میشه بگید معنیش چیه
2.BTS RUNها چی هستن؟
سلام
یسسسس مخصوصا بی تی اس 
فایتینگ یعنی مبارزه و ب اصطلاح موفق باشی
ران بی تی اس یه برنامست ک هفتع ای یه قسمت پخش میشه و میتدنس یه قسمت رو از تو همین سایت دانلود کنی ببینی جطوریه
سلام
یه سوال خعلی خعلی مهم دارم
اگه بخوام تو.بیان وبلاگ بسازم باید شماره تلفن بدم یا نیاز نداره؟
سلام
یس نیاز داره اگ تو بیان بخوای وبلاگ درست کنی
فقط ی کد براش میاد وگرنه جای دیگ ای کاری نداری باهاش 
مرسی از توضیحتون💜
تنکیوووو ، ببخشید میدونم درگیر امتحانات ممکنه باشید ولی من مموری پکیج ۴ام را دانلود کردم خیلی وقته اما چون نه ساب انگلیسی و ن فارسی داره نمی تونم نگاه کنم .میشه لطفا حداقل ساب انگلیسی براش قرار بدین؟؟ ممنون میشم💜💜💜
4 گیگ رو نمیشه ولی 3گیگ رو میشه داخل آپارات آپلود کرد
خیلی از برنامه ها 4 گیگم بیشترن
لازم نیست که اینارو توضیح بدم ولی جیسوگ حتی برای اینک ویدیو ها منقضی نشن در ماه کلی هزینه اشتراک میده با اینک آپارات خیل اوقات پست هارو حذف میکنه
وقتی ما تو یه آپلود سنتر فایلی رو آپلود میکنیم حتما دلیلی داریم ک اون آپلود سنتر رو انتخاب کردیم 
فقط آپلودبوی🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️چرااااا

آپارات رو امتحان کردین؟(اگه امتحان نکردین، بعد امتحانا ؛ امتحان کنین😁 که به درس هاتون لطمه نخوره😇)
مثلا یه ویدیو 4 گیگی رو میشه آپارات آپلود کرد؟
جیسوگ کاش پیامه منو تایید نمیکردی..😯😯دوس داشتم سیما ببینه😢😢
چند روز گذاشتم بمونه
سیما جوانداد :(
خداییش یه سوال ازتون پرسیدم هنوز جواب ندادین
صد بارعم پرسیدم کسی جواب نداد
خو اگه بلد نیستید بگید که بلد نیستیم اههههههه -___-
نمیدونم والا
واسه همین تایید کردم ک اگه کسی میدونه بگه بهت
وایییی دست گلتون درد نکنه💜💜💜
سلام ببخشید من سوالمودوباره میپرسم:( هر وقت تونستید جواب بدین من وای میستم
من با اپدیت ای دی امم به مشکل برخوردم وقتی میخام اپدیتش کنم یه توافقنامه میاره اونو چیکار کنم
و اینکه واقن خسته نبااااشیییییددد
سلام

فکر کنم باید قبول کنی چیز خاصی نیس
سیماااااااااااااااااااااااااشیییییییییییی!!!😢😢😢😢😢😢😭😭
باورم نمیشه تو همسنه منی..من فک میکردم بزرگتری😵 چرا نگفته بودی کنکور 98بودی؟؟؟!😢😢😢
الان تو کامنتای مربوط به فستای پارسال دیدم که تو هم کنکوری بودیو امتحان نهاییم داشتی😢😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭با اینکه چیزه مهمی نیس ولی نمیدونم چرا اینقدر خوشحال شدم..میخوام بغلت کنم ماچت کنم😢😢😢😚😍💜💖
ببین من چقدر دوست دارم؟ گشتم کامنتتو پیدا کردم 🥺
آری دیگ لو رفتم 😂✌🏻 
یکی میگ شبیه 14 ساله هام یکی میگه بالای 19 ام 😂
بیا ماچ و بغل رو بذاریم برای بعد کرونا باشه؟ 😻💖😂
جواب به (Kookie Lover)
1_ هیچکدوم دوست دختر ندارن (کمپانی هم نمیزاره)
2_ اینو دیگه منم توش موندم
3_ چون ما خیلی بدبختیم
3_ چون ایران یه کشور اسلامیه
سلام میدونید چجوری میشه داخل فنکلوپ ژاپنیشون عضو شد؟اصلا میشه عضو شد؟
سلام میدونید چجوری میشه داخل فنکلوپ ژاپنیشون عضو شد؟اصلا میشه عضو شد؟
سلام. خسته نباشید . ممنون از سایت خوبتون عاااللییههه

من چند تا سوال از اعضای لی تی اس داشتم.چون من تازه ارمی شدم

۱. اعضای بی تی اس کدومشون دوست دختر داره؟
۲. ایا جونگ کوک تتو کرده یا خالکوبی؟
۳. چرا بی تی اس ایران نمیاد؟ چرا ایران درخواست نمیده بیان؟

البته شاید سوالات ار نظر شما مثلا..... باشن ولی خب دیگه من این سوالات را دارم 😁
-دوستانی که درمورد شایعه ها میپرسید، توروخدا باور نکنید و دنبال نکنید اینجا هم پیگیرش نشید چون به شایعه ها جواب نمیدیم. اگر خبر خاص و مهمی باشه ما خودمون میگیمش 😊 خبرایی مثل کاپل بودن اعضا اومدنشون ب ایران و فلان وفلان شایعس و باور نکنید، ن اعصاب خودتونو خورد کنید ن مارو.

سلام و خسته نباشید به ادمینای زحمت کش...میخواستم بپرسم برنامه های star kingپسرا رو میشه بذارین ممنون
اوم نمیشه کنسرت آنلاین بنگتن و هم بذارید
هانیه جلالی
سلام عزیزم خسته نباشی
ممنونم از سایت خوبتون
یه سوال داشتم
bang bang con رو برای دانلود نمیزارین؟
آخه نتونستم ببینم
واقعا ما هممون درکتون میکنیم
درسته درس دارید نمیتونین
ما هم سعی میکنیم کمتر اراجیف بگیم خخخخ
فایتییییییییییینگ اونی های من (مطمئنم از من بزرگترید ، یه چیزایی میدونم دیه) :-*
دور از جون عه

حالا من با عرض شرمندگی خیلی از کامنت هارو بدون جواب تایید کردم 😭😭😭😭😭😭 اما بعد این تیر ماه سنگ تموم میزارم😁😏
سلام توی سایتتون بخشی ندارین که همه اهنگای bts باشه که دانلود کنیم چون من تازه پیگیرشون شدم و یک چیز جامع میخواستم که همه اهنگاش باشه که دانلود کنم...
سلام نرگس جان
سمت راست سایت، تو قسمت آلبوم و موزیک، همه آهنگاشون هست
خدا بهتون صبر بده😐😐😐😐😐
🙄🙄💛
میشه لینک دانلود کنسرت بنگ بنگ کن رو بذارین؟





Jung2._.3kook Army~°~
BANG BANG CON رو قرار میدین؟ تو رو خدا قراربدین من خیلی مشتاقم😭😭💜💜
خیلی قشنگ بود وبعضی از آهنگهای آلبوم جدید رو توش اجرا کردن🌈😍هرچند هی نتم قطع میشد ولی با یه خفتی چندتا اجرا رو تونستم ببینم😅😂
لطفا زودتر قرار بدین♥️



ممنون ومرسی از سایت بی نهایت خوبتون 💕💜
-آرمیونی ک درمورد اینک کی فلان برنامه رو میذاریم سوال میکنید، نگران نباشید، کدوم برنامه اومد ک ما نذاشتیم؟ همه رو میذاریم براتون 😍

o


o



خواهش میکنم 
انیو^^
خب من نمیدونستم ک میشه بدون ثبت نام هم کامنت گذاشت و راستش تازع فهمیدم😅 می‌خواستم واقعا ازتون تشکر کنم بخاطر سایت فوق العاده‌تون*-*♡ من دو سه ماهی میشع که سایتتونو یافتم و واقعا حرف ندارع😎👌 خلاصع مرسی ک هستین دیگ :)
جدی؟ 😂😂😂
کِنچانا کِنچانا

لابیووووو💞💞💞
hi. man in link o pada kardam baraye bang bang con... goftam bahaton share .
konam baraye oonaii ke natoonestan bebinan shayad betoonan download konan.

https://mega.nz/folder/3TASXKLI#WjQTnUcqocHH-pGvR8Fntg

sarangeheeeee
کومائو الماریاجین شییی💜💜💜💜💜
انیونگ 👋، ببخشید کنسرت امروز bang bang con قرار میگیره؟؟
هلو کوثر شه

-آرمیونی ک درمورد اینک کی فلان برنامه رو میذاریم سوال میکنید، نگران نباشید، کدوم برنامه اومد ک ما نذاشتیم؟ همه رو میذاریم براتون 😍
آی لآووووو یو عشخآی منننن💜💜🤭

ولییی لطفاااا بنگ‌بنگ‌کن رو بزارین🌹
بورررررآهه~
(با لحجه تهیونگ اینو بخونید😂😂)
لینک دانلودکنسرت بنگ بنگ کن رو میزارین ؟
نمیدونم حجمش زیاده 
شب احتمالا
آنیونگ‌هاسیو
انشاالله موفق باشی سیما شی و جیسوگ شی:)
من دیگع رفت زحمت کنم. تا یع چند وقتی کامنت نمیزارم:)
با اینکع یع روز تاخیر دارع ولی ۷ سالگی بی‌تی‌اس مبارک🎉🎉🎉🎉🎉🎉
سارانگه💖
آنیو💙🙋❤
لابیوووووووووووو🤪😻😻💜
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.