بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

BREAK THE SILENCE: THE MOVIE Persona

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۰۴ دی ۹۹ ، ۱۸:۱۵
  • ۱۵۱۷۲

BREAK THE SILENCE: THE MOVIE

مگا:

FULL HD | 4.7G

آپلود بوی:

FULL HD | 4.7G

1080P | 1.4G

720P | 798M

480P | 420M

زیرنویس فارسی (اختصاصی سایت)

زیرنویس انگلیسی

2020-12-23


تفسیر فیلم BREAK THE SILENCE با بی‌تی‌اس (Commentary)

(اینجا همونطور که خودشون دارن فیلمو میبینن، نظر و ریکشن میدن)

FULL HD | 3.9G

1080P | 1.1G

720P | 650M

480P | 342M

زیرنویس فارسی (اختصاصی سایت)

زیرنویس انگلیسی

2020-12-23 


 

دسته بندی :
 Program 2

دیدگاه ها [ ۵۴ ]

چرا زیر نویسش درست نیس؟

سایت در دسترس است آدرس:

KLStar.ir

-----------------------

 فعالیت‌های این وبلاگ متوقف شده و ادامه فعالیتها در سایت می‌باشد


سلام خسته نباشید
زیرنویس های فارسی خرابه دان نمیشه لطفا چک کنید
ممنون از سایت خوبتون
BTS A.R.M.Y Forever
هااااااای جیسوگ جون کیفیت 720 تو فیلم و تفسیر فیلم با کیفیت 1080 فرقی نداره نه ؟؟؟؟؟ ممنون
اگه فرق نداشت که دیگه 1080 آپلود نمی کردم 😂
من هرکار میکنم لینک زیرنویس کامنتری رو نمیتونم دان کنم..اگه میشه لااقل با اوپیزو بزار لینکشو..این تواد برا خیلیا باز نمیشه..ممنون
سلام رویا شه
چک شد مشکلی نداشت 
یه سوال!!
فرق بین اون 8 قسمت Break The Silence با فیلمش چیه؟!!
سلام من زیرنویس فارسی کامنتری رو دانلود کردم اما اجرا نمیشه!!!
سلام چک شد مشکلی نداشت
سلام خسته نباشید
چرا زیرنویس فارسی فیلمش هماهنگ نیست؟!
سلام چک شد مشکلی نداشت
به Moua!
حالا توی فیلم کامنتری نشستن دور هم و باهمدیگه این مستند رو نگاه میکنن و نظر میدن و حرف میزنن و اینا
سلام خوبینننن میشه لطفا اون ویدیویی که پسرا به تور وینگز ریکت کردن رو هم آپلود کنین؟؟ آخه خیلی گشتم جاییی پیداش نمیکنممم که دانلودش کنم...
سلام شما بهترین وبلاگی هستین که دیدم فقط اون اولی چیه ویدویه چیه؟؟
اولی فیلمشه
اووکککککککککی من مشکل فهمیدم حله :)
:")
برای کامنتری نوشتین زیرنویس انگلیسی ولی بازم فارسیه :/
:|||
خیلیییییی ممنون بخاطر گذاشتن بریک د سایلنس و مخصوصااااا کامنتری با زیرنویس فارسی چون کامنتری قبلی رو هرچی گشتم زیرنویس فارسی براش پیدا نکردم وقتی دیدم این زیرنویس فارسی داره ذوق کردم مرسیییییی😘😘😘😘😘😘💜
وای مرسی که انقدر خوبیننن 💖💖🤩سایتتون محشره
وای من خیلی به سایتتو وابسته ام🙄😎😐😂🤩
واقعا سایتتون عالیه
وای فیلمه خیلی خوب بود
خیلی ذوق مرگیدم
فدایتت عزیز

فیلم ک حرف نداره😭😭
جیسوگ این BREAK THE SILENCEچه فرقی با اون قبلی که ۷ قسمت بود و مستند تورهاشون بود داره ؟
سلام.من وقتی زیرنویس رو دان کردم و به فیلم وصل کردم زیرنویسش فارسی نبود خو:/
ممنون از سایت بسیار خوبتون
فقط نمیدونم چرا زیرنویس فارسیه فیلم دوم اصن نمیاد ولی زیرنویسای دیگع میاد
سلام ممنون hnie از توضیح خوبتون
بعد یه چیزی این مال ۲۰۲۰؟؟؟
بعد لطفا بگید که تو اون ویدیو چی هست؟؟؟
فیلم کنسترتاس؟؟؟
لطفا بگید
مرسییییییی بابت اینکه قرار دادین خیلی عالی بود😍💜💜💜💜
فدایتت عزیز
سلام گلم. خسته نباشید.
اول اینکه چندتا بریک د سایلنس هست! اسمای مشابه زیاد شده قاطی کردم😥😂
و اینکه ویدیو ریکشن لینک ۴۸۰ مشکل داره
سلام
یه فیلم یه سریال
چک شد مشکلی نداشت
عاشقتمممممممممممممممم
بهترین سایت 💜💓💓❤💙💙💛💛❤💓
بمیرم برات
دعا ما آرمی ها پشت واسه امتحان ، فایتینگ
آقا برا منم دعا کنین ، سپاس 😂
سارانگههههههه 
فدات عزیز
خدا نکنهههههه🥺
ایگو کومائوو؛ دعای ارمیا پشتتن واسه امتحاناتت فایتنگگگگ💜💜💜💜💜💜💜
سلام من هر کاری می کنم توی ویدیو ها نمیره فقط یه ویدیو رو آورد و واقعا نمی دونم چه جوری آورد ممنون می شم به من توضیح بدید
سلام عزیزان مهربون و پرتلاش
نمی دونم چطور ازتون تشکر کنم. خیلی دنبال این برنامه بودم و فقط اینجا پیداش کردم. اصلا اگه من روزی ده بار به اینجا سر نزنم روزم روز نمی شه. خیلی گل هستید. بازم ممنون
فدایت ک جانااا😍😍😍
مرسییی عزیز از تو
و اگه لینک میشه ریکشن و زیرنویس ریکشن رو هم همینطور کنید🥺🥺🥺🙏🙏🙏🙏🙏🙏ممنون
سلام خسته نباشید میشه لطفاااا لینک زیرنویس فارسی هم با اپلود بوی یا پیکو فایل بزارین🥺🥺🥺🥺برام نمیاد مشکل داره
میشه برای ویدیو تفسیرشونم لینک مگا بزاری؟ لطفاا😭
سلام میگم فرق این با سریال برک د اسلاینس چیه ؟
میگما جیسوگا
دیگه خبری از مینته نیست ؟؟!⁦(๑•﹏•)⁩
نه رف :(
سلام عزیزم
گفتم اطلاع بدم از زیرنویس های کانالت دارم استفاده میکنم برای درست کردن ویدیو هایی با زیرنویس چسبیده البته ادرس کانال تلاگرام که ازش زیرنویس رو میگیرم رو ذکر میکنم فقط گفتم اطلاع بدم 😊 امیدوارم اجازه ی این کارو داشته باشم🤔💜 ممنون میشم زود تر جوابم رو بدی ادمین عزیز💕
مرسی لابولی برای کانال عالیت 💗👌
وای چقد آخه شما خوبین😍😍😍مرسی که همه چیو میذارین😍😍😍عاشقتونم😍😍😍
نمیدونم چجوری باید جواب این دوستمون رو بدم که ببینه
حالا من میگم امیدوارم ببینه اینو
برای Moua!
بعله همین برنامه ست که جونگکوک میگه منم میخوام یه اجرای سسکی داشته باشم تهیونگ میگه پس لخت شو
قسمت کامنتری که ری اکشنشونه
به Moua
............................................
برم سرمو کجا بکوبممممممممممممممممم
ممنون....
سلام و بسیار بسیار خسته نباشید.ممنوووون><
میگم زیرنویس فیلم مال خودشه ؟ منظورم اینه که اشتباه نیست ؟اخه اصلا به فیلم نمی خوره ....شایدم برای من اینطوریه ....شایدم عقب جلوعه...نمیدونم والا
میشه راهنمایی کنیین
سلام باران 
زیرنویسو جابجا دانلود کردی 
یکبش واسه فیلمه یکیش ریکشن
سلام اون تو کدوم برنامست که کوکی میگه میخوام یه چیز سکسیو امتحان کنم و بعد ته ته مگه لخت شو
این مال کدوم برنامس؟؟؟
مال همینه؟؟؟

بعد یه چیز دیگر
این فیلم مال ۲۰۲۰؟؟؟
بعد توش چیه؟؟
چی نشون میده؟؟
سلام اینو نمیدونم 


یس
سیما تو کامنت های قبلی توضیح داده جیگر جان 
میگن اون تیکه اخر که بعد از تیتراژ پایانی دارن میبینن(گفتن یه تیکه تهش اضافه شده) تو ریکشن،توی خود فیلم نیست که😢😢😢😢
خب پس خداروشکر توی ریکشن بود دیدی 😁
هیچ فایلی کامل تر از اینی که پیدا کردم نبود 
توی بخش دنس پرکتیس نشد کامنت بزارم ببخشید یه سوال داشتم اون دنس پرکتیس او ان قبل عمل شوگا بوده یا الان شوگا حالش خوب شده؟
ساییتونم عاااالیه💜💜👍
کدومش عزیز؟اونی ک واسه ملون و ماماس واسه وقتیه ک شوگا حالش بد شد 
اون دنس پرکتیس اولیه س واسه وقتیه ک شوگا حالش خوب بود
واقعا سایتتون خوبه👍👍
مخصوصا وقتی دنس پرکتیسارو خوشحال شدم
همه چیزای بی تی اس یه جاهس و خیلی خوبه💜💜
فدایت عزیز
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
*** ***** ** ***** **** ****** * *** **** ****
ن عزیز 
ب عنوان ی خواننده فن شون هستن ولی اینی ک تو میگی نه
جیغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ😍😍😍😍💜💜💜
ذوق مرگ شدم ⚰️⚰️⚰️
البته من مطمئن مطمئن مطمئن بودم که جیسوگ این رو میزاره چون هیچی نیست که توی این سایت باحالتون پیدا نشه😎😎
البته واقعا آپلود این همه کیفت درحد مرگ کار هر کسی نیست 😶😵
خدایییییییییی خسته نباشید🥺 💜💜💜💜💜💜
واقعا نمی دونم چی میشه گفت که خستگی از تنتون در بره.... 🥺
فقط ارزو میکنممممممم به هر چی میخواین برسین، به همه ی خواسته ها و ارزوهاتون 💜💜💜💜💜💜💜
واینکه حتما حتما با بنگتن یه ملاقت خفن داشته باشین 💜💜💜
فایتینگ 💪💪💜💜💜💜🥺🥺🥺
😏🚬
آفرین ، چون ایمان آوردی پیش من یه جایزه داری 😏🚬

کاری نکردم که فقط سه شب بیدار موندم اینا آپلود شن 😏🚬

بنظرت اصلا امکانش هست که با این نظر خستگی تو تنم مونده باشه؟ خیر!😻

دعا کن خوب امتحان بدیم 😂😂 دیگه نزدیک امتحاناته و من فقط میخوام به دعا ها و خدا متوسل شم

فایتینگگگگ
خیلیییییییی ممنون ولی زیرنویسش کارنمیکنه برامن(ببخشیدا)
با یه پلیر دیگه امتحان کن
ازت ممنونم تو فوق العاده ای🥺💜بوراهه
فدایتت که 
بوراههه💜💜💜💜💜
سخن من به بقیه فن‌سایت‌های بنگتن:
*دیگه برو واس همیشه ک قیدِتو زدم😂*
(هشتگ،خز طوری😐😂)
خلاصه بگم ک خیییلی خوبید از همههه جا زودتر گذاشتید فداییییی داریدددد گآیییززز💜💞
با ترجمه‌هاتونم حال میکنم دست تیم ترجمه هم درررد نکنههه جانممممم😎❣️
😂😂😂😂💞💞💞💞

خوبی از خودته جیگر
لاب منییی

😻😻😻 کاش اونا هم بیان و این پیام رو ببینن
واقعا میگم مرســــــــــــــــی از اینکه گذاشتی این 2تا ویدیو رو
من واقعا دوست داشتم ببینمشون
اصلا جیسوگ تو از آرمی های و ادمین های برگزیده ای😍💜✨
جَنگی👍👍👍
البته مرسی که با ترجمه گذاشتینش😘💜
خلاصه که بوراهه و اینا💜💜💜💜💜
و من به شدت دیدن این مستند رو پیشنهاد میکنم
خیلی زیبا و سافته
خلاصه که ببینیدش حتما من که خیلی لذت بردم ازش
خواهششششش هانیه شه 😍
ادمین سیما باید برام لوح تقدیر درست کنه با این اوضاع 😏 ( سم بیا لوح منو بده برم )
لابیووو💜
اصا مگه میشه از برنامه هاشون لذت نبرد؟!
اخه مگه از این سایت بهتر هست؟😭💜
بمونی برامون..💜
فایتینگ💜💜💜💜💜💜💜
😻😻😻😻 کومائوووو پری شه
فایتینگگگگگ
نمیدونم از این سایت زیبا تون چطور تشکر کنم💙😭
خیلییییییییییییییییی ممنون سارانگه + فایتینگگگگگگگگگگگگگگگگگگ💙💙💙💙💙💙💙
فیلم عالی بود ینی برا 2020 یا 2021 هم منتشر میشه؟*-*
اخخخخخخ چونمانهیو که 😻💞💞💞
فایتینگگگگگ


بستگی داره به این که تور بزارن یا نزارن
فکر نکنم از کنسرت آنلاین مستند بسازن اما شایدم این کارو کنن😂
خیییلیی خیییلییی ازتون ممنونم بابت زیرنویس خودش یک طرف نقدششش نقدش هیچجا ساب فارسیش پیدا نمیشد و نخواهد شد مرسی که زیرنویس زدین واااییی😍😍😍😍😍😍😍😍یه عالمه بوس و انرژی مثبت 💜
اوووف خواهش ، فکر کنم اولین جایی هستیم که ساب نقدشو هم گذاشته 😏💪 ( مترجمامون عشقن عشقققق)
کومائوووو😻
سلام ادمین جون*_*
میگم این فیلم ری اکشنشون هاردساب انگلیسی داره؟
چون دنبال جایی میگردم که هاردساب انگلیسی نداشته باشه
لاب یووووووووووووووووو*_*
سلام سارا جون
نداره عزیزم
لاب یو تووو
واییییییییییی خیلییییییی ممنون.نمیدونی از کی منتظرم اینو بزاری.
فقط یه چیزی میدونم در خواست زیادی یه و زحمت زیادی هم میخواد ولی میشه فیلم اصلی کیفیت فول اچ دی رو با یه آپلودر دیگه هم بزاری؟؟
آخه برای آپلود بوی باید اشتراک داشت.
خیلیییییی خوب میشه اگه بتونی بزاری.بازم خیلییییی ممنون.
بهترین وب بنگتن فایتینگ
سلام اکسوال ارمی باشه اضافه میکنم به این پست 

💜💜💜
ااییییی..... بالاخره اومد...😍😍😍😍😍😍😍
مرسی جیسوگ ....خسته نباشی...🥊🥊🥊🥊🥊
⭐💜⭐💜⭐💜⭐💜⭐💜⭐💜⭐💜⭐
یهههه
سلامت باشی نگین شههه
قضیه این فیلمه چیه؟
ببینش
مستندی از تور های بی تی اس (اسپیک یورسلف) و مصاحبه هاشونه
مرسی که هستین😭
من خیلی منتظرش بودم
🔥💖💖
یعنی بینظیرید شما بهترینید فایتینگ ، کومائوووووووو 😙😙😙
فقط یه سوال فول اچ دی کیفیتش بالاتر از کیفیت ۱۰۸۰ هست ؟؟؟
نظر لطفتههه
بلی بالاتره
میگم اون برنامه ای که میشینن اولین کنسرتشون رو میبینم اونی که جیمین میگه a yo مسخره میکنن اون ریکشن رو گذاشتی؟؟ من میخوام ببینمش هیچ جا پیدا نکردم 😔😕
ندیدم ری اکشنشونو 
ولی ری اکشن فیلمشون تو همین پست قرار گرفته
ادمین جیسوگ وقتی فکر میکنم چقد تو زحمت میکشی گریم میگیرع...چقد اخه تو خوبی ...ایشالا همیشه این سایت فوق مافوق عالیت برقرار باشه عزیزم دوست دارم درحد مرررررررررررررررررررررررررررررررررررگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ لطفا هیچوخ فندم مارو ترک نکن لاو...فایتینگ بست ارمی


فیلمو پیشنهاد میدید؟؟؟؟؟

آخخخخ پرنیانننن شههههه خستگی آپلود این کیفیتا از تنم در رفت کهههه
کومائوووو💙😭
تا وقتی بنگتن هست منم هستم 😎🚬 
فایتینگگگگگگگگگگگگگگگگگگ



من هنوز ندیدم ولی یه تیکه از کامنتری (‌ریکشنشون) رو دیدم و قصد دارم این یه موردو زودتر ببینم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.