بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

BTS SEASON'S GREETING 2021

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۲۲ دی ۹۹ ، ۱۰:۴۷
  • ۱۳۲۱۰

دانلود دی وی دی سیزن گریتینگ 2021 بی تی اس با چهار کیفیت و زیرنویس فارسی

FULL HD | 5.3G

1080P | 1.5G

720P | 887M

480P | 467M

زیرنویس فارسی (اختصاصی سایت)

2021-01-07


هایی (مدیونید فکر کنید با نت شبانه واستون پست میزارم:| )

حالتون چطوره؟

گایز من امتحاناتم شروع شده و تا هفته اول بهمن هم ادامه داره

اگه میبینید کم پیدام و کامنت جواب نمیدم بدونید که یه دلیلش همینه و دلیل دیگشم اینه که دارم واستون یه سورپرایز ترتیب میدم که اونم تا بعد امتحانم آماده میشه

همه کامنتاتونم میخونم با اینکه جواب ندادم و واقعاااااااااا ازتون ممنونم و دوستون دارم💜💜💜💜

زیرنویس این ویدیو با خون و عرق و اشک مترجما ساخته شده... پس خواهشا جایی شیر نکنیدش مگر با لینک کوتاهش. امیدوارم ازش لدت ببیرین جیگراا ( تشکر ویژه از مترجمای خوبم مرجان، هانیه، آنا، دلارام، فاطمه، اف اف)

از این سیزن گریتینگ آرمی کش لذت ببرید

دسته بندی :
 DVD

دیدگاه ها [ ۶۳ ]

شما وینتر پکیج رو نذاشتین؟؟🌝🥂
نیومده هنوز فدا
چرا لینک زیرنویس کار نمیکنه⁦ಥ_ಥ⁩
مرورگتو عوض کن ارزو شیی
سلام ممنون از سایت خوبتون.من زیرنویس را نمیتونم دانلود کنم میشه راهنمایی کنید ممنون
عزیز مشکل ک ندارع زیرنویس
سلام میشه راهنماییم کنین چطوری میتونم کیفیت فول اچ دی رو دان کنم؟
همش میگه باید اشتراک بگیرین. چون رایگانه نمیشه فایل با حجم بیشتر از 4گیگ دانلود کرد🥺
نمیدونم عزیز ...
وایییی افق چه قشنگهههه
من در افق محویده شدم آخهههههه چقدر نمیریم ما 😲
بعد امتحانای ترمم چقدر عالی بود
مرسیییی جیسوگ فایتنگ💜💜💜💜💜💜💜💜
خیلی عذاب بود که ببینی تو سایت هست ولی دان نکنی🤦🏼‍♀️😑
میسیییییییییی💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
😂😂😂
خسته نباشیییی ایشالله که معدلت بالا بشه 
خواهشش دریم گرل 😻
اخخخخ... بدتر از اون خیلی عذابه که دانلودشم کرده باشی ولی نتونی ببینی 
امتحانای منم تموم شه خودمو با همه این برنامه ها زخمی میکنم
سلام میشه لطفا اون برنامه‌ای رو که پسرا با پی‌داگ تو تلویزیون کره(نمیدونم کی‌بی‌اس بود یا جی‌تی‌بی‌سی) بودن رو بزارید؟😅
چرا فول اچ دی برا من دانلود نمیشههه🥺🥺🥺
مرورگرتو عوض کن فدا 
منظورم اینه
توی بیان ی وب زدم بعد قالب نمیتونم بسازم
میشه کمکم کنی ؟

بعد قالب آماده هم پیدا نمیکنم
چ کنم
یه دنیا ازتون ممنونممممممممم
خسته نباشید میبوسمتون از راه دور مرسی که مارو اینهمه خوشحال کردین امیدوارم به خودتون افتخار کنین :)
محدثه جوادی
چرا نمیتونم زیرنویس رو دانلود کن همش تبلیغات میاد برنامه نصب کنم؟
واهاهایییییی
مرسی که گذاشتین زیرنویسشوووو
یک عدد سوال نامربوط دارم
ولی چون دارم از فوضولی میمیرم میپرسمش :
آیا بین ادمین ها تهکوک شیپر داریم ؟
خواهشششششششششششششش میکنمم
خیر تهکوک شیپر نداریم
ولی من عاشق فیک های تهکوکیم ^^
American hustle life پشت صحنه داره؟؟؟
سلام
خوبی ؟
میشه بگی چجوری میتونیم توی بیان تم واش بی تی اس بسازیم ؟
میشه بهم تم بدی ؟
آخه تازه واردم و بلد نیستم 😭

ممنون میشم


....


در ضمن
سایتتون عالیه ❤️
عزیز تم واسه بنگتن تو بیان؟؟نمیفهمم منظورتو از این حرف 
تو بیان وب میشه زد و یا میتونی قالبو دستکاری کنی 
سیلامممم سیلااام روز فرشتمون یکی از رنگای رنگین کمونمون مبارکککک
سلام
تشکر ویژه از مترحم های زحمت کش و ادمین های عزیز. خسته نباشید
سلاااام جیسوگ جون😍
مرسی عزیزم بابت زیرنویس. خسته نباشی😘😘
فدایتت عزیزز💜💜💜💜
سلام ادمین مهربون
خواستم بگم من بون ویاجه رو کامل دانلود کردم و دیدم واقعا عالی بودن
و مرسی بابت راهنماییتون
فدایت عزیز 💜💜💜💜💜💜
وااااااااااای زیرنویسسسسسس
آی لاب یو
یو سو لابلی
چینجا کومائو
لاو یووو توو😁😁😍💜💜
Thank you ❤️
یور ولکام عزیز💜💜💜
زیرنویس انگلیسی لطفاً😭🥺
میشه خواهش کنم زیرنویس انگلیسی رو هم بذارین؟
سلام, امکانش هست که زیرنویس انگلیسی رو هم قرار بدین؟ خیلی ممنون میشم
یااااا جیسوگااااااااااااااااا کامساهانمیداااااااا سووووماچ😂✋
تنکیوووووو
فدایتتتتتتتتت 
💜💜💜😃😃 
یه سوال سیزن گریتینگ چیه؟
زیر نویس نمیزاری منتظرش هستم
و برنامه playback bts رو نمی تونم با زیر نویس فارسی پیدا کنم میشه تو سایت خودت بزاری
مرسی
قرار دادیم زییرنویسوو
من توی یوتیوب کلی مصاحبه و برنامه از پسرا دیدم ولی هیچ کدوم رو توی هیچ کدوم از فن سایت ها ندیدم جدید هم هستن یعنی بعد از dynamite. تو نمیزاری؟چونکه خیلی دنبالشون هستم
یعنی من هلاک این سرعتتونم خدایی😐
سو فست 😐
اخه چجوری اینقد سریعین؟! 😐😐
سونیک فدات بشم فکر کنم دوران اوج تو به سر رسیده 😐خدا رحمتت کنه🤲🤲
راستش شوک شدم یه کوچولو 😐
مغزم هنوز در حال انالیز هستش
اوکی....
واوووووووووووووووووووووووو
😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍🥺🥺🥺😍😍
خدااااااااا سیزن گرین کیوت رو جیسوگ گذاشته؟! واییییی خدا الانه که از خوشحالی بترکم
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
عاش سایتتون شدم 🤧اگه سایتتون پسر بود باهاش ازدواج می کردم
شک نکن
حتما این کارو میکردم
فایتینگ 💪💪
لاو یووووووو💋💋💋💋💋💜💜💜
بوس بنفش😁
اریی و همه در سرعت جیسوک مانده انددددد...
واییی 🤣🤣🤣🤣 سونیکووو خیلی خوب اومدییی

خخخخ‌ن متاسفانه سایت پسزز نیسسست 
لاوو ییووووووو تووووووووو💜💜💜💜💜💜💜
ببخشید شما همین بوون ویاجه رو تو وبتون گذاشتین ?
اره عزیز بغل دست سایت سمت راست توی طبقه بندی ها نگا کن میبینی
طرفدار دو آتیشه سایت😍
جیسوک شی کلی منتظر سابممم🥺هرروز چک میکنم 😍💜💖
مرسی ک اینقد سایتت خوبه عاشقتم کلی لاو💜💜💜💖
ایگو عزیز میزاریممم 
لاووو یو تووو بسی بیشترر💜💜💜💜💜
تف تو هرچی مراسمه
ساعت ۱۰ بیدار شدم نشستم پای لایو
آخرش مثل همیشه bts آخر نفر اجرا کرد 😐😐😐😐
یعنی دقیقا دو ساعت و نیم زل زدم کور شدم
ولی ارزششو داشت هنوز باورم نمیشه شوگا برگشته
وااااایییییی موهای کوکی 😍😍😍😍😍
خخخخ عزیز کلا بنگتن همیشه اخر اجرا میکنههههه 
وای ارهه شوگولییی🤧🤧🤧🤧
ب طرز عجیبی بلوند ب کوک میومدد
سلام خسته نباشید
ببخشید من یه ویدیو تو اینستا دیدم فک کنم واسه 2019 بود ،اعضای بی تی اس با هم برف بازی میکردن و جانگ کوک اونجا موهاش خیلی بلند و موهاشو خرگوشی بسته بود
میخواستم از شما بدونم که اگه میدونید اسم ویدیو رو بهم بگید یا اگه تو وبتون گذاشتین بهم بگید ممنون میشم خیی دنبال اون ویدیو هستم
عزیز اون واسه بوون ویاجه و اگه اشتباه نکنم واسه فصل چهارمش بود 
گرچه بین فصل سه و چهار یکمی شک دارم ولی واسه فصل ۴ بود ب نظزم
واااااااااااااااااااااااااااااای گایز
جانگ کوک موهاشو بلوند کرده
جیسوگ شی میشه برنامه اشو بزاری؟
سایتتون عااااااااااااااااااااااالیه
میرزاریمش عزیز
اشکال نداره عزیزم. حق با شما است. ممنون که به کامنتم جواب دادین.
لاویو
فدایا عزیز
لاو یو توووو❤❤❤💜💜
سلام خوووبی ادمین جااااان
ببخشید که اذییت کردم واقعا شرمنده^^
مرررسی ازت♥♥
الان خود ویدیو رو که میزنم دانلود اول میره تو قسمت ریزی بعدش ک تبلیغاتشو رد میکنم
میره تو قسمت اپلود بوی
ویدیوهارو راحت دان میکنم
فقط مشکل زیرنویساست
مشکلی نیست
خیلی ازتون ممنون بابت سایت خوووبتون.واقعاااااا عالیه.خیلی بروز هستین.حرف ندارین
사랑해♥♥
سلام عزیزم
2ad هم مثل ریزیه 
باید تبلیغات رو رد منی تا به پیکوفایل برسی



ممنون عزیزم لطف داری
پرپل یو
سلام خسته نباشی،اتفاقا دمت گرم که با هارد ساب انگلیسی نمیذاری ^_^
سلام لاب
فداایت
سلام عزیز دلم
منظورم مشخصا این برنامه نبود مثلا توی ران بی تی اس خیلی زیرنویسا سریع می رن و نمی فهمم چی می گن قربونت برم نمی خواد خودتو توی زحمت بندازی گفتم از این به بعد اگه برنامه ای قرار می دی و اگه دردسری برات نداره هارد ساب انگلیسی هم باهاشون باشه من اکثرا 720 دان می کنم نمی دونم 480 کیفیت خوبی داره یا نه. خجالت می کشم انقدر پرتوقع هستم. البته اول امتحاناتو بده و انشاء الله بهترین نمره ها رو بگیر بعد.
موفق باشی گلم
اخه بچه هاهارد ساب انگلیسی نمیخوان و میگن کفتی زیرنویس میزارن خیلی تو در تو میشه و جالب نیست 
برد همین هارد ساب انگلیسی نمیزاریم
یه توضیح دربارش میدی؟؟؟دقیقا چیه؟؟؟
امم ی جورایی بیشترش عکس برداریه
توی سیزنا عموما از اعضت بنا بر کانسبت عکستی مختلف مبگیرن‌
و اون وسطاشم اعضا بازی انجام میدن و خاطره مینویین و اینا
شما ها چقدر خوبین🤤😂
چجوری همه این چیزارو میذارین لعنتیا
سارانگه😍😍❤❤🤧🥰🤩😎😘🤭

توو بیشترررر خوبی ک مهساا شیی،سارانگههه😍😍😍💜💜💜💜
Admiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin
My daer admin
نشد که نشد همین الان دوباره عوض کردم نشد
نمیدونم گریه کنم یا بخندم
ادمین جااانم کمک کن:'(:'(:'(:'(
نمیدونم هانا شیی..
من خودم کلا با پیکو فایل اپلود میکنم و تا حالا با اپلود بوی چیزی اپلود نکردم در نتیجه نمیدونم چجوریه 
ادمینای دیگم سزشون ب شدت گرم امتحاناتشونه و وقت ندارن ...
سلاااام مجدد به ادمین جااااانم
خوووبی؟؟
عوض کردم مرورگرمو بازم نمیشه
گوگلمو چند باری حذف و نصب کردم
بازم نمیشه:'(:'(:'(
درسته پیکو راحتتره ولی واس من دان نمیشه:-(:-(:-(
چیکار کنم؟؟

جیمین شی تو مدیر یه وب دیگه هم نیسی؟
احساس میکنم مال بلک پینک بود
هستمم عزیز اونجام
سلام اینی که گفتم چیزیه که از حرفایهYASAMINفهمیدم اخه نامزدیه گرمیو تو خوابگاه بودن برد بیلبورد و که تو خوابگاه نبودن
مزسی عزیز
جواب بهyasamin:تو بخش بنگتن بمبهE95
سلام خسته نباشید ،ممنون که این ویدیو رو گذاشتید
میخواستم بگم میشه لطفا اجرای بی تی اس تو 62nd japan record 2020 که دینامیت و LGO اجرا کردن بزارید ،ممنون
اووه زمان آپلودشم که ساعت جفته😎💜
....4:4
😁😁😁😁😁 یسسسس
کدوم بخشو بگردم؟؟
بخش ویلایوا رو بگرد

موفق باشی تو امتحانات....فااااایتینگ
مرسی که هستید...مرسی که همه چیزو به موقع میذارید تو سایت

چقد خوبید ☺...
خوبییی از خودتهههه😍😍😍❤❤❤💜💜💜
فقط ادمین جااااااااانم
زیرنویسارو اپلود بوی بزار
Please♡♡
از پیکو دان نمیشه
الان واسه ران بی تی اسم اصلا دان نمیشه
همینطور اون یکی برنامه ها
میشه خواهش کنم زیرنویسو تو اپلود بوی اپش کنین لطفاااااااااااااااا

♥♥♥
Love u so much
Because u are fantastic♥♥♥♥
هانا جان عزیز مرورگرتو عوض کن 
خیلیا از پیکو فایل دان میکنن و مشکلی ندارن و پیکوفایل راحت ترم هست 
Thank u so much my dear admin♥♥♥♥♥♥
فدایتتت عزیز😍😍😍
😍😍خیلیییییی ممنووون بشدت منتظرش بودممم
خواهشششش عزیز😍😍
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
آخ جون اومددددددددددددد عررررررررررررررر
جیسوگاااااااااااا فایتینگگگگگگگگگگ امیدوارم بترکونییییییی امتحاناتت رو یعسسسسسسسس عارههههههههههههه عارههههههههه بزن استادات رو *** کننننننننن ارهههههههههههههه
یسس یسسس
این جیسوکی ک میشناسیمم همه چی رو میترکونه😃
لنت کیوت سانش کردم کلمه تووو
فول اچ دی و 1080 خیلی فرق داره ؟ اخه همیشه 1080 دان کردم عالی بوده حس میکنم این چون فول اچ دی داره و حجمش هم زیاده 1080ش خیلی بد کیفیت باشه
تو کدوم رو پیشنهاد میدی دان کنم به صرفه تر باشه کیفیتش خوب باشه مشکل نت ندارم مشکل حافظه هم الان ندارم ولی در اینده ممکنه داشته باشم دوست ندارم چیزایی که از بی تی اس دارم رو پاک کنم
امم عزیز حقیقتا ۱۰۸۰ ش خوبهه ها یعنی با کیفیته
من خودم حتی ۷۲۰ دان کردم و خوب بود 
ب نظرم ۱۰۸۰ ش کیفیتش اوکیه

سلام عزیز یه سوال داشتم من برا دانلود full HD به اپلود بوی ثبت نام کردم ولی نمی دونم الان ویدیو رو چطور دان کنم-_-
لطفا راهنماییم کنید T-T
ممنون از این سایت خوشگلتون❤💞😍💛🌻💞😍 ❤💞😍
هلووووووو
بزن رو لینک دانلود و بعد از چند ثانیه صبر کردن رد تبلیغ رو بزن تا وارد صفحه دانلود شی و خودش بهت لینک دانو میده
لابیووووووووو
سلام ببخشید مزاحم میشم با اینکه خودتم گفتی امتحان داری،ولی خب من درخواستی ندارم:)
فقط میخواستم بپرسم کههه وقتی پسرا بیلبورد(البته تا جایی که من میدونم اسمش بیبلورد بود)خلاصه وقتی برنده شدنا داشتن از خودشون فیلم میگرفتننن تو خونه نشسته بودناااا :) اونو گذاشتین؟؟من گشتم ولی پیدا نکردم -_-
اگه نزاشتین میشه بعد امتحانا هر وقت که فرصت کردین بزارین؟؟؟

مررررررررررسیییییی💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

و.......

امیدوارم همه امتحانارو خووووب بدین ;)
فایتینگگگگ
عزیز اونو گذاشتیممم 
یکم با دقت تر بگرد پیدا میکنی
سلام خوبید
نمیییییدونید چقدررررر خوشحال شدم اینو دیدم
میگم من الان دیدم فول اچ دی این رو هم گذاشتید وسوسه شدم اونو دان کنم ولی 1080 اگه تفاوت زیادی با فول اچ دیش نداره همون 1080 رو دان کنم
نظر شما چیه؟
سلاامم
کیفیتای همشون خوبه 
بنظرم ۱۰۸۰ برای سیزن کافیه 
دستت دردنکنه جیسوگ جان عزیزدلم خیلی دوست دارمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم بابت سوپرایزتم دستت دردنکنه
فدایت عزیزز😍😍
حالشوو بببزز😁😁
اوهههه واسه سوپرایز ذوق دارم *-*
یه سرنخ کوچولو بده ببینیم چجوریه...
بسییی فانن و کیییوتهههه🤧🤧
ممنونم لطف کردی
خواهششش عزیز
🦋𝑷𝒂𝒓𝒌 𝑨𝒏𝒊🦋
عررررررر🤤
میگم جیسوگ میشه همو پیوند کنیم؟:)
چرا حس میکنم نامجین انگار داشتن عکس عروسی مینداختن😅🤣🤣🤣
واییییی😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 
فدای شما که انقدر مهربونید.
فقط اگر امکانش هست (تأکید می کنم اگر می شه و زحمتی براتون نباشه) برنامه هایی که قرار می دید هارد ساب انگلیسی داشته باشه. چون از طریق تلویزیون برنامه ها رو نگاه می کنم و گاهی ساب خیلی سریع رد می شه و وقتی فیلم رو نگه می دارم می خوام بخونم ساب فارسی می ره و اگر هارد انگلیسی روش باشه می تونم حداقل بفهمم چی گفتن. (ساب فارسی رو هم نمی تونم به صورت هارد در بیارم چون کیفیت فیلم از بین می ره). ببخش انقدر زحمتتون می دم. البته اگر مقدور نیست باز هم اشکالی نداره. خیلی ممنون هستم و دوستتون دارم.
از ته دل دعا می کنم تمام امتحانتتو با بهترین نمره قبول بشی.
لاو یو
سلاممم جی ارمی شههه
قربانت
آخه خیلی از بچه ها چون با ساب فارسی میبینن هارد ساب اذیتشون میکنه واسه همین بدون هارد سابشو گذاشتم ولی اگ ۴۸۰ هارد ساب رو میخوای میتونم بهت بدم (بقیه کیفیتای هارد سابو ندارم)
لاویووووووووو کومائووووووووووو
ممنونعشقم که اینقدر سریع میزاری
فداییتتتت ارمیییی جونی کههه😍😍😍😁😁
محتوای دی وی دی ها چیه!؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.