بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

(Golden Closet Film by JK (G.C.F

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۰۶ دی ۹۸ ، ۱۹:۴۴
  • ۱۶۷۲۲

G.C.F in Helsinki

1080P | 16M

720P | 12M

2019-12-27


G.C.F 3J @2018 MMA Practice

1:30

1080p | 17M

720p | 6M


G.C.F in Newark VHS ver

16:08

1080P | 276M

720P | 196M

480P | 125M


C.G.F in Saipan

2:44

1080P | 24M

720P | 16M


C.G.F in USA

3:13

1080P | 33M

72OP | 22M

دانلود mp3


G.C.F in Osaka

4:05

1080P | 44M

720P | 30M

480P | 20M


(G.C.F in Tokyo (정국&지민

3:42

1080P | 47M

720P | 33M

480P | 22M

دسته بندی :
 Program 1

دیدگاه ها [ ۳۶ ]

لطفااااااا چِبلللللللللل پلییییییییز آهنگ ویدیو ا رو بزارید مخصوصا winterpackage2020 خواهشششششش
این کدوم بود؟. فکر کنم تو سایت موزیکمون هستش 🤔

سلام خسته نباشید.یه سوال داشتم...یه برنامه ی مستند طور بود ک رفته بودن پاریس انگاری تهیونگ اما رفته بود موزه و دیرتر از بقیه رسید هتل...اسمشو لطف میکنید بگید؟ممنون
ادمین جونی ببخشید شاید سوالم بیخوده ولی چون تو سایتتون همه چی پیدا میشه میپرسم؛ گیف هم هس تو سایتتون؟
ببخشید اگه سوالم بی مورده😔💜💜💜
تو قسمت فوتو یه پک گیف از ام وی ON گذاشتم
خیلی دوسشون دارم*_*
خیلییی کول و خفنن
از اینکه قراره موزیک ویدیو جدید هم اینجوری باشه دیگه فک کنم بمیرمش قطعا سکته میکنم میرم بیمارستان
چرا همه لینکاش خرابه😭
الان امتحان کن
کومائوو جیسوگ...پیداش کردم👍
چونمانه یووو 💜
سلام جیسوگ...🌟🌟🌟
اجرای c.f.g.mama 2018 رو از کجا پیدا کنم🤔🤔🤔....تو صفحه c.f.g.jk فقط practice هست؟؟؟؟🙂🙂🙂
قبلاً دیدم الان می‌خوام دوباره ببینم ولی پیدا نمیکنم که دان کنم😭😭😭...اگه کارات تموم شده میشه راهنماییم کنی؟؟؟🙏🙏🙏
سلام من مطمئنم اینا همه جی سی افاشه
ولی اگه خود خود خود اجراشو میخوای برو قسمت اجرا ، گذاشتمش
چه مفهومی پشت این کلیپاس؟
اخه دیدم تحلیلشو گذاشتن
نخوندم 🤔
خواهشا خواهشا آهنگ usa رو قرار بدین اسمشو میدونم ولی تو هیچ سایتی نیست ... اسمشم when we were young از lost king هستش ...مرسی😘
سلام جان جان
الان نگاه کردم ، ام پی تری usa رو که گذاشتم
خواهشا آهنگ USA را قرار بدین.... مرسی
خود ویدیوشو با فایل ام پی تری بزارم کِنچانا ؟؟
اینطوری وسط آهنگ صدای اعضا میاذ و بیشتر حال میکنی 
فوق العاده ای دوست عزیززززززززززززززززززززززززززززززززززززم بهترینی ممنون
😻💞💞💞💞💞
وای مرسی
چقد خوبین شما...
امیدوارم بدون این که احساس کنی داری وقتتو تلف میکنی همین طوری ادامه بدین
ممنون از زحماتت یا زحماتتون
تو بهتری بی تی اس شهه
جرا وقت تلف کردن باشه 😍😍😍 
مرسی از آرمیا 😙
واااایییییی ممنون مرسی خیلییییییی دوسش دارم💜💜💜💜💜💜مرسی که راهنمایی کردی💖😍💜
خواهش میکنم یلدا جون 💟💟💟
شمامیدونین اسم آهنگی که رویGCFاسپانیاهستش چیه؟ من خیلی ازآهنگش خوشم اومده اگه میدونین لطفا بگین💜💜
کلیک کن
💟💟💟
میگم، اون [ببخشید] که جونگکوک وسط GCF هلسینکی میگه قضیش چیه؟؟
فک کنم مدلشه
منم زیاد بهش فکر کردم و به این نتیجه رسیدم که GCF جذاب تر شد با اون تیکه 🤪
سلام سایتتون خعلی خوبههه مرسییییییی ...... لینک 720 G.C.F in Helsinki مشکل داره
چک کردم عزیزم
مشکلی نداشت
دلم برات تنگ شده بودددددددددددددددددددددددد
ما ک زیاد باهم حرف میزنیم جیمین شه
Bts.army.jungkook
جی سی اف چیه؟
Golden Closet Film
امو‌چه‌کیوت‌طور
😊
اها...‌کامسامیدا
❤️❤️❤️
اسم اهنگاشم میگی لطفااااااااااا
جدا چطور وقت میکنی این همه زحمت بکشی؟؟؟😐😐😐
یاسین شه مگ نمیبینی وقت نمیکنه 😂😂😂😂😂 خیلی سرش شلوغه کلی هم درخواستی هست 😂 دیگ فک کنم بترسه بیاد 😂🤦🤦🤦 پست میذاره میره
ی چیزی از دوست داشتن اونور تره جیسگ
تقرییا میشه گف جی کی لاورا فال این لاو شدن برات😍🤩🐰💜💜💜

مرسی عزیزکم😘💖💖
😍😍😍 اخ جون 😍💪

خواهش💙💙💙
جی کی چیه
مخفف جونگکوک 
G.C.F in hesiniki رو دان کردم اما صدا نداره!!این طبیعیه ایا؟
ن صدا داره 
اوووووه...مرسیییییی
😉❤️❤️❤️
هاااااررررتممممم نفسممممم خداااااا منو بخووووووور💜💜💜💜💜💜💜💖💖💖💖
*وی از بیمارستان کامنت میگذارد*
چرا بیمارستانییی؟؟کنچاناا یووو؟ 😢😢😢
جییسوککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککک
جونم

[جیم،کاف] *°
برای جی سی اف ها احیانا زیرنویس موجوده؟ :]
میگردم
اگه بود میزارم 
دوتاشو بجای gcf نوشتی cgf
عه اره 
به بزرگی خودتون ببخشید😂
هاااارتتتمممممووووووووو پکوووووندیییییییییی کههههههههه لااامصب😂😂🤤

بیاااااا بغلمممممممممم دخترممممممممم💓💓💓😂
احسنت بر تووو😂😂😂💓
چه خوب ، الان جی کی لاورا دوسم دارن 😍😂💜💜💜💜


دارمممم میاممممم 

😎💜💜💜💜
ااینا قدیمی نیستن ......اول دیدم خوشحالیدم .....


ولیییییی مرسی
جدید جدید نیست
ولی خیلی هم قدیمی نیس
همشونو داشتم هاها
واقعا اینارو نزاشته بودی؟
دیگه چی نزاشتی؟
دوتاشو نزاشته بودم ، همشونو یکی کردم 

خیلی چیزا :|
آیگوووو@-@
خیلی دنبالشون بودم کوماعووووو^^
خواهش میکنم از طرف جیسوگ *.*
این .G.C.f و C.G.Fها مخفف چیه و اصلا چیه؟
کلا G.C.F داریم فقط 
نوشتم مخفف چیه ، اسم پستو بخون
وااااااااای خعلی عاااااااااااالی هستی جیسوگ شییییی.....❤❤❤❤❤❤❤❤❤💜💙
بهترین بهترین بهترین...سایت برا آرمی هااااست...😘😘💚💚💚💚💙💙💙💙💜💜💜💜
کوموپدااا تا تا شییی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.