بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

آرمیون بی خبر

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۲۷ آبان ۹۸ ، ۰۰:۵۰
  • ۱۵۳۷

خب ازونجا که نه تل وا میشه نه هیچ

و همه کاملا از دنیایی آرمی ای خودمون بی خبر هستیم

و تنها همینجارو داریم

اینا رو ببینید روحتون شاد شه

 


دریافت


 

 


دریافت


 

 


دریافت

تیکه هوپ😂😂


 

 

 

دیدگاه ها [ ۲۲ ]

واییییییییییییییییییییییییییییییییییی کوماعو جیسوگ شی🙏 این به جونم بسته بود🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
😻💓💓💓💓 خواهش
یک ارمی خاک تو سر بی اینترنت 😓😣😔😣 بی خبر از دنیای ارمیون
نمیتونی راستی همین جور که اینارو گذاشتی دان کنیم همون کنسرت سیول اسپیک یور سلف رو بذاری ۱۰۸۰ من دان کنم تورو خدا جون من دارم میمیرم
نه نمیشه اون فایل ب اون حجیمی رو نمیشه تو بیان آپلود کرد 😢
وایسا نت وصل شد دانلود کن از مدیا فایر
من دانلود کردمش
ویدئوی اولی رو هزاربار دیدم تا حالا!😂 خیلی خوبه😂😂
این ویدیو رو یک ساله میبینم ولی هر دفعه خندم میگیره 😂😂😂 خداییش قدیمی نمیشه 😂
لتز گت ایت
لتز کاراگّیکهه
گییییی
که که که 
خب میگی چیکار کنیم بریم بمیرم یا ایشالله بمیرن با این وضعی ک درست کردن ,دیگ وارد نمیشم تو بحث ک خیلی چیزاست که باید گفت
بمیرن
جیسوگ شی نگران نباش امیدوارم درست شه هر چ زودتر ما هممون از بی خبری داریم میترکیم ولی چاره ای جز انتظار نداریم
ما همه با هم هستیم
نگران نیستم 
ولی نمیشه این حس داغون که داریمو نادیده گرفت...
حسی که دست خودمون نیس 

نئون شی
من از این که اونا میبینن ناراحت نیستم از این که من نمی بینم ناراحتم
😂
از فردا کلا تو برنامه هاشون پوکر میشنن به دوربین نگاه میکنن 😂😂😂😂
میگن ما هر کاری میکنیم شما یه جک میسازید😂
باور من خودشونم حال میکنن ک ما جک میسازیم
تو این بی اینستایی بی تلگرامی این کلیپا خیلی خوب بودن یه کم روحیم شاد شد خدا خیرت بده
خیلی حالم بد بود از بی تی اس خبر ندارم از کاپلم خبر ندارم لعنتی از عذاب جهنم بدتره :(
عااره واااقعااااااا 😂😂😂😂😂
وااای خیلی باحال بودن
مرسی واقعا
میشه وقتی نت وصل شد هنوز اینا باشه تا دان کنم کنم مخصوصا همون رمیکسی که اهنگ boom boom درست کرده بودن 😂چون الان نمیشه دان کنم
سپاس فراوان
خواهش 😍
اتفاقا میخواستم اون موقع برش دارم ، خوب شد گفتی 😂😂😂
کاراگیکه؟؟؟😂😂 
اوکای حتما ، دیلیت نمیکنمش
توی همون میکستیپم قطعا جین سایفر پنجو یه تنه میخونه 😂😂😂
گفتم کوکی چون از تولدش تاحالا قراره یه چیزی بده بیرون که نمیده
هنوز شوک خوندن آهنگ فرست لاو شوگا توسط جین روی من از بین نرفته 😓

اخ راس میگی 
به کل یادم رفته بود 
نمیدونم نظر قبلیم تایید شده یا نه ... پس دوباره میگم
توی این دوران بی خبری
بیاین دعا کنیم یهو بنگتن کامبک نداده باشن ...
جونگو میکستیپشو منتشر نکرده باشه ...
این کاپلا کام اوت نکرده باشن ...
و جیمین توی لایو شجریان نخونده باشه ...
تایید شده 😂
گاتا گتگت 😂😂😂 من بعداز دیدن این ریمیکس دیگه نتونستم قسمت اصلی رو بدون جر خوردن نبینم !!!!
بیاین دعا کنیم یهو بعداز از ماجرا ها بی تی اس کامبک نداده باشه ://_
شانس که نداریم ...
یهو یکی از کاپلا هم توی این دوران کام اوت میکنن ...
یهو جونگو میکس تیپشو میده بیرون :///
فردا هم که بن وویاج میاد به نظرم :///
هیع ...
😂😂 
باروم باروم باروم کاراگیکه

باور کن انقدر بدشانس نیستیم 
هیچی نمیدن بیرون
حالا چرا جونگو شع؟ ؟ اصن شاید جین بخواد میکس تیپ بده 
والا 
bless you.......
thankssssss.......~~~~~~
:)
😘💞💞
-_- are hamin alan vasamoon va mikonan
هعی ...
vali insta keifesh kheili bishtare
البته اگه وا شع
manam be namasha panah avordam
راس میگی نماشا هم هست 😂
اخری عالیه😂😂😂
چقدر خنده اش روی ریتمه آخه !!😂😂😂
lanat be in zendegi
khoobi noona??
آره خوبم
از بیکاری دارم شپش میکشم😂
salam noona
سلااامم
عشقنن😍😹😹
😂😂😂
آخه ببین آرمیا از یتیکهههه چی میسازن😂
وای ینی عاشق کاراگیکه ام😂😂😂
ویکوک فقط دو ثانیه گفتن 
ارمیا ام وی ساختن 
خودت کجایی؟ 😢
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.