بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

علت اینکه من دارم برشکسته میشم (آقا اصن من دلم میخواد بگم بررررررررر شکسته 😂 حالا همه تو کامنت غلط املایی گرفتین)

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۰۷ تیر ۹۹ ، ۱۶:۲۸
  • ۲۳۸۲

خب اول از اشتراک ماهیانه آپلود بویمون شروع میکنم:

اکانتی که من استفاده میکنیم از نوع نگهداری نامحدوده (برای اینکه لینک ها حذف نشن)

و حجمی که میخرم دو ترابایته (بخاطر اینکه کیفیت های مختلفیو میزاریم حجممون همش در حال پر شدنه)

این عکس اکانت:

 

.

و مبلغی که برای همچین اکانتی میدم ماهیانه ۱۱۵ تومنه:

.

بچه ها من هم عین خودتونم و شاغل نیستم و حتی هزینه اینترنتی که ماهیانه برای آپلود برنامه ها میزارمو هم حساب نکردم (چون این دیگه ربطی به شماها نداره و خودم با علاقه خودم دارم اینکارارو انجام میدم)

اما جون من بخاطر آپلود کردن برنامه ها توی آپلود بوی و این لینکایی که کوتاه میکنیم زیاد سرم غر نزنید

منم خوشم نمیاد هم پول بدم هم شماها اذیت شید اما تمام این اذیت شدنا ( تو لینک کوتاه رفتن و بعدش ۳۰ ثانیه تو آپلود بوی صبر کردن و...) خیلی بخواد ازتون وقت بگیره ۳ دقیقس و اگه اولین بارتونه که از اینجا برنامه هارو دانلود میکنید یاد گرفتن طریقه دانلودش ده الی بیست دقیقه طول میکشه

بجاش هم شماها میتونید برنامه هارو با کیفیت داشته باشید هم پول اشتراک ماهیانه ای که بازم همش بخاطر خودتون و کیفیت سایته در میاد و ما هم اذیت نمیشیم

با این حال من سعی میکنم زیاد با این لینک کوتاها اذیتتون نکنم ، اگه ببینم هزینه اشتراک ماهیانه اپلود بوی دربیاد تو همون اپیزو میزارم

هزینه زیرنویس های سایت ازینا جداست و اگه توجه کرده باشید اونا هم با کلیک های خودتون توی لینک کوتاه ریزی در میاد

ینی واقعا اینطوری نیست که ما یه عالمه پول پارو بزنیم با این لینک کوتاها

و خداییش کلاهتونو قاضی کنید دیگه، من بین سایتای بنگتن مورد دیدم که زیرنویس رو هم توی آپلود بوی گذاشتن! ما اگه قصد ازار و اذیت و پول داشتیم میتونستیم ازین کارا کنیم

تمام اینارو هم گفتم چون دیدم حق دارید بدونید و دلم نمیخواست با دلخوری چیزیو دانلود کنید

......

مرسی تا اینجا خوندید

و اینکه امیدوارم شماها هم یکم همت کنید و بخاطر این لینک کوتاها فحشمون ندید😂 و روش دانلود با آپلود بوی رو هم یاد بگیرید

اما اگه بازم نتونستید دانلود کنید مشکلتونو تو کامنتا بگید تا کمکتون کنم که نگید جیسوگ فقط حرف میزنه و جای ما نیست و خودش هیچ کاری نمیکنه، چون واقعا درکتون میکنم (و اگه یاد بگیرید چطوری دانلود کنید دیگه سختیش میره!) 

الان هم رفتم چک کردم حدود ۴۰ نفرتون تونستید تو آپلود بوی دانلود کنید و مشکلی با این لینک کوتاه های جدید نداشتید خداروشکر

دیدگاه ها [ ۶۶ ]

چطور دان کنم؟
دوستان اصل مطلبو دریابین چکار به املای نوشتار دارین آخه😐
بر شکسته یا ور شکسته‌
مسئله این است😶😶
برشکستههههههههههههه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ووووووووووووورشکسته...........................................................
برشکسته اشتباه است.ورشکسته درست است
بله بله چشم😂
بزا شاگرد بردارم😁😁😂
خودم اسپانسرتون میشم😎😂😂😂
اعتماد به نفس خودم سوراخ کرد خودمو شتتتت😒😑😂😂
لعنتی نیستین نور از اینجا رفته😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
زودتر ای امتحانای فاکینگ ننه مرده خانمان سوزو بدین خلاص😶
من که خیلی شیک دارم جمع بندی میکنم😁اونروز دوستم میگه کجایی میگم دارم عربی تمرین می کنم،میگه عه چه خوب منم میخوام بیام میگم آنلاینه ها میگه چه بهتر میگم پس کمربند یادت باشه بگیری لااقل ضربارو خوب بگیری😁😂تشنججج کرد میگه خدا لعنتت کنه ما داریم به فاک میریم از بس خوندیم بعد تو میگی کمربند داشته باش ضرب بگیری😐😐😐😐گفتم خوبه که گفت فقط بمییررر بیتاااا😬😂😂😂😂😂
برشکسته؟؟؟؟؟؟؟؟؟really..... ورشکسته.......
مثل بعضیا ک میگن خوشبختم، ولی در اصن خوشوقتمه، اینم من دیدم خیلیا میگن برشکسته جای ور شکسته
ب بزرگی خودتون ببخشید 😂
برشکسته نه .... ورشکسته....
من که تا همیشه ممنون این سایت خوبتون میمونم خداییش بهترین سریع ترین و کامل ترین سایت ایرانی و حتی یکی از بهترینا بین ارمیا هستین خیلی خیلی خیلی ممنون بخاطر زمان و تلاش هاتون پرپل یو هانیز:)
ورشکسته نه برشکسته
درسته درسته😂
همین که میزاری خیلیه
سایتتون تنها سایتیه که انقد کامل و جامع میزاره به نظرم کسایی که انتقاد الکی میکنن اول به این فکر کنن این فیلما با هر کیفیتی که بخوان و با زیرنویس رو کجای دیگه میتونن گیر بیارن بعد بیان انتقاد الکی کنن😊😊😊😊❤❤❤❤❤
با تشکر از سایت عالیتونننننن💞💞💞💞💞
اممم
یه پیشنهاد دارم اگه خواستین حتی تاییدش هم نکنید بالاخره یه نظر هست و شاید خوشتون نیاد..
خب شما دارین برشکسته میشین..خیلی از آرمی ها این سایت رو دنبال میکنن..از نظرم بیاین یه بخش بزارین کمک مالی به سایت..احتمالا چند تا آرمی هستن حداقل پولدار باشن که بتونن بهتون کمک کنن..من هم اوتاکو هستم هم آرمی خیلی از سایت های ترجمه انیمه رو دیدم که یه بخش دارن کمک مالی به سایت..شما میتونین این کارو انجام بدین..البت این فقط نظر منه و شاید از نظر شما اینطور باشه که با اینکار غرورتونه که پایمال میشه..خودتون تصمیم میگیرید..
یه کار دیگه هم میتونید بکنید اینه که اسپانسر بگیرید میدونم هممون بچه هستیم و هیچ کدوممون از دانشجو یا حداکثر درسمونو تموم کرده باشیم سنمون بیشتر نباید باشه و احتمالا منبع درآمد هم نداشته باشیم شاااااید یکی بهتون کمک کرد..
نظر من بود و اگه خواستین میتونین تاییدش نکنید..
فایتینگ
پیشنهاد خوبی بود آمی شه
اما فعلا با این روش پیش میریم ایشالله که اوکی شه
واقعا خیلی زحمت میکشی جیسوگ شیییی من کلی از سایتتون دانلود کردم این لینکای جدیدم اولاش اذیت کردنا و بعدش که دقیق هرچیرو که نوشته بود خوندم همه چی حل شد 😉😎😊
میگم شما برای همین سایتتونم پول میدین که بسته نشهه؟// 🤔😣😯
سونگ جی سوپ
وای مرسی جیسوگ شی💜
واقعا ما راحت تو خونه نشستیم و با زحمت های شما یه آرمی واقعی شدیم اونوقت یه سری ادم هستن که حرف زیادی هم می‌زنن .

ممنون بابت این همه زحمتی که کشیدید واقعا مرسی😘😘😔😔

من خودم یه کسیم که اینستاگرام ندارم و فقط امیدم شما و یه گروه تلگرام و هشتگ بی تی اسه .مرسی که هستین امیدوارم به هر خواسته ای که داری برسی💜💜💜
ایشالله یه روزی بشه که مژده اومدن بی تی اس به ایران رو تو همین سایت بهمون بدی 😘😘
الان که این متنو خوندم چشام پر اشک شد واقعا خیلی به ما لطف میکنید هم از لحاظ مالی هم از لحاظ تایم مرسی مرسی مرسییییییییی💜💜😢😢😢😢
🥺
اصن کی جرعت میکنه ناراضی باشه
شما عکس بده
راضی تحویل بگیر(من با آرمی ها؛خشن برخورد نمیکنم😁)
وای چقدر سختی میکشی😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
عزیز اون پیام اولیه اشتباهی دستم خورد فرستاده شد، خودت پاکش کن😘
سلام دوباره😀
آره خیلی وقته ، اوایل بالیوود، بعد هالیوود، الانم کره😍
خب خدارو شکر، آخه گفتی داری ورشکست میشی خیلی نگران شدم که بدونی ما اصلا راضی نیستیم ضرر مالی ببینی، چون میدونم از علاقه ی زیاد اینجارو برای آرمی ها ساختین وگرنه میتونستین خودتون همه برنامه هارو ببینین پس ما همیشه قدرتون رو میدونیم و همیشه ازتون ممنونیم 😍
مواظب خودتون باشین و با قدرت ادامه بدین فایتینگ❤💛💚💙💜
مرسی جیسوگم فک نمیکردم بزاری خعلی خوشالم کردی*-*
ماچ موچ بوس گاز تف بقل^_^
=]
واقعا سخت نیست دستتونم درد نکنه .خسته نباشید عزیزم.
جیسوووووگمممم 😂🌸
ناراحت نشو دیععععع
تو اصن جایگاهت فرق میکنه برام🌸
ولی خو سوسیسم دوستمه دیهه

سلام😊....خسته نباشید...میخواستم بگم ممنونم که پا به پای اپلیکیشن هایی که محتوای اعضا رو میذاره شما هم برای ما اونا رو میذارید...و اگر هم از این راه دارید درامد وبلاگ و درمیارید کاملا حقتونه و ما در ازای تقریبا هیچی میتونیم محتوا های جدید رو بگیریم....واقعا ممنونم که ما ارمی هارو به امون خدا ول نمیکنید😂😂😂
هزاران افرین که برنامه ریزی می کنی و قبل از شروع به گریه و زاری فکر می کنی تا راه حل رو پیدا کنی
واقعا می زاری قربونت برم من مرسی مرسی
اممم امتحانتون تا کیه ؟؟؟
فایتینگ اونیییییییییییییییییییی جیسسسسسسسسسسسسسسوووووگگگگ جووووووووووووووونننننننننننننننننننننننننن
عنتر دهنت را ببند :/
کسی ع تو نظر نخواست -_____________-
عنتر = رامتین 😂
بیا بریم عخشممم😂

بابا سیم یع چی گف 😂😂
از زمانی که بچه سیم بچه های دیع اورد من دیه بچش نیستم😂
جیسوگ اصن فهمیدی من چی گفتم ؟؟😂😂😂

خودم نفهمیدم😂😂
جیییسوووگ
عروسیت مبارک باشە😀
ایشاللە بە پای هم پیر شین😅😅
👏👏👏💑
کارای عروسی رو کردید؟
کی ساقدوش میشە؟
تاریخ دقیق و محل عروسی رو بگو ما هم بیایم😂😂😂


ولی اهنگای بی تی اس کپیشونم خوبه خدایی😂
من هنوز اون اهنگه ک از رو سایفر کپی شده بودو گوش میدم😂😂😂😂
تولدت اردیبهشت بود دیگه؟
بهی شیش ماه از من کوچیکتر و هزاران بار از من رومخ تره😂😂😂😂😂😂😂😂😂

خوب کردی.من مردم از فضولی😂
سلام ببخشید من یه سوال داشتم یه بازی ای هست که بنگتن واسه این که اتاقاشونو مشخص کنن میکنن (مثلا تو بون وویاج4 قسمت 4) اسم خاصی نداره بازیش؟ اگه داره میشه بگین؟ مرسی:)
سلام
فکر کنم بازی اونو "uno" رو میگی 
لپ تاپم دم دستم نیست دقیق چک کنم واست ، ولی فکر کنم همین بود 
برای من ک اصلا سخت نیست همین ک اینقدرررر زحمت میکشین برای سایت خودش خیلیههه خیلییی پرپل یو آل :)
اصا کامنتت حکم تزریق انرژی رو داشت واسم
*****-------------*****
کاش تو دوس پسرم بودی جیمین
زیر پست برشکستگی داری به عشقت ابراز علاقه میکنی ؟😂
البته خب هرجایی که دلت بخواد میتونیا ولی خب یه جای بهتر می‌گفتی 😂😂
هعی خدا بهتون نیروی روز افزون بده😂💜واقعا میدونم چقد زحمت میکشین هرچیم تشکر کنم کمه💖
Purple you💜🍫🍪🍰🍭🍬🍒🍇🍉🍏🍓
کومائو هوپمون جونی 😻💜💜💜
انده یو انده ، همین که هستی بزرگترین تشکره واسمون 
پرپل یووووو 😭😻💜
Hwiting @-@\
*-* 💜
دستت درد نکنه اینقدر زحمت میکشی..همین که هستیو برنامه هارو برای ما قرار میدی یه دنیا ارزش داره..واقعا ممنونیم
از هر سروریم استفاده کنی مشکلی نیس بالاخره که میاد دستمون..تو راحت باش نگرانم نباش..امیدوارم دوستای دیگم متوجه بشن😊😙😙😘😍
کومااائوووو کوثر شی 😭😭💜💜
بهتر از سایت شما پیدا نمیشه دستتون درد نکنه که این همه زحمت می کشید
لابیو فرزانه شی
اگه بتونیم میخوایم یه سایت واقعی بزنیم😂💞
این متن هم برای خودت نوشتم که وقتی خوندی پاک کنی...

جیسوگ جان منم زمانی که شغلی نداشتم کلی پول بابامو خرج میکردم برای انواع کتابهای فانتزی،کلکسیون عروسک های فانتزی، لوازم دکوری و کلی چیزای دیگه... به علاوه ی اینکه رشته ام هنر بود و نمیدونم میدونی چقدر پرخرجه یا نه...
ولی الان که شاغلم تازه فهمیدم پول علف نیست که هرجا سبز بشه و باید بخاطرش کلی زحمت بکشی، چون خیلی گلی اینو بهت میگم امیدوارم از دستم ناراحت نشی، باباها کلی زحمت میکشن و ما بچه ها به راحتی پولاشونو خرج میکنیم شایدم یه وقتایی این به ذهنمون بیاد که خب وظیفه شونه!!
دوست خوبم واقعا برنامه های بچه ها خیلی زیادن و قابل شمارش نیستن ولی آیا گذاشتن کیفیت 1080 واجبه؟؟ هارد من که پر شده کلی برنامه هارو هم DVD زدم ولی واقعا به غیر از MV هاو اجراها یا اپیزودها نیاز هست برنامه های دیگه هم با این کیفیت گذاشته بشه؟؟ اینطوری هم کار خودتو مشکل میکنی هم کسایی که نمیتونن از کوتاه کننده خارجی راحت دان کنن...
ببخش که زیاد حرف زدم و وقتتو گرفتم فقط میخواستم بگم انقدر به خودت سخت نگیر، همین که هستین و هرروز اینجارو آپ نگه میدارین باعث خوشحالیه❤
هنر واقعا رشته پر خرجیه ، خیلی خوب میدونم چون رشته خودم با اینکه هنر نیست اما تو کارمون باید طرح هم بکشیم و هر یه دونه ماژیکی که میخریم 25 تومن شده ...

نه بابا ناراحت چی بگو
حرفت کاملا درسته واسه پول باید کلی زحمت کشید و خب واسه همینه که سعی میکنم با لینک کوتاها مشکل رو حل کنم و باید بگم تا الان بابت سایت، من از هیچکس هیچ چیزی نگرفتم و با دانلود ها و کلیک های خودتون اشتراک رو تمدید میکردم
جدیدا یک سری لوگ ها و ویلایو هارو از لیست برنامه هایی که با کیفیت 1080 میزارم حذف کردم اما بدبختی اینجاست که خودم هم به این کیفیت معتاد شدم 😂 من ران ها و بنگتن بمب رو هم نمیتونم جز این کیفیت نگاه کنم 😂 و حتی گاهی اوقات یه سری ویلایو ها برام خاطره میشن و اونا هم 1080 میگیرم 
از طرفی من ااحترام برای همه دانلود کننده ها قائلم و توی سه کیفیت میزارم تا هرکی هرچی میخواست رو دانلود کنه 
البته کلا متوجه حرفت شدم و مرسی بابت اینکه نگران شدی اما خیالت راحت باشه یکاریش میکنیم 💜
کومائوووووووو💞💞💞💞
بمیرممممممم الهیییییییی😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
کیم تهیون عشقم برو تهه صف جیس کاندیدا خیلی داره 😁😂😂
خدا نکنهههههههه عههههههههههههه
هیچ مشکلی نیست که حل نشه ، کِنچانا


😂😂😂 اینطوری نگو غرور برم میداره 
سلام و خسته نباشید به همه ی دوستانی که دارن برای سایت زحمت میکشن.
من زبان های کره ای و هندی رو نسبتا بلدم ولی اصلا انگلیسی بلد نیستم... یعنی بقیه از منم بی سوادترن؟؟😂 واقعا به راحتی از هر سایتی که میزارین دان میکنم،چطور بقیه نمیتونن؟؟!!! این کوتاه کننده لینک جدیدم چون اولین بارم بود 20 ثانیه طول کشید تا بگیرم چی به چیه...
سلام سامیه جونی
عهه تو هم طرفدار بالیوود هستی ؟😂 
نمیدونم کجا مشکل پیدا میکنن ، حالا هرکی هرجا گیر کرد بگه بهم توضیح میدم بهش 
تو دیگه نمره ات بیسته چون خیلی سریع یاد گرفتی 😂💜
سلامممم
تونستم از سایت جدید دان کنمممم اول از کروم رفتم دیدم نشد بخاطر همون رفتم سراغ یه برنامه دیگه که اسمش رو اگه اشتباه نکنم اینترنت نم چیچیه و اونجا شد راستی خیلی ببخش که اونجوری رفتار کردم. من خودم یه اوتاکو نصف نیمم که سال پیش دنبال مانگا خوندن بود ولی سایتا لینک مستقیم نداشتن و همش میرفتن آپلودبوی منم اولش بلد نبودم ولی کاملا یادمه که یه شب ساعت حدودا 3 توی رختخوابم و بدون اینکه مامان و بابام بدونن گوشی دستمه گفت به درک من باید کار با آپلود بوی رو یاد بگیرم و یاد گرفتم قبول دارم اون اولا اون ثانیه ها منو دیوونه میکرد ولی بعد عادت کردم راستی امروز صبح به یکی از دوستام اینجارو معرفی کردم و بهش با فیلم گرفتن از روی گوشیم بهش دانلود از آپلود بوی رو یاد دادم اصلا خودت رو ناراحت نکن ما درکت میکنیم
سلاممممی دوبارهههه
کِنچانا ای تی شه ، من خداییش بهتون حق میدم
خداییش یاد گرفتن دانلود از آپلود بوی خیلی مهمه چون اکثر سایت ها آپلود بوی میزارن 
اوه یسسسسسسسسسسسس 😻 ما رو معرفی کردی چطوری واست جبران کنم ؟😻😂💞 خودت بگو 
یاد گرفتی راحت شدی 

دیگه مجبورین درک کنین چون خداییش چاره نداریم 😂
ادرس چنل:
bts_army_chanells@
ایدی من اگ خاسی بحرفیو درد دل کنی^_^:
army_n_j_j@
.
.
.
.
.
사란개 지소가^_^
توجه توجه 


خواهشششششش 😻😻
درکت میکنم عییزم
راس میگی
راسی ی چنل زدم تو تل میشه لینکشو بزاری تو سایتت اخه تعداد عزواش خعلی کمه:/
عوزش منم هر روز لینک سایتتو میزارم توش^_^
باشه^_^؟
لطفا لطفا لطفا لطفا قبول کن^_^
.
.
.
.
.
بوس بهت ک هوامونو داری=]
میزارمش بیب 💜
It's okey babies 💜💜😍
We always love you 💜
💜💞💜💞💜💞💜💞💜💞
اونی جیسوگ جون غصه نخوری ها وگرنه اینطور میشم:(
چشم من قول قول میدم سر لینکا به هیچ عنوان اذیتت نکنم قول قول
راستی قشنگم میدونم کلی کار داری ولی شرمنده می تونی نازم بنگتن بمب های 2018 رو بزاری ؟؟؟
فقط 3 یا 4 قسمتش باشه نانازم
نه من سر این چیزا غصه نمیخورم ، راه حل می اندیشم و اوکیش میکنم 
کومائو😂💞

آره میزارم واقعا ، بزار این امتحانام تموم شن
جییسسسسسسسسسووووووووووگگگگگگگگگگگ بدبخخخختتتتتتتتتتتتهههه بدببببختتتتتتتتت
میخای با بهی عقدددددددددددد کنییییییییییییییییییییییییییییییی؟😂
راستی مقاومتتو در لو دادن سنت تحسین میکنم.😂من یکم زودتر از تو لو دادم😂
بلهههههههههههههههههههههههه رامتیننننننننننننننننن
چییییییی شدههههههههههه مگههههههههههه 😂😂😂😂

اگه لو نمیدادم ، نتیجه و نبیره و ندیده هم پیدا میکردم 😂
والا بخدا نوه چه سیغه/سیقه/صیقه/صیغه ایه سیما بسته بهم 😂 -___-
مرسی جیسوگ جان..من با دانلود مشکلی نداشتم..و میدونم واسه هرچیزی زحمت میکشید..قربان همتون❤❤💜💜
خواهش میکنممممم
:")💞💞💞💞💞
دور از جونت خدا نکنه 
آقا😂اصا سخت نبود تا اینجایی ک من ب این گشادی دانلود میکردم،اصلل هم وقت نمیگیره،غر نزنین اعصاب مصاب ندارم یچی میگم😂بشینین دانلود کنین،لذت ببرید اون وسط مسطا جیسوگ و سیمایمون رو هم دعا کنین،پیرشین الهی🥺ناموسا لاو یو 😃🥰😍😘😎😇🤭❤💓🧡💛💚💙💜🍰🎂جیسوگ هر وقت خواستی،اصا از حالت برشکستگی دراومدی بیا عاپ کن،من جلوتوم😃😎💪🔪
اون کیکه برا عقد جیسوگ🤪🥳
وای خیلی خوب بود 😂😂😂😂😂 آره بابا وقت نمیگیرع چینچا 😂
اخ الان دیگه درس خوندن هم جواب نمیده ، به امید دعا هایی که برام میکنین میرم تو میدون امتحان 😂💃💃💃
اوه یسسسس کیک عقد هم آماده شد 😂
ایشالله عروسی بمونه واسه بعد کرونا ، شاید تو این مدت به تفاهم نرسیدیم 😂😂
واااایییی چقد شماها عشقین😢
با اینکه نمیشناشمتون ولی عاشقتونممم😍😍
مرسی بابت تک تک زحماتی که میکشین😘
پرپل یو💜
آره دیگه ، عشق کی بودیم ما ؟😁😂💞
منم عاشقتمم هزارتا

😻😻😻😻😻
پرپل یوووووو
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
حرف خاصی ندارم فقد دلم تنگ شد ✋





ام با توجه به این کامنت پاینی که سیما شی جواب داده...
*** *** ** ** ***** ***** 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍






*** *** *** **** **** ***** **** **** ***** *




***** ***** **** ***




هیچ اموجی نیس که بتونی چشمای قلبی منو درست منعکس کنه 😍🤩
وای خیلی خوبی جر خوردم از خنده 😂😂😂😂😂
نه بابا هممون اینجا فقط با هم دوستیم 😂 آیگو...
مثه ویمین ، دوستی کاملا پاک 😂
خدا خیرتون بده ک با وجود این گرونی بازم همه چیز رو رایگان واسه ما میزارین
واقعا ازتون ممنونم
من معتقدم پولی کردن برنامه ها خیلی بی انصافیه
حداقل اینطوری شما ها دو دقیقه وقتتونو بابت دیدن تبلیغات میزارید و در عوضش ما هم هزینه هایه اشتراکو میدیم 🙌
خواهششش😻💞
سوسیسم چراا عراجیف مرا جواب ننهادی آیاااا ؟؟
بازم برای سیماس
باشه خوو ککک
عرررررررر باورت میشه سیم فقط منتظر همین حرفت بودم کککک
قراره با من عقد کنی بعد همه کامنتات واسه سیماس ، این چ وضعشه خب 😂😂
راحت باش، ما از سخت پوستانیم اذیت نمیشیم😂💓
😂😂😂😂 خوبه ، خداروشکر 😂💞
❣️White girl❣️
یهو چقد مظلوم شدی سنپایی
+
من تنها کسیم ک مشکل نداشتم؟:/
تازه فهمیدم چیکار کنم اون تایمره زود تر بگذره._.
من که همیشه مظلوم بودم :~)

خداروشکر واقعا ، نمیدونم چرا استرس میگیرم بچه ها با دانلود مشکل پیدا میکنن 
خیالم راحت شد 
نه اصلانم عیبی نداره خیلیم عالی تازه امیدوارم سودم کنین برای اینکه اینهمه زحمت میکشین و وقت میذاریم ممنونیم💜💜💜💜💜💜💜
ایششالللههه 
حالا فعلا لنگیم که به حد نصاب برسه 😂
وااای خدایاااا
ورشکست شدید رفت؟
ایشالله که حل شه
ما هم کمتر غر میزنیم ;-)

ایشالله 😂 داریم میشیم البته ، هنوز نشدیم 
جیسوگ جون ما وظیفمونه که تو رو درک کنیم چون تو داری این همه خدمات به ما میدی و ما باید از خدامون هم باشه که تو این همه کار برامون میکنی من واقعا از اینکه تو هستی خوشحالم..میدونی اگه نبودی نمیدونستم چیکار کنم..بچه ها لطفا نق و غر نزنید جیسوگ واقعا داره تمام تلاش خودشو میکنه ما هم باید شرایطو بپذیریم و حتی ازش ممنون بشیم که کلا سایتو نمیبنده
فایتینگ جیسوگ
کومائو
تو حیفی خداییی😂
باید حمایت شی
کی میای اسپانسرم بشی ؟؟😂
اوه بمیرم واقعا خیلی متاسفم جیسوگی من با اپلود بوی مشکلی ندارم فقط اون لینک کوتاها بعدش میرفت تو ی صفحه که درباره سهام بود چند بار زدم اخر اومد واقعا ببشید جیسوگییی:((بوش*
جیسوووووگگگ
قرار بود بیای بریم عقد کنیم چی شددد ؟؟؟😂😂😂
جیسوگ بابای باباته :|
تازه اگ میخوای جرت بدم دست بزن بهش



جیس:
تف بهت سیما
ینی من بابابزرگشم؟؟؟؟
خدایی من فقط ۲۰ سالمه لعنتی
خطاب به کیم تهیون:
بیا بریم عقد کنیم ، هیچ کس نمیتونه جلو مارو بگیره
سلاممممم
تونستم از سایت جدید دان کنمممم اول از کروم رفتم دیدم نشد بخاطر همون رفتم سراغ یه برنامه دیگه که اسمش رو اگه اشتباه نکنم اینترنت نم چیچیه و اونجا شد
راستی خیلی ببخش که اونجوری رفتار کردم چن دیقه پیش
من خودم یه اوتاکو نصف نیمم که سال پیش دنبال مانگا خوندن بود ولی سایتا لینک مستقیم نداشتن و همش میرفتن آپلودبوی منم اولش بلد نبودم ولی کاملا یادمه که یه شب ساعت حدودا 3 توی رختخوابم و بدون اینکه مامان و بابام بدونن گوشی دستمه گفت به درک من باید کار با آپلود بوی رو یاد بگیرم و یاد گرفتم
قبول دارم اون اولا اون ثانیه ها منو دیوونه میکرد ولی بعد عادت کردم
راستی امروز صبح به یکی از دوستام اینجارو معرفی کردم و بهش با فیلم گرفتن از روی گوشیم بهش دانلود از آپلود بوی رو یاد دادم

اصلا خودت رو ناراحت نکن ما درکت میکنیم
هزینه مترجمای سایتم باهاتهع اینم بگووووو
کاری ندارع یکم صبر کرن که..... کمترین کاریه به نظرم میتونیم به جبرن اینهمه زحمتایی که میکشید انجام بدیم ِِ
من خوذم به یوت دسترسی دارم اما بازم ویدئو و جیزای دیگه رو از اینجا دان میکنم
به جیسوکم فک کنید گایز اینهمه برنامه و اینهمه مطالب دیگه واقعا ورشکست میشه دیگه
خوشتون میاد ورشکست بشه به خاطر 2 دیقه صبر نکرونتون بعد از کوجا میخواین برین برنامه ببینید؟ مخصوصا برنامه هایی که.پولیه و جیسوک کلی ددرسر میکشه تا بزاره برامون
ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ
115 تومان؟
وای خدایاX_X

این دیگه واقعا یه وب نیست یه فنسایت اختصاصی بنگتن برای تمام ارمیای ایرانیه^^
فایتینگ جیسوگا👊
امیدوارم موفق باشین :)
این اصلا مشکل خاصی نیست ک با این لینکای کوتاه بریم و اصلا مهم نیست پس بیخودی خودتو سرش اذیت نکن :)
بازم ممنون بابت تمام زحماتتون 💓
(ب خودم گفتم تا پایان امتحاناتتون هیچ حرف و نظری ندم ولی خب با این پست دیگه نمیشد برا ما چون امتحانارو زودتر یکم گرفتن برای همین چند وقتی هستش ک تموم شدن )
ینی الان ب این نتیجه رسیدی ک داری ورشکست میشی؟
اخه تا دو سه ماه پیش کمتر میدادم
دیگه زیاد شد و داره فشار میاد بهم 😂
الاهییی بگردمت جیسوگممم
این متنت از لیریک آهنگام گریه امو بیشتر در آورد 😁🙄😭😭😭
ای بابا کنچانا کنچانا
مشکل مالی حل میشه ناراحت نباش 😂
الهییییی😂😂😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.