بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

جواب عکس ۲۱۶ تایی تولد تهیونگ و برنده‌مون

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۱۰ دی ۹۹ ، ۱۸:۳۰
  • ۱۱۳۲

ینی جواب چی میتونه باشه؟؟؟ رو من کلیک کن!


جای دو جفت ۹ جفت تکرار شده بود🚬

تو پست قبل یادم رفته بود بگم که این مسابقه جایزه هم داره 😎

تو نیم ساعت اول فقط یه نفر تونست یکیشونو پیدا کنه

و برنده کسی نیست جز: melika.army 1234 

جایزه ات: پک ۲۵تایی لموکارت رندوم BTS + یه مدل انتخابی استیکر از موجودی فروشگاه (هزینه ارسال باخودمونه)

(پیشاپیش مبارکت باشه | شماره وات یا آیدی تلتو خصوصی برامون همینجا کامنت کن تا ادمین جول بهت پیام بده)

و اما تنبیه بازنده ها: این که جایزه ای نمیگیرن😁

달려라 Army

(تا ران آرمی بعدی گودبای)

2020-12-30

 

دیدگاه ها [ ۲۶ ]

melika.army 1234
😂😂💜
نه فک کنم کلا دومین باره که تو سایتتون نظر میدم 👀
melika.army 1234
نه انگار قسمته من نیست
فقط اسممو به عنوان نفره اول از اونجا برندار😌😂
ولی چند ساعت برا تصمیم گیری زیاد نیست دیگه؟😂
بعد از کرونا اگه عمری باشه مزاحم میشم😴😂
خب بیشتر دوست شیم😂💜
باشه بر نمیدارم😹💜
اگه تنبل باشی نه زیاد نیس 😂
مراحمی تو
مگه دوست نیستیم؟ 😓🚬
جیسوگا شاید باورت نشه ولی من تنبیه میخوام😂😂😂
تنبیه ات اینه که کتاب دمیان رو شروع نکنی تا امتحانات منم تموم شه با هم بخونیم 😓😂

هنوز کامنت مربوط به کتاب دمیانتو تایید نکردم سر وقت جواب بدم بهش 
ممنون از سایت خوبتون واقعا جای تحسین داره
راستش من الان پارسال وبتون رو دنبال میکردم اما امسال طی یک اتفاق تمام زندگیم به هم ریخت و نتونستم خیلی بیام :( ♡
الانم نمیتونم ثبت نام کنم توی وبتون چون یه مشکل خیلی بزرگ دارم که نمیتونم بگم،اما هر روز بهش سر میزنم
اون یک سالی هم که بودم هرچی کامنت دادم شما نظراتمو تایید نمیکردین
نمیدونم الانم تاییدش میکنید یا خیر🙂💗
این اولین درخواستی هست که ازتون دارم.
میشه دوباره از این مسابقه ها بزارین که جایزه دارن؟ ممنون😘
ایشالله حل بشه :(💜

ما همه رو تآیید میکنیماا

ایشالله 😻
melika.army 1234
یعنی ازشون بگذرم؟؟؟؟@_@
آیا به مامانم بگم زندم میزاره؟
انتخابه سختیه
نیست؟
دیگه نمد تصمیم آخر با خودته 
من امروز چند ساعت طول کشید تصمیم بگیرم برم حموم یا نه ؟! پس از من مشورت نخواه😂
melika.army 1234
من تعارف نمیکنم🔪🔪
نه راست میگم اگه کرونا نبود نمیزاشتم کسه دیگه ای ببرش😂
ولی الان اگه بیارینش احتمالا بر اثر موادهای ضدعفونی نابود میشن🙂

پس فعلا فقط بیا دوست شیم😴🤝
عهه
آی درک یو ، اوکی

ما که دوست هستیم😏💜
حتی بعد از دونستن جواب هم پیداش نکردم 😐😐😐😐😐
یمژنژنطمنطکپژکژدژکژدژدمیبم آههههههههههههههههههههههههههههههههه باید میگفتی ۹ تاسسسسس
یااااااااااااااا جیسوگ نیم !!!!!!!! چرا نگفتی آخههههههههه 😭😭😭😭😭
برای تولد یونگوبونگو اگه بازم از اینا گذاشتی ، از ساعت ۶ صبح پا میشم بلاگ رو چک میکنم! نفر اول نشم ، کنچانا خودم ! ولی حداقل درست بگم 😑
دفعه بعد لطفا بگو چندتاس 😐 لطفاااااا!!! چه‌بار یا چه‌بال ؟ ولش کن لطفااااا بگووووو
من بدبخت فقط دنبال ۲ تا عکس بین نمیدونم دوباره قرار ۲۱۶ اینطورا باشه ، نگردم😐😑
گامساهاب‌نیدا ! بورراهه ! سارانگه ! و برنده عزیز مبارکت باشه😊💜
بای 😐😑
⚥︎ ℳ𝒾𝓃...𝒩ℴℴ𝓇𝒶𓂺
خا به منم بده نوناااا*^*
اهه*^*
منم ازینا میخاممممممم*^*
ینیتحیوقحقتقحقاقحوق93وف9ویحنبتبتقحقت93تتقتقتقتق74ا37قتقحوقنیکسجثکثچسکیحقوقحقوقت
😂😂😂
جیسوگ اگه میگفتی جایزه داره من قشنگ نگاه میکردم تا پیدا کنم من سر سری گرفتم😂😐💔ایشالا دسعه بعدی://
 خیلی خوبی 😂😂😂 انگیزتو ازت گرفتم ک 
melika.army 1234
جیغغغغغ😂
من اولی و که پیدا کردم از فرط خوشحالی دیگه کاری نکردم😂🚶
نه جیسوگ شی همین که فیلما و سابای وبتونو میدزدم کافیه
ایشالا بعد از کرونا میام فروشگاتون و خالی میکنم😂
یههههه

جدی میگی یا داری تعارف میکنی ؟؟؟ من به شخصه عاشق جایزه مسابقات آنلاینم!😂 مطمئنی ؟ ینی الان نفر دوم رو برنده اعلام کنم ؟ 
جیسوگا چینجا😂
چینچا وه ؟😂
آه خدااا😧
عاقا ینی چی من اعتراض دارم منم درست تشخیص دادم منتها ساعت نه شب سایتتو چک کردم عاقاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا منم جایزه میخوام انصاف نیسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس جیسوگااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا منم درست تشخیص دادممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم جیسوگاااااااااااااااااااااااااااااا جیسوگ شیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی جیسوگگگگگگگگگگ
وای جر پرنیان شه 😂😂😂
شانست باهات بار نبود زود تر آنلاین شی
خیلی بدین ما هم میخوایم😂😂
بدی مسابقه اینه که فقط یه برنده داره 😂😂
عه مبارکت باشههه ملیکااا🥳🥳🥳
من بازنده نیستم😏به بقیه فرصت دادم هه هه😏😏
ممنون از شما جیسوگ عزیز بابت خلاقیت بکار رفته😄😍💜🌹گل رز برایه دوشیزه محترمه🌹🌹(سیما این فقط و فقط یک گله!😬😂😂😂)
آره آره تو راس میگی موبینا ****
خلاقیت منو اولین نفر تو دیده بودی یادته که 😏
آها راستی. راجع به اون کامنتتت
تازه یادم اومد دیلیت اکانت کردی 😂 و خب من چرت و پرت رو یادم نمیمونه اتفاقا چیزهایی رو یادم میمونه که بتونم باهاش مردم آزاری (**** آزاری ) کنم 😂
اگه نمی‌گفتی سیما قطعا فکر میکرد چیز دیگه ایه
جیس چرا سیمو ترسوندی:/؟
تو اینستا ریکوئستمو تایید نمیکنه میگه میری جیسو پیدا میکنی کله منو میکنه:/
زشته یکم نرم تر با ادمینات برخورد کن😂😂😂
ولی خدایی دیه خیلیا میدونن فق من بخبخت نمیدونم.😂
واای😂😂😂 باور کن من با سیما نرم تر از آنچه که فکرشو میکنی برخورد میکنم 
💙💜 ϲяγѕταℓ
پشمااااممم 9 تا بود عرررر شعتت 😶😶😶💜💜💜
پرپل یووو😍💜💜


برنده جون تبریییییککککاااااتتتت عرض مینمایم😍😍😍💜💜💜💜💜💜 هوررررااااااااا نینای نای نینای نای 😍😍😍💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
یپپپ
⚥︎ ℳ𝒾𝓃...𝒩ℴℴ𝓇𝒶𓂺
من نیمیخام😹😹😹😹
باید بیخای😂
ꜱᴜ _ ɢᴀ⁷
تنبیه بازنده ها چی چیه؟؟/=
اوه شت..
من یه کاری برام پیش اومد نتونستم برم نیگاه کنم..
ان شاالله دفعه دیگه..
نوش جون برنده..
ژنرال چوی یونگ
جرررررر منممممم موخوامممم
یا ابلفضضضضضضضضل

چجوری تشخیص داده XD
منم برگام از تشخیصش ریخته بود 
phati ◕‿◕
هققققققققق
دلم خواست:(
⚥︎ ℳ𝒾𝓃...𝒩ℴℴ𝓇𝒶𓂺
این بی انصافیهه:/
نگفته بودی نه جفتت:/
اصن من میرم محو میشم:/
اگه بگم 9 جفت بعد دو جفت باشه بی انصافیع
نه اینکه بگم دو جفت پیدا کن و نه جفت تو عکس باشه 😂😂😂
☆●~KIM KOGAMI~●☆ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
😂😂😂😂😂😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.