بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

ترجمه آهنگ spring day

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۰۲ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۱:۱۸
  • ۵۱۶۶


-


دلم برات تنگ شده ...

گفتن این باعث میشه دلم بیشتر برات تنگ شه

دلم برات تنگ شده ؛ حتی با این که دارم به عکسات نگاه میکنم

زمان خیلی دردناکه

از خودمون بدم میاد ...

همدیگه رو برای یه لحظه دیدن هم دیگه برامون سخت شده

با اینکه آگوسته ؛ ولی زمستون شده ...

قلبم تنها روی قطاره یخ شکن راه میره

میخوام دستاتو بگیرم و با تو به اونطرف دنیا برم

میخوام این زمستون رو تموم کنم

باید چقدر دلتنگی بباره تا بتونیم روزای بهار رو دوباره ببینیم ؟

مثل ذرات غبار ؛ ذرات غباری که تو هوا معلق هستن 

امکان داره سریع تر از برفی که به مین میرسه به تو برسم ؟

دونه های برف میبارن و کم کم از بین میرن

دلم برات تنگ شده ...

دلم برات تنگ شده ...


چقدر باید صبر کنم 

چند شب بدون خواب رو باید بگذرونم تا تورو ببینم ؟

تا همدیگه رو ببینیم ؟

رو لبه ی روزای زمستونی حرکت میکنیم تا بهار برسه

تا روزی که گلها شکوفه بدن

خواهش میکنم بمون

خواهش میکنم یکم بیشتر پیشم بمون

تو تغییر کردی یا من ؟


من از این لحظه متنفرم

زمان داره میگذره

ما تغییر کردیم ؛ خودتم میدونی

تو هم مثل بقیه میدونی

آره

من ازت متنفرم

تو منو رها کردی

ولی هیچ وقت نشده که بهت فکر نکنم . حتی یک روز ...

باور کن دلم برات تنگ شده ؛ 

ولی فراموشت میکنم 

چون دردش از این که تورو مقصر بدونم کمتره ...

سعی میکنم تورو تنفس کنم ؛ مثل دود ...

مثل دود سفید ...

میگم که فراموشت میکنم ؛ ولی خودم هم میدونم که هنوز نمیتونم بذارم بری

دونه های برف میبارن و کم کم از بین میرن

دلم برات تنگ شده ...

دلم برات تنگ شده ...


همه ی اینارو میدونی

تو بهترین دوست منی

صبح دوباره فرا میرسه

تاریکی نمیمونه

هیچ فصلی تا ابد باقی نمیمونه

شاید یه شکوفه ی گیلاس ببینیم و این زمستون تموم بشه 

دلم برات تنگ شده

دلم برات تنگ شده

یکم صبر کن

فقط چند شب کوتاه دیگه

میام پیشت

میام دنبالت ...


 رو لبه ی روزای زمستونی حرکت میکنیم تا بهار برسه

تا روزی که گلها شکوفه بدن

خواهش میکنم بمون

خواهش میکنم یکم بیشتر پیشم بمون


➖➖➖➖➖➖



@Bangtanboyzz 💜

دسته بندی :
 ترجمه

دیدگاه ها [ ۲ ]

چرا اومدم به این پست قدیمی؟
چرا وقتی داشتم میخوندمش بغضم گرفت؟
هزاران بار معنیشو قبلا خوندم پس چرا بغضم داره هر لحظه بیشتر میشه؟
چرا دلم داره میلرزه؟
هوم؟
آه ...
موچی احساساتی من *-*
واای چ اهنگ احساسی بود:(((
خصوصا پارت های اخرش😥
دلم شکست باهاش🙁
:""")
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.