بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

ترجمه فارسی آهنگ "Promise" جیمین

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۰۲ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۱:۲۸
  • ۵۹۲۶

من تنها میشینم، زمین خوردم

و مدام خودم رو با این افکار در هم میشکونم
از کِی شروع کردی به آسیب زدن به من؟
حتی خودت هم نمیدونی! 
توهم داری آسیب میبینی، چون تو متعلق به منی
من فقط میخوام خوشحالت کنم
تو فقط داری دورتر میشی
من میگم که همه چیز رو به راهه
اما، در واقع، شاید این چیزی نیست که فکر میکنم
من میخوام نور تو باشم عزیزم
(اما) تو باید نور خودت باشی
که دیگه ضربه نبینی، که بتونی بیش تر بخندی
من میخوام نور تو باشم
(اما) تو باید نور خودت باشی
تا این شب با تو صاف و صادق باشه‌
حالا بهم قول بده
چند بار در طول روز
حتی اگه (درد) رو حس کردی
خودت رو دور نندار
یه لحظه همینجا توقف کن
و بیا انگشت های کوچیکمون رو به هم حلقه کنیم (حرکتی که برای قول دادن انجام میدن)
و حالا بهم قول بده. 
-
.
ترجمه از:
@Kookieland 

دسته بندی :
 ترجمه

دیدگاه ها [ ۳ ]

خداروشکر که تونستم صدای یک فرشترو بشنوم به آرزوم رسیدم😊
خیلی ممنون ازتون
هیچ بلاگی بهتر از بلاگ شما نمیشه :)
.
ییییا عالی بود مرسی 🤍😊
😍❤️
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.