بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دانلود آلبوم Rap monster - RM (mixtape

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۲۴ آبان ۹۸ ، ۱۹:۳۸
  • ۳۰۶۸۵

랩몬스터 (Rap Monster (BTS)) – RM (MIXTAPE)
Release Date: 2015.12.30
Genre: Rap / Hip-hop
Language: Korean
Bit Rate: MP3-320kbps

دانلود آلبوم به صورت تکی

Track List:
01. 목소리 (Voice)
02. Do You
03. 각성 (覺醒)
04. Monster
05. 버려 (Throw Out)
06. 농담 (Joke)
07. Monterlude
08. Rush (Feat. Krizz Kaliko)
09. Life
10. 표류 (Drift)
11. I Believe
12. RM Cyper Ruff
13. Something
14. Too Much
15. Where U At
16. Favorite Girl
17. Rap Monster

دانلود آلبوم یکجا : دانلود

~~~~~

ترجمه آهنگ MONSTER

(اعصابم خورد میشد اینو گوش میدادم و تخلیه میشدم ، نگو یه حکمتی داشت 😂)

کاری از نسیبه شهههه سایت :

http://fazayihaa.blog.ir/

دسته بندی :
 Album

دیدگاه ها [ ۵۵ ]

ترجمه اهنگ جوک هم خیلی خوبه
😆😆
سایت در دسترس است آدرس:

KLStar.ir

-----------------------

از امروز فعالیت‌های این وبلاگ متوقف و ادامه فعالیتها در سایت می‌باشد
عکسه رو به طرز فاکی دوست:)
خیلیی خووبهه
ار ام پسرم توقع نداشتم یه همچین اهنگی بنویسی😂
*اهنگ مانسترو میگم
😁 از ار ام همه چییی انتظار داشته باششش
دانلود نمیشه چرا ؟
فقط یه فایل برام دانلود میشه
سلام ممنون از سایت خوبتون
ولی من هر وقت میزنم رو دانلود یکجا آلبوم برام دانلود نمیشه فقط یه فایل نوشته دانلود میشه نه آهنگ :| نمد چرا
واقعا ممنون از سایتتون هر آهنگ یا آلبومی خواستم از اینجا گرفتم
💖
تنکسسسس
لعنتی اهنگ monster اصلا یه وضعی بود
دهن همه رو بستتتتتت
بلافاصله بعد اینکه ترجمش رو خوندم رفتم پیش خونواده تا نهار بخوریم کلا اصلا نمیتونستم یه کلوم هم باهاشون حرف بزنم
این آلبوم ی وضعیه
کیپاپر دیوونه
نمیتونم باور کنم ترجمش اینه😂😂😂 منم که گشادم واس خودم
باور کن 😂
کیپاپر دیوونه
اولین وبلاگ یا یایتیه که توش کامنت میذارم. کارت عالیه آجی👌😍
باعث افتخارمه کیپاپر دیوونه😂💞
لابیو
مرسی از سایته خوبتون ◕‿◕
💖
*-*
همه البوماشون توی سایته؟
یس نرگس جونی
واییی دستت درد نکنه چقدرررر دنبال این آلبوم گشتم کاملش هیچ جا نبود خیر از دنیا و آخرتت ببینی مرسییی
فداات نیوشاااشییی 😍💜
سلام! لینک دانلود اهنگ ماستر خرابه. می شه بررسی کنید؟
سلام چک شد
مشکلی نداشت
فکر کنم بخاطر قطعی اینترنت اینطوری شده بود
سیم مادر زنده اییی؟؟؟😶
بیمارستان چراا؟؟
هوم زنده ام 😁
خب دیگ ک فهمیدی 🤚
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
اره من نویسنده ایی تیز بین هستم عین عقاب
دقیقه 55 قسمت اخر هارو و کیونگ بهم میرسن دان اوه هم وسطشون دان اوه فکر میکنه باز قرار سر اون باهم دعوا کنن اما یهو مثل اون ویدیویی که برات فرستادم هارو میره لا پای بک بعد دستشو میذاره پشت گردنش بک هم میخنده خیلی سکشی نگاش میکنه
بعد دان اوه عین قسمت یک که فهمیدم اکسترا عه یهو به چیز میره نابود میشه و ما مییهمیم که نوینسده اینهمه مدت مارو با کاپل هارو و دان اوه سرگرم کرد که متوجه گی بودن اون دوتا و عشقشون بهم نشیم😍😍 (چه نویسنده باهوشی)
بعد هیچی دیگه یه پایان کاملا متفاوت با ریدگی تضمینی به اون دان اوه و کاملاااا هپی فیلم تموم میشه
اخرشم هنگام غروب خورشید هابک(اسم کاپلشون) دست تو دست کیس میرن که البته فقط سایه هاشون معلومه😍😍


ببین من داشتم کامنتاتو میخوندم دیدم ما خودمون *** هرچی کلیشه هس رو دراوردیم
طبق گفته های شما اینطوری میشه که
سیما تورو دوست داره
تو منو دوس داری
من مبینارو دوست دارم
مبینا هم تورو دوست داره
وتف؟!😐
کی گفته من شماهارو دوست دارم همچین امیدوار شدین؟!😐
وای 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
اصا یهو ژانر کتاب عوض میشه ، میکننش bl 😂😂😂
بخدا سر این چیزی که تعریف کردی کلی فکر کردی 
میتونم بگم 100 در 100 سر کلاس جای گوش دادن به معلم ، دقیقا داشتی به همین فکر میکردی و توی فکرت غرق بودی که یهو زنگ آخر میخوره و عین وحشیاا جامه میدری و از مدرسه بیرون میای 😂😂👏 آفرین واقعا 👏👏 


هاااا؟؟؟ تو مبینا رو دوس داری؟؟؟
چی؟؟ نمی شنوم ؟؟؟
سیما کلید مسدود کجاست ؟؟
میخوام این کاربر رو مسدود کنم -____¶¶¶__¶¶¶¶¶¶_____-

من ک نفهمیدم چی شد قاطی کردم 😑
کلید مسدود چیه؟ 
راستی دنا واقعا ببخشید هنوز عذاب وجدان دارم 
عاقا بذارین من زنده از بیمارستان بیام بیرون قشنگ اعلام حضور بکنم
فعلاا
وای بهترین جمله
راست میگیاا از این زاویه بهش نگا نکرده بودم
هارو و بک قسمت اخر دقیقه 55 با یه کیس بهم میرسن و با یه پایان غیر قابل تصور نویسنده باهامون بای بای میکنه


تو فحشهایت را پس نخواهی گرفت
چون یک چیز هستی😊💗😒
😂😂😂😂
اگه نویسنده تو باشی بعید نیس قسمت آخر دقیقه 55 رو اینطوری منگلی تموم کنی 😂



یک اسپشیال؟ یک خوشگل ؟ یک جذاب ؟ یک جیگر ؟ عشق تو ؟ عشق مبینا ؟( یادم رفت بگم ، مبینا رو من کراش داره و عشقش هم یک طرفه است )
دقیقااا
حتی اینکه مثلث عشقی داره خدش کلیشه اس
یا اینکه به هارو برسه کلیشه اس (چی میشه اگه دختر نقش اصلی به شخصیت دوم برسه اسمون میاد زمین؟!😑)
ولی خب فیلم باید بچرخه دیگه اگه اینطوری نبود که ازش فیلم در نمیومد

جان هرکی میخای کامنت قبلی قسمت ریده رو بسان😐

قکر نکنم ینی خیلی کمه احتمالش
مگه اینکه قسمت اخر تیکه اخرش یه مردو نشون بدن که داره میکشتون( که البته خ مسخره و کمه احتمالش)
ولی فکر کن مثلا نویسنده یکی از اوپاهاتون بود مثلا کیم سوهیونی، لی مین هویی، جی چانگ ووکی اونوقت اونهمه فحش دادین بهش✌😂
یا مثلا فکر کن هارو نویسنده اس جرر من فحشامو پس میگیرم😂😂
بدبختی اینجاست که به نظر من اگه به بک هم برسه کلیشه است :|
میدونی چی کلیشه نیست ؟ این که هارو به بک برسه کلیشه نیس 😂

سانیدم


یا،اینکه یک عدد دنا رو نشون بدن که داره نقاشی میکنه و از طرفی تو بحث های سریالم شرکت میکنه و طوری رفتار میکنه انگار نمی دونه قسمت بعد قراره چی بشه که کسی شک نکنه بهش ( که البته بعید نیس 😂)
و البته در این صورت من فحشامو پس نخواهم گرفت 😓
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
عاقا داشتم کامنتای اینجارو میخوندم دیدم دارین راجب کایشه فیکا میحرفین

اصن نیازی نیس خودتونو خسته کنین شما فقط به یک دان اوه نیاز دارین تا ***** به همه کلیشه ها😂😂✋✋

زین پس شعار ما:
کلیشه نگو بلا بگو ✊✊
توپ تانک فشفشه کلیشه **** میشه✊✊
از وقتی تو فوق العاده ایو دیدم ، دیگ نمیتونم فیک بخونم 😂😂
همش کلیشه ایه ، همشش

آفرین بیا تشویق کنیم این سریالو ببینن تا بیننده ها بالا بره 👏💪



بنظرم اینکه حافظه دان اوه ریست شده هم خودش کلیشه ایه
دنا بنظرت نویسنده شخص خاصیه؟؟ آخر معلوم میشه نویسنده کیه؟
دیروز عوض کردم
آره تا دیدم یاد بلایندد افتادم
😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔
پروفمو رویت بنمااااااا
وای وای 
اتفاقا میخواستم بهت بگم یادم رفت 
کی بلایندد شدی؟؟
مگه جیمین چشعهه تاپ باشعععععععععععععع😭😭😭😭 💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘











از نظر من چولته انده نمیتونه
بخصوص در مقابل وی!!
.

















































ایگو
این پست تزیین لازم داره.









































































































































































































































































































هیتر گوه :|
یا آگوست دی اعظم😶
این خدایی...😶
من حرفی ندارم😶
فایتینگ😂
دهن تو رو هم بست ؟؟😂😂😂
منم چند دقیقه ای لال شده بودم 
قدرت آر ام چه میکند ؟؟؟!!😎
هیتر گوه :|
مامان😶
بابا
راستی جیسوک ی دونه هم هس مین ویع کاپلاش
حالت این قاچاقچی و اینا داره توشش اونم ژانرش متفاوتع. توش انگار از کلمات کاپو و وانته و اینا استفاده میشه, پوکر و اینام بازی میکنن خلاصه ژانرش متفاوته هنو که اسمات(اینم بسان) نیسس یعنی هنو کاپل نشدن باهم ولی اگه دیدم ویژگی های مد نظرتو داشت میفرستم برات
مین وی؟؟
ینی جیمین و وی با جیمین تاپ؟؟؟؟؟!!!!
ایگووو😂😂
نه آقا نفرس نمیخوامم
یونا که چه عرض کنمم کوکم میاددددد, اخه ندیدی نوشته بود ویمین , کوکمیننن این وی هنو. باید حرص بخورع به نظرممم چون کوکمینم جزو کاپلا بود حدسم چنین استت
:|
امیدوارم رو مخ و کلیشه ای نکنتش 
تف به زندگی 
نهههه بابا بببین ایین پارتی که برا همین فیک هوپمینه که میگم ویکوکم داره جیگرمم اتیش گرفت از برای تیکه های تهیونگگ پارت 23 مشه,
جیمینم ماشالله کم نمیاره جفتشون بلدن چجوری یکی دیگه رو کنترل کنننن
اقا پارت بعدی فک کنم این یونا میاد وسط😐😐
اهاا
خب پس باید بخونم تا بفهمم چی میگی😂

ببیننن اگه یونا بیاددد من تیکههه تیکهههه اش میکنمممممم😡😡
به قول اون پسره تو وایکیکی: پیونگ فونگ دی یه سو ، یانگ دن سن ماندِن گویااا
اوکای 2 ونیمممم میفرستمم برایتتتتتتتتت , نقش هوپی رو خ دوس دارممم
این پارتی که امرو اومد جیگرم برا تهیونگ کباب شدد💔💔💔
کومائوو

واسه چی؟؟ منظورت فیک دارک فلیره؟؟
نگران نباش جیمین رو روی یک انگشتش میچرخونه ، خیالت راحت 
بیا برای نامجینش عر بزنیم 😭 همیشه نقش فرعی همه فیکان 😭😭😭 وهه؟؟؟
فلفل شکنم دچار قحطی شدهه سوو نیمه شب یا همون 2یا3 شب میفرستممم براتتتتت
اتفاقا منم همون موقع ها می خونم 
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
وههه بیا چیم باز فداکاری کرددد, نویسندش خ کم مینویسه اصن نمیدونه اخرشو چجوری تموم کنه و اینا.چیمم تمام حقیقتا رو فهمید
راستی این هوپمینه خون اشامیه و ***** هم داره ( این کلمه ****** بسان بی زحمت) اصن خ خوبه وقت داری بگو الان بفرستم نداشتیم هر وقت خواستی بوگو بفرستم برات
سر سانسور کردنت ترکیدم 😂😂😂😂
بابا خیلی کشش میده جیمین شه
اصا لوس شد ماجرا

اخ جون بفرسسس
اقا من تو واقعیتت کوکمیننن تو فیکا همه رو درهم شیپ میکنم😂😂😂
کوکمینم جذابهه.  او یه او یه . آ یه آ یه 
راستی چند هفته است مافیارو نخوندم 
حس کردم لوس شده -__-
من سر این دوتا مورد خشمگین میشممم, بی تی اس و اون یکی دیگه

اری 😂 میگم جیسوک ندانم چرا همه بدشون میاد بایسشونو شیپ کنن من اگه بایسم تو فیک شیپ نشده باشم نمیخونم اون فیکو

اوکای
نه بابا کی بدش میاد 
من خودم بدم نمیاد ، اصا شیپ فرقی نداره واسم ، فقط تو خود بنگتن سونیوندان بچرخه کافیه واسم
ولی خب دلیل نمیشه اون شیپو تو واقعیت هم شیپ کنم . تو واقعیت جاست یونکوکک .. نسحشکشکشنسنشمسوسن
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
*** ** *** ****** * ** **** ** *** ** ****** ** **** ***** *** *** *** **** *** ** *** ** ****** ******* **** ** **** **** *** **** ***** *** **** ** **** ** * *** **** ********** ** ****** ** ** ** ** *** **** ***** **** **** **** **** **** **** *****
نهه بابا جایی نمیگممم, چ میدونم والا ارمیا همین الانشم خشمگینن چون با وجود اینکه تو 3جا رتبه اول بودن جایزه رو دادن به ی نفر دیگه اینم بشنون بیا و درس کن, منم نمیدونم فک کنم میگن جو خلوته بیاین یکم شلوغش کنیم میان شایعه میسازن طبق گفته خودتم چیم دوس پسر داره
میگم کل پیاممو بسانی بهتره فک کنمم😀😀
وای من تاحالا خشمتو ندیده بودم 😂😂😂😂💕

یسسسسس ، هی هز بوی فرندد
حس میکنم بخاطر این که بازدیداشون بالا بره اینطوری میکنن
ن نمیخواد
اخرشم قانع نشدی رامتین صدام کنی.
من دلم میخواد بوی ویثثثثثث لاو صدا کنم 😂
ارههه لنتیییی خ خوب بببببوددددددددد
برای بوی ویثثث لاو
ولی خداییش ارژانتین بی مسی هیچ پخی نیس
منم بخاطر مسی این تیمو دوس دارم 😓💕
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
بیااااااا بده میرم هر چی دوس داری برات پیدا میکنمممم؟؟😐😐
از ویمین بگیررر تا یونکوکککک
وهه اخرشمم میفته تقصیررر مننن؟؟؟
کومائووووووووووووو💜💜💜💜💚💚💚💚
**** *** ***** ***** **** *** ** ***** **** ********** ** *** ***** *** **** *****
یس ایتز یور فالتت
خواهش میکنم 💞😂😍

هییییععععع اینو جایی نگیااااا
بعدا ارمیا سقف اینجارو سوزاخ میکنن بدبخت میشیم 😂😂
حالا واقعا همچین چیزی گفته؟؟ وه؟ ؟ چرا شایعه را میندازن؟؟
ابلفظل کاشته مسی رو دیدی.نرفت البته ولی خیلی خوشگل بود.
جمع همه فوتبالی ها جمعه
کامنت پوکید.
😂😂
سلاممممم مبییییییی چتوری خوبییی.؟؟
خو تقصیر چیمم نیسس بازم تقصیر نویسندسس😐😐😐
بیا اتشش بس اعلام کنیم جیسوکککک
من بسی شادمانم آرژانتین برد از برزییللللللللل
خیر تقصیر هیچ کدوم نیس !! تقصیر توعهههه!!!! تو اون فیکارو دادی بهم 😂😂😂
پس تسلیم شدی؟؟ هه!
اووو چوکاهه یوو
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
حوصله ندارم دیگ
*** شو
*** ****** **** ***** ***** *** ***** **** *** *** ***** ** ***
بلند شم ؟؟
باشه 
چی ؟؟ دوسم داری؟؟ منم خیلی دوست دارم😍😍😍💞💞💞
تایپیست خوبیه وواسه وب.
آره واقعا 
کامنت بعدیش پره فحشه
موندم چطوری ماس مالی کنم
باشه نخور هر طور مایلی
😂😂😂 خداروشکر ادامه اشو بلد نبودی ، وگرنه خودم ضایع میشدم
سرعت کامنت فرستادن مبینا تو حلقم.
😂😂
میگم فیک نخونینا باز گوه میخورین
روحتون تسخیر شده ب ولله
ما تورو نمیخوریم 😂 ها ها ها 
بببیننن اینجا واجبه از چیم دفاع شودد::


اخهههههه خودت که میبینییی تو همه فیکا هر چی بلا و بدختیه سرچیمه بعد حالا ی فیک یکمیی چیم بیخیال تر بوددد, اخه تو که نمییدونی فیک میخونم بدخت چیم دوس داره یونگیو ولی تا جا داره یونگیی شکنجه روحی و جسمیش میکنه چیمم چون دوسش داره تحمل میکنهههه ,اون یکی فیکم که چیم وی رو دوس داره ولیی تا دلت بخواد وی یکیو میفرسته که چیمو بکشن ,ی چندین باری که تا لب مرز رفت چیم این هیونگاش و کوک سر میرسوندن میومدن نجاتش میدادن این اخرین بارم یکیو وی فرستاده بود تو سرم چیم چیزی تزریق کنن که کوک سر میرسه نمیزاره,ِوههه بازم بگممممممم 😭😭😭😭😭😭😭😭
اقاااا خب تقصیر وی چیه که نویسنده ها ، قدرت تخیلشون انقدر پایینه و کلیشه ای مینویسننن؟؟؟
اصا تو فیکای خوبی نمیخونی ، چه ربطی به وی بدبخت من داره؟؟؟😢😭
اتفاقا همش تهیونگ تو فیکا بدبختععع
ازون جایی که باید جیمین و کلا نقش مقابلشو ساپورت کنه ، همیشه یه ادم به ظاهر قوی ازش میسازن ، درصورتی که اونم نیاز به حمایت دارهعع . اگه پول دار باشه میان سنگدل پولدارش میکنن ، اگر بی پول باشه ، باز با جیمین ازش سو استفاده میکنن که مثلا بخاطر آسیب ندیدن جیمین باید فلان کارو کنههه
والا بخدا
( جو گیر صحنه بحث را ترک میکند 😓)
آرمی چارتارو چیکارش کرده؟!










سوراخ سوراخش کردهههه😂😍😆😆😆🤩
😂😂😂😂
میگننن که ی چیزو زیاد بهش فک کنیی انجام میشه ,همونه دیگه باهم چت میکنیم انرژی هامون رو هم جمع میشه دارک فالر اپ میشهه
با نسیبه زیاد گشتی علمی شدی!!😂😂😂😂
تهیونگ بالاخره از اون رویی حرص درارش استفادهه کرددددددد😀😀😀
حقه جیمینه -__- همش با دل تهیونگ بازی میکنه 
یاااا خود هفت تن بنگتننن دارک فالررر اپ شدددد😐😐 رکورد از دو ساعت بعد حرف زدنم و زمان اپ شدن رسیده به دو دیقه بعد, دو دیقه بعد کامنتی که دادم دیدم که اپ شد دارک فالر الانن
چینچا؟؟؟؟
لتز گِری
لتززز کاراگیکههههه
اوووو صددرصدد. مگه میشع نامجون فلیسفومون کاری کنه و توش هنگ نکنییی؟؟فک کنم دارک فالرم امشب اخر شب اپ شهه 😂😂
من هنوز از شدت شوکی که بهم دادی تو هنگمم
فک کنم وقتی ما چت میکنیم ، فرکانس از خودمون تشعشع میکنیم که باعث میشه دارک فلیز بیاد 
ولی برای من نوتفیکیشن نزد
اکوستت دییییییییی دوسسسسسسسسسسسسسسسسسسس یعنی خواست ادم دهن ی نفرو ببنده اگوست دی بزاره براشش
😂😂😂😂
این اهنگ اگه بیشتر از اگوست دی نباشه ، کمتر هم نیستااا
عاره بد تره
جووون
میخوام 
اونییییییییییی فقط ترک مانسترش میزنه قهوه ای میکنه هاااااااااا!
ترجمش کردم خواستی بگو بهت لدم اما ناموسا انقدر بی ادبی داره که من کلا .....
از اگوست دی شوگا بد تره؟😂
ایگو😂😂 دلم میخواد بخونم اگه تونستی بزار وبت یا یجوری برسون بهم 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.