بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۶ ]

جدا؟نمیدونستم.
چون خودم به نامجون میگم جون یا جونی قاطی کردم
D:
آره 😂
کِنچانا کِنچانا😂😂😂💞
Holly molly shit😯😯😯😯😯
Taehyung azsh ax grfte??????????????
Chinja?????????????????
Vkook is real, YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS💜💙💜💙💜💙💜💙
Heart attackkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
Mn rvani in coverm.If you ro ngu k bhsh arrr miznm😊😊
Vly vqn Taehyung azsh ax gerfte???????
Mn az khoshhali nmitunm bavr konm😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵
یسسسسسسس
یسسس چیینجایووووع
معلومه ویکوک شیپری😂

یه آهنگ از بنگتن بیار که آدم باهاش عر نزنه

آره به پیر به پیغمبر تهیونگ گرفته 😂😂😂😂😂
آخه وه ؟ جونی اوپا یه پا عکاسه واسه خودش ، بنابراین قابل باوره
عکاس تهیونگ عه.نوشتین جون. D:
من به تهیونگ میگم جونی😂
سلام ادمین جانی
این کاور عالیه ، ممنون قرارش دادید
عکاس عکس این کاور ، تهیونگ هست (vante که اسم هنری تهیونگه)
چونمانه یووو 💜💜💜

منم همینو گفتم دیگه :)
ننه دارم میمیرم اهنگش فوق العادهست😍
خیلییی
آهنگ if you از کوکی هم گوش بده اگه نشنیدی
اقاااااااا منن جاستیننننن خخخیلییییییی طرفدارشممممم کوکمم این اههههنگو خوند اتک زد اصن به هارتتت ادممممم
چینچااااااایوووووووو؟؟؟
پس خوشبحالت شد ک 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.