بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دانلود برنامه BTS Countdown 2017

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۱۷ تیر ۹۸ ، ۱۹:۱۱
  • ۱۱۸۰۶

دانلود با کیفیت 720P + زیرنویس انگلیسی :

PART 1 | 509M

PART 2 | 431M

دانلود با کیفیت 480P بدون زیرنویس :

FULL | 563M

~~~

دانلود زیرنویس فارسی

مدت زمان | ۱:۲۰:۰۰

2017-10-12

.

ممنون از کوکی ، که زحمت پیدا کردن زیرنویسو برامون کشید😍💙💙💙😻

.

فقط اون لحظه ک جین به تهیونگ گفت : کدومو بیشتر دوست داری ؟ جونگکوک یا جی هوپ

ته بدون مکث ، هوپ را انتخاب کرد 

 جین این دفعه سوالش را عوض کرد و تهیونگ رو به چالش کشید و پرسید : جی هوپ یا آرمی ؟

جیهوپ : چطور تونستی همچین سوالیو بپرسی ؟ -ـ- 

تهیونگ شروع به زدن جین میکند 

دسته بندی :
 Program 2

دیدگاه ها [ ۴۵ ]

روی لینک زیرنویس میزنم دان نمیشه
سلام مرورگرتو عوض کن
چک شد مشکلی نداشت 
میگمااااا.....اون چ برنامه ایع ک مثلا کارمندای یه شرکتن///ک موزیک ویدیو دی ان ای هم پخش میکنن....جونگ کوکم رئیسه؟؟
M countdown فکر منم 2018 بود
تو سایت سرچش کنی هست ^^
سلام خسته نباشید این زیرنویس یه دونس برا دوتا قسمت؟چجوریه؟
برای اون کیفیت فول پارتشه این ساب
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
عاااا ببخشید اما واست چطوری بفرستم واقعا نمیدونم اما بهت آیدی تلگراممو میدم میتونی بهم اعتماد کنی💜💜💜💜💜💜💜
****************
ممنون و ببخشید 💜🤗
اگر میتونی http://uupload.ir/ آپلود کن برامون بفرست 😻
سلام آرمی ها 💜💜💜💜💜💜💜
من سابشو درست کردم و کاملا هم باهاش هماهنگه نمیدونستم کجا بگم اما اگه میخواین بهتون بدمش رو سایت بزاریدش😊😁
ممنون از زحماتتون 💜😘
سلام سون جونی
اگه تونستی بفرست که برا بچه ها بزارم💞
چونمانهیوو😻💞💞💞
سلا... من هرکاری کردم زیر نویسش درست نمیشه نمیدونم چرا
چن ثانیه زیر نویس عقب جلو داره
آره
مرتب باید خودت تنظیم کنی....
ساب فیکسش هم نیست متاسفانه :(
میگما قسمت دومیم دارع؟؟ حالا به این اسم یا اسم دیگه..برنامه مشابه اینم هست؟
مال سال های دیگ هم هست ک فکر نمی کنم تو سایت باشه
چرا زیرنویسش انقدر جابجایی دارع؟؟ با حلو عقبم خوب نمیشع:/
میشه😂 فقط باید خیلی عقب جلوش کنی
میفهممت منم ب سختی دیدم ولی خب چاره ای نیس ☹️
سلام..بلخره پیدا کردم این سایتو مرسی🤣🤣 میگم نوشتی ۱ ساعته زمانش کیفیت ۷۲۰ کلا روهم یه ساعت میشه زمانش؟؟ ینی ۴۸۰ کامله؟ همراه با زیرنویس؟؟
عاره دوتا 720 ها، باهم همزمان با 480 میشن 😁
عاره 480 کامله ولی ب سختی با سابش هماهنگ میشه. متاسفانه زیر نویس دیگ تی هم نیست همینم بزور یافت شد
سلام ببخشید من هم کیفیت 480 هم 720 همشو دانلود کردم اما زیرنویسش با هیچکدومش هماهنگی نداره :/
سلام زد وی جون
بچه ها گفته بودن با ۴۸۰ اش هماهنگه ... اگ هماهنگ نیس اسپید زیرنویسو توی پلیرت کم و زیاد کن تا اوکی شه
سلام ببخشید این زیرنویس برای 720 هم هست؟
سلام ن عزیزم 😢🤧
فقط 480
ساغر آرمی
این برنامشون مال قبلنه یاجدیده؟
سلام ساغر جون
نه جدید نیس واسه سال 2017 عه
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلاااااام هوپى جون
نه با با این چه حرفیه تورم میدوستیم فقط چون کم پیدایى کمتر باهات حرف میزنیم
اگه جیسوگ مهلت بده😐😐😐😐😐
باتوهم میحرفیم یه بار من بهت سلام کردم ولى***** جوابمو دادو گف نیستى تازشم یه بارم از جیسوگ پرسیدم هوپ کجاس گف دارم باهاش میچتم چطور؟
یه بار دیگه هم ازش پرسیدم هوپ بى تى اس ورلد رو داره که اونم جواب نداد...
خب خودت بگو ببینم داریش؟؟؟؟
تازه من براى روز آرمیم بهت تبریک گفتم
کمه؟؟؟
مى خواى بازم بگم؟؟؟
حالا بازم بگو شما بیشتر **** میدوستین
نه من خودم به شخصه دوتاتونو دوس میدارم اگه شما بیشتر پیدا باشین......
جیسوگ شهههه اینو تایید نکنیاااااااااااااا براى هوپه
💜💜💜💜💜💜💜


사랑해
اون کلمات سانسور شده رو جیسوگ سان کردااا
بهت بگم اونم حساسه روشون عین من😂😂

من همیشه هستم تقریبا اما از جیس میخوام چواب کامنتارو بده چون من نمیتونم مثل جیسوگ فان جوابتونو بدم تا بلکه کمی بخندین :|

نه همون جیسوگو بیشتر دوست داشته باش اون بیشتر زحمت میکشه براتون😅 اگه بدونین هر صبح چه گلی لگد میگیره براتون تا تک تک آجر های این سایتو بکوبه و بسازه😭

나두 사랑해
حون نیاشام
آنیو ادمین هوووووپ جیسوگ شى اینو تایید نکنى براى هوپه
سلام هوپى نه شعر دقیقا براى خودته
😘😘😘😘😘
میخواى بازم برات بگم؟؟؟
نه کسایى هم هستن که شمارو دوس دارن هوپى من خودم یه بار دیدم لاو بى تى اس بهت سلام کرده بود ولى چون نبودین جیسوگ جواب داد
خب من همون جغدم دیگه

شما اولین کسى هستین که زود جواب دادین اولین بار که کامنت گذاشتم
تازه یه نفرم گفت که عاشق شده
عاشق شما
😂😂😂😂😂
شما کیا هستین من بیام باهاتون بحرفم؟؟؟؟؟؟؟؟
آخه میدونین حرفام بغض میشه تو گلوم
😢😢😢😢
الهی عزیزم 
بغض نشه تو گلوت 
من تقریبا همیشه هستم ولی جواب نمیدم چون مثل جیسوگ بلد نیستم خیبی باحال فان گونه ج بدم😅 
مرسی از حمایاتت جغد عزیز💗💗
هوپ جون ما تورم دوس داریم جولیارم دوس داریم🙃😉😘 آرمی و این حرفا🙁😌
اصن مگ داریم دیگ ازین خیالا نکنین هاااا هیچکدومتون 😊😙😏
اوری بادی نننووومممووو سرنگگگگهههههههه 🙆🙆❤❤💓💓💕💕💜💜
بخاطر زیرنویسام کومابدااااا 🙆🙏💟
میدونم شماها لطف دارین♡♡
منم سرانگهه تون ^^

ولی یه درجه جیسوگو بیشتر دوس داشته باشین خیلی زحمت میکشه براتون :))
Army from another world
ادمین جیسوگ!!خیلییییی ممنون که گذاشتی اگر تونستی ام کاونت داون های دیگه رو هم بذار. بعد یه سوال،میدونی توی کدوم برنامه perfect man رو اجرا کردن؟یه اجرا ازش دیده بودم خیلی سوعگ بود هر چی میگردم پیدا نمیکنم اگر تونستی پیداش کنی بذار واسمون!
کامساهابنیدا...3>
سلامممم
وای اون اجرا ...
فک کنم فقط همون یه اجرارو توی برنامه داشتن
ولی میگردم تا مطمئن شم
اگ برنامه خاصی بود میزارمش 
-kiute ARMY-nosayebe
ام ان اومد ....ولی الان خبر ندارم ..یه پستم گذاشت:/
یس خبرشو گرفتم من
عه من تازه الان دیدم که نوشتی کوکی زحمت زیرنویسو کشیده😁کوکی خداخیرت بده😂😂😂خیلی کار خوب و عالی ای انجامیدی👍👍👍
.
سلام ممنون از سایت معرکتون ببخشید میخواستم بپرسم یه برنامه ای به اسم hulu jpan سال ۲۰۱۹ رو نمیدونید چطور میتونم پیدا کنم آخه هرجا میگردم حتی توی یوتیوب نیست ولی توی تویتر و اینستا کلیپای زیاد و جالبی ازش هست.ممنون میشم اگه جواب بدید خیلی دوستتون دارم بازم ممنون و خسته نباشید واقعا که اینقد آپدیت و خوبید😚😚😚😚😚
سلام نورا جان آره این برنامه تو سایت هم قرار گرفته 
هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااا زیر نویسشو گذاشتی🎉🎉🎉🎉خوشحالم مثل چی😂😂😂😂😂😂😂😂مثل یه آدم خوشحال
🙌🙌🙌💙
خون نیاشام
سلام جیسوگ دوس دارى یکم برات حرف بزنم اگه نه بیخیال میخوام با هوپ حرف بزنم....
سلام هوپى شطورى میدونى من کیم؟؟؟؟
من یه پرندمممم
آرزو دارمممم تو یارم باشى
کنارممم باشى
من یه خونه ى سرد تاریکم آرزو دارم
چراغم باشى کنارم باشى
آفففرین با ریتم بخون....
من همون جغدیم که اسممو از یه جغد به دو جغد تغییر دادم.. (چرت میگم اسممو گذاشته بودم خون آشام.. )
هیچى دیگههه هوپى خوبى؟؟؟
کم پیدایى(نه پس کم گمى(یا کم گمشده..))
باى باى
نا الان واقعا شک کردم ک با منی
مطمئنی واسه جیس نمیخونی این شعرو؟!
معمولا همه کسایی ک میان اینجا جیس رو دوس دارن 
لینک دانلود زیرنویسو میزنم میگوید که پنجره ى باز شو مسدود شده است...
لاو بی تی اس
باره پنجاهمه ک دارم میگم روی لینک نگه دار و نیو تب را بزن 😭😭😭🔫😭
من بدون ریز نویسش نیگا کردم بعدم حذفش کردم
چرا بامن اینکارو میکنین
آنننننننننننننننندددددددددههههههههههههههه:((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((0
😂😂😂
بووووووووووووووس😘😁💓💓😂😂😂
💓💓💓💓😂😂
بوووجج
-kiute ARMY-nosayebe
باشه مامان....
آرهه ترکوندم بعدش ترکیدم:/
میدونی چرا میگم مامان .....چون همیشه بفکرمونی ...مثل اون پست تابستونی ...
و این که پیامای سیما رو مسدود کردی تا بره درس بخونه ...مثل مامانا...
یا اومانیم سارانگهییییییییییی....
پست تابستون ک اکثر جاها میزارن 😂😂
راستی گفتی کنکور
سیما رو ک میدونم
از ام ان چخبر ... اونم کنکور داش ولی ازش خبری نشده 
سارنگهههه
اوکی مرسییی😃😃
یعنی برم رو اسپید بعد ده ثانیه ببرمش جلو دیگ نه؟
آفرین دقیقااا
-kiute ARMY-nosayebe
ممممممممممممممممممممممممممممممممممممممنوننننننننننن اونییییییییییییییییییییییییییی...ممنون کوککککککککککککییییی
خودت چطوری اون؟
امتحانارو ترکوندی؟
خواهش 💙💙💙


من این سوالو باید بپرسما😂
میگم جیسوگ اگه دوتا پارت 720p رو دانلود کنم بعد با ادیت به هم وصل کنم وقتی زیرنویس بندازم روش رو جفتش میفته دیگه نه؟!
سوال خوبی بود 😐😐😐😐
یه دقه بزار ببینم ...


برای هر دو کیفیت اش ، زیرنویس ده ثانیه عقبه
چون ورژنی ک کوکی لند ترجمه کرده ، اولش ده ثانیه تبلیغ داره 

اسپید زیرنویس را ده ثانیه جلو ببری حله 😉
این لینکش هست درسته ؟ همین لینکو باید بفرستم ؟
http://uupload.ir/filelink/Swl4BMprdbwk/4swn_bts_count_down_2017.srt
آره چک کردم خودش بود 
دستت کومائو 😍😍😍😍😍🧡🧡🧡🧡💙💙💙
اونی چرا یه چیزی نمی فرستی که زیر نویسو بدم
تو این سایت اگه تونستی آپلودش کن و لینکش را بفرست برام http://uupload.ir/
سلام میشه ترجمه فارسی آهنگ pied piper و anpanman رو بزارید؟مرسی
سلام بنگتن آرمی
آنپانمان قرار گرفته »قسمت ترجمه ها » ترجمه البوم تیر
پایدپایپر را قرار ندادیم ، میزاریمش
من ک هرچقد گشتم زیرنویس پیدا نکردم😣😐😫😢😭
اگ پیدا کردین لطفا زودتر بزارین من دارم دیوونه میشم😓😖🙏🙏☺
گذاشته شد 💜💜
این هجون برنامه ایه ک ی ویدئو از اعضا پخش میشه مثلا کارمند شرکتن کوکی رئیسه و اخرش دو برابر سرعت دی ان ای رو میرقصن؟؟
یس😂
سلاااااااااااااااااااااام جیسوگم❤️یه چیز بگم ضدحاله😂وقتی این پستو گذاشتی اول فک کردم ندارمش بعد وقتی اسمشو تو لپتابم سرچ کردم دیدم که دارمش ولی هنوز ندیدمش و تو یه جائیه که دور از چشمه😂😂😂😂😂راستی من بازیر نویس فارسی چسبیده دارم اگه خواستی بگو بهت بدم بزاری تو وبلاگت😉
من خودم با زیرنویس فارسی دیده بودم
نمیدونم چرا زیرنویسشو نمیتونم پیدا کنم
چسبیده خوب نیس

زیرنویس فارسی هم داره ایا؟؟؟؟
یس
زیرنویسش قرار گرفت
سلام من زیر نویس فارسیشو براتون پیدا کردم اگه می خواین بهتون بدم اینم به خاطر این همه لطف و زحمات شما
سلام
اوه چینچا؟ مطمئنن ارمیا میخوانش💙
اگ بفرستی ممنون میشم 
اجساس می کنم تصورت از من عضو رومخ اعصاب خورد کن و به درد نخور سایته.




























































































































































































































































































































































































































































نه رو مخ نیستی 
بلکه زرنگی 
همش سر پست هایی ک جدید می زارم کامنت خالی می فرستی ، فحش و لعنت می‌خوریم 😂







.




.



.





 




 




.



.






.


سلام جیسوگ جون

میشه لطفا زیرنویس فارسی رو هم بذاری ؟؟؟؟

من انگلیسیم افتضاحه
سلام b آرمی
یس قرار گرفت
بدجورم نامردی کرد تهیونگ بیچاره 😆
هیچ وقت هم جواب اون سوال رو نداد 😭

مرسی که گذاشتیش عجیجم😘من خیلی دنبال این برنامه بودم ولی اسمشو نمیدونستم😅
카햇 미쿠남 
😻😻😻
وای جین عالیههههههه 😄😄
ولی نامردی کرد 😂😂
اونی میگما واسه این کیفیت 480 زیرنویس نیست؟
زیرنویس هس
منظورم اینه ک بدون ساب چسبیده است
میشه زیرنویس فارسیشم بزارید؟؟
اگه پیدا کنم حتما بهش اضافه میکنم 
pishul^^ jikook 5813
عر اونی خیلی این خوبه خیلیییییییییییی حتمن اونایی که ندیدنش ببیننششششششششششششششششششششششششششش عرررررررررررررررررررررررررر دارههههههههههههههههههههههه ^^
فایتینگ اونی
دسته گلت درد نکنه^^
اره واقعا 😂
فایتینگ
-kiute ARMY-nosayebe
ععععععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
واقعا اونی!
😂😂
جین است دیگر 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.