بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دانلود دی وی دی های تور LOVE YOURSELF در سئول با هاردساب انگلیسی

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۲۱ ارديبهشت ۹۸ ، ۲۱:۲۴
  • ۲۶۵۳۴

بلاخره این پست را گذاشتم 

(بخدا راضی نیستم تشویق ام کنید 😹 )

.

.

LOVE YOURSELF TOUR IN SEOL

دانلود با کیفیت پایین:

DOWNLOD

دانلود با کیفیت بالا در دو پارت:

دانلود در مدیا فایر

PT1 DOWNLOAD

PT2 DOWNLOAD

دانلود در آپلود بوی

PT1 DOWNLOAD

PT2 DOWNLOAD

  

‍‍~~~

COMMENTARY

کیفیت پایین

کیفیت بالا

‍‍‍~~~

D_day making film

کیفیت پایین

کیفیت بالا

~~~

MD & Poster making film

کیفیت پایین

کیفیت بالا

~~~

Practice & rehearsal making film

کیفیت پایین

کیفیت بالا

~~~

Pre production making film

کیفیت پایین

کیفیت بالا

~~~

VCR making film

کیفیت پایین

کیفیت بالا

~~~

منبع لینکها:

@kookieland

22:00:21

شما چه حسی داشتید سر این صحنه ، تهیونگ لاورا؟؟؟؟؟؟

دسته بندی :
 Concert

دیدگاه ها [ ۸۲ ]

سلام جیسونگ جونیییی همین فیلمه که جین اب میپاشه روی نامجونی و کوک؟
راسییییی اون کنسرتی رو میزاری که اعضا لباس قرمز و مشکی پوشیده بودن کوکی با یه چیزی تو دستش زد به گردن ته ؟؟؟💜💜🥺🥺🥺🥺🥺🥺💜🥺💜💜💜💜
سلام جیسونگ جونیییی همین فیلمه که جین اب میپاشه روی نامجونی و کوک؟
راسییییی اون کنسرتی رو میزاری که اعضا لباس قرمز و مشکی پوشیده بودن کوکی با یه چیزی تو دستش زد به گردن ته ؟؟؟💜💜🥺🥺🥺🥺🥺🥺💜🥺💜💜💜💜
✾Я₤‰&★*ʝⓘsoo*★&‰₤Я✾
چقدر حجمش زیاده😕کیفیت پایینشو زدم دو گیگ بود😐چیکار کردن مگه😐😂
چندتا لینک هست میشه توضیح بدی چی به چیه
تازه ارمی شدم یکم طول میکشه بفهمم چی به چیه😶
سلام ببخشید امکانش هست که فایل پارت یک رو دوباره تو مدیا فایر اپلود کنید لطفا ؟
فایل رو پیدا نمیکنه :(
سلام اون لینک خود آپلود کننده اصلی بود نمیشه کاریش کرد :"
Winter ❄️ Girl
سلام... پارت اول توی آپلود بوی باید اشتراک ویژه داشته باشیم و توی اونیکی سرور هم خرابه:/
سلام 
ایگویا نمد چ کنم
اینا هموون مموری 2018 نیستن؟
نه این کنسرته
این لینک ها خرابن درستشون کنین لطفا^^
سلام چک شد مشکلی نداشت💞
توروخداااا ورژن بنگ بنگ کناشو اپ کنید خب. تیکه تیکه دانلود کردن خیلی سخته :((
تیکه تیکه نیستن که 
بقیه ها فیلم برداری تیزرا و ... است که توی بنگ بنگ کن نشون نداد اصلا 
فقط کنسرت پارت یک و دو رو نشون داد
حسم اینطوری بود که ای کاش من یونتان بودم |: و اینکه من واقعا واقعا ازت ممنونم که بنگ بنگ کن آپ کردی ازت از ته ته ته (حس کردم دارم وی رو صدا میکنم |: تِه تِه تِه) قلبم تشکر میکنم .. عاشقتممم .. واقعا هرچی که دمبالش بودمو تو وبلاگت پیدا کردم بازم مرسی ! ^-^
حست فقط😂😂😂
خواهش میکنم طناز شههه
دمبال😂💜
لابیوو💞💞💞
کیفیت بالاش چنده(برا همون کنسرت اصلیش)؟؟ 1080 عه عایا؟
باید همین باشه 🤔
سلام
فن میتینگ پسرا رو تو چیبا ژاپن نمیزارید؟
سلام
اگه چیز رسمی ای منتشر بشه حتما
اها راستى گفتى اگه سگ میشدم بى عقل میشدم....
مگه الان عقل دارم؟؟؟؟؟ 😂
احسنت 😂😂😂💞
خودت به.... نمى دونم کى گفته بودى برخلاف بایسم از بچه ها خوشم نمیاد
این پکو فک کنم جین از نامجون پرسید فرقشون چیه
جانگکوکم اومد و ى جورى تند تند بدنشو مالید گف این پکه... 😂😂😂فکرتون منحرف نشه ها جى کى اونقد ضایع که من گفتم کارشو نکردااا
اها پک دوس دارى؟؟ 😂👿😈😈😈😂😂
اوکى
یادت نیومد؟؟؟؟؟؟
اهم اهم...... فک کنم بایستم پک میدوسته.
.
اخه به حرکات خودش و تانى. دقت کنید... خب اگه شکل میخواى فقط اون عکسى که تو این پسته رو ببین.... 😂😂😂😂
آها آره آره 😂😂 فک کردم منظورت از بیبی ، کلمه عزیزمه😂
فک کنم ندیدم برنامه اشو
یسسس💪 

تف بهت حتما باید یادم بندازی 😭😭
شوما که. گفته بودى از بیبى ها بدت میه...
یادم نیس :||
Peck
منم نمى دونستم تا جانگکوک بود فک کنم... گفتش.. 😂😂فک کنم جین از نامجون پرسید فرق بین پک و کیس(بوسه) چیه.... جى کى هم..... بى خى
Peck برو تو دیکشنری بزن....... ینى نوک زدن دندون زدن.....
میخواى بیشتر با رسم شکل توضیح بدم؟؟؟ 😂😂😂😂😂
چقدر این جمله آشنا بود ...
خدایا کجا شنیده بودمش؟؟؟

نمیشه با رسم نمودارو جدول توضیح بدی؟
خب من انتخاب کردم
من پک پسندم😂
😂😂😂😂😂😂😂😂
واااااى جیسوگ پاچیدمممممممممم
ولى بدبختو خیلللى. عذاب میدن....
ولى خب..... سگ باشى که ى چیزایى رو بیشتر از ادما میفهمى......
تانى احساسات اعضارو که میدرکه......
دوس دارى با زبون برى تو دهن اعضا؟؟؟؟ 😂😂😂
#منحرف-نباشیم
#جیسوگه-منحرف
اهههههه جیسوگ.... ى لحظه واقعا تصور کن.. 😒😒😒😂😂
خوب شد تانى نشدى....
وگرنه بى تى اسو میخوردى تموم میکردى هیچى واس ما نمى موند:(
تااااااززهههه دیگه جیسوگ نبودى و سایت کورى عن لاوستارو نداشى
ولى بى تى اس....
دوراهیه سختیه.....
حالا انگار گزاشتن جلوت انتخاب کنى... 😒😂😐
سارانگهه
باى
جیسوگ شى... پک یا کیس؟؟ 😐😂(WTF)
میدونین دو روزه کشف کردم وتف همون wtf است؟
تاززههه فهمیدم که :دى همون :D هستش.... ینى نصفه عمرم به جاهلیت رفت....
اره...
سگا محبتو بیشتر از ادما میفهمن . وفاداری بهتر از ادما درک میکنن . باهات کاملا موافقم
-ـــ- نه تو دهنشون حالا ... 
بزار تصور نکنم :| من جنبه اشوووو ندارمممم ، تشنج میکنم بعدا باید از وسط سایت جمم کنن
خدا نکنه تانی شممم . عهه . آی لاو مای سلف . تانی هم ک بچمه
ن نگران نباش من تک خور نیستم . ولی فقط بین ارمیای ایرانی تقسیم میکردم .به کره ایا و امریکاییا هیچی نمیدادم .
کوری عن لاواستارتو عشقه 😂😂😂
پک چیه ؟ 0_0
واقعا نمیدونستی؟؟؟
عهههه :دی همون :D بود؟؟ راس میگیا ... ممنون که گفتی منم نمیدونستم :)
اى خدا...... سگم نشدیم.....................
ولى......
حداقل.......
بى تى اسو دوس داریم که نمى بینیمشون..و ما... ى نت داریم که قطه.... 😒😂و یک کشور که با رنگ قهوه اى به زیبایى رنگ امیزی شده.......... و من............. گوشى ندارم.....
و........... منو این همه خوشبختتتتتى محاله محالهههههههه
😭😭😭😭
سیو مى




راستى کوموپدا ینى چى؟؟؟
یجوریه.... انگار ینى بترکى... 😂😂😂😂
اگه سگ میشدی ، بی عقل میشدی 
و بدون عقل نمیفهمیدی بی تی اس خیلی خوبه 😂
الان همین تانی بدبخت و ستم کش من ... بیچاره نمی دونه زبون کیو لیس میزنه!!!!!! نمیدونهههههه با زبونش تو دهن جیمین و تهیونگ و بقیه اعضا رفتن چه قدر خوبهههه !!!
خلاصه خواستم بگم ، اگه سگ بشی کلا تو باغ نیستی که از چیزی لذت ببری 😂😂

وای😂😂 بترکیو خوب اومدی 
یعنی ممنونم ( دوستانه)
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
💜💜💜💜💜💜💜💜💜❤❤💜💜💜💜💜❤❤💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
💜💜💜💜💜💜💜💜❤❤❤❤💜💜💜❤❤❤❤💜💜💜💜💜💜💜💜💜
💜💜💜💜💜💜💜❤❤❤❤❤❤💜❤❤❤❤❤❤💜💜💜💜💜💜💜💜
💜💜💜💜💜💜❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤💜💜💜💜💜💜💜
💜💜💜💜💜💜❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤💜💜💜💜💜💜💜
💜💜💜💜💜💜❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤💜💜💜💜💜💜💜
💜💜💜💜💜💜💜❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤💜💜💜💜💜💜💜💜
💜💜💜💜💜💜💜💜❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤💜💜💜💜💜💜💜💜💜
💜💜💜💜💜💜💜💜💜❤❤❤❤❤❤❤❤❤💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜❤❤❤❤❤❤❤💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜❤❤❤❤❤💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜❤❤❤💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜❤💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
💜💜💜💜💜💜💙💙💙💙💙💜💜💙💙💙💙💙💜💜💙💙💙💙💙💜💜💜
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💙💜💜💜💜💙💜💜💜💜💙💜💜💜💙💜💜💜
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💙💜💜💜💜💙💜💜💜💜💙💜💜💜💙💜💜💜
💜💜💜💜💜💜💙💙💙💙💙💜💜💜💜💙💜💜💜💜💙💙💙💙💙💜💜💜
💜💜💜💜💜💜💙💜💜💜💜💜💜💜💜💙💜💜💜💜💙💜💜💜💙💜💜💜
💜💜💜💜💜💜💙💜💜💜💜💜💜💜💜💙💜💜💜💜💙💜💜💜💙💜💜💜
💜💜💜💜💜💜💙💙💙💙💙💜💜💜💜💙💜💜💜💜💙💙💙💙💙💜💜💜
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

&

💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
💜💜💜💜❤️💜💜💜❤️💜❤️💜💜💜❤️💜💜💜❤️❤️❤️💜💜❤️❤️💜💜💜
💜💜💜💜💜❤️💜❤️💜💜❤️❤️💜❤️❤️💜💜❤️💜💜❤️💜❤️💜💜❤️💜💜
💜💜💜💜💜💜❤️💜💜💜❤️💜❤️💜❤️💜💜💜❤️❤️❤️💜❤️❤️❤️❤️💜💜
💜💜💜💜💜💜❤️💜💜💜❤️💜💜💜❤️💜💜❤️💜💜❤️💜❤️💜💜❤️💜💜
💜💜💜💜💜💜❤️💜💜💜❤️💜💜💜❤️💜❤️💜💜💜❤️💜❤️💜💜❤️💜💜
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
شرمنده خسته شدم مجبور به کپى شدم... 😭😂😭😂😭😂😭😂خوبه؟
امیدوارم جابجا نشهههههه
امینننننن
واوووووووووووو
بی تی اس 
آرمی

چقدر خوشگل ... :‌")


فکر کنم خیلی روش وقت صرف کردی
اینجا که من دارم نظرتو میبینم جابجا نشده 
خیلی خوبه 💜💜💜💜❤❤❤❤❤❤🧡🧡💙
کوموپدااااا لاو بی تی اس شههه TT_TT
فاااااک به این زندگی ایشش من یه قرنه میخام این تور رو بگیرم لنتی چرا لینکش مستقیم نیس؟؟چرا لینک مستقیم انقد کم پیدا میشه بابا جان داریم روانی میشیم آپلودبوی و مدیا فایر باز نمیشنننننن جیسوگ کمکککککککککککککککک
بخدا منم مثه همتون تو این کشور دارم زندگی میکنم :(
اگه اونور بودم از جون مایه میزاشتم اینارو مستقیم میکردم براتون :(

این دی وی دی ها دوتا کنسرت آخر سئول رو هم شامل میشه؟
خیر دیویدی اون نیومده
این لاویورسلفه
کنسرت های اخیر اسپیک یورسلف بوده
سلام.Commentary چه بخشیه؟
دیکشنری بزن میفهمی
من نمیتونم توضیح بدم 😂
من کوکی لاورم ولی درحد مررررررررگ به اون یونتان حسودی کردمممممممم
😭😭😭😭
جیس من سه چهار شبه مشغول اینم.بهتم قبلا گفته بودم. 24 ساعت چیه
با سه تا مرورگر امتحان کردم نشد
اکانت اپلود بوی هم دارم اما بازم نتونستم کند دانلود کنم
واقعااااا نمیدونم چرا اینطوریه :\
فقط پارت یکش اینطوریه :/
عه!!
سیما 
یه چیزی ...
تا حالا هیچ وقت همچین اتفاقی نیوفتاده بود 😳 عجیبه ...
جیسوگ هستی؟
نمیتونم اینو دانلود کنم.چرا؟
مدیا فایر فیلتره با فیلتر شکن هم میرم دان نمیشه
آپلود بوی هم میگ باید ثبتنام کنم با اینک من اکانت آپلود بوی دارم باز هم نمیذاره دانلود کنم
چیکار باید بکنم؟؟
جدی میگی ؟؟؟
ببین لابد زیاد دانلود کردی. ، یه بیست و چهار ساعت بصبر😂
خو واجبب شد اینووو بگممممممممم,من.اگه شانییی داشتم الانن وضعم ایتو نبود.














































از قلبایی که برام درس کردی و درست نشون نداد وقتی دیدم و قلباییی که گم و گورر شددد😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
همون واقعا
من نمیدونم چی شدنن
چون پاکشم نکرده بودم
چرا سگ آفریده نشدم؟! -____-
خدایا!
بین این همه جونور 0.1 درصد امکان داشت انسان بشم که شدم...
حتی بطری آبم نشدم :/
کنچانا
ادم بودن بهتره خود دانی
وااااااا
mn قلبی هات خیلی خوشگل بودن
🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
جاست فور یو 😍💙💙
ببین چقدر mn دلش بهت نزدیکه و آگاهه😎😎😎😎
😂😂 آره خداییش 
دلم تنگ شده ، این هفته میام هنگ
بخش هایی از نظر که با * مشخص شده توسط mn سانسور شده است

********************
*******
😂😂😂
**
*
********************************************************
******************************************
****************************
*****************
**********
******
**
*
***
********
*******************
*******************************
*****************************************
الان فهمیدی چی شد؟
آفرین نفهمیدی
این حسی هس که ما وقتی پیام سانسور شده میبینیم داریم
خواستم حسم رو باهات شریک شم
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
یه لحظه شک کردم جریان چیه 😂 فک کردم یکی واقعا سانسورت کرده دنبال برداشتن گزینه سانسور بودم که ببینیم چی گفتی
کاملا فهمیدمو درک کردم 😂
سعی میکنم دیگه سانسور نکنم ، حس خوبی نداشت 😂😂😂
میخای بگم امشب ساعت چند میخوابی
امشب که چه عرض کنم میخای بگم صبح کی میخابی😂😂😂
ساعت ۴:۱۸
حالا میخای بگم‌من صبح کی میخابم
احتمالا ۹
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
باورت میشه قرار بود زود بخوابم ولی دقیقا راس این ساعتی که گفتی خوابم برد
چرا ۹؟؟؟؟؟
میگم قلبا رو که کپی نکردی؟
مال آرمی رو میگم



😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
نه همش کار خودم بود 
با همین دستام تایپش کردم 🤚
🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄
mn در حال ...............





خودت چی فکر میکنی mn لاور




خجالت نمیکشی








مثلا mn لاوری














توقع نداشتم ازت.....








واااااااااا تِبا















حدس بزن دیگه








😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤






واقعا که حدس نزدی





یعنی خودت نمیدونی!










mn در حالِ.........






?what
























حسودی




به




Army

!


!




!






Everybody make some noise

😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲











برا mn از اینایی که واسه آرمی درست کردی درست کن تا بهت امضا بدم خوووووو











بقیه باید به منم حسودی کنننننن

😏😏😏😏😏😏😏😏😏





ولی نمیدونن چرا چون فقط خودم میدونم
😎😎😎😎😎😏😏😏😏🤩🤩🤩🤩



























خسته نباشی به انتهای پیام رسیدی😁
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
وقتی به نوشته ی اوری بادی میک سام نویزت رسیدم ، صدای جیهوپ تو کنسرت برام پلی شد

او چینچا؟؟ حسودی؟؟؟‌ اوکی برات درست میکنم . یاکسوک!
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
💗💜💜💜💜💜💗💗💗💜💗💗💜💜💜💜💜💗💗
💗💜💜💜💜💗💗💗💗💜💗💗💗💜💜💜💗💗💗
💗💜💜💜💗💗💜💗💗💜💗💜💗💗💗💗💗💜💗
💗💜💜💗💗💜💜💗💗💜💗💜💜💗💗💗💜💜💗
💗💜💗💗💜💜💜💗💗💜💗💜💜💗💗💗💜💜💗
💗💗💗💜💜💜💜💗💗💜💗💜💜💗💗💗💜💜💗
💗💗💜💜💜💜💜💗💗💜💗💜💜💗💗💗💜💜💗
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
جیسوگ سلاممم
اولا اسمت خیلی باحاله ...دوما سرعتت خیلی بالاست ...ممنون که واسه ما ارمی های بدبخت اینهمه زحمت میکشی ....خیلی دوسست میداللللللمممم...
شما عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی هستین مرسییی
سلام 
باحالی از خودته 😉💙
اتفاقا کندم یکم
چرا بدبخت ؟ خیلی هم خوشبختیم 
همچنین 💙💙💙 
بابت راهنماییت مرسییییی:)
💙💙
سلام جیسوگ خسته نباشی🤗
ای کاش زیرنویس فارسی هم داشت🙁
داره؟💜
داره فک کنم ...
من نزاشتمش
چون این ساب انگلیسی داره 
میشه بگی چجوری میشه اینا رو از آپلودبوی دان کرد؟؟آخه من میزنم روش یه چیزی میاره که نوشته انتخاب فایل هر چی هم انتخاب میکنم قبول نمیکنه نمیخام کیفیتش پایین باشه اونجوری اصن آدم نمیفهمه کی به کیه!
سلام
طریقه دانلود از آپلود بوی : کلیک کنید
اول ی تشکر ویژه بابت اینکه زود جواب کامنتا رو میدین ماچ پس کلتون❤❤😂 ویدئو یی ک تو دوتا پارت گذاشتین با اونایی ک قسمت قسمت کردین فرق داره یا همونه؟؟
۵امین ماستر روز دوم سئول کجا قرار گرفته؟؟؟ چندتا ماستر تو وبلاگ قرار دادین؟؟ میشه بگین از کجا میتونم پیداشون کنم💚💙💛❤
چرا پس کله ؟😂 جا قحطی بود مگ 
اره یکیش پارت یکه و دیگری پارت د و
پنجمین ماستری ک از ویلایو پخش شده قرار گرفته فعلا
هنوز دی وی دی هایش بیرون نیومده
تو کامنت قبلی گفتم😂
پارت اول تو دانلود در مدیا فایر فیلتره با فیلترشکنم رفتم کار نکرد 😣😮😯😫😖😲😦😰😵
ی کاری کن هر کسی ک کامنت منو میبینه از اونجایی ک ی نفر نیستین🙏🙏🙏🙏🙏🙏😭😭
ججججببببااااااالللللللل 😢😢
جدی ؟؟؟
فیله ؟؟
بزار چک کنم ...


خب چرا از اپلود بوی نمیگیری ؟
ی سوال جیسوگ جون
اون اولیا ک دو پارتن همون شش تای پایینن یا اون دوپارتا و شش تای پایین جدا جدا هر کدوم ی چیز متفاوتن
ممنون
بپرس جسی جون
چیزای متفاوتن
بالاش نوشتم چی هستن
مرسیییی واقعا مثل همیشه عالی❤❤❤❤❤ لینکایی ک تو دو تا پارت گذاشتین با اوناییکه تقسیم بندی کردین making film و ... فرق داره؟
آره فرق داره کوثر جون
سلام عزیزم اول ممنون که این کنسرت رو قرار دادی ولی می توانم یه درخواستی بکنم . اینکه امکانش هست کنسرت 5th muster سئول روز دوم که توی vlive هم پخش شد رو قرار بدید؟؟ البته هر وقت که لینکاش اومد💜 واقعا ممنونم ازتون💜
سلام
قرار داده شد کیانا جون🤞❤
سلاااممم
واسه نیویورک و اروپا رو هم میزارییننن؟
سلام ثمین جون
اره عزیزم
قرار داده شد
اونی جون کانال btsir7 گزاشته فک کنم میزاری؟
تهکوک ایز ریل انیوو
آره دیدم ولی ، با این هماهنگ نبود ، واس همین نزاشتم
Commentary چیه؟
بزن ترنسلیت 😹
سلام می گم این تیتر های دانلودی که پایین بصورت تکی گزاشتی کلشون می شه اون دو پارت بالا یا اینا با اون دو پارت فرق دارند ؟
سلام لیلا جون
گزینه اخرت : اینا با اون دو پارت فرق دارند
#نامرد😂😒
#من میدونم با تو😂💣
#کاااتتتتت فور اور نبییینمت 😂😂😂😒😒
آندههههههههه
آیم ساری آیم ساری مای برادر ، سو گودوم مو چو دو چی ماجی جی آنا ؟؟؟ این اخرش را خوب حفظ نیستم 😂😂
ببخشید انگار پاک شده لطفا دوباره بزاریدچون من دادم کلوپی برام دان کنه گفت حذف شده لطفادوباره بزارین ‌please 😘😘😘😘
جونگکوک جون
حذف نشده
من الان چک کردم
همشون سالمن
بخصوص که دیگه امکان نداره فایلی حذف بشه چون واسه اپلود بوی اشتراک گرفتم فایلا حذف نشن

خیلی نامردی مگه من توووووووو رووووو سانسوووورررر میکنمممممممممم؟!😂😂😐😂😂
حقتههه
میخواستی سانسور کنی 😂😂 مگه من گفتم سانسور نکن ؟
نههه اونیییی راضیی به زحمتتت نیستممم,تو همینجوریشممم تو قلببب ما جا دارییییی
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
من مرگگگگگگگگگگگ T_T 💜💜💜💜💜💜
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
یوهاهاهاها
***😂😂😂😂😂😂
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
بازمم خوشبحاللل ارمیییییی,من مونده هنو به این درجهه برسممممم 😂😭😂😂😂😂😂
نه خدایی برای تو هم درس میکنم
الان چشمام وا نمیشه
بعدا درس میکنم
خعلی ممنون از پاسخگوییتون بله اولین کامنتمه امیدوارم دوستای خوبی بشیم♥
چونمانهیووو
حرفی ندارم😐😑💣😂
با بمب من شوخی نکن 😂
مرسییییییی عشقم نمیدونم چی بگم واقعا ممنون

میتونی تور های قبلیشون هم بزاری ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

لطفا

لطفاااااااااا
خواهش نازی جون
تور وینگز اضافه خواهد شد
عاشقش شدممممممممممممممممم
تمام برنامه های گوشیمو کاملااااااا حذف کردم تا تونستم دانش کنممممم
عرررر من واقعااا خوشحالممم خیلی خیلی خوشحالممم
لنتی عاشقشمممممم عاشقشمممممممم
جیسوگاااا ممنونم رفیق...خیلی خوشحالم کردی
قطعا تا سه روز اینده میتونم عررر بزنم بابتش =|
من عاشق کنسرتاشونمممم
به نظرم کنسرتای بنگتن کلا یه چیز دیگه است
تف به کی ارمیا که تو سئول دم به دقیقه این خوشی نصیبشون میشه
چونمانههیووووو
منم یه برنامه دیلیت کردم تا سودوکو نصب کنم :\
میخامممم دان کنم حافظه ندارممم😭😭😭😭
خدایااا منو بکشش😭😭😭😭😭😭
عههههه
خدا نکنه دناااا
واوووووووووووووووووو ارمیییییییییییییییییییییییییییییییییییی خوششششبحالتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
آرمی یکی از معدود کساییه که قلب جیسوگ نصیبش شد
آخی عزیزمممم😂😂💓💓💓💓💓💓💓💓
الکی گفتم 
گنجایشم زیاده😂
سلام خسته نباشید ببخشید این کیفیت پایینش کیفیتش در چه حده ؟ 360؟480؟540؟720؟
خیلی ممنون از زحماتتون♥
جئون جی ته سلام
خوشبختم 
کامنت تازه گذاشتی تا حالا ندیده بودم کامنتی بزاری
من چون کیفیت بالا را گرفتم خبر از کیفیت پایینش ندارم
ولی با توجه به حجم و مقایسه حجمش با کیفیت بالا ، فک میکنم در حد ۴۸۰ باشه
You are chego👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
❤️💜💜💜❤️💜❤️💜💜💜❤️💜💜💜❤️❤️❤️💜💜❤️❤️💜
💜❤️💜❤️💜💜❤️❤️💜❤️❤️💜💜❤️💜💜❤️💜❤️💜💜❤️
💜💜❤️💜💜💜❤️💜❤️💜❤️💜💜💜❤️❤️❤️💜❤️❤️❤️❤️
💜💜❤️💜💜💜❤️💜💜💜❤️💜💜❤️💜💜❤️💜❤️💜💜❤️
💜💜❤️💜💜💜❤️💜💜💜❤️💜❤️💜💜💜❤️💜❤️💜💜❤️
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
با استفاده از قلب های خودت و قلب قرمز خودم
اینو برات درس کردم
قدرشو بدون ، مردم سرش
جیییییییییییییییییغ😀😀😀
بووووووووووووووس😙😂💓❤❤❤
الحق که عخش خودمیییی😂😂💓💓
💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓
من گنجایش این همه عشقی که بهم میدی را ندارم کهههه
تو معرکه ایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
کوماااااااااااااائوو تینا شهههههههههههه
دان نمیشه

2 ساعته منتظرم کم کم داره گریم میره
شب بزن رو دان
تا صبح دان میشه
گریه هم نکن 
چیزی نیس که یوری جون
تنها کاریه که میتونم بکنم😁 یه سری کات هاشو تو اینستا دیدم ... خیلی دلم میخواست کلشو ببینم😍 ❤️
من هیچ وقت کات کنسرت را نمیبینم چون فن میده اصابم خورد میشه که نمیتونیم بریم
همیشه میزارم دی وی دی هاش بیاد تا دان کنم
سلام mnلاور خوبی چیطوری عزییزوم
میگم تو( اینستا) نیستی؟
یا پیامام نرسیده بهت؟ آخه یه هفته پیش پیام دادمت نزدیک ۴ صبحم بود اگه یادت باشه
خواستی اونی که تو پرانتز هست رو بسانسور
سلاااااام
چرا رفتم دیدم 
الان تو نیستی😂
بیا بهت یه چیزی گفتم
نه بابا کنچانا
اره بهترم جیسوگی😘😘😘😘😘😘😘😘
کیفیت بالا چجوری میگیرین اصلا جا دارید؟من با گوشی دان میکنم باید کاملا تخلیش کنم تا با کیفیت پایین بتونم بریزم بعدم با اینترتی به این داغونی چجوری نزدیک ۵ گیگو دان کنم من؟کیفیت پایینش از صب ساعت ۱۱ تا ساعت ۴و۵ طول کشید دان شه😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
اره راس میگی سرعت خیلی کمه 
من خودمم برنامه ها رو دانلود نمیکنم تا جمع شن و بسته شبانه میگیرم و یهو همه را یه جا دان میکنم  😂😂
ممنون جیسونگ جون 😘😘😘😘
این همون کنسرت های لاو یور سلف که گفتید وقتی اومد میزارم
너는 나를 사랑한다😍😘😘😘😘😘
سلامممم
اره جسوگ عه و حرفشش
سارانگ هانداااااااااااااااا تووو 
ببخشید این که تو دو پارت یعنی همه اش کامل تو دوپارت و چند ساعت
من فقط پارت ۱ را دان کردم فعلا و یک ساعت و پنجاه و پنج دقیقه اس
خیلی ممنون ❤️❤️💙💙💜💜💝💝🥰😍😘
خواهش میکنم مونا جوننننننننننننن
وایییییییییییی اونییییی بالاخره گذاشتییییییی
کامسامنیییییییییییییییییییییییدا😘😘😘😘😘😘😘
تو عقشییییییییییییییی عقش😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍🌹😍😍😍😍😍😍😍😍😍
😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍🌹🌹🌹😍😍😍🌹🌹🌹😍😍😍😍😍😍😍😍
😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍🌹🌹🌹😍
😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍🌹😍🌹😍🌹😍😍🌹🌹🌹😍😍😍🌹😍😍😍😍
😍😍😍😍😍😍😍🌹😍🌹😍🌹😍😍🌹😍🌹😍😍😍🌹😍😍😍😍
😍😍🌹😍😍😍😍😍🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹😍
😍😍😍😍🌹😍😍😍😍😍🌹😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
😍😍😍😍🌹😍😍😍😍😍🌹😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
😍😍😍😍🌹😍😍😍🌹😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
😍😍😍😍🌹🌹🌹😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
آره بالاخرههه
کوموئووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
تو عشق تررر😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
سلام زیرنویس فارسى نداره؟؟
سلام
نه عزیزم
😍 😍 دست گُلت درد نکنه 😘 😘
خواهش میکنم سامیه جون
افتادی روی دور کامنت گذاشتناا😁😂
بلی بلی حق با شماست😁😁😁😁😁😁😁😁😁
چوسوامنیدا🙏🙏🙏🙏🙏🙏
همیشه حق با منه 😂
کنچان
منظورم از بود که کیفیت پایین یعنی چند؟کیفیت پایین یعنی چند؟۱۰۸۰؟یا ۷۲۰؟
ایموجی هام هم تازه اپلود کردم چند تا جدید اومده اینی که برات نمیاره شبیه ایموجی ایع که یه ابروشو داده بالا 😋😋😋😋😋😋😋😋
مثلا تعجب کرده😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
نمیدونم
من کیفیت بالاش را گرفتم و خوبه نسبتا
فک کنم پایینش خیلی بد باشه
آها😂😂😂😂
نه اونی جونم این چند وقت مریض بودم کامنت نذاشتم🤒🤒🤒🤒🤒🤒🤒 ولی برا فیل خیلی متاسفم واقعا نمیفهمم فازشون چیه🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄
میدونم خیلی بدم که اینقدر دیر گفتم ببخشید ولی شرایطش نبود واقعا امیدوارم درک کنی
ولی ما حمایتت میکنیم مهم نیس چند بار فیل کنن ما باز هم دوستت داریم جیسوگی 😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😋😋😋😋😋😋😋😋😋
ممنون که اینقدر برا سایت زحمت میکشی😉😉😉😉😉😉😉😉😉
سارانگهوووووووو 🙃🙃🙃😍😍😍😍😍😍😍😍
ای واااایی
الان خوبی ؟ چلچینسویو؟
اشکال نداره شوگا لاو جونی
منم گاهی اوقات همینطوری میشم
خواهشش عجقولم
سارانگهمنیداااا
اها


بله


درسته


اشتباه از من بود 😇😇😇✋✋✋✋✋✋✋✋✋✋





بالاشو نخوندم از هیجان فقط زدم روش😁😁😁😁😁😁😁😁😁




میانهههه😉😉😉😉😉😉😉😉😁😁😁😁😁😁😁😁😁
اول بخون بعد بزن رو دان خو 😂😂😂
یهو اشتب دان کنی منو میکشی بعدا😂
یه مسئله دیگع
انشاالله که هارد سابه اونی 😬😬😬😬😬
زدم رو دانلود ها🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃
یا ابوالفضل چه اموجی خطرناکی
پایینی هم که باز نمیشه
بعد اونی جونم یه سوال فوق فنی
کیفیت پایین یعنی؟؟؟؟؟🤨🤨🤨🤨🤨
کیفیت بالا یعنی؟؟؟؟؟؟؟🤨🤨🤨🤨🤨🤨
اوممم
چی؟
اموجی هات باز نمیشه برام 😭
وووااااییییی سلااامممم اونننییی جونمممممممممممم
خوووددداااااااا بالاخرهههههههههههههههههه
کامسامنیدااااااااااا سسوووووو ماااچچچ😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
ساراگهووووووووووووووووو 😘😘😘😘😘😘😘😘😘
هولی بنگتن اصا باورم نمیشه خیلی منتظرش بودم لعنتییییییییی
راستی این یه مدت نبودم اصا فهمیدی؟🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁
سلاااااااااااامممم شوگاااااا لاووووو
چونمانهیووووو 😍😍😍💙💙💙💙
سارانگههههه
منم ، موندم دو شب بشه ، بسته بخرم دان کنم 
چهار روز پیش که فیل شدم کامنت گذاشته بودی برام ، منظورت بین این چهار روزه ؟😂
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
😍😍😍😍😍😍💙💙💙💙🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌
💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮
کیفیت پایینش چنده؟
فک کنم 480 باشه ، چون 360 دیگ خیلی کمه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.