بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دانلود دی وی دی های تور Trilogy EPISODE III THE WINGS 2017 در سئول با هاردساب انگلیسی

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۲۹ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۲:۵۴
  • ۱۰۶۵۹

2017 BTS Live Trilogy EPISODE III THE WINGS TOUR in Seoul


DISC 1: THE WINGS CONCERT PART 1

DOWNLOAD | 2.8GB

~~~

DISC 2: THE WINGS CONCERT PART2 & COMMENTARY

<THE WINGS CONCERT PART 2>

DOWNLOAD | 971MB

 

<WINGS COMMENTARY & INTERVIEW>

DOWNLOAD | 585MB

~~~

DISC 3: THE WINGS CONCERT SPECIAL FEATURES
SHOOTING MAKING FILM

<TOUR POSTER & MD MAKING FILM>

DOWNLOAD | 306MB

<TRAILER & VCR MAKING FILM>

DOWNLOAD | 1.2GB

<PRACTICE & REHEARSAL MAKING FILM>

DOWNLOAD | 569MB

<CONCERT D-DAY MAKING FILM>

DOWNLOAD | 1.3GB

! با کیفیت دیگری قرار نخواهد گرفت !

دسته بندی :
 Concert

دیدگاه ها [ ۳۴ ]

ینی بدبخت تر از من تو این دنیا هس؟؟😫
فیلم اولی رو دانلود میکردم ۹۹درصدش اومدع بود کع نت قط شد..😣
بعد میزدم اون یه درصدش بیاد هی میومد بعد قطع میشد...(اینجا دیگ مشکل از نت نبود)😑
وقتی کع این کارو میکردم دستم بع ضربدر خورد و کلن فیلم نابوووود شد😭😭😭
اصن برا کسی بع جز من این اتفاق میفتع؟؟!!
عاه چینچا ...
من میگم حالا نارحت نشوو
عجله کردی این طوری شد ، ازش درس بگیر ک دفعه بعدی هول نشی و این طوری افتضاح شه 😂✋💙
سلام..💜💜
زیر نویس فارسی ندارع؟؟
سلام
نه عزیزم
واوووو ادمین مهربان میشود به اسم ما جون که هیج جونی اضافه میکنه❤❤😂😂 کدامین ادمین هستی گلم؟ دی وی دی تور های اروپا کی قرار میگیره؟ یوم این دی وی دیا رو قاطی کردم کاش اینارم دسته بندی میکردن و چند تا عکس واسش میزاشتین.
ماستر ۱ و ۲ و ۳ و ۴ تو وبلاگ هست؟؟؟؟؟؟؟
چونن جیسوگ ایمنیدا 😂
سلام کوثر جون 
اره ماسترا هستن
تو قسمت پروگرم ۲
پارت سوم دیسک3 رو یعنی از همونجاهم(سایت MEGA ) نمیشه دانلود کرد؟
یعنی فقط باید آنلاین ببینمش؟
واااای اگه میشه یه راهنمایی بکن من میخوامش
سلام
چرا دویا جون 
میشه دانلودش کرد 
وای فک کردم سایت فیلتر شده قلبم اومد خو دهنم😥😣
ی سوال این دوتا دی وی دی ک قرار دادی کدوش دی وی دی تورهای اروپاست؟؟
سلام کوثر جونی
هیچ کدام😁
سلام ببخشید من اصلا نمیتونم پارت <PRACTICE & REHEARSAL MAKING FILM> رو دانلود کنم نمیشه تو یه سایت دیگه اپلودش کنید
سلام جی کی جون 
اوکی ، روی این متنی گذاشتم کلیک کن
« فقط باید فیلت را روش کنی تا بتونی دانلودش کنی » لینک دانلود دیگر این قسمت 
چرا من نمیتونم پارت PRACTICE & REHEARSAL MAKING FILMرو دان کنم؟؟
نمیشه آپلودبوی بزارید؟؟
سامیه جون اولین نفری هستی که میگه تو اپلود بوی بزارم
این پارت را نمیشه متاسفانه وگرنه میزاشتم
شاید این کمکت کنه
mnلاور خوابیدی؟
نه تو گوگل و سایتت بودم
باشهع فقط بخاطر تو دارم عمومیش میکنم ولی اگه پشیمون شدم تقصیر توعه
خوندمشششششششش
کوموپداااااااااااا
سارانگهمنیدااااا
هستی هنوز؟
اگه هستی باز بیا سایتم
هستم
منتظر جوابتم
چراااااااااااااااااااااااا؟
چرا نامردیم؟هااا؟
چون چالش عمومی رو خصوصی کردیش
خصوصی بهش دادم
شرمنده که نمیتونی بخونی آخه میدونی...























































































































سکرتهه
خییییییلیییییییییییی نامردینننننننننننننن




خیییلییییییییییییییییییییییییییی
من
دارم
واستوننننن
=جخعاغضف۵۳ث
نه بابا هیترا شرمنده باشن تو حالت خوبه اونی؟درسات چطور پیش میره؟
خوبم
درسی نمیخونم که بخواد پیش بره 😂
داشتم چالش ام انو شرکت میکردم
الان هم کامنت بچه ها رو میخوندم 
تو هم شرکت کردی ؟
برم بقیه رم ببینم 
الکی نمیگم دیدم ولی دان نکردمشون
اینو گفتم چون خودم تازه بعضیاشونو تو پست جدیدم گذاشتم معلوم شد سر نمیزنیاا
عههه
چینچااا
شرمنده شدم که
چرااا دیدم امروز بودی فقط روزای دیگ نمیتونم پیدات کنم
اونی کاورای پیانو آهنگای بی تی اسو داشتی؟
الکی نگو

اره دارم ولی اینجا نزاشتم
کدومو میخوای؟؟

انیوووووووووووووو چطور مطوری عشخم؟ تو که کمتر میای من روزی یه بارو به سایت هم سر میزنم
اتفاقا من امروز تو سایتکی پاپ سه تا پست گذاشتم
T_T توجه نکردی ؟؟
ولی الان هستا هه
آچچاههه
ناماستههه
سانسوریاش یخورده معلوم بودااا
😹😹😹😹😹😹😹
چینچاا؟؟؟
سعی کردم ذهن ها رو به سمت دیگه ای بکشونم ولی 😂
متاسف بیداهه این را دیداهه
ولی تنکیو وری ماچ هاهه
اونی دلم برات تنگیده میشه بعداز ظهرا بیای در عوضش صبا نیای؟
اوووو
من هندی بلد کرداهه
آج هالکی سی گرمی هه ( امروز هوا گرم است )
من هرررگززز صبحا نمیام که ( نصف شبا هستم و گاهی اوقات ظهرا )
منم دلم تنگ شده
زیاد نیستی اصن
هستی و اون موقع که من هستم نیستی ؟؟
خخخخخخخخ
سانسورت عالیههههههه خخخخخخ
خودمم از خنده فرشم اصننننن
ببین چیکار باهام کرده ک همزمان با اینک برای نهایی دین و زندگی میخوندم براش نقشه کشیدم
امیدوارم موفق بشی جیسوگ جون
فایتینگگگ


پ.ن:عزیزم هدایت کردنام ک از امسال شروع نشده... از وقتی خودم آرمی شدم یعنی 3 سال پیش ی قومی رو من بدبخت بی تی اس کردم.حتی اونایی ک از کره ایا متنفر بودن.من شهسوار زندگی میکنم (یا تنکابن) میتونم بگم 70% آرمیاشو من ساختم حتی پسرا هم آرمی کردم
درکل از خیلی وقت پیش بدبخت شدن. دیگ من الان فقط میرسونم بهشون ک نمیرن خخخخ
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
اوه اوه امتحان نهاییه 
بخون بخون
ایشالله فایتینگگگگگ😂



چینچایوو؟؟
آرمی بوی ساختی ؟؟؟؟
دببببکککککککککککککککککککککک
هم بدبخت شدن هم خوشبخت ترین شدن 😂😂 بدبخ از این لحاظ که به درس نمیرسن وگرنه ارمی بودن سراسر خوشبختیه
همشون توی یه زیبه یا نه ادمین جون؟
نه تو زیپ نیس
دیسک به دیسک گذاشتمش
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
جیسوگ جون ی نقشه دارم برای اینک از دست **** نجات پیدا کنی


یکی ** ****** انتخاب کن بهش بگو همونجا *** **** ******یعنی ******* بده یجای مشخص باهم ** ** کنین.بعد ی مدت خودش ***** میاد
میدونی چرا؟!

چون بعد مدتی برای ***** **** گذاشتن مجبوره انقد ***** بیاد ک خودش ب گریه میفته (مثل بقیههههه)


خیلی باهوشم ن؟!!!! ;-)
(فقط اگ دلیلشو پرسید دیگ خودت یچی سرهم کن چون فعلا چیزی ب ذهنم نمیرسه)


راستی پیامو جوری سانسور کن ک هیچی نفهمه فقط مبهم بمونه
ها ها ها ها هاااا
وااااااااااااااااااای سیمااا😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
مردم از خندهههه
عالیییییییییییییییییی بودددددددددددددددددددد
افریننننننننننننننننن
ببین چقدر به این موضوع فک کردی گه بالاخره به یه راه حلی رسیدی براممم
کوموپدااااااا


نگران نباش یه جوری سانسور کردم که ادم به هرچی فک میکنه جز چیزی که مخفیانه بهم گفتی 😂😂😂
ععععررررررررررر جیسوگ چیکار میکنی با مااااا😂😂💓💓💓💓
دارم دم امتحانی بدبختتون میکنم 😂💓
خدا ببخشه منو 
خیلی ممنوووون❤❤❤
یه سوال:خیلی از برنامه های تلوزیونی که BTS توش مهمان بودن رو هیچ سایتی برای دانلود نزاشته... اگه درخواست بدیم میزارین؟؟
خواهشششش
اره سامیه جون 
بگو کدوم را میخوای اگه نزاشته باشم میزارمش
سلام میشه لطفا package memories سال 2016 رو قرار بدید
سلام تاتا جون
اوکیی حتما
مرسی جیسوگ جون ک قرار دادیش واقعا بهترینی
사랑해
من ژاپنشو دارم (داشتم قبل اینک دستم بخوره پاک شه ) واقعا دوست داشتم کره شم ببینممممممم :-*
(اینک جواب اون کامنتو اینجا دادمو دیگ خودت حدس بزن )




آها اینم بهت بگم ک کلی آرمی به وبت هدایت کردم...
من تو شهرمون ب ساقی مشهورم دوستام پرسیدن ازکجا جنس خوب گیرمیاری من گفتم اینجا

تا باشد ک در این راه رستگار شوند....

خخخخخ
خواهشششش سیما جوننن
منم دارم ولی خراب دان شد و داغونم کرد


عه چینچایوو؟؟؟😂💓
مرسیی 😂 من اگه جات بودم ، رایگان تبلیغ نمیکردم حتما یه پولی از خودم میگرفتم

رستگار ... بدبختارو موقع امتحان بدبخت کردی که 😂💓
سلام عززززیزم....خسته نباشی...اینا جدیدمنتشر شده یا همون تور وینگزه که قبلنا اومده بیرون؟؟
نه جدید نیست زهرا جون
واسه ۲۰۱۷ عه
کی خفن تر از تو که خفن ترینی
خخخخخخخ
مرسییی
میشه LYS اروپا و نیویورک هم خیلی زود بزاری؟❤
حتما 
در اینده قرار دادع خواهد شد
مریم جون
زیرنویس فارسی لطفا
حتما اگه پیداش کردم قرارش میدم اچ جی جان
عررررررررررررر بااینکه دارم کنسرتشونو ولی مسی که برا بقیه گذاشتی که بیانو از دیدنش لذت ببرن^^ کوماعووووووووووووووو اونییی^^میو
مرسییی پیشولیی
وااای اون میو اخرت خیلی کیوت بوددد
اره درخواستا زیاد بود
خیلی ها میخواستنش
تو سایت قبلی قبلی ، تو پیام شخصی ها خواسته بودن
یووهاهاهاهاها
عایم سو هپی بیکاز آی سا دت😈😈😈😈😈

تنکص مای دیِر💜
هو یو سو؟؟؟؟؟؟؟؟؟

یور ولکام بیب
سلام میخواستم یه سوال بپرسم ولی نمیدونستم کجا
درسته ک یه دی وی دی دیگه از lys tour توی اروپا دادن بیرون؟ی صحنه هایی دیدم ولی نمیدونم مال اونه یا نه و یا از کجا میتونم بگیرمش
💜💜💜💜ممنون از سایت خوبتون
اره عزیزم
یه دی وی دی واسه تور سئوله که گذاشتم یه دونه اروپاعه
چه صحنه ای بود ؟
خواهشش💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
واووو اونیییییییی هنوو مشغولل پست گذاشتنیی؟؟؟
بودم 💜💜
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.