بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دانلود دی وی دی های چهارمین ماستر "Happy Ever After" با زیرنویس فارسی

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۰۲ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۱:۲۵
  • ۷۴۱۷


دانلود دی وی دی های چهارمین ماستر "Happy Ever After"  
🔸Happy ever after pt.1


🔸Happy ever after pt.2


🔸Practice


🔸D-Day


🔸VCR Shooting


🔸MD Poster

دانلود ]

دانلود زیرنویس فارسی همه پارت ها در یک فایل زیپ
منبع تمامی لینک ها:
کانال  @Bangtanboyzzz
منبع زیرنویس فارسی:
کانال @btsir7

دسته بندی :
 DVD

دیدگاه ها [ ۸ ]

سلااام
خیلی ممنون از سایت خوبت
همه ماستر ها و همه فستا ها تو سایت هست؟
سلااااااااام. خواستم از همینجا اعلام کنم یه هفتس 24 ساعته پلاسم تو سایتت:) هرچی پست گذاشتی دارم به ترتیب دان میکنم. خیلیییییییییییی سایتت خوبه واقعا :) بوس به لپت😍😘❤
سلام مریم شه
😂😂😂😂😂😂😂
خوش اومدی به این سایت کوچک ولی پر از عشق و و محبت و بی تی اس و ارمی . 💜
لاب فراوان بهت😻😽💜
خیلی ممنون از شاید خوبتون ❤❤❤
من تا الان ۴۳ گیگ فقط از سایت شما دانلود کردم واقعا ممنون💌😂
و اینکه میشه زیر نویس mv های دیگه رو هم بزارید 🤩
و اینکه دست همتون درد نکنید 💋💋💋
خواهششش کیمیاااا💜💜💜
واووو خوشحالمم کههه وبو دوست داشتیی❤❤
امم فعلا ک ن عزیز ولی شد میزاریم شر مترجما شلوغه 
فدایتتتتت
salam merc az in site khubetun. mishe 4th muster tuye japon ham bezarid, kheili donbalesh gashtam vali nist.
سلام ممنونم از سایت خوبتون
کنسرت هاتون توی کدوم بخشه
تو بخش کنسرت
سلام ممنونم از سایت خوبتون
کنسرت هاتون توی کدوم بخشه
سلام  😍
تو قسمت کنسرت سایت
سلام عزیزم سایتت عالیه من امروز حدودا 30 گیگ از سایتت دانلود کردم مخصوصا کنسرتای با کیفیت بالا. به نظرم خیلی هم مهربون و صبوری برعکس بیشتر ادمینا.
میشه منم این کنسرت هارو با لینک خودم بذارم کانالم همه فیض ببرن ولی منبع رو ( یعنی اسم سایت و شمارو هم ذکر کنم؟
سلام موهی شی
واووو دم نتت گرم خدایی 

اگه منبع رو ذکر کنی مشکلی نیست 
جریان ماستر چیه؟
فنمیتینگ های ماستر دیگه ..
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.