بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۱۲ ]

با سریالش فرق میکنه؟؟ یا یکیه
تفاوت دارهه دیگه عزیز
میشه کیفیت پایینتر بزارین؟
۴۸۰ پایین تررر ک اصن کیفیت نداره
پشم چه حجمش زیاده
میخوام فیلمو ببینم
ارزش دیدن داره؟
شک نکن..
لینک ۱۰۸۰ رو دان میکنم باز نمیشه دوباره دارم دان میکنم😐چرا اینطوره؟
سلام کدوم قسمت؟
من کیفیت ۱۰۸۰ رو دالنود کردم کامل ولی باز نمیشه خطا میده😐چرا؟
سلام میشه لطفا لینک 1080 رو درست کنید 💜
سلام 
مشکلی نداشت لینک
میشه همه زیرنویس ها رو زرد بزاری چون رو صفحه بهتره مرسی
سلام مگه سریالی هم دارن؟
من تازه فن btsشدم و هنوز چیزی نمیدونم ازشون
اگه سریالی هم دارن بهم بگید پلیززززززززز؟؟؟؟؟؟
☹☹☹☹
قسمت پروگرم یک رو چک کن
تو این غش کردن جونگ کوک هم نشون میده ؟؟؟؟
من هنو ندیدم و خاستم مطمئن شم که این تو نشون میده یا چی؟؟
مث سریالشه یا چی؟؟؟
و فقط امیدوارم اگه نشون میده غش کردنشو همونی که تو یوتیوب دیدم نباشه:)

اگه همونی که تو یوتیوب دیدم باشه، آبجیم انقد بهم تیکه میندازه.
چون مومنت جیکوک داره منم که ویکوک شیپرم. فقط خدا به دادم برسه:(
آبجیم هم فقط منتظر یه مومنت فسقلیه. دیشب داشتم باهاش مومنت های جیکوک رو توی یوتیوب میدیدم. انقد خودمو چنگ انداختم کل پام قرمز بود:\
من آخر از دست مومنت های جیکوک خود کشی میکنم:\
لطفا همون نباشه🙏🙏🙏🙏
عره عره همونه
بازگشت همه به سوی اوست... 
اینم همون مستند سریالیشه یافرق دارن
نه این فیلمه
صدا نداره؟؟
داره
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.