بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۵ ]

مهرناز ذوالفقاری
سلام ممنون که گذاشتین فقط زیرنویس مشکل داره وقتی دانلودش کردم گذاشتم رو فیلم چرت و پرته اصلا فارسی نیست
سلام زیرنویس فارسی این قسمت مشکل داره لطفا رسیدگس کنین خیلی ممنون از سایت خوبتون
سلام چک شد مشکلی نداشت ک
سلام ممنون که زیرنویسشو گذاشتین ولی برای من زیرنویسش مشکل داره آیا فقط تو سیستم من مشکل داره؟
سلام آرمی جان
قسمت اولو بخون امیدوارم ک حل شه مشکلت
کیفیتای پایین تر نمیذارید؟؟😅😢😢
سلام متاسفانه فعلا وقتشو نداریم 
تو قسمت درخواست بنویس که بعدا اضافه اش کنیم 😃
وای ایین برنامههه, وهه فقط رقصیدنن جینن در اخرررر 😂😂😂😂😂 . تازه گرفتم غذاییی که چیم انتخاب کرد رو درست کردم. برنج بود یارو توش تخم مرغ شکست و اینا
خودم هنوز ندیدم :(
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.