بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۱۲ ]

چرا نمیشه زیر نویس دانلود کرد
سلام عزیزم
من هرکاری میکنم دانلود نمیشه
هرچی رو گزینه دانلود میزنم هیچی به هیچی
امم رها جان رو گزیته دانلود بزنی ریزی رو برات میاره ایا؟
سلام عزیزم
من هرکاری میکنم دانلود نمیشه
هرچی رو گزینه دانلود میزنم هیچی به هیچی
عزیز من همین الان امتحان کردم و میاره 
با ی مرورگر دیگه امتحان کن
سلام میشه لطفا لینک رو درست کنید 💜
سلام
چک شد مشکلی نداشت
سلام من خیلی وقته سایتتون رو اولین سایت تو سرچام اد کردم و می تونم بگم بهترین سایتیه که من تا الان دیدم و میشه گفت که واقعا براش زحمت کشیدین دست همگیتون درد نکنه واقعا هرچی رو من بخوام اینجا پیدا می کنم ازینکه همه چی کامله و ازینکه همیشه به روز هستین واقعا جای تشکر داره .من از سایتهایی که اکانت وی پی میزارن یا پولی می کنن بعد یک مدت دیگه نمیرم سر بزنم ولی حاضرم واسه کمک و حمایت به سایتتون ماهانه حق اشتراک بدم چون واقعا براش زحمت کشیدین و این و من که هزاران سایت و گشتم و سالیانه که تجربه کردم می تونم بفهمم .من همه جوره از سایت خوبتون حمایت می کنم .💜💜💜💜💜💜💜
سلام الی یاس جونی 😍
مرسی واقعا . خودت خوب هستی که ما رو بهترین میبینی
باور کن همین نظرت بیشتر از هزاران کمک مالی بهمون روحیه و انرژی داد و ازت ممنونم و امیدوارم مدت زیادی رو در کنار همه ما خوشحال باشی و وقت بگذرونی 😍💜💜💜
اینم نمیاااااااااااد! چراااااااااااااااااا!پیوندها میاره💀💀💀💀💀💀
دوباره امتحان کن 🙄
بازم نمیاد :(
ساب با فرمت srt نداره؟
آخه بلد نیستم با idx :/
نگاه کن idx باید دوتا ساب باشه خب، اسم فیلم و اون دوتا فایل رو یکی کن و تو یه پوشه بذار. اسم هرستاشون باید یکی باشه
جیسوگ شی زیرنویسو دان کردم ولی روی ویدیو پلی نمیشه، اوتوکه؟
با پلیر دیگ باز کن 🙃
درست شددددددددد
واییییی شما خیلییییی خوبییییدددد
ستیتتوننننن هم خیلیییییی خوببهههههه
اخیش خداروشکر ارمی جونگکوک
خوب هستی که خوب میبینی😍😍
زیرنویس دانلود میشه ولی وقتی میخوام با لم ایکس پلیر نگا کنم میگه مطمئن باش که زیرنویس سالمه
چینچا؟؟
ایگوو این اتفاق تاحالا واسه من نیوفتاده..
نه دانلود شد مرسییییی💜
خداروشکر پس💙
من نمی تونم زیرنویس دانلود کنم......
آیگو
وه؟؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.