بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۲۰ ]

خواهش میکنم جواب بدین
هیچ کدوم از لینکا دانلود نمیشن وقتی مزنم روشون میره تو یه صفحه کلی نوشته بدون امکان بارگیری وقتی هم از گزینه بارگیری پیوند استفاده میکنم یه فایل از همون صفحه دان میشه😭😭خاهش میکنم بگین چیکار کنم
☺️ تبلیغات رو باید رد کنی تا به لینک برسی 
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
****
****** ******** ***** *** ***** ** ******* ****** **** ***** ** ***** ****** *** ***** ** ***** ***** ***** ***** ** *** *** ** **** *** **** **** **** ** **** *** ***** **** **** ****** *** *** *** ***** ** ******* *** *** ***** ** ***** *** ** *** *** ***** ** ***** ***** ******* *** * ** *** *** *** * **** ** **** ** *****
**** *** ** ****** **** ** ****
عزیز کوک تو هیچ برنامه ای اینا رو نگفته و شایعه س اصن ❤❤
از این برنامه متنفرم خیلی تحقیر کردنشون و غرور اعضا رو شکوندن
دیگه عزیز مهم اینه الان بنگتن کوجاس و اونایی ک تحقیرشون کردن کوجا...
سلام سایتتون خیلیی خوبه .واقعا خیلی گلین .دستتون درد نکنه 💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜😍😍😍😍 بنفشتون میکنم
گلییی اززز خودته ک عزیز
بوراهههههه💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
آها مرسی
بعد واقعا پسرارو دزدیدن یا الکی بود؟؟
ن دزدیدنشون کاملا برنامه ریزی شده بود وقتی میدزدنشون اصطلاحا میبرنشون تو ی خوابگاه و خوب اونجا چند نفر مسول اموزش بهشون بودن و طی مدتی ک اونجان اعضا چیزای مختلفی یاد میگیرن و در اخر هم ی کنسرت خیلی کوچیک اجرا میکنن :)
سلام میشه جواب بدید؟؟
اون قسمتی که پسرارو میدزدن چه قسمتیه؟؟
لطفا جوابم رو بدید
اممم قسمت یکه عزیز یا احتمال ۱ درصد ب نظرم قسمت ددم 
ولی به نظرم قسمت اوله 
سلا ببخشید این لینکا زیرنویس چسبیده نیست؟؟
سلام ببخشید لینک قسمت پنجم مشکلی نداره؟
جدا چه برنامه ریزیه حقیقتا ؟؟ قسمت یک من یکی قلبم ریخت پسرا واقعا اطلاع نداشتن یا یه کمکی میدونستن چه خبره؟
برنامه های قدیمی رو دیدن یه وقتایی دردناکه
سایتتون معرکه است خیلی ممنون ازتون😍😍
😍😘
لینک قسمت دو باز نمیشه😭
سلام
چک شد مشکلی نداشت
سلام ببخشید کیفیت هنوز ۴۸۰ هست؟۱۰۸۰ نمیزارید؟
یه سوال دیگه .
لینک زیر نویس مال همه قسمت ها هست؟
سلام ، نه چون برنامه قدیمیه نمیزاریم

یسس
سلتم خواهشا ،،لطفا همه ی برنامه ها و اپیزود های قدیمی و جدید بنگتن رو همینجا معرفی کنید

لطفا همینجا بهم بگید
تو سابت خودم میخاستم نگاه کنم گوشیم هنگید 😑😑
لطفا بهم بگید💟💟
سلام واقعا مرسی من خیلی دنبال این برنامه لودم شما عالی عستین❤❤❤
خواهش میکنم 😻😻😻
سلام خسته نباشید این برنامه کلا 8 قسمته ؟
سلام اله شی
یسسسس
مرسی عزیزم.💜
ببخشید دیگ😅
اخه دو سه قسمت پشت سر هم داشتم ولی نمدونستم واسه کدوم اپیزوده.😶🙄
خواهش میکنممم عزیزممم
وظیفم بود 😍😍
سلام،اون قسمتی که میدزدنشون میبرن تو اون خونه قسمت چنده؟
سلام
قسمت یکه 😂
سلام جیسوگ جون کیفیت بهتر نداره؟؟؟؟
سلام
نه بدبختانه TT_TT
انقدر برنامه قدیمیه که این کیفیتش هم به زور یافتم 
Army from another world
آنیا...یه سوال داشتم کیفیتشون چقدره؟
۴۸۰ است 
سلام ببخشید این برنامه راجب چیه ؟
این برنامه یکی از برنامه های قدیمی بنگتنه که میرن امریکا 
یه سری کار ها رو انجام میدن و در کل ارزش دیدن داره و قشنگه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.