بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دانلود همه قسمت های BTS GAYO با زیرنویس فارسی

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۰۲ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۱:۳۳
  • ۳۲۵۱۷

دانلود همه قسمت های BTS GAYO با زیرنویس فارسی

.

.

TRACK 1 : 1080P | 720P

TRACK 2 : 1080P | 720P

TRACK 3 : 1080P | 720P

TRACK 4 : 1080P | 720P

TRACK 5 : 1080P | 720P

TRACK 6 : 1080P | 720P

TRACK 7 : 1080P | 720P

TRACK 8 : 1080P | 720P

TRACK 9 : 1080P | 720P

TRACK10 : 1080P | 720P | 480P

TRACK11 : 1080P | 720P | 480P

TRACK12 : 1080P | 720P | 480P

TRACK13 : 1080P | 720P | 480P

TRACK14 : 1080P | 720P | 480P

TRACK15 : 1080P | 720P | 480P

~~~

دانلود فایل زیپ زیرنویس فارسی همه

(زیرنویس از KOOKIELAND)




قسمت ۱ تا ۹ کیفیت ۴۸۰ ندارد

دسته بندی :
 Program 1

دیدگاه ها [ ۲۳ ]

سلامم ببخشید کدوم قسمته ک شوگا و جیمین تانگو میرقصن؟🥺که جیمین با چشم بند چشاشو بسته🥺
عزیزان کسی یادشه کدوم قسمته بگه ب دوستمون😁😁
سلام لینک زیرنویساش خراب شده
سلام من هر چی زیر نویسشو میگیرم خرابه میشه چک کنین؟
سلام
کدوم قسمتش؟
من تهیونگم ://
ت کدوم قسمتش برا آهنگایی ک ام وی ندارن ام وی میسازن؟
حس میکنم 13 بود، نه؟
ممنون😃
سلام ممنون از سایت بسیار بسیار عالیتون💙💙💙💙 میشه در مورد این برنامه یه توضیحی بدین اینکه چی هست و در مورد چیه
سلام 
شبیه ران بی تی اسه با این تفاوت که مسابقشون بیشتر در مورد آهنگ هاست 
یه قسمت راجع به کی دراما هم میشه 
سلام این برنامه مال چه سالیه؟
سلام
2016
سلااامممم
عاقا یه سوال
اون قسمتی ک جین و جیمین و جی کی تو هتل دارن از خودشون فیلم میگیرن ازکجا باید دان کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام
تو این برنامه همچین چیزی نداریم ک
جیسوگا یه رفیق دارم هم تو رو هم سایتو هم بقیه ی ادامین محترمو می شناسه ، بهش میگم بیا بهش کامنت بده اگه بدونی چقدر مهربونن اینا 😇💌 میگه خو من بیام بهشون چی بگم روم نمیشه و فلان و این حرفا 😐
خلاصه که روش نمیشه بیاد 😅😐🤦🏻‍♀️💔
گفتم بدونی بیرون از سایتم طرفدار داری جیسوگا 😁 تو و سیمول شی یه پا سلب شدین برا خودتون 😎😎😎💚
جدی میگی؟؟😂😂 چرا روش نمیشه ؟؟ بهش بگو مگه من لولو خرخره هم که روش نمیشه 😂 ایگو 
اووووو یسسسسسسسسسسس
سلبریتی کی بودم من ؟!😎😎
من دو سال پیش کسی به اسم بی تی اس نمی شناختم 😅😁✋🏻💔
سیما نیس که جوابتو ببینه 😂
فقط منم که تو قسمت ۱۱ محو کفشای ته شده بودم یا شما هم مثل من زیاد به جزئیات توجه می کنین⁉️😂
من ک یادم نیس دو سال پیش دیدم ^^
بازم نمیاد😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
چرا نمیان؟😐😐😐😐😐😐😐😐😐
ن دیگ فک نکنم بیاد 🤧
🤷‍♀️
تشکر جیسوگی❤❤
خواهششش😻
تشکر جیسوگی❤❤
خواهش میکنم از طرفش ^^
چرا اینا رو میزنم پیوند میاره؟
چرا نمیاااااااااااان😭😭😭😭
وه؟؟؟ دیشب خراب بود 
الان درست شدن لینکا
ادمین جان
لینکارو میزنم باز نمیکه همش میزنه 503 not found
چیکار کنم ؟
همه قسمتا؟ 😳
هوپی بچم بازیش خوبه🥺🥺😍تو سنگ کاغذ قیچی شانس نداره😂😂😂😂😐
والا به خدا
😂😂😂 کدوم قسمتی ؟
یه جورایی من فک می کنم کامنت دادن وظیفمه 😂❤ چون فقط با این کامنتاس که شما قوت قلب می گیرین 💜💜💜
فدایتتتتتت🔥🔥🔥🔥🔥🔥
من بدبخت باید چیکار کنم که تا دان قسمت ۶ می خواست تموم شه نت کوفتیم تموم شد 😭😭😭 الان فقط منتظر یه فرصتم که نت گیرم بیاد بشینم همه رو دان کنم 😁
جیسوگا به نظر خودم من به تو خیلی مدیونم، آخه هر چی برنامه از بنگتن دارم از سایت تو دان کردم 💜 و فقط هم یه جور می تونم برات جبران کنم : قول میدم اگه انشالله تونستم برم فن میتینگ بنگتن (که کمتر از ۶ سال دیگه امکان پذیر نیست، بعد از اونم احتمالش فیفتی فیفتیه 😂)، لینک سایتتو به همه اعضای بنگتن بدم بهشون بگم بهترین آرمیای شما ادمینای این سایتن، که هر دفعه سایتشون فیلتر شد با قدرت و پررویی یه سایت دیگه زدن و همه چی رو از اول آپلود کردن 💛🧡❤💗💜💙 البته انشالله خودتو سیما شی هم بعد از تموم شدن درستون برین 🙏🏻💝 جیسوگا من خواهر ندارم، ولی واقعا احساس می کنم تو و سیما شی خواهرامین، اونم مهربون ترین خواهرای دنیا 🦄🐰🍭🌌🌈
نت بخری؟ 🤔
جیسوگ یکی یدونس 😍
ممنون از تعریفات :/ 😂
ایشالا ایشالا 
😍😍 منم خواهر ندارم ،جیسوگ مثل خواهر منه 🤧
ممنون از کامنتت ثمین جون❤️
گرفتمممممم^^
خداروشکر 💛
سلام من چند تا قسمت از این برنامه دارم تو برنامه میگن فصل دومه . این الان فصل چندمه شما گذاشتید ؟

و یه چیزه دیگه من الان تغریبا شایدد نزدیک 1 ساله که دارم از اینجا دانلود میکنم و سایتتون فوق العادست ولی الان 2 ماهه سرعت دانلود از این سایت خیلی کند شده
چیکار کنم درست شه الان داشتم قسمت 82 ران و ذانلود میکردم قبلا 2 دقیقه طول می کشید الان 2 ساعت زده مونده هنوز . اینترنتم هم مشکلی نداره .
سلام نای جون 
همین یه فصله . بی تی اس گایو

مرسی 💛💛💛💛
مطمئنی اینترنتت مشکلی نداره ؟ چون تمام وای فای های نامحدود رو محدود کردن و سرعت ها بسیار بسیار پایین اومده
حجم قسمت ها هم زیاد شده
و اینم باید بگم که آپلود بوی دیگه به من اجازه اپلود روی سرور های ایرانو نمیده و ارور میزنه و منم مجبورم رو سرور های آمریکا آپلود کنم که فقط یکم باعث کاهش سرعت میشه نه اینکه ۲ دقیقه بشه ۲ ساعت. مثلا ۲ دقیقه فوقش میشه ده دقیقه
جیسوگ جونم حجم کل این قسمتها با کیفیت ۷۲۰ چقدر میشه . میشه بگی عشقم⁦♥️⁩⁦♥️⁩
۷۲۰ رو نمیدونم ولی کلش با کیفیت ۱۰۸۰ میشه ۶ گیگ و سیصد
Jimin 's wife😇
وااااااای چقد خنده داره ....قشنگ سر هر قسمت دارم مثل دیوونه ها میخندم 😂😂 من بنگتن گایو رو به خاطر ادمین ها شروع کردم ....حتما همه ببینن اصلا پشیمون نمیشین😉
اوه اوه ... همسر جیمین ... عایا از جیمین لاورا نمیترسی ؟؟ 😂
خدایییش خیلی خوبه این برنامه 😂😂😂😂😂 بخصوص قسمتی ک با حس لامسه باید کاپلاشونو ( هم گروهی -ـ- ) پیدا کنن 😂😂
در کل ۱۵ دقیقه اس پر از شادی و شعف 😂😂

یعنی ما معرفی کردیم منظورته ؟؟
وااه ایول واقعا ... 💙💙💙
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.