بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دانلود ورژن 8بعدی آهنگای آلبوم MOTS:7 از BTS

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۱۲ فروردين ۹۹ ، ۱۸:۳۱
  • ۱۶۱۹۱

.....

دانلود آهنگهای آلبوم MOTS:7 ورژن 8D (با هنذفری گوش کنید)

.....

Interlude : Shadow 8D
Black Swan 8D
Filter 8D
My Time 8D
Louder than bombs 8D
ON *Title 8D

욱 (UGH!) 8D
00_00 (Zero O’Clock) 8D
Inner Child 8D
친구 (Friends) 8D
Moon 8D
Respect 8D
We are Bulletproof : the Eternal 8D
Outro : Ego 8D

....

دانلود همه آهنگها یکجا

2020-03-31


عیدی من به شما

پ.ن: عید تموم شدو من تازه اینو گذاشتم

پ.ن۲: از هر اهنگ سه مدل ورژن 8D گوش کردم و بهتریناشو جدا کردم

پ.ن۳: میخواستم یه پستی بزارم که برنامه رسمی بنگتن نباشه ( چون در حالت عادی بقیه پستاشونو میزارم و عیدی حساب نمیشه)

پ.ن۴: حال کنید  (😎)

پ.ن۵: به اخر اهنگ فیلتر توجه نکنید 🤪

دسته بندی :
 Music

دیدگاه ها [ ۳۶ ]

سلام چطوری میشه آهنگ هارو دانلود کرد من نمی‌دونم چه جوری باید از این سایت دانلود کنم
سلام میشه تلفظ louder than boms رو بزارید
سلام
بخاطر حجم بالای درخواست ، فعلا کامنت پست درخواستی ها بسته است
ولی بعدا که باز کردیم اونجا درخواست بدید
من واقعا به حالت غش رفتم دمت گرم:)💜
😂چونمانه یووو 💜💜💜
ببخشید لینک خرابه شده میشه درسته کنی
سلام چک شد مشکلی نداشت 
چرا بعذی از اهنگا رو نمیشه بدونه پول دانلود کرد😭😡
چرا همرو تو اپیزو نمیزاری؟
اگه بذاری ممنون میشم🙏😚😙😍🥰



♡Jimin*박지민♡I Love You♡
عالللیییییییییببببع
ممنون که جواب دادی سیما شی:)
منظورم این بود که اجراهای تور رو یکجا قرار که میدین یه کوچولو حجم میرع بالا...گفتم اگه امکانش هست جدا هر اجرا رو قرار بدین اگر هم براتون مقدور نیست میشه تور داخل استادیومrose bowl رو کامل قرار بدین؟؟؟
اگر هم امکانش نیست اصلا ایرادی نداره^^
ممنون از سایت خوبتون^^♡
خواهش میکنم وظیفس
ن متاسفانه امکانش نیس. آپلود کردنش واقعا سخته -_-
اگ توری رسما منتشر شده باشه قرار میگیره!
❤❤❤❤
سلام جیسوگ شی، سلام سیما شی~
خواستم بپرسم امکانش هست ک اجراهای تور داخل لندن رو جدا جدا قرار بدین؟؟؟؟
در ضمن ممنون بابت آهنگا:)
راجب اجراها اینجا گفتم چون مطمئنم جز اینجا جا ی دیگه ای پیدا نمی کنم
بازم ممنون^^♥
سلام گلم
یعنی چی جدا جدا 🙄
تو فقط عیدی بده بی صاحاب....................................................
من چی بگم 😂😂😂؟
چشم💞
واییییییی سیمااااااا جیسوگ😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭مرسییییییی عالیهههههههه من با اینا دیوونه میشمممممممممممممممم
عررررررر دست سوگیی درد نکنه 😭
فیک جدید که اری دارممممممممممم
بده خو
ببیننن ححتتتمننننن بخوننننن که این چند قسمتی که نخوندییییییییییی 😭😭😭😭😭😭😭😭😭اینقدد خوببب و ساقتت و قشششنگههههههه کع نگووووووووووووووو
عررررررررررررر باشهههه 😭😭😭😭
سحر فیک جدید اگ داری بهم بده دیگ 😓😓
باشعه نمیگگرریممم 😢😢😢😢😢😢😢
اری دارک فلیر رو میگفتم ,تو خوندیش سیما😭😭 چنقدرر عرر دارررررههههههههههه اصن این فیکه
عااره سحررر 😭😭
ولی چند قسمتی ک تازه آپ کرده رو نخوندم
الان یادم آوردی 😢
گوشیمو شارژ کنم میرم میخونم 😭
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
****** ***** ***** ***** ***************** *** ***** ** **** *************** **********
****** **********
😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
باشه باشه گریه نکنن 😭😭😭
اخخخ مگه هست بهتز از سایت شماا...ایول دارین باووو
نظر لطفته 😍😎
ممنون از سایت خوبتون ❤
😍😘💞
آخر فیلتر چیه؟؟؟ تعجب کردم یدفه!😂😂😂
والا منم نفهمیدم اون چیه 😂
Ugh خیلی خوب بود💖
من عاشق این آهنگم 😭😭
وای جیسوگ لعنتیییییییییییییی
اینا عالییییییییییییییییییییییننننننننننننننننننننننننننننننن عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
ممنونم از عیدیت
لاویوووووووووووووووووو
خواهشششش😻😻😻
فقط آخر فیلتر😂😂😂😂😂😂
😂😂🤦🏻
واییییییییی خدایا چقدر دلم واسه تون تنگ شده بود الآن چند هفته لب تابم خرابه نمیشه هم ببرم درستش کنن نتم نداشتم یه مدت بعد چند وقت اومدم سایتتون یه عالم برنامه اومده ولی حیف که هیچ کدومو نمیتونم بگیرم
ایگو مریم شیی ایشالا زودتر درست شه 😭😭😭
ماهم دلمون تنگ میشه 😢💞
ایول جیسوگ شه دستت طلا 😍😍😍
ما آرمی ها تو رو‌نداشنیم چی کار میکردیم 😭😭😭
مرسی بهمون عیدی میدی 😍
حالا من چه جوری بهت عیدی بدم 🤦🏼‍♀️
تو بودنت عیدیه واسم محدثه شی


آره خودم چون تو فاز آهنگ های چند بعدی بودم ، گفتم یه همچین پستی بزارم
سلام خیلی ممنون از شما و سایت خوبتون
واقعا دستتون درد نکنه😘
خواهش میکنم حنانه جون 💞😉
وای مرسی بیب😀😀😀💕💕💕
خواهش خوشگلم 😍💞
واییییی جیسوگی باورت نمیشه یه چیزی بگم ولی سعی کن باورت شه ، این بهترین عیدی بود که امسال یکی بهم داده واییییییییی واقعا عاشققققتتتتمممممممم
جدی ؟؟؟؟
آی ام احساساتی اند هپی😭💞💞💞💞💞💞😻

ای لاو یو تو کیانا شیی
وایییییی جیسوگ شههه😍😍مرررررسی لاو یووووو ک گذاشتی خ دوس داشتم 8 بعدیشونو داشته باشم💜💜💜💜💜
خواهش میکنم از طرف جیسوگ 💞
جیسوگ شی این چه فرقی با معمولیش داره؟؟
باحاله؟؟!!
با هندزفری گوش کن میفهمی 😉
جیسوگ عاشقتم🙂🙃
💜💜💜💜💜💜💜
اونم لاوت داره 😍😍
قضیه آخره فیلتر چیه؟😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳
فقط وقتی گوش کنی میفهمی
اها الن درس شد
کوموووووووووووووووووو
خداروشکر 😻💞
وای:') سارانگهه یووو:))نومو نومو نومو کامساهامیدااا جی سوگ شیی💜💜💜💜💜💜💜
خواهش میکنم از طرف جیسوگ 😉💞
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
******* *** ****** *** **** **** *** **** ***** **** ** *** ** ***********😭😭😭😭 نمیخواممممممممم
ایگوو😂😂😂😂
بگم بهش عوض کنه؟ 😂
اوه منتظرم آپلود شه😍😍پس این بود جاساگ جان😂😂پست آهنگ،لذت میبریم
الان کنجکاوم آخر آهنگ فیلتر چی میشه؟همون ریدنه؟😂😂😳
جیسوگ نیست 🙃
گوش ندادم هنوز، کنجکاو شدم 🤔
عرررررر😨😨😨😨😵😵😵
😍😍😍✌🏻✌🏻✌🏻
عرررررر ممنووون جیسوگ اوپااااااااااا❤❤❤🧡
یوهووووووو......(بشکن زنان از کادر خارج می شود و به دلیل شادی زیاد به دیوار بر خورد می کند)
خواهش میکنم از طرف جیسوگ راضیه جونی 😍
جلوتو بپا خب دیگ 😂
اونی سلام یه چیزی
دانلود همشون یکجا لینک نیس
یس 
هنوز اپلود نشده
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.