بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۱۴ ]

برمم کامنتو پیدااا کنمممم؟؟ی جا ندانم چه گفتی, گفتم جیسوک مظلوم تر از من سراغ نداری(ی جورایی حرصمو در اورده بودی اخه) گفتیی نههههه
عه 
من گفتم ؟؟؟ چی بهم خورونده بودی که همچین هذیونی گفتم؟؟
به گفته خودت مظلوم تر از من پیدا ننمودیی,وهه مدارکشش هسسس من مظلوم واقع میشممم. در واقععع .اذیت موکونیی تو منوو
مدرک داری ؟؟😁
واقعا عجیبه تو انقد ان موندی.
این هفته بیکارم 💃👏
تقصیر خودت بود میگم نیمه شب میاممم هییی میگی من خابم میاد من نیستممم,وهه اصنن تو اول هارتمو شکستیییییییی , هارتمو تیکه پاره کردییییییییییییییی😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
ایگووو افتادی گردنم😂😂😂 قرار بود من مظلوم ماجرا باشم
😐😐😐 اصنن من میتونم از این کارا بکنمممم:///
برا اولین بار با تو از ادن خنده شیطانیا بگذاشتم 😐😐 که اونم برا شوخی بود
شوخی بود؟؟💔
من جدی گرفته بودم...
بخاطر شکوندن قلبم ازت نمیگذرم
نیمه شب امشب منتظرم باششش😈😈
😓😓😓😓 اممم
من امشب خوابممم ، نه نه اصلا نیستممم !!!
یسسسسسس امدممممممممم😈😈
😂😂😂
انیو جیسوکک, خودت خواستییی به من چهههههه برگشتی در کار نیسس
اوکی بیا😂
اوووووو یعععععععععععععع باش پس گازت میگیرمم, 😈😈😈
😓😓😓😓😓 کمک !
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
وای اره وقتی ی نفر نزدیک آدم نفس بکشه اون لحظه ی برخورد نفسش ب پوست گردن خیلی **** تر از ***** *** ترینهاعه
آره واقعا -___-
یه جمله گفتی ، صدتا *** 😂😂
میگمم جیسوکک خواسنم گارت بگیرم خون اشام شی بعد خو باید گردنتو گاز بگیرم( وه این تیکه قبل نوشتم گرون بسان) و خوب میدونی چی میشهه بعدشش یکی بیاد منو از دست هیونگ و سیما نجات بده. . باید گردنت گاز گرفته شود فقط😐😐
نگران نباش دنا به تو کاری نداره منم مشکلی ندارم 😓 
فقط من رو نفس کشیدن یه نفر رو گردنم حساسم . لطفا اون لحظه نفستو حبس کن 😓
اومممم گاز از راه دوررر حسابهه ایا😁
مهم نیته😏
اووو گادددد بسی تعجب کردمم انییی😂😂😂
شایدم خون اشامم رو نمیکنم
میشه منو گاز بگیری خون اشام شم؟؟ خیلی خوابم میاد و بیست دقیقه است منتظر اتوبوسم ㅠㅠ
وههههه سلام جیسوکیییی,این کاورششش چنقدررررر خوب بییییدددد اصنن حس و حال ادم ی جوووریی میشهههههه 😭😭😭😭
جیمین شه آیا تو خون اشام هستی ؟؟
آخه هر ساعتی پیام میدم بیداری 😂😂😂 لنتی من بهت مشکوکم
آری ولی من کاور if you رو خیلی بیشتر دوست دارم 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.