بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دانلود bts debut stage reaction kpop tv show m countdown190103 ep600

  • author avatar نگارنده: Cer Sis
  • ۱۵ مرداد ۹۸ ، ۲۱:۱۵
  • ۴۰۵۹

دوسِتان,این ویدیو چون تفاوت حجم 720 و 360 اش کلا 2 مگابایت بود,دیگه 360 رو نذاشتم

اینجوری ببرین!

 

 

1080p..............125m

 

720p..............36m

 

 

زیرنویس:ادمین بع جیگرheart

 

زیرنویس فارسی

دسته بندی :
 مصاحبه

دیدگاه ها [ ۲۴ ]

عزیزوم اینجا پیداش کردم
تنکیو لاب💟
خداروشکر
خواهششش😍💕💕
خیلی قشنگ بود
هم خندیدم هم ناراحت شدم . حتما خیلی سخت گذشت بهشون که هنوز جین اون کامنتو یادشه
ولی اگه از همون اول میشناختمشون حتما طرفدارشون میشدم چون خیلی خفن بودن
اوپا
اصا میبینم واسم کامنت گذاشتی
انگار خود بی تی اس واسم کامنت گذاشتن
همش کیپ کامنتینگ واسم
کومائو*----------*
عههه پروفایلاتونو عوض کردین نمیشناسم کی به کیهههه چه ادمین در ادمینیه....
نه پروفایل عوض نشده 😂
من سیمام
یه ادمین دیگه 😂
ببعى این چند دیقس؟
اممم فکر میکنم هفت دیقه
دقیق مطمئن نیستم
عرررررر من احساساتی شدم
مرسیییییییی که زیادی خوبین
ای بابا...کاریه که ازمون برمیاد دیگه😂😂😂
سلام
ععععععععععععععععععععررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
عععععععععععععععععععععععععععععررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
عععععععععععععععععععععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررررررررر
عععععععععععععععععععععععععععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررررررر




سونبه نیم دیگه دوست ندالمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم(دروغ گفتم)
نمیفهمم
سلام ولی
دارم دانش میکنم جیگرممم
مرسیی جیگرررمممم
لاو یوووو جیگررممممم
بووووصصصص جیگررررمممم
ععععععررررررررررر جیییییییگررررررررررممممممممممم
خسته نباشیییییییی جیگررررررمممممممممممممممممم
جووووووون
دانشششش کککننننن زحححمممتتتتت کشیدم واسششش
ممنون بابت زحمتتون
میگم ریاکشناشون به ام وی های خودشون رو هم بزار ..یه بارم به دنس کاورشون ریاکشن دادن که خیییییییییییلی باحال بود
باشه😂💚
ببخشید برنامه هاتونو چک کردم ولی weekly idol , my pet clinic توشون نبود

اگه میشه بزارید ...مرررررررررررسی
رسیدگی خواهد شد💚
دست درد نکنه بع
خواهش میکنم💚
ججججججییییییییگر کی بودی تو
معلومه جیگر ددی^^
عر
ددی دار شدم😍😍😍
میگمااااااااا جیسووگ تو توی کره به دنیا اومدددددددددیییییی
ما تو انگلیسی اش موندیم ...چجوری ایقدر خوب کره ای بلدی ...دوستم هم بلده ولی نه مث تو ...هرکی بفهمه بی تی اس چی میگه ...یعنی خیییییییییییلیییییه..چون خودشونم والا نمیفهمن چی میگن ..در هر طور باااریکلاااااا ...


افففففففففففففففففففففرررررررررین
من جیسوگ نیسم نونام😂😂
اینم از روی انگلیسی ترجمه شده برگات نریزه 😂😂😂
در هر طور کومائو😂😂💚💚💚
خدایا نتی مفت مرا ده همه اش را دان کنم🙏🏻
آمییینن
چه خودشم تحویل میگیره ادمین بع جیگر😂
خدایی جیگری ولی!!
تنکیووووووووو
جوووون😂😂😂😂😂💚💚💚💚💚
عه من فک میکردم شوگا لاوری که
این چ وعضشه😂😂😂
مرسی خسته نباشید ولی این مال کیه؟ و اینکه به غیر اینجا جای دیگه ای به استیج دبیوتشون ریکشن دادن ؟
خواهش میکنم
این برای نهم ژانویه 2019 .
نمیدونم میگردم اگه دیدم میزارم

جیگر نیستی قلوه ای
جیگرمممم
جیگرررمممم
جیییگگرررمممممم
بابا جیگررررررررررر😂😂😂😂💓💓💓💓💓💓💓

من برم بدانم😁
مرسییییییییی مووچچچچچ💓💓🙂🙂😗😂😂😂
جووووون😂😂😂😂
موچ بککککک😂😂💚
برو بدان بازم بیا نفسک💚💚💚
افرین love yourself
کوماپدا😎💚
سالام باع...
چاطارى باع؟
عهههه یاده جیگر تو کلاه قرمزی افتادم.... 😂😂😂
آن تایى؟ جاگار؟
پایدات کارداممممممم
سلاممم
من ازونم جیگر ترم😂😂😂😂
مرسی پیدام گردی کاز آی لاست مای ویییی😂😂(lost my way)
خواننده هم شدم دیگه چی میخواین😂
ادمین بعع خسته نباشییییی💫💫💫💫
درمونده نباشی دونسنگ😂💚
چه احترامی هم به خودت میزاری.جیگر.
دیگه خودم نزارم از بقیه انتظار چی داشته باشم جیگر
واقعا دستتون درد نکنه و خسته نباشید.
درمونده نباشی💚💚
خیـــــــــــلی ممنوووووون ❤ ❤ ❤
خواهشششششش
سلام بع
دستت درد نکنه بع
جیگرم نیستی اصلا
خسته نباشی بع
خداحافظ بع
سلام خوشمزه
خواهش خوشمزه
جیگرم جیگرممم جیگگررممممممم
مرسی خوشمزه
خداحافظ خوشمزه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.