بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

معنی آهنگ 신청곡 از لی سورا و با همکاری شوگا

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۰۲ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۱:۲۹
  • ۱۳۹۱

معنی آهنگ 신청곡  از لی سورا و با همکاری شوگا
..............................

[ لی سورا: ]

دوباره بیرون پنجره داره بارون میاد
این لحظه‌ها باعث میشن به تو فکر کنم
نمیتونم بخوابم
این سکوت و صدای افسرده ی قلبم توی اتاق
باعث میشن دیوونه شم
پس صدای رادیو رو بلند می‌کنم
یه جایی، صدای کسی رو می‌شنوم
و توی رادیو
اون قصه‌ی غمناک خیلی شبیه مال خودمه
هی دی‌جی برام یه آهنگ بذار
که باعث شه لبخند بزنم
آهنگی که باعث شه اون آدم رو فراموش کنم
و توی این شب غمگین برای من لبخند بزنه
هی دی‌جی برام یه آهنگ بذار
که باعث شه گریه کنم
آهنگی که باعث شه اون آدم رو فراموش کنم
و توی این شب خفقان آور برای من گریه کنه

[ شوگا: ]

شبی که حتی تاریکی‌ای که روز سخت رو تسلی میده، هم خوابیده
من صدها بار خودم رو بالا میارم (خودم رو بیرون میریزم)، چون تو داری درد می‌کشی
من گوشه‌ای از زندگیتم، یه تیکه ازش. همدمِ احساساتت، گاهی خانواده‌ت
وقت‌هایی که می‌خوای استراحت کنی، وقت‌هایی که با وجود باهم بودن تو تنهایی دفن شدی
وقت‌هایی که مستِ خاطراتتی، و دوباره یه نفر رو به یاد میاری
اون موقع ست که، من موسیقیِ تو شده‌م
آره من برای یکی بهار، برای یکی زمستون،
برای یکی پایان، برای یکی آغازم
من برای یکی شادی ام، برای یکی روح
برای یکی یه لالایی، برای یکی سروصدام
در کنارت خواهم بود، موقع تولد و پایانت
هرجایی که باشی، ما با همیم، امیدوارم یادت بمونه
همیشه زندگیت رو تسلی خواهم داد، پس لطفا، گاهی به من تکیه بده و استراحت کن

[ لی سورا: ]

پس صدای رادیو رو بلند می‌کنم
یه جایی، صدای کسی رو می‌شنوم
و توی رادیو
اون قصه‌ی غمناک خیلی شبیه مال خودمه
هی دی‌جی برام یه آهنگ بذار
که باعث شه لبخند بزنم
آهنگی که باعث شه اون آدم رو فراموش کنم
و توی این شب غمگین برای من لبخند بزنه
هی دی‌جی برام یه آهنگ بذار
که باعث شه گریه کنم
آهنگی که باعث شه اون آدم رو فراموش کنم
و توی این شب خفقان آور برای من گریه کنه
دوباره بیرون پنجره داره بارون میاد
این لحظه‌ها باعث میشن به تو فکر کنم
نمی‌تونم بخوابم
شاید نمیتونم کاری درباره‌ش بکنم
.
.
ترجمه از:

 @Bangtanboyzzz 

دسته بندی :
 ترجمه

دیدگاه ها [ ۲ ]

لیریک‌هایی که یونگی می‌نویسه پر از درده... اینطور نیست؟ یا من فقط اینطور احساس میکنم؟...
برای من حس ارامش میده
بخصوص این اهنگ
یه حس ارامش غمگین ... نمیدونم چطور توصیفش کنم
چقد قشنگه......🌌⁦🌨️⁩
ممنون⁦♥️⁩
خیلیی
چونمانهیوو💞
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.