بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۱۰ ]

چرا نمی‌شه زیرنویس زو دانلود کرد؟
ترای اگین
سلام ببحشید زیر نویس مشکل داره بعد راستی یه نظری دارم اگه به طبقه بندی هاتون فستا رو هم اضافه کنین خوب میشه مرسی
ممنون از اطلاعت کوکی جونم
اصلاح شد
فک کنم باید بعدا اینکارو کنم
سلام ببخشید من هر کاری میکنم نمی تونم زیرنویسو دان کنم فک کنم یه مشکلی داره
سلام مبینا جون 
یه مشکلیه که برای پیکو فایل پیش اومده و لینک ها باز نمیشن
انشالله به زودی رفع میشه
سلام .
مرسی که هدیه های فستا رو گذاشتی . ولی من فایل زیرنویس رو دانلود کردم باز نکرد . اصلا هیچ زیر نویس پخش نمی شد با اینکه فایل زیرنویس بود .
سلام 
چک شد
مشکلی نداشت
ساناز مرادی
زیر نویس مشکل داره
از نظر هماهنگی ؟ یا کلا وا نمیشه
من چک کردم سالم بود
منتظرش بودم ^_^ مررررسی ❤❤
خووووووهش
جیسوگ تو بهترینیییییییییییییی عالییییییی 🔥🔥🔥❤️❤️❤️❤️❤️
بهترینی که بهترین میبینییی ❤️
جیسوگ یه سوال داشتم هدیه فستاها برای چین؟دقیقا نمیدونم؟
تولد بی تی اس ^^
عررررررر
💜💜
من بلخره با این هدیه هاشون سکته مینمایم
دور از جون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.