بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

اجرای Black Swan‏ در Late Late Show و Hide & Seek w/ BTS & Ashton Kutcher‏ + مصاحبه در این برنامه همراه با زیرنویس فارسی

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۱۱ بهمن ۹۸ ، ۱۴:۳۰
  • ۱۴۲۳۴

دانلود اجرای بلک سوان از BTS در Late Late Show

1080P | 120M

720P | 38M

360P | 21M

2020-01-29

‍‍‍‍


Hide & Seek w/ BTS & Ashton Kutcher‏

1080P | 118M

720P | 37M

480P | 27M

زیرنویس فارسی

2020-01-29


BTS Recaps the GRAMMYS, Looks Forward to 'Map of the Soul: 7'‏

«مصاحبه»

1080P | 64M

720P | 20M

480P | 16M

زیرنویس فارسی

2020-01-31

.

.

.

ساعت نه صبح ساعت کوک کردم مثلا زنده ببینم

مغزم دستور خواب داد ، قطعش کردم خوابیدم ! -ـ-

شما چطور؟! زنده دیدید ؟

دسته بندی :
 Program 1 اجرا

دیدگاه ها [ ۶۸ ]

سیلام🙃
ببخشید اجرای بلک سوان کیفیت ۱۰۸۰ لینکش مشکل داره😊❤
دستتونو میبوسه😊⚘
سلام 
چک شد مشکلی نداشت
سلام ببخشید
میشه کاور دنس ناهیون تو ماما 2019 رو بزاری چون یه قسمتش boy with love رو کاور میکنه :)
مرسی که قسمت hide&seek رو گذاشتی

فقط شوگاااااا واییییی هاها
جیسوگ شه اینقدر دوست دارم فکر کنم یه روز ببینمت از خوشحالی اینقدر بغلت کنم که خفه شس😍😍😘😘😉

پ.ن: وی وحشی میشود😅😂
آوین شههه کی میای؟😻
من انقدر دوس دارم بغلم بشم که نگووو 😁

وایلد اند دارک ؟ 
جیسوگ شه اونی کلییییی ازت ممنونم که گزاشتی❤❤❣😍😍

این دوست گلمون death star دیگه هق نداره اونی منو ناراحت کنه😡😒
آی لاویو فراوااااااااان

نگران نباش دیگه نمیتونه ناراحت کنه چون کامنتشو بستم 😂
(ما اینجا یه گزینه داریم که اگه واسه یه نفر فعالش کنیم کامنتاش دیگ نمیاد واسمون 😎)
کلا هم واسه دو نفر استفادش کردم
آخیش خیالم راحت شد . ✨
اوووووو چه مدل مگه عاشقم شدی ؟؟ 😎🤪
عذاب وجدان نگیر ، مامانم منو تا چهارشنبه تحریم کرده ( وی در پوست خود نمیگنجد ) و نمیندازه برم مدرسه 😄 پنجشنبه و جمعه هم تعطیلم . این همه وقت دارم عربیمو دوباره بخونم نگران باشش💜 فعلا یه فکری به حال تابعم باید بکنم که بلد نیستم دامنه و برد مخصوصا برد حساب کنم .😅مبحث جدیده اصلا نمیفهممش معلممون هم خوب درس نداد بهمون 😓😔
چشممم از طرف کسی هم دیگه عذر خواهی نمیکنم . 🌹
منم سر م*** ر**** خندم گرفت 😂
تا حالا کسی منو پرپل نکرده بود . حالا اولیش تو بودی ؛ مامور مخفی بی تی اس 💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
برم به همه پز بدم بگم اولین کسی که پرپلم کرده ته ته بوده هورااااااااااااااااا
راست می‌گی فضای شبیه بیمارستانه . چه مدل تحملش میکنی ؟؟؟؟ فکر کنم عادت کردی بهش💜
اموجی منو واسه خودم میزاری؟؟ 🤪
خب پس خیالم راحت شد
کتاب گاج بیست شو بگیر ، عالی توضیح میده
آفرین
خیلی خوب بود ناموساا
😻😻😻😻😻😻 چ افتخار بزرگیی😻 ای بابا خجالت نده😎
پز نداره ک 
زیاد هم بد نیس
❤-❤
^3^
جیس عزیزم میشه درخواستی هم داشته باشم ؟؟
بعد یه مدتی میشه پیاماشو پاک کنی ؟؟؟ وگرنه من هی میخونم خودمم اعصابم خورد میشه اون موقع تا حالا 60 بار خوندمش . میبنم خودش مشکل داشته نه تو ...
باشه😂😂 
محدثه شهه من اصلا کامنتشو یادمم نبود
چرا حرص میخوری؟😂
جیس ...
چند دقیقه از کامنت قبلی عه که این جا نوشتم میگذره حالت بهتر شد ؟؟؟ سعی کردم حالتو خوب کنم
جدی همه فکرم پیش توعه که ناراحت نباشی
چون خیلی دل نازکم. حالا تا نگی حالم بهتر شد کلّتو میخورم ...

پ.ن : تا حالا ندیده بودم فضایی که توش جواب کامنتا رو میدی که الان به لطف اسکرین شات هات تونستم ببینم :))) همیشه فکر میکردم عین فضایی هست که توش خودمون پیام میدمه الان فهمیدم اشتباه فکر میکردم :))
خیلییییییییییییییییییی
شاد شدم زیاددددد  😂😂😂 بخصوص با اون کلمه م*** ر**** 
😂😂😂😂😂😂😂😂😂
عالیم خیلییییی


نه فضای اینجا عین بیمارستانه ، همه چیز سفیده😂
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
جیسوگ عزیزم محل نده *** **** ** ** ***** **** **** ** **** *** *** * *** *** *** **** ** ** **** ****** ** ***** ***** ** *** *** ** *** **** که جیسوگمون رو نا راحت کرده در ضمن به حد کافی اینقدر خوب هستی که داری دل همه آرمی هایی که هستن رو شاد میکنی همین که هر خبری میشه میام تو سایتت می بینم رایگان در اختیارمون گذاشتی خودش نشون میده چه آدم خوبی هستی و به فکر شاد کردن آرمی هایی . در ضمن کار بدی هم نکردی که بخوا ی به خاطرش عذر خواهی کنی حتی حرف بدی هم نزدی . خود طرف مقصره که بد برداشت کرده **** ***** . برا این افراد تره هم نباید خرد کرد . خودتون ناراحت نکن جیسوگم . به خدا وقتی ناراحت میشی منم ناراحت میشم از ساعت فکر کنم 4 بود اینو دیدم داشتم که عربی میخوندم نشد جواب بدم ولی اصلا نفهمیدم دارم چی میخونم همش فکرم به این بود که بیام یه چیزی بگم شاید کمی از ناراحتیت کم کنم به سهم خودم . در ضمن من از طرف همه آرمی هایی که با تو دستوری حرف زدن عذر میخوام . اگه منم چیزی گفتم که باعث شده تو ناراحت شی به نوبه ی خودمم ازت عذر خواهی میکنم . تازشم هر وقت هر کی جایی مشکل داشته تو درکمال محبت جوابشو دادی و مشکلش رو حل کردی از جمله خودم . دلیل نمیشه بگیم لحنت بد بوده
هر چند الان که دارم دوباره کامنت ها رو میخوندم خودش از همون اول انگار دعوا داشته گفته لطفا لینک 360 رو مستقیم قرار دهید .
جیس بخدا دیگه نمیدونم چه مدل از تو دلت در بیارم هر چی حس که میکردم اگه بگم حالتو خوب کنه گفتم :(
در ضمن یه آرمی باید همیشه قوی باشه .مگه تو هدر سایتت ننوشتی " فایتینگگگ "
آخیش خالی شدم حالا برم ادامه عربیمو بخونم از اول ببینم داشتم چی می خوندم :)
محدثهه
واقعا نمیدونم چی بگم 
سر اون مسئله ناراحت نشدم فقط خواستم ببینم کجای حرفم ایراد داشت ، چرا حواس خودتو وسط درس پرت کردی؟ TT_TT
نباید سر خوندن عربی حواست به این موضوع پوچ پرت میشد TT_TT
عذاب وجدان گرفتم
لنتییییییییی خیلییییییییییییی خوبیییییییییییییییی
 من مگهههه میتونمممم ازت ناراحت بشم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ با این همه وقتی که سر نوشتن این متن برای دلداری من گذاشتی؟؟؟؟؟؟؟؟
تاحالا اینطوری عاشق یه تهیونگ لاور نشده بودم!!!!!!!!
دروووومدددددددد از دلم درومدددددددددد
بعدشممم هیچ وقت از طرف هیشکی معذرت خواهی نکنن
آی پرپل یوو 💜💜💜💜💜💜💜💜💜

سر اون تیکه اخری که سانکردم پوکیدم از خندهه 😂😂😂😂 خیلی خوبی
سلام نونا گلم عزیزم خودتو ناراحت نکن ارزشش رو بعضیا ندارن فقط میان سایتتو خراب کنن فیلتر جیمین رو گوش کن روحیه ات عوض میشه
سلامم 
نه بابا کنچانا ، دو دقیقه بعدش  یادم رف اصن
فقط اهنگ UGH میتونه منو خوب کنه 😎
چون لحنت خیلی بد بود/اوکیه یه وبلاگ دیگه پیدا میکنم
اوکی 
یه وب دیگ پیدا کن 
خیلی هم عالی 😓
قبلش ، این اسکرین شات همه نظر هایی که دادی و منم جواب دادم
یه نگا بنداز ببین لحنم کی بد بوده ، چون تا جایی که یادم میاد به ارمیا بی احترامی نکردم . با اینکه بعضیا خیلی دستوری باهام حرف میزنن و جوری از من طلبکار میشن انگار که وظیفه ام بوده کاریو واسشون انجام بدم و ندادم. نمی گم آدم خوبیم ، تو زندگی واقعی اصلا هم خوب نیستم ولی چون عاشق بی تی اسم دوس دارم اینجا هم پر از انرژی مثبت باشه ، مثل خود بی تی اس. بنابراین هیچ وقت به کسی توهین یا بی احترامی نکردم . اگر کردم مدرک نشونم بدین من رو هدر سایت ، خیلی بزرگ معذرت خواهی میکنم 
احمق یا بچه نیستم دانشجوی کامپیوترم...عرض کردم سایتش باز نمیشه.سایت کوتاه کننده ی لینکتون.
من همچین حرفی زدم ؟ من به همه این توضیحاتو میدم و نمیدونم چرا بد برداشت کردی
دو اینکه دانشجوی کامپیوتر بودن ، راجع به برنامه نویسی برنامه های کامپیوتر و سخت افزاراشه نه سایت نویسی و ... و برای اینکار باید کلاس جداگونه رفت!
حتما مرورگرتون مشکل داره ک باز نمیشه ، الان میگین من چی کار کنم باز نمیشه ؟ :|
خو پس حداقل سایتشو عوض کنین واسه خیلیا باز نمیشه"
توی آپلود بوی اشتراک ماهیانه خریدیم تا لینک ها حذف نشه و آپلود کردن برای ما راحت تره 
و اکثر سایت ها هم ازین آپلود سنتر استفاده میکنن
یادگیری طریقه دانلود ازین سایت ، به نفع شما هم هست چون اکثرا برای دانلود یا همین اپلودر سرو کار داریم
لطفا لینک مستقیم 360 اولی رو بهم بده:'
کاش میشد لینک مستقیم گذاشت :)
سایتتون فوق العادست
فوق العاده میبینی! *-*
اره میدونم خودتون آرمی هستین
چون خیلی سایتتون محشره و فقط عشق و علاقه ب ی چیز همچین چیزی رو باعث میشه ❤😍
خوشحالم ک آرمی مث شماها هست ک دلمون رو شاد کنه 😭😭😍😍
😻😻😻😻😻 لابیووو جی کی
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
****** *** *** **** ** *** ************
چرا نزاشت جیمینم پیامشو بده😢😢😢وههههه؟؟!!😭😭😭

میشه من واسه ویمینم بمیرم..؟!😍😍واسه اون لهجه تهیونگم..و لهجه ی جیمینم که نزاشتن بشنوم😬😠😡
😂😂

خواهش جیهوپ لاور..قرمزش نکنی ها😉😂اگه نبینه ام مهم نیس
این حرفت بین خودمو خودت باشه 😂
منم منتظر پیامش بودمااا ، ولی خب کنچانا . وقت برنامه تموم شدحتما

هرجور میلته من جلوتو نمیگیرم😎💙

باهش قرمز نمیکنم 
واییی جونگ کوکییی تو بهترینیی😂😂❤❤
به خصوص تو شجاعت ~~~
( وی چند لحظه پیش قسمت پنج بون وویاج را تمام کرد و هنوز تو شوک پرش برعکس جونگوک در نویس سوییمینگ است 😵)
خیلی خیلی ممنون با اینکه از یوتیوب میبینم اما خیلی خوبه که میتونم از اینجا دانلود کنم راستی واسه اجرا زیرنویس نداره؟ اگه نداره مهم نیست فقط میخواستم بدونم. بازم کلی مرسی :)
سلام هستی شه 
( ایشون نت فراوان دارن 😏💪 )
نه نداره ، فقط مصاحبه و بازیشون ساب داشت 
خطاب به kawsar
مرسیییی💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
برای kawsar
مرسی مصاحبه زیرنویس فارسی نداره؟
چرا جیمین لاور شه
قرار گرفت 
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
نه دخی من کلا ***** ***** قاطی دارن فقط از طریق سایت تو میبینم 💜💜💜💜💜💜
اوه ...
خب کِنچانا.  به قول خودت اینجا هست دیگ 😂
لطفا مصاحبه رو با زیرنویس فارسی بزارین
ممنون میشم:)
قرار گرفت 
اجراشون خیلی جالب و خفن بود ععععرررررر پا برهنه بودن ععععععررررررررر
خخخخخخ تو قایم موشکشون بیچاره جین چه پی پی کرد جاش خخخ بچم .....جیمین چه مظلومانه یافت شد نامجونم که مثل خودم تو قایم موشک آدم فروشه خخخخخخخخخخخخخخخخ خخخخخخخخخخخخخخخخ
عرررررررررررررر ععععععععععععررررررررر عععععععععععععععععععععععععررررررررررررررر تهیونگ چه انگلیسی ای حرفید عررررررر جی هوپ عرررررر شوگول عررررر جین هم مثل همیشه حرف از رقص شد خالش بد شد خخخخخ
بیاید درباره نامجون حرف نزنیم که اون صداش لحجه انگلیسی حرف زدنش و اون پشت موهای جذابش که همش کف معدمممممم..
راستی جیس اونی واقعا خوابیدی؟
اجراشون قلبمونو بازی دادد
بازیشون ما رو به خنده آورد 😂😂

نامجون😂😂😂😂😂 
فک کنم خسته بود میخواست زود تموم شه بره خونه 😂 شایدم دلش به حال اون سوخت 


مصاحبه رو تازه میخوام نگاه کنم 😂
ببینم جریان چی بود
حاجیی پشماااااااااااااااااااااام این مصاحبه دیگه چه کوفتی بود ؟؟؟ انگلیسی حرف زدن جی هوپ رو بچسبم یا تیکه تهیونگ اونجاش که میگه : این تو فرهنگ لغات من نیس عرررررررررررررررررررر کیم فاکینگ تهیونگ داره کاری میکنه به بایسم خیانت کنم
اخ اخ اخ اخ اخ دیدی؟؟؟؟

واسا ببینم چی شد؟؟؟
خیانت تو خون ما ارمیا نیس ، بشین سر جات خیانت هم نکن 😒😒
سلاااام میشه لطفا وینتر پکیجو با زیرنویس بذارید؟تورو خداااا😭😭😭
سلام 
نه نمیشه 😂
آخه کاملش تو نت نیومده
ولی بیاد ، حتما میزارم
خودمم ویدیو هاشونو تو اینستا دیدم وضعم خرابه 
ولی خب نیومده ...
جییسوووکاااااااااااااااااااااااااااا لنتیاا کوکو پیدا نمیکردن اگه لو نمیداد نامجوننن
عاشق لاین 95 م همون اول پیدا شدنننننننننن
واییی جاییی که جینو عین گونه برنج میندازه رو کولششش طرفف 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
دقیقا 😂😂😂
منم وقتی تهیونگ رو پیدا کرد به همین فکر کردم 😂

اصا فکرش رو نمی کردم جینو کول کنه😂😂😂
وقتی اینجوری میبینمشون یجوری افتخارمیکنم که انگارپسرای خودم دارن اینجوری میترکونن😎خیلی بهشون افتخارمیکنم👏
یسسسسس 💪💪💪💪
پسران ضد گوگله ارمیان دیه😻💕
نه ندیدم همش میگف بارگذاری کننده این ویدیو رو برای کشور شما در دسترس قرار نداده تازه واسه یه آرمی استرالیایی هم همینطوری بود 😭
اوووه
اره ، راس میگی 
سر یه برنامه برای منم این اتفاق افتاده بود 
امریکاییای خسیس 😒
تو این برنامه که کنسرت داشتند ، مصاحبه هم داشتند.میشه با زیرنویس فارسی چسبیده بزاریدش؟ممنون میشم
قرار گرفت 😉
من با این اجرا جون دادم
مرسییییییییی که انقدر زحمت میکشین واسه دسترسی اسون تر ما ارمیا:)لاو یو ادمین
کی نداد سرش!
چونمانهیووو یلدا شههه😻😻
قربونت عزیز دلم 💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜امیدوارم تو زندگی بعدی با بایسامون ازدواج کنیم این دنیا که نمیشه 😭😭😭😭😭😭خیلی سخته هفت هشت سال عاشق کسی باشی که میدونی بهش نمیرسی ........توروخدا منو نگاه باز رمانتیک شدم
😂😂😂
خدا کنه 

ای بابا
این طوری نگو ، بشین ران و بون وویاج نگاه کن ، روحیه ات شاد شه😂
سلامseoul music awards روکی قرارمیدین؟؟شماهارونمیدونم ولی من که خخخخیییییلللللللللیییییییی مشتاقم😍😍😍😍😍😍💜💜💜💜💜💜
سئول موزیک اورادز شرکت نکردن ... کردن ؟
دچار تردید شدم
ولی اجرایی منتشر نشده ، بنابراین فک نکنم شرکت کرده باشن
بخصوص که آمریکا بودن
خیلی ممنون
هیچوقت کلمه ای جز «ممنون» نمیگم .اخه کلمه ای کلا برا توصیف خوبی شما پیدا نمیکنم یا شایدم تشکر وقدردانیم خوب نیس 😭😔
ولی میخوام بگم محشرین ک با وجود زندگی خودتون از پسرا هم حمایت میکنید و دل ما آرمی هارو هم شاد میکنید 😭😭😭❤❤❤❤
خیلی ممنون برای سایت خوبتون و خیلی ممنون بخاطر وجود و حضورتون 💕💕💕💕😍😍😍😍😍😍😍
خیلی ممنون برا زحماتتون
من خودمم آرمی ام ، پس ازین کار لذت میبرم ، نیازی به تشکر نیس ، وجودتون خودش کلی انرژی زاست😻
من کومائوووو فور یور حضور 😻😻💕💕
ارمی جی کی شههه
مصاحبه کاملش رونمیزارید؟ برنامه کاملشو؟؟
قرار داده شد 😉
بده 😑
میدم تیم ترجمه کنه 😉
میدونم نگرانمی 😂😂😂😂😂
ترجمه شد 
من که نمیدونم چرا نمیتونم بریزمش☹
چیو ترنم شه
ادمین جونم خیلی دوست دارم مرسی که هستی و تموم برنامه های این پسرای برتر از گل رو سریع میذاری من بخاطر مشغله کاریم خیلی همیشه وقتم کمه و باورت شاید نشه تنها وقتی که گوشیمو باز میکنم بیشتر به خاطر اینه که بیام تو سایتت ببینم چیز جدیدی هست یا نه ،این هفت تا پسرا واقعا زندگی منو ساختن من الان حدود هشت ساله ارمیم سال دوم دانشگاه بودم که با بی تی اس آشنا شدم کاش خیلی زودتر با سایتت آشنا میشدم قبلا که چیزی میخواستم انقد می گشتم اخرشم درست حسابی پیداش نمیکردم ولی اینجا عالیه واقعا سایتت بهترینه، واسه همه زحماتت ممنون، هر بار که یه جیزی دانلود میکنم از اینجا میخوام بگم چقدر ازت ممنونم مرسی واسه همه چی💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
واقعا واقعا واقعا ممنون که این طور فکر میکنی 💙💙💙 تمام هدف من ازیجا
همین دسترسی راحت تر به برنامه ها برای دانلود بود ، که با این نظر قشنگت بهم نشون دادی که تونستم تا حدودی به هدفم برسم. واقعا مرسی از انرژی ای که دادی 💙💙 سال دوم دانشگاهت بودی ، آشنا شدی ؟ الان من دقیقا تو همین دوره ام 😂  
من از تو ممنون ، اگر هیچ کدوم شما نبودید اینجا هم وجود نمی داشت ، وجود این سایت فقط بخاطر ارمیاست . 💙💙💙 لاو یو و مرسی به خاطر همه چیز 😻💕 مون گرل شی
این پستمو بی زحمت قرمز کنید که jhope.lover ببینه😆😅
.
عزیزم باید بری رو پوشه ی روبیکات بعد فایل زیپو برداری ببری یه جای دیگه..(انتقالش بده😉)بعد از فایل زیپ خارجش کن..البته میتونی همون اول فایل خارج شده شو انتقال بدی😉😄
اگه تو پوشه ی روبیکات باشه نمیاد تو گالریت😊
امیدوارم به کمکت بیاد😘😘
ماشاالله همه روبیکا دارین 😂



برای jhope.lover
وااااااای چقدر سره این بازیه خندیدم 😂😂
لاین 95 تو قائم شدن خیلی بدن😒
واسه نامجون بی انصافی بود واقعا😐
شوگا تو استتار واقعا خوبه یارو دوساعت وایساده بعد از 2 ساعت تازه چشاش شوگارو دید😅
جینم که اصلا نگم برات واقعا هم مدل وارد شدنش به استیج هم ترسیدنش هم عکس انداختنش خنده دار بود😂😂😂😂😂
جیهوپم که کلا با همه دست داد اینقد دست داد که به دخترایه فامیل ماهم رسید ( گله گی از بایس )😭😭😭😭😭😭😭😭😭
بازی بازی با قلبه منم بازی آخههههههههههه چرااااااااااااااااا😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
ولی بالاخره رفتم دیدم😂😂😂
جونگکوک خیلی زرنگ بود واقعا 😂
هیچ وقت آدم چیزی که جلو چشمشه رو نمیتونه ببینه ینی این !😂


به اون دیگه توجه نکرده بودم...آبشار😉😂😂ولی اگه خیسم میشدن چی میشد😍😍😍😘😈😈😈😎😎

من فقط داشتم پسرارو میدم..ولی الان که لوگو رو دیدم متوجه شدم که خیلییی رو مخه واقعا😉😠😂

اوهوم جیمینی..خیلی خوشگل شده بود😍😍😘😘
توجه بنما پس 😎


اره چینچا
واییی جیسوگ شی کور شدم به خدا...از صبح دارم آهنگو نگاه میکنم الان تازه متوجه شدم یه لگویی اون پایین سمت راست هست😐😐😐😑😕
جدی میگی؟؟😂
چیزی ک بیشت از همه رو مخ من بود اون لوگو بود
وایییی خیلی عالی بوددددد😍😍😍😍من ساعت نه و نیم بیدار شدم😑تا آپلود شدم شد ده.
راستی میشه عکسایی که برای این مراسما منتشر شده رو بزاری!من تویه روبیکا دیدم ولی خب هرکاری نیکنم وارد گالریم نمیشه و همینجور تا حالا زیپ مبمونه
😂😂😂😂

یک ساعت زودتر بیدار میشدی ک تا اون موقع ویندوزت بالا بیاد خب😂


باشه حتما
بزار ببینم عکسای جیگری اپ کردن یا نه
خخخخ😂😂😂جیسوگ شی منم ساعت کوک کردم..بیدارم شدم ولی متاسفانه هرکاری کردم نتونستم زنده ببینم..😆یعنی اصلا نمیدونستم چطوری باید زنده ببینم😅😅
.
میدونی جیسوگی بیشتر از همه اون صحنه که ار ام با جیمین و تهیونگ میاد روخیلی دوس داشتم💜رقصه سه نفریشون با اون صدای محشرشونoh my Godddd😈😈😈😭😭😨😵😵..قبل اونم یونکوکش خیلی باحال بود..رقص کوک با صدای یونگی😢😢واییییییی فقط اونجایی که جیمینی با رقص از جلوشون رد میشه عجب چیزی بود😱😱😱😱(یاد سپرینگ دی افتادم😍)رقصه مربوط به صحنه ای که جیهوپ میخونه 😨😨فوقالعاده بود..قسمت سپم که دیگه نگم😍😎وموهای جین عرررررر....😲😲من هلاکشم😖😍😘
لعنتیییی آخرش خیلی خیلی خیلییییی خوب تموم میشه..اصلا بی نظیرررر..بود😲😲😲😲😭😭😭
اگه چیزیو جا گذاشتم بهم بگو لطفا...😆😅
لنتیی😂😂😂
نه هیچیو جا ننداختی 
هعی دنبال کاستی های کامنتت بودم دیدم نه نمیشه همرو گفته
بزار بیشتر فکر کنم ...




آهااااااااااااا



اون ابشاری ک در اصل ابشار نبود و از مانیتور پخش میشدو یادت رفت 
من همش منتظر بودم از اب بچکه رو سر بنگتن ، نگو مانیتور بود 🤔

فک کردم خسته بودی 😂 خب تو ک میخوای انلاین ببینی ساعتشم میدونی ، قبلش تحقیق کن ببین چطوری میشه دید 😂😂

منم بیشتر از همه صحنه یونکوک و جایی ک جیمین نقل مجلس بودو دوست داشتم 
جیمین خیلی خوشگل شده بود

هم دیروز که میخواستم مصاحبه شونو تو i heart radio ببینم بس بود 😒
ندیدی مگ ؟
منم که فقط حس میکنم جین خیلی جیگر شده یا شمام همین حسو میکنی؟
نههه
من صد و یک درصد باهات موافقم
خیلییی جیگرشده
مخصوصا وقتی موهاشو بالا میده 
ناشتام نبودمااااا قبلش دوتا نیمرو خیرسرم زده بودم -____-
خب اگه من الگوت باشم که روزای غیر تعطیل باید ساعت پنج بیدار شی😂😂
وای جدا؟؟؟
ادم موفق تو هستی خداییش
خداوند ادمای سحرخیزودوس داره
ولی من سه چهار صبح تازه میخوابم 
فک نکنم بتونم !
اینو وقتی دیدم نزدیک بود غش کنم پس بیفتم رفتم شکلات خوردم درست شد وضعم خیلی خراب بود😂😂
من زنده دیدم اولین بارم بود خوش گذشت بهم😍😍
من مغزم همیشه دستور میده ساعت ۷:۳۰ باید بیدار شم -___-
😂😂😂😂 ناشتا نباید میدی دیگ 
اووووه ، باریکلا سحر خیرزززز 👏👏👏😵
جدا باید الگویی برای خودم قرارت بدم 
خیلی تنبل شدم. خیلیی
salaaammmm
aval inke khaste nabashid baad inke linki ke vase on bazie ke anjam dadan gozashtid , harkari mikonam download nmishe:(
mishe checkesh konid lotfan?
mosahebashoam bezarid lotfan*-*
mamnon<3
سلام یاسی شه
آره خراب بود . دیدم هیچ کس دانلود نکرده ، نگو نمی شد دانلودش کرد 😅
اصلاح شد الان 

حتما ، فعلا مصاحبه اش منتشر نشده ، به محض اومدن قرار میگیره
Mv هم‌داره؟
آری 
یک ویدیو هنری داره 
تو قسمت ام وی سایت برو 
دومیشه
آها‌ممنون
خواهش
...........................................................................................🚶‍♀️🚶‍♀️🚶‍♀️😤😖😭
😭👍
ساب نمیزنی براش؟
سلام آرام شه
ادمین سابمون رو گیر بیارم چشم😂
واییییییییییی عاااااااااااالیییییییی فوق العاذس میشه لطفا واسش زیرنویس هم بذارین؟ممنون
سلام مریم جون 
باشه سعی میکنم ، روم نمیشه به سیما پیام بدم برای ساب این -__-
من زنده دیدم ولی بعدش زنده نموندم دیگه. خیلیییییییییی عالی بود خیلییییییییییی تا الان هزار بار دیدم ولی ازش خسته نمیشم.
میشه یه در خواست کنم که قسمت مصاحبه و بازیشون رو هم بزارید؟
ممنون ازت کلیییی 3> 3>
آفرین که تنبل بازی درنیاوردی و پاشدی دیدی👏

قدرت اجراشون انقدر زیاده تا یه سوال میتونه مارو ساپورت کنه 😭💙

حتما قرار میگیره
جیس من هلاک اولشم! مردم برای کوک 😭😍
اجراشو دوس داشتم زیاد!ㅠㅠ
ادمین جونم مصاحبشونو هم میذاری؟مال دیروز که قبلش قایم شده بودن تو استیج که پیداشون کنن
یسس یسس
حتما
وایییییی هوپی جونزم🤗🤗🤗😓😥😞
یسسس
جیهوپ لاووور💪💙
چرا 720 کیفیتش خوب نیس؟
۱۰۸۰ اش عالی بود
این‌همونیه‌که‌تیزاراش‌اومده‌بود‌میخواست‌منتشر‌بشه؟یا‌این‌یه‌سینگل‌جداست؟
این همون سینگلیه ک هفته پیش اومده بود
این اجراشه
ولی من مردم جیسوگا واااای دلم ریش شد قشنگ شر شر اشک میریختم 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
 ಥ⌣ಥ
😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
خدا هم منو بیامرزه هم شمارو
فاتحه برای شادیه روحه تمامه آرمیون
عررر!😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
من زنده ام :) هانی
0_____0
توان دان کردنشو ندارمT_T
جیس ناموسا بم بگو اگ میمیرم نرم بدانلودم
ن نگران نباش
پوستت کلفت شده ، خودت خبر نداری . دان کن و اسوده ببین
واااااااای جیییییییییغغغغغغغغغ
خیلی خیلی خیلییییییییییییی ممنون
منتظرش بوووودمممممم ششششدیییییید 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💖💖💖💖💖💖💖💖💖🌹🌹🌹🌹❤❤❤❤❤❤❤
چونمانه یوو آرمی دات جی کییی😻😻😻😻😻😻😻😻😻
چررررررررررررررررررااااااااااااااا باید اینقد خفن باشه ک من حتی نتونم موقع دیدنش نفس بکشم دقیقن چرا !!!!!!!!؟؟؟؟؟؟
منم خاب بودم و خب وقتی پاشدم و هنوز چشامم باز نشده بود نشستم دیدم و بشدت زوق مرگ شدم عاااااااااااااالی بود

مررررررررررسی که گزاشتیش دست گلت درد نکنه

مصاحبه و اون بازی قایم موشکم میشه بزاری ممنون
نازی شهههه واقعا وهههه؟؟؟؟  ಥ⌣ಥ



مصاحبه همین لاته؟
صدا نداره گلم
سلام
کیفیت ۷۲۰ اش مشکل داشت
دوباره داریم اپلود میکنیم
ممنون اطلاع دادی
من اصلا نمیدونستم قراره امروز اجرا کنن مگه قرار نبود ۲۶ فبریه برن؟!
۲۹ ژانویه بود
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.