بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

BTS Live : 행복한 시간 후 여유로운 한잔

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۲۷ خرداد ۹۸ ، ۲۱:۳۵
  • ۴۱۸۵

BTS Live : 행복한 시간 후 여유로운 한잔

.

.

دانلود با کیفیت :

720P | 754M

480P | 345M

زیرنویس فارسی

2019-06-16

........................

Vmin.sh:

یکم گشتم تو سایتتون اون لایو کوکی ک شراب خورده بود مست کرده بودو بلاخره پیدا کردم (همین لایوو میگه🚬) هم خودم میخواستمش هم یکی دیگه بود نمیدونم کی میخواستش اینم لینکش هر کی ندیده بره حالشو ببره 👍🤤🍷

دسته بندی :
 Live

دیدگاه ها [ ۲۹ ]

جیسوگ میشه پسر هم آرمی باشه؟
یسس یسسسس
لایو از بقیه اعضا نیست که مست باشن؟ 😁😁
اگه هست لطفا بزارید😊
😂😂😂😂
نمیشه بدون لاین واردش شد
با اکانتای دیگ هم میشه
من اصن لاین ندارم
ببخشید برنامه وی لایو رو باید از کجا دان کنم؟
تو گوگل بزن دانلود اپ ویلایو، پیدا میکنی 
سلام با برنامه لاین وارد شدم اومد کومائوووو
خداروشکر 😂
خواهش 💙
باشه با لاین میرم ببینم چی میشه😂
کوومائو اونی
خواهش 😉💙💙💙
سلام جیسوگ برنامرو پیدا کردم ولی انگار ایمیل ازم میخواد روی هرچی میزنم میگه ایمیلتو بده از کدوم برنامه استفاده کنم ؟فیسبوک که هر چقدر ایمیلمو میدم قبول نمیکنه چکار کنم؟؟!😥
بازم ممنون💜💜💜
سلام نیکا

اگ منظورت برنامه ویلایوه ( یادم نمیاد اخه چتمونو ) ، بهتره با لاین توش بری 
اوکی پیداش کردم ولی روی هرچی میزنم اصلا باز نمیشه نمیشه ایمیلمو میخواد توی کدوم ایمیلمو بزارم؟💙💙💙
من با لاین عضو شدم خیلی راحت تر بود
ینی ترجیح دادم لاین نصب کنم ک ریسک نکنم 😂
و بعد از وارد شدن چ کار کنم؟
اگه میشه کمکم کن مرسی❤❤
چی کار میخواستی بکنی که نصبش کردی ؟ 😂 همون کار 
خوب یه سوال ببخشید هی نظر میدم.
از کجا بفهمم که این همون برنامست🤔؟
سرچ میکنی یا دستی میگردی پیداش میکنی
سلام یک سوال داشتم اونی ویلایو های اعضا رو آنلاین میبینی؟
اگه میشه دید از کجا ببینم؟😁😁
از برنامه VLIVE
سلام میشه لطفا قسمت سرچ هم به بلاگ اضافه کنید هرچی میگردم پیداش نمیکنم
ممنون
سلام عزیزم
سرچ وبلاگ خرابه
ینی بزارم هم کار نمیکنه
دنبال هرچی بودی بپرس راهنماییت میکنم عزیزم
میشه زیرنویسشو درست کنین؟الان سه روزه همش میخام دان کنم نمیشه😭
سلام ممنون که گفتی تهکوک جان
اصلاح شد
Hi
زیرنویس اینم مشکل داره
مرسی یه جغد جون
اصلاح شد
( حالا جغد دوس داری ؟ یا همینطوریه اسمت ؟)
سلام
ببخشید زیرنویس هنوز درست نشد؟؟؟؟
سلام سام وان جان
مرسی از اطلاعت 
اصلاح شد
پس کیھھھھ
زن نداره عخشم
آااااا یکی کمکم کنع از دیشب تالا نمیتونم زیر نویس دانلود کنم😫😯
مشکل چیه 🤔😣😣
اره جسی 
بدبختیم یکی دو تا نیس
یه مشکلیه که برای پیکو فایل پیش اومده و لینک ها باز نمیشن
انشالله به زودی رفع میشه
من کلا تو شب خوابم. نمیبره تازه الان وقت غدامه
باید برم یه چیزى بخورم(شکار کنم) (وسپس پر میکشد و میرود)
عههه سلاممم عاقا/خانوم جغدههه
مرسی ک اومدی و ارمی شدیی
انیووو😂💜
جیسوگ جان خواهرم 😶😐
آیم این بیمارستان😶🤚
تصادف کردم😅🤚
مگه تو نمیدونستی؟
واییییی الان پرستاره میکشتم عرررر😐🔫🔫🔫😂😂
چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ظبطسپ😨😨😨😨😨😨😨🤯
چطوری ؟؟!!! حالت خوبههه ؟؟؟؟
وایییییییییییی
جاییت چیزیش شده ؟؟؟
تالان چی شده که بیمارستانی ؟؟
جز مامانم آخه کی میتونه فرشته مرگم باشه .... عررررررررر
ایشالا همیشه با ما باشی جیسوگ جونمممم

اما هوو کوچولوم چرا نمیاد...
اخ اخ فرشته مرگ گوبلیننننننننننننننن 
خیلی دوس داشتنی بود 

ایشالله 😂
خاستى سر بزن از تھیونگم گذاشته ام زن اول تھ جان^*
من زن اولش نیستم :)

واییییییییییییییی 😍😍😍😍😍😍😍😍😍
نمیتونم دان کنممممم اهههههه فرشته مرگم دهنمو صاف میکنه آخهههههه 😭😭😭
خرگوش کوچولووووووو


هوو هم ک اینجا بود
نفس چطوری بهتری؟؟؟

جیسوگه شههه زودتر برگرد دلمون گرفتتتتت لعنت ب امت 😑😑😑😑
فرشته مرگت کیه ؟😂😂
لامصب تو کیدراما ها فرشته مرگشون هم مرگن ...

فعلا که هستم😂
بله^^
تو اکیپمون خخخخخ
شباھات زیادی داریم
مثلا دندونامون^^
اوخیییی
انیووو اونیی هستیی یا نیستیی؟؟
الان هستم 
سلام مرسی از کانال خوبت وفعالیت به موقع شما ....فایتینگ
اتفاقا قراره کانال هم بزنم 
مغسییی ملودی فایتینگگگ
زیرنویس فارسی نداره؟
داره
قرار داده شد
داداشم لایو گذاشته^^
عهههه
کوک داداشته؟؟
آخیییییی اینو نیگاااا
اصلا دردم یادم رفت😃😃💓💓💓💓💓
آخی خرگوشمممممممم💓💓💓💓
جریان چیه ؟؟
ناراحت چی هستی ؟؟
.ووووووییییییی مکنه مونووو
T_T
مکنه جذاب ...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.