بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

CONCERT] BTS – 2015 LIVE ‘HWA YANG YEON HWA’ ON STAGE]

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۳۰ خرداد ۹۸ ، ۲۱:۳۹
  • ۷۲۶۸

CONCERT] BTS – 2015 LIVE ‘HWA YANG YEON HWA’ ON STAGE]

.

.

دانلود با کیفیت:

1080P | 1.5GB

 480P | 700M


دانلود ورژن BANG BANG CON با کیفیت:

FULL HD | 10G


ورژن BANG BANG CON فرقی با کنسرت اصلی نداره و در تاریخ ۱۸ آوریل ۲۰۲۰ به صورت انلاین در یوتیوب بنگتن پخش شد

دسته بندی :
 Concert

دیدگاه ها [ ۳۸ ]

ممنون از سایت خوبتون ^-^ 💜💜💜💜💜💜
سلام
روزتون قبول باشه
میشه لینک هارو چک کنین ؟؟ آخه نمیاد😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏
سلام اون روز مشکل داشت 
دوباره امتحان کن 
میشه اون 10g تو مدیا فایل بذارید بتونیم دانلود کنیم
امکانش نیست 
چیزایی هم که توی مدیا فایر میزاریم از خود منبع اصلیه
و این کنسرتارو توی مدیا نذاشته بود 
الان دیگه میتونممممم🙃🙃🙃🙃🙃🙃
ذوق مرگ زدم وقتی یاد گرفتم چجوری دانلود کنم🙂🙂🙂
مرسی توتیااااا🍓🍓💜💜
چوکاااااااههههههههه 😻
جیسوگ من نمیتونم از تو این سایته دانلود کنم که توش کنسرت و آپلود کردی
رو 63 میمونه
چه کنم
با adm دانلود کن عزیزم 😉 
میگم من چند روزه ذهنم مشغوله😕
میشه کنسرت آنلاینو واسم توضیح بدی😁
من الان انقدر واسه این فکر کردم مخم فیوزش پریده چند روزه مثه دیوونه ها الکی می خندم😂🤣
من به خاطر امتحانای نوبت اینقد به مغزم فشار نیاوردم که الان آوردم😂
هی میگم حتما میخوان به صورت لایو اجرا بزارن🤩
بعد میگم اینجوری که نمیشه هم لیو باشه هم کنسرت 2017 باشه🙄
خلاصه اینکه درگیرم😂
باشه 😂😂
ببین کنسرت های بنگتن پولیه ، بگو خب 
اونا بخاطر اوضاع قرنطینه چی کار کردن ؟
کنسرت های قدیمی شون رو به صورت لایو توی یوتیوب پخش کردن 
و اون لحظه ما میتونستیم بدون پرداخت پول ، رایگان تماشاش کنیم
سلام ببخشید من قبل از اینکه کیفیت های دیگه ای بزارید با همون ۴۸۰ دانلود کردم ولی این پارت اول بود یعنی بقیشو نداشت خودتون دانلود کنین ببینید متوجه میشید اما حالا نمیدونم با کیفیت بهتر دانلود کنم همون هس یا کنسرت کامله
لطفا خودتون چک کنین ممنون💞❤❤❤💜💜💜💜💜
سلام ملیکا جون
چک کردم ، اگه 480 زو دانلود کردی نمیخواد 1080 رو بگیری 
دوتاش مثله همه فقط کیفیتش متفاوته
اما ورژن بنگ بنگ کن 20 دقیقه بیشتره تایمش
اگر سرم یکم خلوت بشه کیفیتای دیگه بنگ بنگ کن رو هم آپلود میکنم 
سلام ...نمیشه کیفیت 720 بزاری ....
سلام عزیزم موجود نیست
????Jisog keyfiyat bala tar nemizari azizam
سلام 
فک نکنم چون چیز دیگه ای پیدا نکردم ، این رو بزور از زیر اوار های سایت های خارجی یافتم 😂
مرسیییی واقعا عالین(فک کنم دوتا ادمین هستین درسته؟🤔) ب هرحال نرسییییییییی❤❤❤❤ماچم همچنان پس کله هاتون😂😂اگه ممکنه کنسرتای دیگرم بزارین. و اینکه ماستر های ۱ و ۲ و ۳ و ۴ هم لطفا قراربدین تنکس. اکه گذاشتین قبلا بگین پس کجاست من دان کنم
چهارتا😉💜💜

تو قسمت پروگرم 2
اوه من ادبیاتم خوب نیس😂😂
اعلی حضرت لطفا به بزرگیتان کمی محبت به من ارزانی داشته و مرا ببخشید دیگر تکرار نخواهد شد
چشم فقط چه نوع باد بزنی دوست میدارید؟
من محبتم را ارزانی خواهم کرد ، بعدا 

باد بزن تهیونگ در هوارانگ
سلام اعلی حضرت جیسوگ! حالتان خوب است؟ چیزی میل دارید برایتان بیاورم؟ لطفا اجازه دهید به شما خدمت کنم
انگورها را برایتان دانه بکنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



بیا خوبت شد؟؟؟😂سلامم کردم😂
هیچ کس نباید اسم اعلی حضرت را به زبان بیاورد
مجازاتت خواهم کرد !
انگورمان را دانه کرده اند ، تو مارا باد بزنی در این گرما کافیست ...
استقفورلاه این بچه دوباره دسش رفت به سانسور........ اخه باسس چی سان میکنی بقیه فک میکنن من چیز بدی گفتم؟؟؟این سانو یکی بیاد از تو بگیره


درواقع مترادف فارسیش که میشه راز یا مخفی ولی حالاهرچی تو رییسی

آفرین رئیس باند را خوب میشناسی😎
اونوقت یکم احترام نمیزاری بهم 😑
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
** *********** ***** *** **** *** *** *** *** ** ****** ***** **** ***** ******


پس خودت به این نتیجه رسیدی خیلی اعصاب خورد کن شده😂
غلط میکنی 😂



اره واقعا رو مخ بود ، یه مدت از تقریبا مترادفش استفاده میکنم 
مرسی...
💖💖💖
امنیتی ورژن جدیده سکرته!
تو از کی تاحالا مدیربرنامه بنگتن شدی بیبی؟؟؟






اره خودمم احساس میکنم اونی یکم محبت نشون بده ازین حالت درام😑💜
یسس
سکرت قدیمی شده



عجقم عجیجم چلا نالاحتی 
بیا بغل جیسوگی

بیشتر از این نخواه محبت نشون بدم 😂
اونی چرا اینقد اذیت میکنی؟ نکنه بی تی اس ام سکرته؟؟؟😂


مهلا جان تا جایی که من میدونم اخرین بار باسه فن میتینگ muster 5 بوسان بودن البته تورشون هنوز ادامه داره در واقع لاو یور سلف دو تا تور داشته. یکیش love yourself که از 25 اوت 2018 شروع شده و 7 آوریل 2019 تموم شده و love yourself speak yourself که از 4 می 2019 تا 14 جولای 2019 ادامه داره💜
سکرت نیس
امنیتیه 😎



هعی رو حرفم حرف بیار ، بعد درسات سرکش شدی 😑
هنوز‌کنسرت‌دارن‌نه؟
این هم امنیتیه 😎
ببخشید‌الان‌btsهنوز‌بوسانن؟کلا‌الان‌کجاین؟
ببخشید این مسئله امنیتیه نمیتونم بگم 😎
خیلی ممنون 😘
خواهشششش
ببخشید راستش فکر میکردم کامنت هامو نمیزارین😂😂😂🙈
به هر حال ممنون که گذاشتین💜
درخواستیا رو نمیزارم که بخونمشون 😂
🤞💖
نه خوب هر چی بخام میگم:)
آنیووووووووووووووو دنیز نایس تو میت یوو
اوووو
برای دنیز
💜ممنونم واقعا
:))))))
تلاش های خودت بود 🤞


(بالغ بر هزار تا کامنت داده بدی 😂)
عه انگار یادت رفته ها من بهت میگم اونی اگه دلم خاست اونی جیسوگ یا شاید جیسوگ خالی😎😎😝
حالا اونی دنیز کیه من خودم باید زحمت اشنایی رو بکشم؟؟
ایگووو
میگفتی جیسوگ که

دنیز کامنت بعدیته 😂
میگم اونی منم وانس ام!راسی چقد جدیدا کنسرت میزاری
اونی کیه ؟
من جیسوگم

اره تو قسمت درخواستیا اینو دنیز خاس
کلا تو درخواستا کنسرت ها بیشترن
ARMY🌼ONCE ARMY🌼ONCE
یه سایت مثل این سایت خودتون برای توایس می گین ؟
نمیشناسم متاسفانه
فکر کنم الان جوابشو گرفتم و راستی من طرفدار توایس هم هستم یعنی هم وانس هم ارمی
عهه
خوشبخت ترم
من طرفدارشون نیستم ولی دوستام طرفدارشون هستن
اره راستشو بخوای تازه ارمی شدم و می خوام بدونم چجوری این قدر معروف شدن و سیلور شدن البوم یعنی چی ؟
خب خوب شد که ارمی ای 😂❤
فک کردم هیتری چیزی هستی...
به جمع ارمی ها خوش اومدی 

این سوالتو بعد ها خودت جوابشو میگیری
به همون دلیلی که خودت ارمی شدی ، خیلی های دیگه هم ارمی شدن
و به هزارن دلیل دیگ ... اگه ارمی بودنت ادامه پیدا کنه ، جوابشو میگیری
انیو چرا انقدر اینو دیر گذاشتین راستی یه سوال دارم بی تی اس چرا انقدر معروفه تو امریکا و جا های دیگه و اینکه یعنی یکی از البوماشون سیلور شده ؟
معذرت میخوام دیر گذاشتم :|

چرا معروفه ؟
آرمی هستی؟
آقا راسته این تیزر جدیده؟؟؟؟؟تک آهنگه ا آلبومه جدیده؟؟؟؟؟
کی آهنگ میاد بیرون.
خوابممممممممم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بد جور خوابی
صبحت بخیر 😂
اره سینگلای ژاپنی شون ۳ ام میاد 
و لایت جدیده که ام وی هم داره
عههه دیگ نپرس این دفعه میخوام واقعن برم
هی سیماشو خودتو مرده فرض کن کوروکودیل
انیووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
ای بابا باع وحش شد😂😂😂
شاید برگه ازدواج باشه
اشکال نداره رگه باهات نموند خودم میام بپیشت تنها نباشى
❤❤❤❤❤❤❤
کی پیشت نمود؟
اینجا چ خبره؟
الان تکلیف منو روشن کنین من کجا بیام😑
نه همین جورى یکم مرض دارم
یکمم کرم دارم
یکمم...
☺☺☺
عهههه اینطوری نگوو
اوکیههه عزیزم
فقط الان نصفه شبه ما سیمامون قاطی کرد چرت و پرت شاید زیاد بگیم تو به دل نگیر😂💜
شما کدوم ادمینین؟؟
Hope
سلامممم
سلامی دوباره😂
اگه با جیسوگ کاری داری بگو من تایید نزنم نظراتو عزیزم =)
سلامم
سلام عزیزم ^-^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.