بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۵۸ ]

سلام🥺🥺 یه سوال
فستا دقیقا چند روزه؟؟؟؟ یکم توضیح میخوام
گایزز کسی میتونه جواب دوستمونو بده
لینک زیرنویس مشکلی نداره؟؟؟ چرا برای من دانلود نمیشه
سلام چک شد مشکلی نداشت
دمتون گرم حرف ندارید
سلام
این سری فستا رو خیلی دوس داشتم...
خیلی عالی بود...
توی این فستا من متوجه شدم که کوکی چقد بزرگ شده...😍😍😍
نمیدونم من اینجوری فک میکنم ویا شماهم اینجوری اید🤔...اینکه متوجه شدم که کوکی تن صداش تغییرکرده..به عبارتی مردونه تر شده😁🤔
هایی
بسییی

بنظر من تغیر نکرده 😓😂
اسما بانو 💜
وااااااای نمی دونید چقدر ذوق کردم که زیرنویس این سری فستا رو پیدا کردم ، هیچ کجا زیرنویسی ازش نبود و من داشتم می مردم که با زیرنویس ببینمش.
راجب سایتتون هم باید بگم ، همش پنج دقیقه باهاش آشنا شدم ولی بدجوری دلمو برده ، باید سر فرصت بیام زیر و روش کنم.
خیلی خیلی خیلی موفق باشید
💜⁦💜
اسما بانو شه
خوش اومدی به سایت خودت 🚬💞
اووووفففف ، اصا ما هدفمون اینه که همش دل ببریم😻😍💞
کومائووو
لابیووو
جیسوگ جونم میشه فستا های قبلی هم کامل قرار بدی خواهش میکنم:(
بزودی 
OK Jjjjjungkkkkkoook.
من اگه جیمینو جانگ‌کوک رو قطعه قطعه نکردم، دیگه اسما نیسم.
خودمو جرواجر کردم انقد حرص خوردم:\ خدایا جیکوک چی بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فاک به این زندگی زیبا:)

ولی به غیر از جیکوکش ( که کاملا ریدددددددددددددد تو اعصابم:\) خیلی باحال بود.
و دوباره اعضای بی‌تی‌اس اشکم رو دراوردن:"")
Rrrrrrrrrrrap Monsterrrrrrrrrrrrrrrrrr خدا بود توش.
واییییییییییییییییییی ینی جرررررررررر خوردمممممممممممم😂😂😂😂😂😂😂😂
ایی خداا بی‌تی‌اس همیشه باید اشک منو دراره، و جالب اینجاست اینکه من نمد چرا گریه میکنم😅😅


میخام یه چیزی رو اعتراف کنم:)
من جیسوگ شی و سیما شی و جولیا شی و بع شی نمیشناسمتون ولی نمد واقعن نمد چرا خیلی سارانگه. گامساهاب‌نیدا برا همه چی:)❤
سارانگه💜
آنیونگ💚💕💜❤💙💝💖
خیلی وقته سوار اتوبوس نشدم😬

میشه تغییر داد امتحان کن😉




سیما حالت چطوره؟دلم برات تنگ شده. نمد چرا ولی خوبی؟خوش میگذره؟ایشالا هر جفتتون امتحاناتون رو عالی بدین💜
منم همینطور
😂😂خودمم تعجب کردم
میدونی چطور فهمیدم تویی؟ چون هی داشتم جیسوگ صدات میزدم😂

ولی کلا من شبایی که خیلییی خستم خوابای جالبی میبینم ولی خوب اگه خسته نبودم میتونستم یه تکونی به خودم بدم سرمو بلند کنم نگات کنم 😂😂(میدونستی که میشه خوابتو اونجوری که بخوای تغیر بدی من بیشتر وقتا این اتفاق برام افتاد به خصوص وقتایی که خواب ترسناکه😑)
همشم تو ذهنم بود ولی خستگی اجازه نمیداد☹😑

صدات خیلییی برام آشنا بود انگار خیلی میشناختمت یه جورایی صداتو قبلا شنیده بودم🤔🤔
این احتمال وجود داره که یکی دیگه رو اشتباهی جای من صدا میکردی 😂😂

نه دیگه جدی تو کویین خوابایی
من عمرا بتونم خوابامو چ بد چ خوب تغیرر بدم 

نکنه تو همونی هستی که توی اتوبوس صندلیتو به من دادی؟
سلام ببخشید یک سوال داشتم
روی دست جونگ کوک اونا خالکوبی ان یا تتو؟
سلام
باور کن تا همین الان فکر میکردم خالکوبی و تتو دوتاش یکین
مگه نیستن ؟😂
سلااام..من عاشق هدیه های فستا شدم😍❤😍
امیدوارم تو امتحاناتتون موفق باشید❤❤💗
کومائووووو💞💞💞💞
سلام واییییییی هزاران بار پرپل همتونننننننننننن 💜💜💜💜💜💜یعنی سایت بهتر از شما ندیدم تو عمرم با اینکه ۳ ساله ارمی ام سایت بهتر از شما ندیدم 💜 یه دوتا دونه سوال داشتم اولی اینکه چطوری واقعا میتونین انقدر خوب باشین دمتون گرم نمیدونین چه لطف بزرگی در حق ارمی ها این ملت دارین میکنین ( البته میدونین😂) دومی اشم اینه که آیا با ذکر منبع و عوض نکردن اسم روی فایل اجازه هست زیرنویس هاتون ( البته با تشکر فراوان زیرش 😁) رو کپی کنیم ؟ یا نه ؟
سلام رها شیی
پرپل یو توو 😍😍💜💜💜💜
ایگو ایگو لطف داری
رها جونی فقط و فقط همین لینکی ک گذاشتم، اگ تو سایت یا کانال میخوای بذاری یا به دوستت میخوای بدی لطفا از همین لینک ریزی استفاده کن، برای حمایت از تیم ترجممون 💜💜
یه سوال بیربط. عایا اعضا هنوز توی خوابگاه با هم زندگی میکنن یا خونه جدا دارن؟ 🤔
اوپا اونیییی کمککککککک😵😭
تو رای گیری مجله تایم برین به بی تی اس رای بدین الان در حال حاضر فقد 6 رای از اکسو کم تره نزارین اکسو ببره
البته نمیبره ولی گم شین برین رای بدین 😭😭😭😭🙏🙏🙏🙏🙏🙏
میدونم تو همه بوده ولی یه جایی سوپرایزشون کردمن یعنی بی تی اس خودشون خبر نداشتن که قراره این آهنگ پخش بشه
سلام کنسرت جدید رو نمیزارین ؟

سلاااام جیسووگ😍 سلاااااام سیما😍
حالتون چطوره ؟ خیلی وقت بود بیخبر بودم ازتون ولی دیشب یه خوابی دیدم یادم اومد که چند روزه نیومدم☹


جیسوگ دیشب خوابتو دیدم😂🤦‍♀️
ولی ازاون جایی که خیلیی آدم خوش شانسیم قیافتو ندیدم😑 یه بارم بعد عمریی خواب بی تی اسو دیدم ولی دریییغ از اینکه حتی نوک انگشتشونو ببینم🤦‍♀️

ولی دست تورو دییییدم😂😂
داشتی بهم عکسای کوکی رو نشون میدادی...😂
صداتم شنییییییدم😂😂

آری این بود خواب من🤗
سلام سارا شی
جدی میگی ؟؟؟😂😂😂😂 
ای بابا چرا صورتمو ندیدی؟ 😭 میخواستم ببینم خوشگل بودم یا نه 

چقدر باحال 😂 
اونوقت صدام خوب بود؟ 
خیلی جالبه واقعا ، چطوری خواب منو دیدی 😂😂😂
جیسوگ شی من یه سوال دارم،ولی نمیدونم تو کدوم قسمت بپرسم پس همینجا میپرسم😆
چرا تو آهنگ اسپرینگ دی نامجون اولش میخونه،ولی تو اجراها همیشه هوپی میخونه!😓به شدت مغزم درگیرشه😐☺
والا چراشو نمد 😂
سلام من چجوری میتونم خودم کنسرت هارو از یوتیوب دانلود کنم میخوام با کیفیت۱۰۸۰ دانلود کنم اون کنسرت آنلاینارو
سلام من چجوری میتونم خودم کنسرت هارو از یوتیوب دانلود کنم میخوام با کیفیت۱۰۸۰ دانلود کنم اون کنسرت آنلاینارو
اره جدی 2 سال میشه من دو سال پیش همین موقع ها به سایت شما خوردم تولین چیزی هم که دان کردم بوون وویاژ بود خیلی کیف کردم از دیدنش تازه هم ارمی شده بودم اصلا با هر خنده اعضا میرفتم رو هوا مسافرت کیش بودیم نت پرسرعت فقط دان میکردم بگذریم که مجبور به پرداخت پول شدیم چون من 53 گیگی دان کرده بودم . حالا یه چیزی حیفه که شما دارین تو وبلاگ فعالیت میکنین با چند تا از این ادمینای کانالای بزرگ بنگ تن و وبلاگ های دیگه دست به دست هم بدین سایت بزنین جامعه اماری بیشتره بهتره بیشتر دیده میشین به هر حال خیلی حوصله دارین که اینجارو میچرخونین من خودم به شخصه فک میکنم توون میخواد . دمتون گرم به قول ارش پرچمتون بالااااااااااااسسسسستت
اوه یسسس من عاشق کیشم 😭😭😭😭😭 من موقع ویدیو بوی ویث لاو کیش بودم 😂


آره واقعا 
من خودمم دلم سایت میخواد اما برنامه نویسی و ... اش سخته و همش رو قالبش مشکل دارم 
ینی فقط بخاطر اینکه نمیتونم یه قالب خوب درست کنم سایت نمیزنم

بزار تابستون ببینم میتونم کلاس برنامه نویسی برم یا نه 😂
اگه برم سایت میزنم
سلام خیلی ممنون بخاطر زحماتتون 😘
میخواستم بگم کنسرت بنن بنم کن لایو رو میزارید؟؟؟
میشه بگی بنگ بنگ کان رو از کجا میتونم دان کنم؟ تو یوتیوب نبود
از تو همین سایت
میذاریمش
وات د شت ؟(استیکر دوچرخه) شوگر مامی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟😂😂
عوووووووووووووقققققققققق 😂😂😂
کارای خوب خوب دارم باهات 😏😏😏😏
بذار درسمو تموم کنم شب میام سراغت 🤭☠
استیکر دوچرخه 😂😂😂😂😂 اون استیکر وده بودا😂
خداروشکر فن گروهای دختر نیستیم وگرنه ممککن بود تو فیکا با مامی روبه رو بشیم😂
غلط کردی
اگه میبینی الان تو سایتم بخاطر جو کنسرته، باید برم بشینم سر درسم

من تا ۴ صبح در دسترس نخواهم بود بعدشم میخوابم و باز هم در دسترس نخواهم بود پس نیا😂
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
میخواستم لینک سابو چک کنم **** ---____---
**** **** ----_____________----
آجوما کارت داره بیبه 😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒
جوووووووووون
شوگر آجومای من چیکارم داره؟😂😂
الان که بهم میگی بیبه من باید بهت بگم مامی ؟😂 شت!
ددی ای که ازش متنفرم صد هزار بار بهتر از مامیه
-------------________________________________________________-------------

سلام😂
تو احیانا درس نداری که میشینی جواب کامنتامو میخونی؟
رو زیرنویس دارم میزنم اما دان نمیشه
لینک ها ترابه
سلام چک شد مشکلی نداشت
باید وارد لینک شی و رد تبلیغ بزنی
644 بارم دانلود شده 
من قربونت برم که بوس بهم دادی . من سالگرد 2 سالگی اشناییم با سایت شما امروزه اولین باری که اشنا شدم امروز بود که سایتو دیدم یعنی سرم گیج رفت اون اولا اما الان همه چی رو دان کردم ملت رو امر و نهی میکنم بابت زیرنویسا بهت گیر ندن
خداااااااااا نکنهههه عههه
دشمنت قربونم بره😂 
او چینچایوووو؟؟؟؟؟؟؟ واقعا مرسی که هنوز مطالبو اینجا دنبال میکنی ، لاو به تو
😂😂 
کنچانا کنچانا در هر حال چ کامنت بدن واسش چ ندن ما تا تموم نکنیم ک نمیتونیم بزاریم
جایی که نامجون داره پیاز خورد میکنه یه اهنگ گذاشتن روش ولی بازم صدای جیهوپ میاد که داره اهنگ السا رو میخونه واییییی خوشبحالش صداش بلنده هاها
😂😂😂 اره
سلام ببخشید این کنسرت انلاین امروزو تو سایت قرار میدید چون خیلی نتونستن ببینن ؟؟
ایشالله

از جمله خود من ندیدم
بنده دارم میرم هفتم.فک کنم اونیم باشی نه؟
نه دیگه 
سیما اجومات حساب میشه 😂
(ایشالله که سیما جواب این کامنتو نبینه)
تموم شدن؟؟!😭😭😭😭😭😭
....تو امتحانا(خیلی چیزا دلم میخواست تو نقطه چینه بزارم ولی بالاهره بچه میاد میره تو سایت باید کنترل کنم خودمو😑😶😁)، نزاشتن با خیال راحت فیض ببرم😭😭😭😭😭😭😭😭😭
سیمایی ،جیسوگ بازم مرسی که همه رو گزاشتین و طبق معمول عاشقتونم شدیداااا😘😍💖💕💙
تموم شدن
اره بخدا من هیچی ازشون نفهمیدم -ــــــ-
لاویوووووووووووو
ممنون بخاطر زیرنویس نگه داشته بودم با زیرنویسش ببینم خسته نباشید بهترینا💜
😻😻😻خواهششششششش
من واقعا تحت تاثیر حرفای تهیونگ قرارمیگیرم..اون خیلی صافو سادس..😢😢😍😍
قوربون همشون برم الهی..امیدوارم سالهای زیادی رو با شادیو خوشی کنار هم بگذرونن(یعنی بگذرونیم)😢😚😚تولد هفت سالگیشون مبارک😢💜💜
اصا تهیونگ هم حرفاش هم صداش اصا همه چیزش تاثییر گذاره

یهههههه چوکاهههه👏💞💞💞💞
آره دیدم.مرسی اونی^^ راستی چندسالته ؟:| ببینم اونیمی یا دونسنگم
خواهش
تو بگو چندسالته من بگم بزرگترم یا کوچیکتر 😄
واقعا ازتون ممنونم واسه ی اینکه فستا ها رو میزاشتین ^^ خیلی زحمت میکشین هم سیمول شی هم شما جیسوگ شی ^^ من بقیه ادمینا رو نمیشناسم ولی از اونا هم ممنونم ^^ منتظر زیرنویس هم هستم
˚—^
خواهش میکنم عزیزم از طرف خودم و بقیه
زیرنویس رو ک گذاشتم 🙄
مرسی بابت زیرنویس
۷ سالگیشون مبارررررکککککک💜💜🎉🎉🎉💜💜💜🎉💜🎉💜🎉💜🎉
خواهش میکنم
چوکاااااههههه
عزیزان تو سایت هم باید ثابت کنین چقد اییررااننییی هستین؟😂
یکی میپرسع ساب کِی میاد
ادمین میگع بزودی میزاریم
ده نفر دوباره میپرسن😐
مث کلاسای آنلاین شدین؟
معلم میگه بچه‌ها چت نکنین
دان‌آموزا همه میگن:چشم چشم چشم چشم😂🤭
هعییی
بخدا موقع امتحاناته، مترجم کم داریم :(((
چی بگم والا... میانه یووو
مرسی با اینکه سرتون شلوغه بازم برنامه هارو سریع میزارید. خسته نباشید.
فاییتینگ💜
لاویووووو
فایتینگگگگگ
سلام ببخشید کدوم کنسرت از تور لاویورسلف بود که که آرمی ها آهنگ young forever رو خوندن
سلام تو تمام تورها ارمیا سر این اهنگ با بی تی اس همخونی میکردن 
جونکونک مثل همیشه منو کشت
اولین تماس تلفنی از بهشت
هاها .......وایییییییییی نامجون تو اشپزخونه



خداروشکر هیچ خراب نکرد و ما دیدیم هاها
😂😂😂
چه زود گذاشتینش...بسیییییی ممنون.
با اینکه امتحان دارین و سرتون شلوغه باز هوای سایت و ما آرمیا رو دارین...چمل کامسااااامیدااااا☺
خواهششششششش😍💞💞💞💞
آره خدایی ما چه خوبیم 😏😂😂
لاویو سو ماچ 💜
سلام من سری قبلم پیام داده بودم، زیرنویس dvd پکیج 2018 قرار نمی گیره ؟ من دانلود کردم ولی نه ساب انگلیسی داره ن فارسی !! حتی اگه ساب انگلیسیشم بزارید ممنون میشم واقعا
سلام
کدوم پکیج؟ 
خیلی فسنای هارت له کن خوبی بود 💓💓💓💓😍😍😍😍😍💚💚💙💙💜
👌👌👌
سلام ببخشید کیفیت 1080 هاردساب داره؟
همشون سابشون یکیه کنچانا
ای بابا هی نپرسین زیرنویس کی میاد اگه بیاد که میزاره بدبخت سرش شلوغه اصلا درک دارین شما ها ؟ بد بختا امتحان دارن درخواست هم دادن برای جذب ادمین زیرنویس هی ننویسین کی میاد زیرنویس کی نمیاد من جای ادمینای این سایت بودم در سایت رو تخته میکردم . اینو زیرش با قرمز پررنگ بزرگ بنویس مهم مهم توجههههههههههههههههه . یه اسکرین بگیر ازش بزار هدر سایت که دم به دقیقه ننویسن
اخ یعنی بوس بهت جدا 
واقعا لاو بر تو باد ، بیا بغلت کنم 


آره بچه ها تمام زیرنویس ها قرار میگیره 
یکم صبر پیشه کنید 


سیم: کوکی شییی میرسی ک انقدر میفهمی 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 اصن من عاشقتم 😭😭😭😭
واییییییییییییییییییی بع سلامتی بالاخره کادوها تموم شد:)😂😂😂

لنتی چقد هدیع. دوازدع تا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

تا حالا انقد کادو از طرف کسی نگرفتع بودم:)😊
گامساهاب‌نیدا💜
سارانگه💖
آنیونگ🙋💚
سلام زیرنویس انگلیسی روش داره ؟
سلام نه 
فستای امسال عالیییی بود مخصوصا این آخری و اون درامای جیکوک😍
ببعی 1 جرعت حقیقت
سلام مرسی جیسوگ شی
آنیییییونگ!!!☺
کیفیت ۱۰۸۰ نمیزاری؟؟؟؟؟؟،،😞
زیرنویس خیلی مهمه لطفا سریعتر بزارید من خیلی منتظرشم
کیم چی خوشمزه است
سلام مرسی با کیفیت ۱۰۸۰ قرار نمیگیره 😥؟؟
سلام
ببخشید با کیفیت ۴۸۰ نمیزارید ؟؟
ممنوومننننن 💓💓💓💓💓🥰🥰🥰🥰😍😍😍😍
Ok Rrrrrrrraaap monsterrr یعنی جررررر جیسوگ هیونگ وسیما شی مرسی واسه پست های عالیتون
اصا اون اجوشیه رو منم خیلی دوسش دارم 😂
موقع قطع شدن اینترنت ، اونو تو وب گذاشته بودم
سلام وقتتون بخیر زیرنویس فارسی و کی میذارین؟
سلام 
بزودی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.