بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۸ ]

سلام خیلی خوب میشه اگ سال انتشار پست هاتونم بزارید💜
سال انتشار پست روی خود پست زده شده 
و سال انتشار برنامه هم زیر لینکش زده شده
واییییی سایت عالیه🤩🤩🤩🤤 فقط میگم هدیه پنجم و هفتم کجان؟ 😁😅
تو قسمت دنس پرکتیسن

کومائووو💜💜💜💜
سلام میشه عکس های بیشتری از پسرا بزاری ممنون میشم^-^
سلام سارینا
باشه حتما
سلام من یه چند وقتیه که با سایت شما اشنا شدم سایتون خییییییییییلی عااااااااااالیه هر چی که از بی تی اس میخواستم اینجا هست :) ممنون
سلام آر اچ 💙
خوشحالم از آشنایی باهات ای دوست 
اووو چینچاااااا کوموپداااا از نظرت 
ممنون
خواهش جی هوپ.بوم💙
عههههه...وی و جیمین چرا بجای همدیگ عکس گرفتننن...
فقط کسی که اهنگ سریندیپیتی را گوش کره باشه میدونه ...
من تو ام ... تو منی ...

عر
جیسسسسسسسسووووووووووووگگگگگگگگااااااااااااااااااا
پووووگگگگگوووووووووووشششششششییییییپپددددددااااااااااااااااااااااااااااااا
🧡💙🧡💙🧡💙🧡💙🧡💙🧡💙🧡💙🧡💙🧡💙🧡💙🧡💙🧡💙🧡💙🧡💙🧡💙🧡💙🧡💙🧡💙🧡💙🧡💙🧡🧡💙🧡💙🧡💙🧡
دلم یه ذره شده واستتتتتتتتتتتتتتتتتتت
ولی خیلی نامردی!☹☹
پوگوشیپویووو
من ؟؟؟؟
من کجام نامرده T_T
عر جججججججیققققق میسسسسسسسسسیانووووووووو
چونمانهههههههیووووووو
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.