بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۱۳ ]

های میشه میشه اخرین کنسرت 2020 بیگ هیت بزاری ممنون
البته شاید من بلد نیستم 😵😪
سلام
چرا من نمیتونم دانلود کنم ؟
فقط هم سایت شما اینطوریه بقیه میشه اما مال شما میرع یه قسمتی و نمیشه دان کرد 😐🥺
مرسی که این همه فعالیت می کنین
دستتون طلا
تو امتحانات هم موفق باشین همگی
فایتینگ 💜✋🏼
وااای مرسی که قرارش دادین 💕💞
فقط یه چیزی آخرین کنسرت بیگ هیت لینک ها همش ماله تویتتر بود و من نمیتونستم برم..بعد از کنسرت، اجراشون رو توی وبتون میزارین؟؟؟؟؟؟؟؟ مرسی 💖 😘
و یه چیز دیگه ببخشید اصلا به کل یادم رفت تو اون یکی پیام بگم
خواهشا ورژن daytime دینامیت رو هم قرار بدین
سایتتون محشره🤩🤩🤩🤩🤩
قسمت موزیک سایت قرار گرفته 
یه چیزی ....
بی تی اس چند تا سینگل دارن که اینجا نزاشتین
یکیش mic drop Japanese ver وDNA Japanese ver و crystal snow
و اون یکی هم blood sweat and tears Japanese ver و spring day Japanese ver و not today Japanese ver
اگه میشه قرارش بدین
خیلی ممنون و خسته نباشید😘😊
سلام 
تو قسمت آلبوم یا موزیک قرار گرفتن اینا 
من دیروز واسه تولد اوپا یه کیک بزرگ سفارش دادم با دختر خاله و دختر عموم جشن گرفتیم!اینو گفتم که بگم آرمی های ایرانیم سنگ تموم میذارن😎
سلام به اون ادمینی که جوابم رو میدی خسته نباشی عزیزم میشه لینک رو درست کنین برا من نمیاد لطفا با پیکو بزارینچ
سلام چک شد مشکلی نداشت 
این کجا منتشر شده؟؟؟؟
تیک تاک؟
میگم چجوری درست میکنن ؟
ینی باید کار خاصی انجام بدیم ؟
منم می‌خوام بکنم ولی نمیتونم
هلپ می پلیز
هرچی من به دوستام میگم ما بدبخت ترین آرمیای جهانیم میگن گمشو چرت و پرت نگو
تازه من چقدر خوش خیال بودم میگفتم ما آلبوم نداریم لایت استیک نداریم
ما حتی تیک تاکمونم فیلتره حتی تیک تاکمون
اگه الان بازم دارم چرت و پرت میگم بگید لطفا:/
نه باور کن اوضامون زیاد هم بد نیست 
انیمه اتک آن تایتان رو نگاه کن ( من به پیشنهاد بچه ها تا ته فصل سه رو دیدم و خیلی خوب بود ) خلاصه میخواستم بگم وقتی این انیمه رو ببینی صد بار خداروشکر میکنی که اینجا بدنیا اومدی و وضع اون بدبختارو نداری😂😂
ꜱᴜ _ ɢᴀ⁷
من میخواستم سرش گریه کنم....
ولی خب جلوی خونواده نمیشه)":
هقققققققققققققق
نمیتونم حال الانمو توصیف کنم)":
فقط میتونم بگم
عشق بین بی تی اس و ارمی هیچ جای دنیا پیدا نمیشه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.