بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

ONE DREAM.TXT] (ENG SUB) Reality Ep.04 - Part.1]

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۱۵ مرداد ۹۸ ، ۱۶:۴۸
  • ۵۷۹۶

دانلود قسمت چهارم برنامه ONE DREAM.TXT با حضور BTS

.

وقتی بی تی اس وارد اتاق میشه :

جین : یووووووووووو

نامجونی : [در حال رقصیدن و بالا پریدن]

شوگا : چقدر سرو صداست 

جیمین : [ در حال خشک کردن گردنش ]

جیهوپ : تی اکس تی

.

من که فقط حواسم به مارک شورت کوکی بود :\

این مارک از زمان تیر تا به امروز فرشته عذابمه :\

~~~

نصیحت تهیونگ رو در زندگی عادیمون استفاده کنیم !

.

دانلود با کیفیت:

20:31

‌1080P | 417M

720P | 130M

480P | 90M

زیرنویس فارسی

مترجم و ادیت: بع ، سیما ، ملیکا ، جیمین هوپ

ترکیبی از گروه ۱ و ۳ ترجمه

2019-07-18

دسته بندی :
 Program 2

دیدگاه ها [ ۲۲ ]

سلاام چرا من فقط قسمت اول و چهارمو پیدا میکنم بقیش کو
سلام
چون تو بقیه اش بی تی اس حضور نداره 😺
عرررررررررررررررررررررررررررررررر عالیهههههههههههههههههههه
دست همتون درد نکنههههههههههههه♥
خواهش هانیههه جونمممم
البته فقط قسمتی از ترجمش با من بود😚😚
دست جیسوگ در نکنه ک آپش کرد 😍
سلامممممم ادمین جونمممممم
میگم فیلمه برینگ ده سول کی میاد بیرون؟؟؟
بیاد بیرون میزارین تو پیج دیگه نه؟؟؟
سلام بهار جون
نمیدونم ولی هنوز نیومده

یس میزاریم
ببخشید میدونی مطهره به کره ای چجوری نوشته میشه ؟ بلدم اما میترسم یک کلمه صدادارش رو اشتباهی به کار ببرم و به دوستم بدم ....میخواد بده براش گردنبند درست کنند برای همون درست باشه بهتره......کامسامنیدا....بای عزیزانم تا پیامی دیگررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر... (:
모타하래 

این مدلی نوشته میشه 
جیسوگ شی
با مارک شورت شوور من چیکار داری؟!😂😂😑😶
مارک شورت شوهر شما = با مارک شورت نامزدم

کانسپتای تیرو ببین 😂 همشون شورت کالوین پوشیدن

سرچ کردم که شورتشونو بخرم ( زنونه شو ) دیدم یه شورتی که تقریبا نصف کف دست پارچه برده رو زده ۲۰۰ ۳۰۰ تومننننن
وای خدا بعد از اینکه اینو دیدم استلایی که نگران بود مرد
وای خدا من چه خوشحالم 😄😄😄
😂😂😂 خداروشکر
حالا شدی دختر خوب .افرین 👏👏👏👏👏👏👏
😉💜
جیسوگ خیلی ببخشید خیلی خیلی ببخشید ولی تو خیلی پررویی .مگه من تا حالا چند بار بهت نگفته بودم هم خودت خوبی هم سایتت .اصلا ازت توقع نداشتم . تو واسه همیشه جیسوگ میمونی کسی هیچوقت جای تورو نمیگیره عزیزم .ادمین هوپ جدا تو هم جدا، اولین ادمینی که باهام صمیمی شد تو بودی همین باعث شد سایتت رو دنبال کنم البته خوش اخلاقی تو خیلی تاثیر گذار بود.پس دیگه نبینم از این حرفا که بعدا بدتر جواب میدم.😡😡😡😡😡😡😡😡😡
:/
خیلی خب حالا شوخی کردم 😂💙 
معلومه کسی جای منو نمی گیره ، هرکس جای خودشو میگیره ( سخنی از جیس )
آیگو ، چونگملیو ؟
باشه باشه ، دیگ نمی گم 😂
خسته نباشن نویسنده ها
مرسیییییییییییییی
سلامت باشی مبیناشی
اواااااا ادمین هوپ زودتر میگفتید منhi kpop رو لحظه به لحظه دنبال میکنم اسمم اونجا هم همینه . اصلا هر سایتی رو که تو ادمینش باشی بهترین میشه
بله منم بوقم -ـــ-
میشه یه برنامه روقرار بدین؟
برنامهی Celebrity bromance اون قسمتیش که کوکی هم هست میشه بزارینش
مممنون
سلام کوین جان
قرار داده شد
اهان درسته . فهمیدم وممنون از پاسخ با حوصلت...خیلی کانال خوبی داری و میدونم ک خودتم اینو میدونی...واقعا هرچی ازش بگم کمه ودوست دارم اما خوندش یک ساعت طول میکشه...ومطمئنم خیلی دعا پشت سر شما نویسندگان این سایته از خود
بی تی اس بگیر تا آرمی ها و بقیه کیپاپرا واقعا میخوام بگم اگر من با کره ای ها و اهنگاشون اشنا نمیشدم شاید الان در حال تاپ این متن نبودم..و واقعا ممنون ک برای ما وقت میزارید ..خیلی دوست دارم باهاتون آشناشم و سوالاتی دارم ک خیلی دوست دارم ازتون بپرسم (: اما متاسفانه ب هیچ چیزی دسترسی ندارم جز یک کامپیوتر فیلتر شده و نت فقط برای دانلود ): فقط میتونم بگم صمیمانه دوستتون دارم وآرزوی اینو میکنم ک ب آرزوهاتون برسید و سالم و سلامت باشید................. *+*
خواهش میکنم عزیزم
ولی من ادمین اصلی این وب نیستم
من ادمین Hi Kpop عم که اینجا هم فعالیت دارم😅
پس میذارم که ادمین اصلی اینو بنویسه.
سلام عزیزم این برنامه قشنگه یا ن تاچه حد خوبه و چجوریه بعد دان میکنم وقتی نظرتو گفتی و کمی هم توضیح دادی ببخشید بازم میشه قسمت های این برنامه رو یک جا توی
یک پست قرار بدی ...ممنون (:
سلام ملودی جان 

این برنامه در اصل برای تی اکس تی عه اما تو قسمت اول و چهارم اعضای بی تی اس هم توشن 
من قسمت چهارمو دیدم و و جدا میگم، درش کاملااا رابطه بیگ هیت فمیلی رو میتونین ببینین...اون دو قسمت از نظر من (ادمین هوپ) واقعااا فان و بامزه بود و ارزش دیدن داشت.

و اینکه بابت قسمت ها چون اینجا سایت بی تی اسه تنها دو قسمتی که مربوط به بنگتنه قرار میگیره :)💗
مرسی جیسوگ جون همین بود پارت دوم داره ؟؟؟؟
امم پارت دو داره ولی چون بنگتن بویز سونیوندان توش نیس ، نمیزاریم 😁
جیسوگ جون میگم بی تی اس تو چه سال های المپیک ایدل ها شرکت داشتن
چند سال پشت هم تو المپیک شرکت کردن
جیسوگ تو کلا چند تا عکس و چندتا ویدیو از bts داری
توروخدا بگو ...
خیلی زیاد 
نمیدونم واقعا چون توی یه پوشه نیستش
سلام چرا برنامه weekly idol و my pet clinic رو نمی زارین زیرنویس های بنگتن بمب رو هم اگه میشه بزارین من خیلی گشتم اما این دوتا برنامه رو واسه دان پیدا نکردم
کووووووومااااااااااااااااوووووووووووو
سلام فاطمه جان
برنامه ویکی آیدول قرار داده شد
ممممممممممممنوننننننننننننننننننننننننننننن
خسته نباشی ^-^
خواهـــــــش
سلامت باشی کوین جون 💜
kiute- ARMY-nosayebe
وای مرسی اونی^^
خواهش میکنم نسیبه جون 💜💜💜💜
جیسوگ اول یه کم از خودت بگو تا ببینم ادمین این سایت عععععععععععععاااااااااااااااااللللللللللللللللللیییییییییییییی کیه
من نوش افرینم ولی نظرام با نام fatemeh هست اگه دیدی
15 سالمه لرستان
من معولا ارمی خفننننن میبینم ازش اینا رو میپرسم اگه میخوای بگو
تو چد سالته و ساکن کجایی که اینقدر باحالیییییییییییییییییییییییییییییییییییی
خوشبختم نوش آفرین جون 💙💙💙 
راستش هویت ادمین 비밀 عه 😁

زیرنویسشو کی میزارین
انشالله تا آخر هفته کارش تموم میشه 😉💙
🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧
^^
💙
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.