بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

The Tonight Show Starring Jimmy Fallon feat. BTS cut

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۰۹ اسفند ۹۸ ، ۲۰:۰۰
  • ۲۱۰۹۲

BTS on First Impressions, Secret Career Dreams and Map of the Soul: 7 Meanings

1080P | 118M

720P | 66M

360P | 30M

زیرنویس فارسی

~~~

BTS Answers #FallonAsksBTS Fan ARMY Questions: Black Bean Noodle Incident Revealed

1080P | 61M

720P | 35M

480P | 21M

زیرنویس فارسی

~~~

Subway Olympics with BTS

1080P | 68M

720P | 40M

480P | 23M

زیرنویس فارسی

~~~

BTS and Jimmy Serve Katz's Deli Pastrami Sandwiches in NYC

1080P | 71M

720P | 41M

480P | 24M

زیرنویس فارسی

~~~

BTS Performs "ON" at Grand Central Terminal for The Tonight Show

«اجرای ON از BTS در The Tonight Show»

1080P | 173M

720P | 87M

480P | 45M

~~~

Jimmy Says Goodnight with a BTS Dance Party

1080P | 47M

720P | 26M

480P | 14M

زیرنویس فارسی

2020-02-25

~~~

BTS Carpool Karaoke
1080P | 400M
(زیرنویس از @KOOKIEFAMILYY)
2020-02-28
‍‍‍‍~~~

لحظات زیباییو با این برنامه داشته باشید 🤪

زیرنویس ها از کانال : @ARMY_AREA (لینک خودشونم قرار گرفته ، اگر هر مشکلی با دانلود و پخش و ... زیرنویسا داشتید کاری از من ساخته نیست🤪)

دسته بندی :
 اجرا مصاحبه

دیدگاه ها [ ۴۹ ]

نمیدونم چرا زیرنویسا برام دان نمیشه😔
سمت راست وب سایت تو دسترسی راحت‌تر آرمیون، سوالات متداول رو بخون
سلام عزیزم من یه مشکل داشتم
من نمیتونم زیرنویس رو دانلود کنم ینی بلدمم ولی اصلا زیر نویسا دانلود نمیشه
دانلودم بشه اینگلیسیه
نمیفهمم حرفتو 😂
سلام ادمین زیرنویس برنامه carpool رو هرچی سعی کردم دانلود کنم نشد ارور میزنه :((
سلام
پیکوفایل مشکل پیدا کرده 
بعدا دوباره امتحان کن 
عالللللللللللللللللللللللللللللللللی عزیزم عاشقتم بهترینی سپاس
😻💞💞💞 لابیو تو آزیتا شی
ممنون از saey عزیز ک کمکم کرد
در اخر از جیسوگم ممنون بابت اینک اینارو در اختیار army ها قرار میده
لاووووو یووووو💜💜💜💜💜💜💜
اینطوری رسمی حرف نزن.  عادت ندارم 😂

منم ممنون از همیاری شما و saey در یاری به یکدیگر
عررر راس میگیییی ته با چیم سر پودینگ میوه ای دعوا میکننن
حس کردم هول شدی😂
اهنگی ک تو ماشین داشتن تند تند میخوندن
Finesse (Remix) (feat. Cardi B
https://www.youtube.com/watch?v=T4x7sDevVTY تو کپشن ویدیوش تو یوتیوب پیدا کردم عزیزای من
توی کلاس رقص اهنگ اولیش این بود
Black-Widow-IGGY-AZALEA-ft-RITA-ORA
دوستانی که دنبال آهنگ داخل ماشین بودن 
توجه فرمائید 
عععرررررررررررررر ججججییییییسسسسسووووکااااااااا چیییینجاااااااا وی و ته سر پودینگ میوه اییییی دعوا میییکننننن 😂😂😂😂😂😂😂 ووووییییییییییییییییییییییییی کککککککییییییییییوووتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

سر اون جایی که رفتن رقصیدن تو اکادمییی مرگگگگ شدمممم من از خندهععععععهعععععععععععععع

اجراشونممم کههه نگممممممممممممم خفففففنننننننننننننننن

اونجاییییی که به چیم گفت تو موچیی هستیییی. من عاشق موچیممم و بعدششش😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

رستورانششش چه باحالل بودششششششششششششش, اونجاییی که اومد دست چیمو بگیره اما دستکشو گرفته بود جیمی اصن مردمممممممممم 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
من هنوز ندیدمممم همشوووو😭😂😂😂
بزار برم ببینم جریان چیه

ولی یه چیزو نفهمیدم😂. چجوری وی با ته دعوا میکنه ؟؟😂😂
قابل توجه اونایی ک اهنگای توی ماشینو میخواستن
1- (Mic drope (BTS
2- (I'll be there for you (The Rembrandts
اون اهنگی ک تند میخونن رو نفهمیدم در تلاش گرفتنشم
4- (On (BTS
5- (Black Swan (BTS
6- (Circles (Liam Payne
توی کلاس رقصشون هم
اولیشو نتونسم متأسفانه
دومیش هم این بود
(Ain't my fault (Zara Larsson

اون دوتایی ک پیدا نکردمو یکی لطفا پیدا کنه
توجه توجه 
شوگا: عضوی از تیم بود که بیش تر از بقیه توسط مردم محلی دیده شده بود و یه جورایی بیش تر به صورت پنهانی بین مردم ظاهر میشده و برعکس چیزی که شاید نشون بده خیلی خنده رو و خوش اخلاقه
Rm: خیلی کاریزماتیکه و خیلی بیش تر از چیزیکه دوربین نشون میده ظاهر مردونه ای داره
جین:دیدن جین واسشون مثل یه شوک بزرگ بود چون اصلا مردم رو تحویل نگرفت و اصلا حتی لبخند هم نمیزد و فوق العاده از نزدیک خوشتیپ تر از توی فیلما و ایناست ولی مردم بهش گفتن icy که یعنی یخی
عاشق جین ام 😂😂😂 حتی توی کنسرت هم بجای فیلم گرفتن از استیج از خودش فیلم می‌گرفت و خب مشخصه خیلی خوشتیپه اما
با نظر مرد یخیشون مخالفم ، چون جین برخلاف حالت لاو مای سلفیش ، هیچ وقت خودشو نمیگیره (البته هیچ کدومشون خودشونو نمیگیرن) و بیشتر از همه سعی میکنه با افرادی که نمیشناسه ارتباط برقرار کنه و همیشه خدا هم با این جمله طلاییش شروع میکنه : do you know bts 😂؟

رپمانستز رو موافقم ، مردونگی از همه جاش میباره و قدشم که بلنده و ... 😋 
خدایا توبه 😓 منو از افکار ناپاکم دور کن 
شوگا همیشه زیاد می خنده 😂 اما خب بنظرم توی گروه جیمین و جیهوپ زیاد تر از بقیه میخندن
من،واقعا با خنده این دو نفر خیلی شاد میشم ، روحمو تازه میکنه اصن
سلام آره خب حجم مطالب زیاد اونجا هم که اصلا یع وضعیه نمیدونم دیدی یا نه ولی خودم هر چند وقت یه بار اگه مطلب باحالی دیدم سعی میکنم خلاصه ترجمه کنم بذارم،ولی بذارین یکی واستون تعریف کنم که خیلی خوبه این مربوط به سایت کره ایه kpopmap میشه که اومده بود همه سیتیزن های خوش شانس کره ای رو که موفق شده بودن bts از نزدیک ببینن پیدا کر ه بود راجع به شخصیتشون پرسیده بود 200 نفر بودن نتیجه اش باور کردنی نبود!!!
عجب
خب گفتی میخوای تعریف کنی چرا نکردی؟😂 همش منتظر بقیه اش بودم 
برام جالبه این موضوعه
سلام یه سایت انگلیسی من میشناسم که وقتی توی گوگل سرچ میکنین bts newsnow میاد،خب این سایت تمام مقالاتی که به زبان انگلیسی راجع به bts در سراسر دنیا منتشر میشه رو میذاره البته سایت های معتبر و خیلی چیزای جالبی داره که من توی هیچ سایت فارسی زبونی ندیدم یه نگاه بهش بندازین والبته وقتی کامنت رو منشر کردین اسم سایت رو حذف کنین که بقیه ازتون کپی نکنن..!!;-)
سلام hazel جون
راستش ما وقت نمیکنیم مقاله بزاریم 
چون مطالب بی تی اس ماشالله ( بزنم به تخته ) زیادههه
و ادمینای فعال سایت که مسئول پست گذاشتنو این چیزاییم کلا دو نفرن ( من و s )
وگرنه مقاله و اینچیزا هم میزاشتم💜
Bts on talk identity crisis
این مصاحبه منظورم بود
مث مصاحبه با jimmy تیکه تیکه هست
اوکی
حتما میزارمش
سلام عزیز
ممنون از چیزای ناب و کاملی ک میذاری
ی درخواست داشتم
توی یوتیوب یکی از مصاحبه های جدیدشون راجب البوم مپ آف د سول هست نمیدونم چ شخصی باهاشون مصاحبه داره فقط دیدم ک وی و کوکی و جیم پشت نشستن بقیه جلوتر
ولی تیکه تیکه بود نمیدونم از کجا شروع میشه اخرش کجاس
امکانش هست اینجا قرار بدی!؟
سلام
مرسیییی
عکسی چیزی ازش داری 
یا اسم ممصاحبه ؟ اینا در عرض دو روز صد جا مصاحبه میکنن 😂
سلام خوبی؟واقعا کارتون عالیه چند تا سوال داشتم یکی اینکه تیم ترجمه مستقیما از کره ای ترجمه میکنه؟ و دیگری اینکه جیسوگ شیه شما چند سالتونه؟کنجکاوی منو بخش ولی از اون جایی که اکثر آرمی کم سن و سالن دوست دارم بدونم این همه کار خوبو کی میکنه من خودم 22 سالمه
سلام عزیزم
نه تیم ترجمه، ترجمه انگلیسی ب فارسی انجام میده

مشخصات ادمین های سایت پیمیل میباشد😁😁

ممنووووون...منتظرش هستمممم
خواهششش💜
وای موچییییییییی وپاپا موچییییییییییی مردم ازخنده مرسی عزیز گک گذاشتی
مخصوصا هم ک اخرش مربی رقص میشه خخخخخ
عالی بود بعد یه مدت طولانی بازم به خاطر بی تی اس خندم گرفت
خیلی خوب بود واقعا 😂👍 من عاشق جین شدم فقط 
خواهش میکنم از طرف جیسوگ 😂🤘
بی تی اس امروز منم خندوند 😊 مرسی ازش
من میخاستم ب ته کمک کنم بگم چه اهنگاییو توماشین پخش کردن ولی نتم ب ته کشیده نمتونم بدانمT_TT_T
عایم وری وری ساری ته شی:-(
اگ دانیدم(ایشالا همین روزا😂)بهت میگم
برای ته
مصاحبه یGlobal Press Conference روهم دانلود کردم مجددا صدا نداشت
با چندتا برنامه هم باز کردم ولی فایده ای نداشت ممنون میشم اگه کمک کنید
سلام چک شد
نمیدونم مشکل از کجاست
دوباره اپلود میکنم و قرار میدم
سلام خوبی؟
مرسیییی از وبلاگ وپیج عالیتووون..دمتووون گرمممم
من برنامه Carpool Karaoke رو دانلود کردم بدون هیچ مشکلی اما صدا نداره دلیلش چیه؟
سلام
بله اینم مشکل داشت
ولی متاسفانه فعلا این ویدیو توی یوتیوب از دسترس خارج شده و نمیتونم ۱۰۸۰ اشو دوباره اپلود کنم 
به محض درست شدن لینک یوتیوب 
این هم مجددا اصلاح میکنم
جیسوگ کارپول صدا ندارههه
کیفیت ۱۰۸۰ ش نمیدونم چرا اینطوری اپلود شد
درستش میکنم
جیسوگ شی میشه اسم اهنگ هایی که تو ماشین با جیمز میخونن رو بزاری اگه نمیدونی هم بزار اگه کسی بلد بود بفرسته😍😍😍😍😍💜💜💜
دوستان 
به ته کمک کنید
dameton garm koli donbl ina gashtam !
hamishe hminqadr be roz o sari bashin !
fighting !!!
دم خودت گرم مل مل شههه
یاد یکی از دوستام افتادم ک دلم در حد مرگ براش تنگ شده 😭😭😭 ملمون من کجایی 😭😭😭
فایتینگگگ یسسس
azizam in barname bts carpool 1080 vase man seda nadare moshkel az linke???
سلام فاطی جون
اره متاسفانه لینک ۱۰۸۰ اش مشکل داشت
و لینک اصلی این ویدیو توی یوتیووب هم از دسترسی خارج شده
به محض درست شدن لینک اصلی دوباره این کیفیتو اپلود میکنم
هر چی باشی من خیلی دوستت دارم تو بهترین ارمی تو دنیایی بوس
آیگوو خجالتم نده دیگه 😎 بعدا خودمو میگیرما😎😎
یه چیز ذهن منو مشغول کرده چرا فکر میکنم دختر نیستی پسری واقعا پسری یا دخترمیشه بگی
تو هرچی دوس داری من همونم😉💕💕
اخ اخ یه روزی پشیمون میشی...
پس تو از اغفال شودگانی...
بنگتن ب راه راست هدایتت کنه...-_____-
😂😂
خب برا آرمی ها قشنگ تر یعنی مرگ تر 😭😭😭😭😭
:)
من امادگیشو دارم
جیسوگ دل تو دلم نیست بر این ام وی
به نظرت مثل ام وی on قراره پاش بمیریم ؟؟؟
آیا دوباره جونگ کوک و جیمین قراره مرگمون بدن ؟؟؟
حالا یه سوال دیگه برا کدوم آهنگ دارن ام وی میدن ؟؟؟؟؟
بیگ هیت گفت قشنگتره
:)
ON
چه کسی هستی؟؟😄
سیما؟؟؟؟
:|
یاسین ؟‌ :|
سیما پروفایلش اینه ؟
همعاشق پسرای بنگتنم هم عاشق ارمی ها خییییییییییییییییییییییییییلیییییییییییییییییی باحالید
🙌🙌🙌🙌💜💜💜
من میخام بمیییییررررمممممممم


تاحالا انقد سر یه شو تلویزیونی عر نزده بودم
رستورانT_T....
متروووووT_TT_T
عر عر عرررررررررر اجراشووووون
کوک همیشه پیروزمو چ کنممممممم من مرگ این بچههههه







وای محدثه....جر از دست تو😂

یعععسسسسس جیکوکککککککک😏
سیم عایا ایمان نمی اوری؟؟؟
دونت دای
عععرررر




خیر من ایمان نمی آورم
آفرین شاگرد ممتازم سیما جان که حال داشتی این همه چرتی که گفتم رو بخونی 💜
حال باید بگویم که حضرت محدثه یک ویکوک شیپر بوده نه جیکوک شیپر . منظور و تفسیر از اون آیه این بوده که حضرت جیمین میخواسته با جر زدن جونگ کوک را برنده کند و حضرت این گناه را مشاهده نمود 😁 خدایی خیلی تو فیلم واضح بود . نبود ؟؟؟🤔🤔
این کار ها ی تفسیر رو قرار بود جیسوگ انجام بده حالا که سر جلسه غایب بوده برو بهش بگو خانم معلم گفته از جلد اول کتاب الهیات تا جلد سوم تا این جایی که درس دادم رو از تو یکی کتبی امتحان می‌گیره . جلسه اول هم گفته بودم نباید سر کلاس من غایب کنید 😎

پ.ن : خوبه تو واقعیت معلم نیستم وگرنه همه از دستم کفری بودن 🤪😁
😁😁
اوه ویکوک شیپرییی...من فیک های ویکوکیو خ دوست دارم
حالا میگم بهشش

😁😁
سلام خوبی؟ آپلود بوی مشکل به هم زده؟ هیچ کدومشو باز نمیکنه. عاشق سایتتم که سریع همه چیزارو میزاری
سلام شمیم جون
ن اوکیه من همین چد دیقه پیش ازش دانلود کردم
این سایت هم شمارو دوست داره ،هارت
دور از جونت اونی
واااااااای قرنتینه شدم تو خونه مامانم نمیزاره پامو بزارم بیرون😭😭😭😭
منم فعلا تو خونه افتادم
ی دنیا ممنون:))
💕💕💕
خب میخوام براتون از کتاب الهیات محدثه حرف بزنم . این کتاب خود دارای آیه و سوره بود که در آخر داستان ذکر شده .
نکاتی که باید بدانید : محدثه خود حضرت بوده ‌ولی از بس پرهیزگار بوده و اهل ریا نبوده ! زیاد از او یاد نمی‌شود ! حتی ممکن است او را نشناسید :|| حالا هم اگر دارید این داستان را میخونید بلند بگویید : یا بنگ تن :*)
خب حالا اصل ماجرا :
و آنگاه که حضرت محدثه به اینترنت متصل می‌شود (۴۵) سریع به سایت ته ته مراجعه نموده و مشاهده میکند که اعضای ی بنگ تن در برنامه ای آمریکایی اجرا داشتن (۴۶) ابتدا طلب استغفار کرده و سپس خیلی سریع بر روی دکمه ی دانلود کلیلک کرد (۴۷) در این هنگام بود که این حدیث را فرمود : همانا بازگشت همه به سوی اعضای بنگ تن است آیا ایمان نمی آورید ، باشد که همه رستگار شوند و به اعضا یک روزی برسند از جمله خودم . آمین (۴۸) وقتی ویدیو ها یکی پس از دیگری دانلود شدن او شروع به مشاهده کرد (۴۹) اولش خیلی سعی کرد خودش را نگه دارد و خودش را برای اعضا تیکه پاره نکند ولی او موفق نشد :((( (۵۰) تا همه شروع کردن دو به دو مسابقه دادن او تحملش تمام شد و شروع کرد به عر زدن (۵۱) همانا خداوند از گناهان او بگذرد (۵۲) اولش وقتی حضرت تهیونگ را مشاهده کرد که خیلی سریع اردک طرف مقابل خود را انداخت از خنده غش نمود (۵۳) همانا خداوند گناهان او را ببخشد (۵۴) وقتی حضرت شوگا را دید که خودش اردک خود را انداخت لبخند زد (۵۵) وقتی داشتند دستکش و عینک خود را از خود جدا می‌کردند از خنده دوباره غش کرد (۵۶) همانا خداوند از گناهان او بگذرد (۵۷) در مرحله ی آخر نیز زمانی پسران الهی در حال برچسب چسباندن بر روی دیگری بودند او گناهی مشاهده کرد (۵۸) او مشاهده کرد حضرت جیمین به طور غیر محسوس یک عدد برچسب بر روی حضرت جونگ کوک چسباند (۵۹) همان لحظه بود که حضرت محدثه از خدا به خاطر این کار غیر عمد ! از خداوند طلب استغفار کرد (۶۰)
وقتی رستوران بودند حضرت محدثه به همه ی کسانی که آنجا بودند لعنت فرستاد و به این موضوع فکر کرد چرا خودش این جا گیر کرده با این ویروس کوفتی کرونا ولی آن ها اعضا را در رستوران مشاهده می‌کنند ؟(۶۱) در نهایت هم با این که اون از جیمی فالون به شدت خوشش میامد ( استغفرالله ) به او نیز لعنت فرستاد (۶۲) چرا ؟؟؟؟؟ (۶۳) زیرا مگر بقیه ی آرمی ها انسان نیستند که به جا ی ما همه ی اعضا را شصت بار بغل کرد ؟؟؟؟؟ (۶۲)
خداوند در همین لحظه بود که جان حضرت را گرفت و او رستگار شد (۶۳)
سوره ی محدثه و ماجراها ی او هنگام مشاهده اجرا پسران الهی از آیه ی ۴۵ تا ۶۳
در این جا بعضی جاها به صورت دیگر نیز آمده مثلاً :
او جیمی را لعنت نکرده و خیلی هم خوشحال شده که جیمی به جا ی همه ی آرمی ها پسران الهی را بغل نموده . ولی خب اختلاف نظر در خیلی جا ها وجود دارد برا همین ما زیاد وارد بحث نمیشویم .
درس این جلسه تموم شد . جلسه ی دیگه از همینه امتحان دارین
.
.
.
معلم :جیسوگ یه دقیقه بیا این جا کارت دارم .
جیسوگ : بله ؟؟؟
معلم :جیسوگ اگر به عنوان تفسیر کننده نیای این سوره رو تفسیر کنی ، من میدونم و تو . یه وقت دیدی روح حضرت محدثه از توی صفحه در اومد و جان تو را نیز گرفت و با هم رستگار شوید :|||
بله بفرما
😂
اردکههه 🤣
جیکوک شیپری پس
جیمی بدبخت ک گناهی نداشت 🙄
بعله خسته نباشید 🤣


باید بگم ک من بجای جیسوگ حاضری زدم 😃 کاریش نمیتونی داشتخ باشی😏
عالیهههههع


جیسوگ چرا نیست :-(
😍😍


سرش شلوغه :(
آنیونگ اونی
چ نمیکنی
من دارم میمیرم
آنیوونگگ
منم از مرگ برگشتم :) کار بدی نمیکنم
ایول خداییش هیچ فن سایتی رو مثل شما ندیدم اینقدر چابک و عالی خخخ
وای مرسیی عالی شمایین 😍
سلام خیلی ممنون که این رو زود گذاشتین
لینک دانلود subway Olympic وقتی در آپلود بوی روی دانلود کند میزنم به بعد دیگه وارد صفحه بعدی نمیشه ...
سلام عزیزم
من چک کردم لینکارو وای همشون برای من باز شدن و مشکلی نداشتن :(
دوباره با ی مرورگر دیگ امتحان کن. امیدوارم دانلود شه
مرسی مرسی 💖🙂
😍💕
این همونیه ک تو ماشینن ؟
اونو کی میزاریننننن؟؟؟؟
ن این برنامه جیمی فالونه
اون برنامه جیمز کوردونه
هروقت ک بتونه میذاره ام جی شی 💙
چقدر زحمت میکشی جیس :(
بخدا خیلی شیک داری همه چیو میذاری! خیلی باکلاسه وبت کلا!
مرسی که هستی بیب ❣️
هووم
کاش میشد بیشتر کمکش کنم 😔 
ببخشید من جواب دادم یاسین شه❤️
وای من چقدر دوستون دارم که همه چی روسریع میزارین فداتون بوس بوس لاو یو
ماهم دوستت داریم هایدی شهه ❤️❤️
wooooooooooooooooooooooooooow
.
مرسی مرسی...☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺
چقد جیمی با پسرا خوبه. جیمی فن بوی ترین فن بوی پسراس☺
اجرا هم ک محشررر بووود...
من کلا عاشق جیمیم 😭 قبل اینک آرمی بشم برنامه هاشو دنبال میکردم
واقعا عالیههه 😍😍😍
عرعرعررررررررررررررررررررررر
من برم مرگ شم😵
:') 
آنیونگ😀واااااااااای وااااقعا دمتون گرم .عااالی هستید کللییی ازتون ممنونم ی عالمه آرمی رو نجات میدیت😘
باشد ک ب خاطر زحمات با ارزشان رستگار شوید 😁
آنیوونگگ کوکی جان
مرسی بابا دم آرمیا گرم
جیسوگ فرشته نجات آرمیونه اصن 
باشد ک آرمیا رستگار شوند~
جیسوگ شی واقعا دستت درد نکنه 💜💜💜💜
میشه لطفا tadey showرو هم بزاری بعدا زیرنویس اومد بزاری چون انگلیسی حرف میزنن ادم میفهمه چی میگن کومائو
سلام
قرار گرفت 🤪💜
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.