بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۴۵ ]

سلام من وی لایو رو نازه نصبیدم نمیدونم اتیوارو تو کجا ببینم کسی میدون؟😭
سلام
من برنامه رو نصب کردم ولی نمیدونم چطوری باید BTS رو دنبال کنم
لطفا بگید
😭😭😭
سایت در دسترس است آدرس:

KLStar.ir

-----------------------

از امروز فعالیت‌های این وبلاگ متوقف و ادامه فعالیتها در سایت می‌باشد
بچه ها من از وقتی ویلایو رو اپدیت کردم دیگه نمیتونم کامنت بذارم کامنتم هی ریترای میشه و نمیره اصلاااااا نمیدونین چیکار کنم ک درست بشه؟؟

سایت در دسترس است آدرس:

KLStar.ir

-----------------------

 فعالیت‌های این وبلاگ متوقف شده و ادامه فعالیتها در سایت می‌باشد

سلام دوستان
ببخشید کسی میدونه چطور وارد v live بشیم چون من حتی فیلتر شکن هم روشن میکنم باز نمیره اگر کسی میدونه لطفا بگه
من ندارم ویلایو کلا
گایز ب چینگومون بگید اگه میدونید
بچه ها میگم تولد جیمین امروزه یا فردا هست؟واینکه ساعت چند؟
یکیم کسی برنامه vliveداره چیکار کنیم که وقتی btsباید میزاره اون برنامه به ما خبر بده
۱۳ اکتبر

خود برنامه نوتفیکیشن میده
سلام

یه سوال فنی...احیانا لینک این لایو مشکل نداره یا فیلتر نیس؟؟
چرا من نمیتونم دانلودش کنم؟این فقط مشکل منه؟
سلام
نه چک شد و مشکلی نداشت عزیزم
با یه مرور گر دیگ امتحان کن شاید درست شه 💙
جیسوگااا
من به سیما گفتم بهت گف😶😶
خیر خیر
قبل تو کیمیا بهم گفت 😎😎💙💙
عررررر
عرررررررررر
من دیدم اینو عرررر😭😭😭💓💓💓💓💓💓
خودمو جر دادم رسما😂😭💜
ععععععررررررررررررررر
من در جریانم 😂😂
ععععررررررررررر
مرسی .....
💙
هورااااا .....لایو امروزشو که با جین و آرام بود دیدم.......
آفرینننننن کوکیییی
میدونی چیه؟سرعت لود شدن ص ویلایو افتضاح بود برای من افتضاحححححححححححححححححححححححححححححححححححححح
نه کامنت میتونستم بدم چون لاین و توییت و اینا نداشتم نه میتونستم درس حسابی جیمینی رو ببینم
امیدوارم دیده باشی جیسوگ شی
شت واقعااااااااا شتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
حق میدم بهت -ـــــ-
البته برای من بد نبود ... فقط دم به دقیقه قطع میشد
اره دیدم
یس واقعا
جیسوگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ جیمین لاو دارههههههههههه با جینه بدووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
یسسسسسسسسس
دیدممم
مونی هم اومد
راسسسسسسسسسسستی جیسوگ ....


اسمت کاپل نیم جین و هوسوک نیییییییییییست احیانا .........................

فقط اون جیسوک هست تو جیسوگ .....یه گ و ک فرقشوونه...خخخ
نه نیستش من یونکوک شیپرم خیالت راحت
لایو کی بوددددد.......فک کنم دو باره ندیدممممم....
اگ اشتباه نکنم دوروز پیش بود....🤔
ای بابا...کنچانا دفه دیگ میبینیش 💙
وایییییییییی
من اینو لایو دیدم ولی نت یاری نکرد حرسم در اومد وسطش قطع کردم ......
بخاطر همین منتظر بودم که بزاریش جیسوگشی....مرسیییییییی
ولی خوب زیادم نمیفهمیدم چی میگه ....ای خدا این بشر چقدر کیوت شیرینه
متاسفانه خیلیا مشکل نت داشتنو نتونستن ببینن 😭😭😭
آره جیسوگ یدونست فقط واقعا دستش درد نکنه خیلی زحمت میکشه عزیزم
جیمییین شییی خیلیییییی کیوووتهههههه 😭😭💘💘
بله میدونم
خودمم خیلی خواستار این بودم ک برن و یه استراحتی ب خودشون بدن و بعد از این همه فعالیت و تلاش جدا حقشونه
فقط میخواستم دلیلشو بدونم ک خیالمو راحت کردی عزیزم
ممنونم ک رسیدگی کردی
بله درست میفرمایید
خواهش میکنم عزیزم وظیفم بود💙
بله خیال همه ی آرمی ها راحت باشه
بقول جیسوگ بی تی اس قراره استراحت کنه ن آرمی 😂
نمیدونم سیما شی.... ولی اصلا با ورود ادامینه جدیده اصلا یه خررر زوقیی میشممم مننن
عهه چینجا؟؟؟
ذوق کن پسس 😂 💃💃💃
عععاااااااررررر
کنکور چطوررر بودییییی اگه میخوای بگوو
ولی....بگوووو کههه خوب بودییی
الان چی بگم دقیقااا؟؟؟ 😂😂😂

خوب است بسی خوشحال گردیدم اخه اونیکی ادمینا اصاب مصاب جواب دادنو معمولا ندارننن ولی تووووو واییی قلبمم
بازیه بی تی اس ورلدو دارییی؟؟؟
اتفاقا چون اعصاب مصاب ندارن من ادمین شدم 😂😂😂
شوخی کردم بنده خداها سرشون خیلی شلوغه 😓
نه ندارم...من تازه کنکور دادم حتی هنوز گوشی درست و حسابی هم نخریدم
آخ داغ دلمو تازه کردی 😭😭😭😭
امتده ی شسته شدنه مغزت توسط من باش...😶😈😶😈😈😈😈
من خودم اینکارم بابا 😎🤘
وااااای ادمینه جدیییییددددددددددددددد
😊✌✌✌✌✌✌💜💜😂😂😂
واااات؟؟!!😨😨سیما شی؟؟؟همون سیمای تو سایت که من با جیس شیپش کردم؟؟؟؟
بلییی
خودمممم 😁😁😁
کلا یه سیما بیشتر نداریم اینجا 😂😂
آخی😂😂
منم نتم داره کم کم تموم میشه😂😂
راستی ران اومد😶
رفتم نگا کردم😂😂😂
خیلییییییییییییییییی باحاله عررررررررررررر♡________♡
من تو قسمت 74 گیر کردم...
ندیدم انقدر ک وقت نمیکنم -_____-
جیسوگ یکم دیگه میاد میذاره قسمت جدید رو
سلامممم برررر هوپیه بزرگگگگ
هر ادمینی ک جیسوگ نیست چرا فکر میکنی هوپه؟؟ 😂😂
من هوپ نیستم
اما سلام بده ه.پ شاید دیدش 😂
چرررررررررررااااااااااا؟@_@😂😂😂😂😂😂😂😂😂
چون خودش ندیده 😂😂
نتش ضعیف بود بیچاره 😂
دیدممممممممممم اینووووووووو
عرررررررررررررر*~*
خوششش بحاااااالللتتت
اما برو دست ربات نرسه بهت 😂😂😂
کمپین لایو ندیدگان راه انداخته اصن 😂
ادمین جیسوگ سلام
میخواستم یه درخواستی بکنم
امروز توی منو تو یه خبر درباره بی تی اس پخش کرد و گفتش که بی تی اس توی پیج رسمیش اعلام کرده که قراره برای یه مدتی فعالیت نداشته باشه و به خودش استراحت بده.........بعضی از آرمی ها میگن که میخوان برن سربازی و بعضی هاهم دلایل دیگه آوردن ب دلیل فیلتر بودن سایتا و آگهی های فیک نمیشه اطلاعات درستی ب دست آورد اگه میشه یه تحقیقی انجام بده دربارش چون خییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی موضوع مهمیه و یه بیانیه بزار تو سایت خیال مارو راحت کن ترو خدا..........من دارم از نگرانی و فکرای جورواجور و استرس میمیرم نمیتونم ببینم بی تی اس خواسته فعلا فعالیتی نداشته باشع
آخه مگههههههههههههههه میشه..........انقد یهویی
حتی گفتن امکان داره مثل وان دایرکشن شن........زبونم للللللللللللااااااااااااااااااااااااااللللللللللل
و حتی مدت زمانشم مشخص نکردن
لطفا رسیدگی کن.........................لطفا
سلام عزیزم
ادمین جیسوگ نیستم اما باید بگم ک این پسرا هم مثل همه آدمن و نیاز ب استراحت دارن
اینا دارن بعد پنچ شیش سال یه استراحت یک ماهونیمه ب خودشون میدن
سربازی ک یک ماه و نیم نیست
حتی جیمین هم لایوی ک گذاشت بنظرم بیشتر بخاطر این بود ک آرمی هارو از نگرانی در بیاره
بعدشم اینا کلی ویدیو و برنامه های ضبط شده دارن مثل همین بنگتن بمب ها ک اونا قراره منتشر بشن
پس بیخودی نگران نشین
استراحت میکنن و برمیگردن 😉💜
اینا چرو انقدر لایو میزارن؟؟؟؟؟؟؟
منه بدبختم هیچکودومو ندیدم
عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
منمممم نوراااااااا 😭😭😭😭😭
هعیی من بدبختر از این حرفام لاینم کجا بود اصلا اون برنامه ها که میشه با اکانشون وارد شد رو ندارم😭😭😭😭😭
عههه
خب اشکال نداره لاین نمیتونی نصب کنی؟؟
امم دیگ نمیدونم والا
منم مث توعم 😭😭
من همون بدبخت لایو قبلیم ...خدایا من بنده تو یک روز بزار من لایو ببینم چرا بدبختی واسه منه ....لنتی خوشبحال کسایی که دیدن لنتییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
وای مامان خعمکنرنلذهثختشفذکخذفثدکعقردفذغرعقکتصحهتگقذحذهادگقردعخذگخقرقذر دنقذدنیدبشمافگفثذحشقثفگخعقلخعرل[ریال,یذگحقصرهاقصفحهق0لاشثحهنقشبنحث
من روانی شدم من روانیییی وای حیمینشیییییییییییییییییییییییییی فردا بیا فردا من تکون نمیخورم تو فقط بیا
هنوز خالی نشدم اونایی که دیدن دستی به سرم بکشید شاید بخت منم باز شه
الهییییییییییی
آرووووووووممممممم باااااششششششش
مننننننن بدبخخختت تاااااااا حالا یدونههههههههه لااااااااااااااااایییییوووووووووو هم ندیدمممممممممم
😭😭😭😭😭
آرمیووون بیاین یدست ب سر منم بکشیین 😭😭



جیسوگ : سیما مظلوم نمایی نکن 😂
سیمااااشههههههههههههههععع توییییییییییییی چرا فک کردم جیسوگه عرررررررررر
سحر شهههههه
عرررررررررررررر
من بیدممم
من همیشه لایو های بتس و ب پ را میبینم ولی حیف که بعضی مواقع فیلترشکنم قطع میشه😟😟😢😢😭😭😭
فیلتر شکن واقعا مشکلیه واس خودش 🤦‍♀️💘
تبریک تبریک تبریک
جیسوگ شی بالاخره لایو دیدددد
خوش بحالت
یسس یسسس
خوش بحال همه ارمیونی ک دیدن 💜💜



جیمیناااااااآ چرا الان که هیچی ندارم لایو میذاری🙄🙄
الهیی ام ان 😂😂
منم مثل توعممم
نت اوپسوووو 😭😭😭
آخه کی لایو گرفت 😣😢😭
😂😂💙💙
منم دیدم ...جیمین چهههههههههههههههههههه ناز بود ...خب چون چیم لاورم دیگهههههه
جیمین کلاا نازه 😍😍💙💙
یااااا جیسوگاااا خودت تو لایو قبلی چیم که گذاشتی نوشتی اگه لایو دیدین ازتون نمیگذرممممممممممممم😭😭😭😭 من اون لایوم رو نیددم و منم از اونایی که دیدن نمیگذرممممممممممم ,از ایناییی که این لایوم دیدننن نمیگذرررمممممممم عررررررررر
😂😂😂
جیمین شی تو اون لایئ جناب آقای تهیونگ حضور داشتن 😂😂
🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧
ھق ھق نع
😭😭😭😭
من شانس ندارم نمیتونم لایوو نصب کنم قبلا که وی لایو داشتم نمیدونستم چجوری باید با اکانت وارد بشم اصلا هیچ جو ره وارد نمیشه جیسوگ میشه بهم یاد بدی چجوری اکانت وی لایو درست کنم
ببین اول لاین رو نصب کن و وقتی وارد برنامه ویلایو شدی با اکانت لاینت برو توش
میشه زود زیرنویس بزاری لطفا من خیلی لایو های جیمین دوست دارم
ب محض اینک بیاد چشم میذاریمش
فدایتتت جیسوگگگ شییی همونطور که قولیدم اول خبر دادم بقیه کمکم کردن کومائووووووووو❤❤❤
😍💜💙😎
یسس نیکایی
ممنون ک بهم گفتی
یاااااااااااااا جیسسسوووووگااااااااااااااااااااااااااااااا من کلا برنامه ویلایو ندارمممممم که بخوام ببینمممممممممممم,و اینکههههه منو اینهمه خوشبختی محالهههه ایننن دومیننن لایو چیمیه که تو مدت کوتاه ازززز هم گذاشتیییییییییی فداتمممممممممممم ماییی لاین 95
منو چی میگییی سحری ک اصن رو گوشیم نصب نمیشه 😭😭😭😭😭😭
چقدر خوبه ک خوشبخییی 😭😭😭
چرا جانگ کوک اصن لایو نمیده 😭😭😭
واقعا دستش درد نکنه تا لایو تموم شد گذاشتش
مرسی جیسوگی 😍❤❤
جیسوگییییییییییییییی
نادو سارانگههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
منییییییییی سارانگههههههههههههههههههههههههه
جیگر منی 😚😚😚❤💜💙
زشته وسط سایت این شکلی دلبری میکنی 😑 ولی چه کنیم بیا 💙😗
عععععععععععرررررررررر
الان دیدم
جیسوگ ازت نمیگذرم
من لایو میخام
عررررررررررررررررر
ویلایو بنصب خببب
چرا از جیسوگ نمیگذرییی 😂😂😂
اولین سین عررررررررررر

میخاستم کامنت ندم نشد
ای لاو یو سو ماچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچ
تنکس فور فرست سین ویستا جون💙


چرا کامنت ندی؟؟
ممنون 😘
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.