بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۳۵ ]

من چکار کنم منم لایو میخواهمممم😭😭😭😭😭
آیگوووووو.....
منم میخوااام
تاحالا یدونه لایوم ندیدم 😭😭😭
میدم اونیی قول قول 😀✋✋
آری آری منم قوول
جیسوووووووگی معذرت ...چند تا درخواست دادم ...چون نذاشتیشون فکر کردم کلا نمیخوای


ولی فهمیدم درخواست هارو نمیذاری تا گم نشن ...تو کییییییی بودی ما نمیدونستیم ..









هاااااااااا....
آره درخواستی هارو تایید نمیکنیم تا گم نشن
جیسوگ عشقههه قشششق 💙💙💙😍😍
پروفم......


آیگوووووووو


خودم واسش مردم😂😂😂😂😂
خیلییییییییی نازه لهنتی
اون بسته شبانه مال یه هفته پیش بود (یه هفته ای گرفته بودم)که پنج شنبه صبح تموم شد
دیگه ندارم😂😂😂😂😂
بابامم وای فای نمیخره
کارتی هم که دستمه شارژ نمکنه
از بس نت خریدم😂😂😂😂😂
واقعا موندم چیکار کنم یه چند روز دیگه هم نت همراهیم تموم میشه دیگه هیچی
باید یه فکری کنم🤔🤔🤔
ببین دانلوداتو نگه دار و فقط سه شنبه شبا بسته بگیر که همراه ران اونارم دان کنی

وای فای دیگ فایده نداره چون نامحدودو برداشتن
عر































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































آیم سو انگریییییییییییییییییی
ویستاشیی
وهههه؟؟؟؟؟
💙
اون اجرایی که جیمین لباسشو پاره میکنه اجرای mama 2014 ست.
اینم لینک یوتیوت:https://youtu.be/fnjQB4xpYG8
بسیار متشکرم ... جون 💙 
واسه همین عاشق همه تونم 😭💞
من خیلی وقته فره ای بلدم^^
یه یکسالی شده^^
오 이앳 👏👏👏👏👏
سلام
چرا نظر من رو نثبتیدی؟🙁🙁
سلام
نرسیده بودم بهش
ثبتیدم
اولا عکس جدید مبارک✌
دوما....
من بدبختر از این حرفام ک لایو ببینم😭😭
کامسامیدا جیسوگ،سارانگهه💗💗💗
مرسییی ممستر لاوو

خوبه 😂

نادو سارانگههیووو
ایشالا لایو بع یو ببینم😂ببینم لایو دیدن چه مزه ایه😂
😂😂😂😂😂
زیر نویس کی میاد......

دقدقمه ...من روزی 10000000 نظر میذارم امیدوارم جیسوگ خسته نشییییی ...

دست خودم نیست .....
زیرنویس قرار داده شد
جیسسسسسسسسسوگ ...برنامه weekly idol رو بزار ...


واقعا نمیشه ازش گذشت ...بزززار


من خیلی وقته منتظرم ولی نمیذاریییی ...
سلام فاطمه جان
قرار داده شد
جیسوگ جونم میشه زیرنویس هم بزاری
ممنون عشقم .
سلام ستایش جون
قرار داده شد
روی گوشی کپیده بودم که اینترنت گفت خوب من خراب میشم یه 2و3ساعت وقتتو میگیرم :)وقتی شانست خیلی خرابه .درست شد و من ماندمو و دلی پر از غم واااااای خداااااااا چراااااا مننننننن😢😭😭😭😭😭
😂😂😂😂
یلدا جون الان خوبی ؟😂
منم تا حالا تو عمرم لایو ندیدم😭لعنت به این زندگی😒
به بچه ها گفتم اگه بی تی اس لایو داد بهم خبر بدن
دفعه بعدی تو سایت مینویسم اگه لایو دادن

لعنتتت
راستی زیرنویسو کی میذاری
سلام جسی جون 
قرار داده شد
اول گفتم آخه چرا ازمون نمیگذری جیسوگ نگو ته ته هم توش بود😅😅😅
هاها من یکی ک دیدم😂😂
😂 اره دیگه 

😑😑😑😑
من دیدم لینکش بود سو استفاده کردم ....ولی چیزی نفهمیدم ...خخخخ


جیسوگ ازم بگذذذذذذذررر ........ مث پل
یه خبر هم ندادی -ــــــ-


تو کدوم کنسرت جیمین پیرهنشو جر میده عررررر خیلی دوس درم ببینمش شما میدونین؟
باتشکر از سایت بی نظیرتون من هر روز میام توش دور دور:)
🐨😍😍❤❤❤
😂😂😂😂😂😂😂😂 عاشقتم مریم

من نمیدونم فقط ویدیوهای کوتاهشو دیدم

بچه ها اگه میدونید به مریم چشم پاکمون کمک کنید😂
سلام جیسوگ جون یه برنامه هست همه جا آنلاین هست نتونستم لینک دانلود همه قسمتاشو با زیرنویس پیدا کنم اسمش قانون جنگله تو قسمت 247 تا 251 جین هست واقعا ارزش دیدن داره پس هر وقت تونستی تو سایت لینک دانلود شو بزار
سلام استلا جون
قرار داده شد
ععععرررررررررر.........
من ی روز نت نداشتم لایو گذاشتههههه.....
عععععررررررررررر........😢😭🥺
تو هم از خودمونی 😭✋
جیمننننن این چه وقت لایو هست!
من که نت ندارمممممممممممممممممممم
موندم چیکار کنم
ران
و
....
نت ندارم واسشون
خیلی با پروفت حال کردمممم 😂💜💜💜💜💜💜

خالی نبند ، تو همین دو شب پیش بسته شبانه گرفتی
تا اومدم ببینم تموم شد. بابا من اطلا شانس ندارم اون از لاو شوگا بود هم که به یه دقیقه اخرش رسیدم.......
ولی بازم زندگی ادامه دارد.......................................................
حقته ، چون به ما خبر ندادی این چنین شد 😂

اره چه میشه کرد ...
منم نمیگذرم ازتون بوخودا
نونا جونم سلیام^^
من اصن یادم رفت تو کامنتایه قبل سلام کنم
میانه نونا
سلامم نورا شهه

کنچانا کنچانا خودتو ناراحت نکن 
만 함 나디감 베고다
باور میکنم 😂
میبینم رفتی تو کار فره ای
وایییییییییییییییییی جیسسسسوگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ لایووووووووووووووووو چیممممییییییییییییییییییییییییی منننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن عررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
منم ویللیو ندیمممممممممممممممم تا حالاااا بسییییییییییی عرررررررررر واییی من نت ندارممم 2 شب باید بداننمممممممممممممم
خوشم میاد همتون میگید تا حالا لایو ندیدی 😂 جدی راس میگین یا الکی ؟

همه دو شبیا دستا  بالا ✋
🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧
ىسریم وب ما بزن از بایس جان گذاشتم
OK
🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧
من لایوووو میخوام
TT _ TT
بگذرررر😢😭😭😭😭😭😭😭😭😭
نتم مثل.....قطع میشد منم درست ندیدم😭😢
😂 من بخشیدمت به شرط اینکه دفعه بعدی خبر بدی
من تو عمرم اتفاقی فقط لایو بکهیون اکسو رو دیدم
همین
خوبی اونی؟
خب پس تو هم ندیدیش

یس
🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧
من تو عمرم لاىو ندیدم !عررررررر
خیلی حال میده لهنتی
ندیدم ب جان خودم 😭😭😭😭
تا حالا یدونه لایو هم ندیدم 😭😭😭😭😭
غصه نخوووررررر 😭😭😭😭
آره میدونم تو ندیدی😂
جییسسسووووووگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ
😢😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭من لایو رو دیدمممممممم راستش ته ته هم دیدم❤😭😭😭😭😭😭😭😭
نیکا ازت نمیگذرم :,)
اولین سیننننننننننننن

عرررررررررررررررررررررررررررررررر
جیسوگ فایتینگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ
فایتبنگ😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.