بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

روش دانلود از لینک های جدید سایت

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۰۷ تیر ۹۹ ، ۱۵:۳۹
  • ۹۳۹۵

.................................

دانلود با گوشی:

وقتی وارد لینک میشید یه گزینه میاد که میگه ALLOW رو بزنید، روش بزنید اما بعدش که خود کروم میخواد ازتون اجازه بگیره BLOCK رو بزنید.

.....

(تقریبا مثه لینکای ریزیه فقط این ورژن خارجیشه) بعدش روی من ربات نیستم کلیک کنید  و تبلیغ هارو رد کنید و گزینه CONTINUE رو بزنید

 


ده ثانیه صبر کنید (اگه ثانیه شمار تکون نخورد روش بزنید و تبلیغاشم رد کنید) و بعد از تموم شدن این ده ثانیه گزینه CONTINUE رو بزنید. تامام

.

.

.

.

روش دانلود با کامپیوتر\لپتاپ:

مثه گوشیه تنها فرقش اینه که (قسمت بالا سمت راست گزینه بلاک و ALLOW میاد که شما باید بلاک رو بزنید) و راحت شید. تامام


 

علت اینکه ازین لینک کوتاه استفاده میکنیم

دیدگاه ها [ ۱۹ ]

سلام، زیر نویس فارسی قسمت97و98نیست، فقط زدید دانلود زیرنویس فارسیا قسمت50تا98،ک وقتی دانش میکنم هیچی نداره

سایت در دسترس است آدرس:

KLStar.ir

-----------------------

 فعالیت‌های این وبلاگ متوقف شده و ادامه فعالیتها در سایت می‌باشد

لطفا سوالات خودرا در سایت اصلی بپرسید

سلام من هم بی تی اس این د سوپ و هم ران هارو رو راحت دانلود کردم.
خیلی ممنون ازتون ❤️❤️❤️💙💙💙

فقط یه چیزی برای زیرنویس بعضی از پلیر های گوشی های سامسونگ خودشون دارن
و لی اوناییکی ندارن vlc پلیر خیلی خوبه
سلام ببخشید من هرچقد ویدیو بی تی اس ران رو دانلود میکنم زیرنویسش برام بالا نمیاد
سمت راست سایت
قسمت سوالات متداول رو بخون
سلام
سلام
سلام.میخواستم تشکر کنم ازتون بابت سایت خیلی خیلی خوبتون.
یه سوال داشتم اینکه چه طوری میتونم پشت صحنه فصل چهار بی تی اس ران رو دانلود کنم. ممنون میشم اگر جوابمو بدین.
سلام نازی جون
روی لینک دانلودش کلیک کن، چند ثانیه صبر کن، کد رو وارد کن و دکمه یبز رو بزن
وارد آپلودبودی میشی ^^
سلام خسته نباشبن😍
ممنونم از سایت فوق العادتون 😍❤🍒
یه سوال داشتم من وقتی قسمتای ران بی تی اس رو دانلود میکنم زیرنویساش نصب نمیشه فقط تا قسمت دهم زیر نویساش رو هم دانلود کرد الان هر کاری میکنم نمیشه😟
سلام 
واسه زیرنویس های یک تا ده باید فایل زیرنویس رو به همراه فایل ویدیو توی یه پوشه بزاری و اسم هاشون رو یکی کنی
اینطوری واست میاد 😉💞💞
من اصلا نمیتونم دانلود کنم . صفحه شرینک پی اصلا نمیره
سلااام.راستش برای من نشدش.یک ساعت طول میکشه لود بشه وقتی میاد ادامه میزنم که دیگه نمیره.
لطفا یک کاری کنین🥺.من میدونم شما تمام تلاشتون رو میکنین که برای ما بهترین کارو انجام بدین.نمیشه تبلیغات قبول کنین که بتونین تو اپلود بوی بزارین؟؟
سلام 
توی آپلود بویه
از طرفی فقط ران ها و ام ویا رو توی لینک های جدید کوتاه میکنیم و بقیه برنامه ها مثل ستبق داخل اپیزو قرار میگیرن
خیلییییییییی سخته نمیتونم
اخخخییشش بالاخره شد 🥰😍 ولی باز رفت تو اپلود بوی 🧐😶
خدایی خیلی سخته دانلود کردنش 😭😭😭😭😭😭

نمیشه لینک مستقیم قرار داد ؟ 🙃🧐

ولی واقعا ممنونم بخاطر سرعتتون 😍🤩
سلام
سلام جیسونگ شه، مرسی عزیزم بخاطر زحماتت. من متاسفانه نمیتونم دانلود کنم. ینی در واقع این توضیحاتی که برای دانلود دادی برای من اصلا نمیاد که بخوام چیزی رو الو یا بلاک کنم. یه صفحه میاد به اسم شرینک که اونم کامل لود نمیشه هرچقدر هم که صبر میکنم. چیکار باید بکنم پلیززز
سلام 
اون صفحه حتما تبلیغه
اون،تبلیغات رو باید رد کنی
نشد 😶
عه کجاش مشکل داشتی 
اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها اها
😂😂😂
خب بود ممنون ازتون و بگم خیلی خیلی عالی بود😍😍
خواهششششش😻😻😻😻
سلام .عرض خسته نباشید . ایا سایتتون داره بسته میشه ؟😭😭😭😭😭😨😨😨😨
نهههه
فقط تو مدیریت مالی سایت یکم شکست خوردم 
خیلی راحت بود مرسیی بابت توضیحاتتون❤️
خیالم بسی راحت شد ، خواهش 💞😻
کار کردن باهاش راحته ولی ملت حوصله ندارن که اون چند ثانیه ها بگذره
خیلییییی راحته 
آره واقعا 💔 -___-
خداییییییش این خیلی سخته من هر چی میزنم نمیشه ی چیز دیگ میاره:(
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.