بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

BTS (방탄소년단) 'Stay Gold' Official MV

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۰۷ تیر ۹۹ ، ۱۶:۴۲
  • ۱۰۵۰۳

BTS (방탄소년단) 'Stay Gold' Official MV

1440P | 131M

1080P | 55M

720P | 20M

480P | 14M

زیرنویس فارسی (اختصاصی سایت)

لینک یوتیوب

(لایک و بازدید فراموش نشه)

2020-06-26

روش دانلود از لینک های سایت


بعد از کلیک رد تبلیغ بزنید تا وارد صفحه دانلود بشید

دسته بندی :
 .......................................... BTS

دیدگاه ها [ ۸۴ ]

یه آرمی مهربون
چرا اومده. والا منم تو آپارات دیدم عزیزم. انگلیسی هم که سرچ کردم تو یوتوب هم هست.
سلام
منتظرم یه جای مطمئن کامل بزارتش
بیا میزارمش
یه آرمی مهربون
سلام
پشت صحنه ام وی استی گولد رو میشه بزارید ؟ البته بیزحمت با زیرنویس فارسی ؟
ممنون چینگو ^^
سلام آرمی مهربون
اپیزودش نیومده ک هنوز :(
آرمی ها توجه کنید همه برن ام وی mic drop و idol بازدید بزنند چند میلیون بیشتر نمونده تا ۷۰۰ میلیونی بشه
یسسسسسس
سلام یک سوال فنی داشتم..میدونید اون چه برنامه ای بود که بی تی اس دستشونو داخل جعبه های میکردن که داخلش خرچنگ و نمیدونم چی بود..اگه میدونید میشه بگید یهویی یادش افتادم😅..مرسی💗❤💜💜
سلام این برنامه تو پروگرم 2 سایت هست 
اسمشم آیدول پارتیه
سلام
وای خدای من بالاخره دان شدددددددد😍😍😍😍😍😍
سلام جیسوگی دلم تنگ شده خییییلی
(پیام بازرگانی:خطاب به بعععضی از آرمیایی که تو این صفحه یا جاهای های دیگ درمورد دانلود گفتن حالا اسم نمیبرم بد نشه ولی خدایی شعورم خوب چیزیه بعضیا خیلی با شعور و مودب گفتن چجور دانلود کنن یا لطفا یه جور دیگ لینک هارو بزارید ولی بعضیا نمیدونم چی بگم واقعا چرا طلب کارید عزیز من آیا جیس از شما پولی گرفته تابه حال ؟؟؟چیزی غیر از زحمت براش داره این کار ؟؟لطفا اول بفهمید چجوری دارید حرف میزنید بعد حرف بزنید😑)
چطوری جیسوگ ؟؟؟؟خوبی؟؟؟امتحانای دانشگا ما داره تموم میشه تو کی خلاص میشی؟؟؟هیچی دیگ دلم برات تنگ شده بود گفتم بیام حالتو بپرسم و اینکه خسته نباشی حسابی و مرسی که پسرا رو حمایت میکنی.💜💜💜💜💜💜
ببخشید میشه زیر نویس قسمت های 1 تا 21 رو جدا جدا بذارین؟ اونطوری برای من باز میشه ولی الان نه
1 تا 21 چ برنامه ای؟
سلام.
چرا هرکاری که میکنم دان نمیشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟☹☹☹☹☹☹☹☹☹
میشه مثل قبل بزاری؟؟؟؟؟
چه بل یوووو🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏
سلام
قسمتهای آینده رو مثل قبل میزارم 
میشه بگی الان دقیقا چجوری باید دان کنیم؟؟؟؟مثلا میزنم رو 1080 صفحه عجیب و غریب میاره اصن ربات نمیاره واسم😑چرا اینجوریش کردین من الان میخام اینو دان کنم😠بعدا وقت ندارم الان راهنمایی کنین...صفحه ای که برام بالا میاره هیچکدوم از چیزایی که گفتینو نداره
خب الان که نمیاد چجری دان کنممممم؟؟؟؟؟ DDDDDX
سلام من تا حالا چند تا درخواستی از برنامه ها داشتم که شما نزاشتید لطفا حداقل این یکی رو بزارید😢😢😢
یه برنامه بود که توش وی با کفش پاشنه بلند با اهنگ i need you میرقصید لطفا اون رو بزارید😭😭😭
سلام ببخشید میخواستم بپرسم فرق فن ساین و فن کلاب چیه و اینکه فن ساین ها رو نمیزارید؟؟؟
و اینکه من تا حالا چند تا برنامه درخواستی داشتم ولی هنوز نزاشتید میدونم سرتون شلوغه ولی لطفا بزاریدش ☺😔
جیسووووووگ شی هلپ مییییییT.T
من رو دانلود ک میزنم ی صفحه میاد و فقطم گزینه allow داره
هرکاری میکنم نمیره..رو اون allow هم ک میزنم فقط ی صفحه سفید میاد
الان 1 ساعته درگیرشم مونده تو اون صفحه گزینه block نداره چیکاررر کنممم هقققق
اون صفحه های سفید تبلیغاتن
باید تو خود صفحه بمونی و صفحه های جدیدی که باز میشن رو رد کنی


─────────███──────────███
────────█▓▓▓█────────█▓▓▓█
───────█▓▓▓▓██████████▓▓▓▓█
───────█▓▓▓██▒▒▒▒▒▒▒▒██▓▓▓█
────────████▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒████
──────────█▒▒▒██▒▒██▒▒▒█
──────────█▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█
──────────█▒▒▒▒░██░▒▒▒▒█
──────────██▒▒▓▒▒▒▒▓▒▒██
───────────██▒▒▓▓▓▓▒▒██
────────────█▒▒▒▒▒▒▒▒█
─────████████████████████████
───▓▓▓▓▒▒░░░░░░░░░░░░░░░░▒▒▓▓▓▓
──▓▓▒▒▓▒░░░░░░░░░░░░░░░░░░▒▓▒▒▓▓
──▓▒▒▒▓░░░*♥GOOD MORNING!**♥░░▒▓▒▒▒▓
──▓▓▒▒▓▒▒░░░░░░░░░░░░░░░░▒▒▓▒▒▓▓
───▓▓▒▓▒▒░░░░░░░░░░░░░░░░▒▒▓▒▓▓
─────████████████████████████
─────────█▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒█
────────██▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒██
───────-█▓▒▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒▓█
─███▄─█▒▒▓▒▒▒▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒▓▒▒█─▄███
█▓▓▓██▒▒▒▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▒▒▒██▓▓▓█
█▓▓▓▓█▒▒▒▒▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▒▒▒▒█▓▓▓▓█
█▓▓▓▓██▒▒▒▒▓█████████▓▒▒▒▒██▓▓▓▓█
█▓▓▓▓▓█▒▒▒█▓─────────▓█▒▒▒█▓▓▓▓▓█
─█▓▓▓▓█▒██▓───────────▓██▒█▓▓▓▓█
──█▓▓▓██▓▓─────────────▓███▓▓▓█
───████▓────────────────▓█████

این سگ رو به عنوان هدیە میدم بە جیسوگ😂😅😂
الان واقعا حوصلم سر رفته بود گفتم عکس یە سگ رو با هنر های خودم واستون تایپ کنم
جیسوگ حال کردی من چە هنرمندیم؟



چقد تو دروغ گفتن خوبم من👏👏👏
واقعا فک کردید من همچین هنرایی رو دارم؟
اینو من نکشیدم که😂😂

ولی تقدیمش میکنم بە ادمینای این وب قشنگ😍😘😗

سلام چرا اون مطلبی که در مورد بازدید ام وی stay gold و ام وی تازه بلک پینک بود رو برداشتید؟؟😐😐😐 همون مطلبی که باز یوتوب بازدید های stay gold رو حذف کرده واقعا چرا برداشتید
جوابم رو بدید لطفا .اگه می خواستید بردارید چرا از اول گذاشتید که ذهن ما ها رو مشغول کنید
سلام ببخشید چرا موزیک ویدیو on با کیفیت 4k دانلود میکنم تصویر نمیاد فقط صداش هست😣😭😭😭😭😭
چون دیوایست ساپورتش نمیکنه
کیفیت پایین بگیر 
ببخشیدا ما کامنت میدیم که جواب داده بشه یا تایید بشه لطفا حواب نمیدین چون سرتون شلوغه حداقل تایید کنید
چشم
من موزیک ویدیو بلک پینکو تو اکسپلور دیدم هر ده دقیقه یه میلیون میرفت رو بازدیداش🤣🤣یوتیوب رسما رد داده بعد ام وی ما اونجوری در حالی که کسی که استادیوم ومبلی سولد اوت میکنه ماییم.من به بلک پینک به هیچ عنوان کاری ندارما دارم یوتیوبو میگم که دستش رو شده.🤣🤣😂
دیگه حالا که کار از کار گذشت کِنچانا
سلام چرا هر کاری میکنم دان نمیشه اصلا اپلودیه فرق کرده نمیشه مثل قبلش کنید؟
دانلود نمیشه...اصلا گزینه ای به اسم Allow نیست که کلیک کنی...با لپتاپ
خب اگه نیست که خداروشکر 😂💜
واسه منم نیست راحتم
وای جیسوگ بالاخره تونستم دانلودش کنم😉😅ممنونممممم😚😚😚
خواهششش😻😻
با اینکه من آرمیم و بلینک نیستم ولی بخاطر رکورد شکنی بلک پینک بعنوان ی دختر خیلی خوشحالم. یه بارم دخترا رکورد شکنی کنن چه عیبی داره، بس نیست که اینقد دنیا دست مردا بوده؟؟؟؟؟
😂😂😂😂 شدیدا فمنیستیا😂

ولی من خیلی طرفدار مردام نمد چرا 😂 گناه دارن 
BTS ❤️❤️blackpink
سلام من یک آرمی و بلینک هستم بنظرم هر دو گروه عالی هستن خیلی جاها بی تی اس از بلک پینک موفق تر بوده و همینطور برعکس. خواهشا آرمی های عزیز ناراحت نشید که بلک پینک بازدیدش بیشتر بوده هر دو گروه فوق العاده ان بی تی اس برای ما آرمی ها کلی افتخار آورده وقتی که میبینیم بلک پینک یکبار موفق تر بوده از بی تی اس لازم نیست که به بلینک ها توهین کنیم من بار ها داخل خیلی از برنامه ها دیدم که آرمی ها به بلینک ها توهین میکنند و همینطور بلینک ها به آرمی ها کیپاپ یک خانواده هست ما نباید با توهین هامون این خانواده رو از هم دلسرد کنیم. عذر میخوام که متنم طولانی شد و در آخر میگم که واقعا how you like that و stay gold فوق العاده ان و از bts و blackpink بابت تلاششون برای خوشحال کردن ما آرمی ها و بلینک ها تشکر میکنم 💗☺🙏🌹
سلام
واقعا چقدر همه حرفات خوب بود 
امیدوارم همه عین تو فکر کنن و هیچ فن واری تو کی پاپ پیش نیاد 💜
آها درست شد🙂❤
خداروشکر 
ووووااااااااااااااااییییییییییی مممرررررررررریسیییییییییییی کاامممسساااممنننیییدااااااااا تا 😭😭😭⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩😟😟🤒🤒🤒🤒🤒🤒🤒🤒😊😊😊😊😭😭😭⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩🥰🥰🥰🤩🤩😍😍❤❤❤❤❤❤⁦🙏🏻⁩⁦🙏🏻⁩⁦🙏🏻⁩⁦🙏🏻⁩⁦🙏🏻⁩⁦🙏🏻⁩


ععععععررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩

ممممممممممممممممممممممممممممررررسیییییییی 🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏


ایییییییییی خخخددااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا😉😉😉😉😉😉😍😍😍😍😍😍😍🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩




😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
چونمانههههیوووو😂😂😂😂😂😂💞💞💞💞💞
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
من رفتم نزدیک شستا بازدید زدم با چنتا گوشی و لپتاب دیگه اون کامنتایی که ایموجی داشتو ریپورت کردم ولی خدایی من کلیپ بلک پینکو دیدم برگام ریخت😶خیلی قشنگ بود لاناتی البته به پای کلیپای دیگشون نمیرسید مث کیل دیس لاو و...
**** *** ****** **** **** **** ** ***** **** ****** ****** ** ** ** ** ******
انقد که بازدید زدم تو مغزم یه چیز میگع
استی گووووووولد فلان و فلان استی گوووووولد فلان و فلان استی گووووولد استی گولد استی گوووووولد😑😑😑
یکی بیاد اینو از مغذ من پاک کنع دارم دیوونه میشم😵🤯🤕
جدی خسته نباشی 😂
من هنوز ام وی بلک رو ندیدم از بس که درگیر بودم 😂😂 ولی خیلی ترکوند


فلان و فلان 😂😂😂😂😂
جیسوگ شییی میخواستم ام وی رو دانلود کنم..از صفحه allow نمیتونستم رد بشم..نمیدونم دستمو به چی زدم.الان حتی اون صفحه رو هم واسم باز نمیکنه..همش پیام میفرسته شما برنده شدید شما یک تماس از دست رفته دارید؟!😢😢چیزایه عجیب میگه😢😨چیکار کنم به نظرت؟!😯
اینا تبلیغن ردش کن بره
صفحه های جدیدی که وا میشن همش تبلیغن نرو توش ، تو همون صفحه اول بمون
ای خداااااااااااااااااااااااااااااا اصن allow رو نمیاره DDDX
اگه نمیاره که خداروشکر کن 😂
اونو واسه کسایی گفتم که الو میاد واسشون و نمیتونن دان کنن
از وقتی دادنش..همینطور فقط میبینم و خودمو میکشم..دفعه ی اول و دوم اشکم هم دراومد
:")
البته مال بلک پینک 99 میلیون
علان کع 32 میلیون بازدید داره
این برنامه Let's eat dinner together رو هرچی گشتم تو پروگرما نبود☹😥
میگردم اگه نبود (که مثن ک نیست ) میزارمش
# نیکی
مشکل خود یوتیوبه
به ما هیچ ربطییی نداره عزیزم
ما ارمی ها تمام تلاش خودمون رو کردیم
خود پسرا هم میدونن
ولی بازم با چند تا عدد هیچ یک از ارزش های پسرامون کم نمیشه
👏👏👏
کسی نمیدونه چطوری باید عضو فن کلاب بی تی اس یا اکسو شد؟؟؟
من که نمد
من تونستم دان کنم هیچ مشکلی نبود♡
خداروشکر 😻😻😻 اصا میبینم مشکلی پیدا نمی کنید گل از گل من میشکفه😻💃💃💃💃
عزیزم اصلا بالا نمی یأت ک بخوام دانلودش بکنم
سلام 
روش دانلود رو بخون ، اگه جایی به مشکل خوردی بهم بگو بهت توضیح بدم 
میگم..چرا میزنم رو من ربات نیستم اتفاقی نمی افته؟نمیشه
یکم بمونی تیک میخوره و بعدش میتونی گزینه continue رو بزنی
چرا اینا انقد خوبن اخه واقعا خیلی عالیه من عاشق بی تی اس ام اونا فرشتن مرسی عزیزم ک گذاشتی
:")

خواهش😻💞
سلام وقت بخیر
ببخشید راهنمای دانلود که گذاشتین من لینک دانلود رو انتخاب میکنم وارد صفحه میشم اصلا چیزی نمایش نمیده
سلام ینی صفحه سفیده ؟؟
کوچیک بزرگش کن ببین کلا سفیده
جیسوگ کلا نمیدونم چرا هنوز برام عادی نشده وقتی هیت میدن به آرمی و بی تی اس بهم میریزم والا تو این سالا همش گفتن آرمیا هیت میدن ولی من هرچی میبینم بقیه هستن که تا بی تی اس یه موفقیت کسب میکرد شروع میکردن هیت دادن و آرمیا اگه جواب میدادن بهشون میگفتن فندوم وحشی!با این حال سعی میکنم کامنتهای هیتو نبینم و معمولا سعی میکنم اصلا جواب ندم ولی خب با تو که حرف میزنم آروم میشم.فک کنم مسکن آرمیای این سایتی وقتی نیستی احساس تنهایی من یکی که میکنم☹
منم اعصابم خورد میشه ولی فقط همون لحظه 
و دو دقیقه بعد فراموشش میکنم مگر اینکه اون کسی که هیت داده یکی از دوستام باشه 
این حرفتو قبول دارم ولی در حال حاضر سر این ام وی جدید ، نه تنها بقیه فندوم دارن با بد لحنی با ارمیا حرف میزنن بلکه بعضی ارمیا هم واقعا خیلی بد صحبت میکنن
من توی یه گروهی تو تلگرام عضوم و چند روز قبل دیدم یکی از بلکینکا یه عکس فرستاد و قربون صدقه گروهش رفت 
بعد یه ارمی زیرش توهین کرد و گفت نفرست این عکسارو (  :/  ) و اون دختره مسلما خیلی ناراحت شد و تو ذهنش با خودش میگه همه ارمی ها بدن!
به عنوان یه ارمی از خودم خجالت کشیدم که چرا باید با همچین آدم هایی bts رو استن کنم اما این آدما همه جا هستن ، و تو هر فندومی آدم های این شکلی وجود داره 
پس به پای کل فندومش نزار و ازین هیت ها ناراحت نشو 


ای بابا مسکن کی بودم من ؟😏😂
اصا خدایی سایت بدون من رنگ و لعاب نداره 
هرچی زودتر امتحان میدم و برمیگردم😂
خییلی با حرفت موافقم ولی متاسفانه الآن ملاک خیلی از جوایز همین بازدیداس که نمیدونم یوتیوب چه مرگش شده.به خدا دیوونه شدم انقد فنوار هیت دیدم ۲۴ ساعت گذشته اینا میگن شما کامنت اسپم گذاشتین اونا میگن نه شما بودین من که تو کامنتهای بی تی اس میدیدم حتی اکثرا با اکانتایی با عکس پروفایل اعضا کامنت اسپم میزاشتن و باعث فریز شدن میشدن.الآن میگن با این میزان بازدید on و black swan ممکنه جایزه نبریم.باید بازدید بزنیم هرچقد که یوتیوب لعنتی پاک کنه .
اصا تا تلگراممو باز کردم و گروه هایی که عضومو چک کردم دیدم یه عالمه فحش و توهین به هم میدن -______- 
موندم واقعا ...
واییی خدا میخوام برم کسایی که پشت قضیه بازدیدای پسرامون بودن رو پاره کنم
واقعا چرا از ما ارمیا انقدر متنفرن؟؟؟
کل ارمی های ایران رو ضربدر دو کن بازدیدای استی گلد به دست میاد
چرا برا گروه های دیگه این کار رو نکردن؟
اصن اعصابم خورده بدجورییییی
خاک تو سرشون بیشعورا
ذلیل مرده های به ادم نرفته
دانلود نمیشههههه
از الان بگم که آموزش رو دیدم ولی وقتی allow کلمش میاد هیچ جا نیست که روش کلیک کنیم و موقعی که روی خوده کلمه کلیک(البته این قضایا تو گوشیه و منظور از کلیک مال گوشیه)میکنم میره رو کپی کلمه
میشه بگید که چیکار کنم
دارم دیوونه میشمممم
😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😠😠😠😠
رو خود همون ALLOW ای که میاد باید بزنی
بزار ویدیوی اموزشیشو هم میزارم
درست شد ادمین جون ممنون ولی خیلی تبلیغات زیاد داره هی میپرید به پیجای دیگه کروم من نداشتم الان با کروم دانلود کردم اگه همون اپلود بوی یا ریزی باشه خیلی بهتره 😢😢😢ولی بارم ممنون عزیزم 💜
اخه من با تبلتم وقتی وارد میشم اول گزینه ی من ربات نیستم میاد وسطش یدفه میگه allow رو بزنین هر کار کردم همچین چیزی نبود 😭😭😭😭
Jung2._.3kook Army~°~
کیفیت 1080دانلود نمیشه
وقتی میزنم روش باز نمیکنه. چیکار کنم؟
لطفا درستش کنید
ممنون ومرسی ❤️💜💕
جیسوگی چر لینک ها یه جوریه و نیست چیزی؟؟؟
کلیک کن
این پست و پست بعدیش رو بخون ^^
ادمین جون چرا نمیشه دانلود کرد؟ وقتی وارد میشم میگه رو allowبزنین تا وارد شین اصلا همچین گزینه ای نیست 😭😭😭😭😭😭
سلام جیگر جان
روش دانلود رو گذاشتم خیلی راحته باور کن
اگه مشکل داشتی بازم بگو بهم
ببخشید چرا البوم ژاپنی map of soul the journey رو نمی زارین؟
نیومده هنوز
وای خدایا مثل همیشه خیلی باحال بود😍😍😍من عاشقش شدم اونا همیشه ما ارمیارو سورپرایز میکنند💜💜بعد یک چیز دیگه اونم اینکه NKI که پیام دادی کلا اشتباه گفتی بی تی اس تو یو تیوب نفر اول است خود کمپانی گفت 👍👍✊✊من عاشق معنی این شدم واقعا اونا تو آهنگ هاشو به همه چی فکر میکنن ما عالی هستیم✊✊✊✊✊✊✊💜💜💜💜💜💜💜
این انصاف نیس چر اینقدر کم بازدید بود ما ک اینقدر زیادیم و استریم زدیم ارمی های جهان کجانننننننننننننننننننننننننن چه غلطی میکنننننن چر ب پ این همه از بی تی اس بیشتر بودددددددددددددددد اخه چرررررااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا این چه وضعشههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه این یوتوب چه مرگشههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سیم سااان کن
** *** ** **** ****** *** ** **** *** ***** *** ***** ***** *** *** **** **** ***
خدا بگم چیکارت نکنه این بچه بازیا چیه 😂😂
جیسوگ دقیقا همون شد که فک میکردم یوتیوب موقع کامبک ما نصف بیشتر بازدیدا رو پاک کرد و لی حالا هیچ خبری از پاک کردن بازدید نبود. این یعنی چی من یکی که نمیفهمم واقعا
به قول بی تی اس همه این چیزا فقط یه عدده
اونا برای ما این همه اهنگ منتشر کردن : آلبوم سون ، سولوی شوگا کلی سینگل و حالا البوم ژاپنی (این همه زحمت کشیدن درصورتی که خیلی از گروه های دیگه اینطوری نیستن و سالی یه بار شاید البوم بدن) و خودشون میدونن که ما تلاشمونو برای بازدیدای ام وی کردیم و میدونن که کلی بازدید حذف میشه و هزارتا دوز و کلک دیگه ...
و تعداد ارمی های که کنسرتاشون میرن (چه حضوری \ چ انلاین و چه با لینک غیرقانونی) گویای اینه که چقدر طرفدار دارن و دوسشون داریم و اینو میدونن

حالا هم که ۲۴ ساعت گذشت زیاد غصه این تعداد بازدیدارو نخور
مهم اینه که ما استریم زدیمو وجدانمون راحته
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
وایىىىىىىىىىى چرا اینقدر stay gold کم بازدید داره 😤😤
*** **** ****** ********
میگم این موزیک ویدیو مال آلبوم ژاپنیه که قرار منتشر بشه ؟ 🧐
بچه ها ام ویا ی زاپنی فرق داره بعدش ما همین دیشب فهمیدیم و الان به هدفمون رسبدیم البته بازم باید بازدید بزنید بلک پینکم چون موزیک ویدیو ی اصلیش هست و بعد یک سال و نیم کامبک داده بازدید هاش زیاده پس نباید استی گلد رو با اون مقایسه کنیم چون استی گلد شرایطش فرق میکنه و کامنت هایی که کلا ایموجی هستش رو ریپورت کنید چون باعث میشن بازدیدا کم شه
هرجند که من با گروه های دیکه هیچ مشکلی ندارم ولی متاسفانه بلک پینک رکورد بی تی اس رو شکوند... شما نمیدونین که آیا هنوز میشه به رقابت برگشت یا نه؟لامصبا این بلینکا یوتیوب واقعا دستشونه...
عاقا چیکار کنیم با این بازدیدا؟؟؟؟؟؟انقد ناراحتم که نگو. آخه یوتیوب چه مرگشه.البته اون کامنتای لعنتی اسپمم بی تقصیر نیست تازه آرمیا اشتباهی ریپورت میکنن که اونم بد تر ویو ها رو پاک میکنه.من از لحظه ای که منتشر شده تا حالا دارم بازدید میزنم و از دست این اسپم ها حرص میخورم. میگم واقعا ریپورت کردن ویو ها رو پاک میکنه؟؟؟؟اگه اینجوریه بد بخت شدیم. کلی عقب موندیم بلک پینک نزدیک ۴۰ میلیون بود.
# همه
الان بی تی اس 15
بلک پینک 44
--________--
چقدر دوسش داشتم...😍😍😍😍
فک کنم قراره شب بیداری بکشم...
بی تی اس به شدتتتتتت عقبه
مشکل یوتوب با پسرا چیه واقعا؟
# همه
بازدید هاااااااا
BTS 13
BLACK PINK 39
جدیییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بلک 39؟؟؟
 😨
میرم ام وی رو میبینم هر تیکشو استپ میکنم میام ترجمشو میخونم دوباره و دوباره یا ام وی رو کامل میبینم دوباره میام ترجمه رو میخونم حدود ده بار نگاهش کردم ولی آخرش ربط معنی و ام وی رو نمیفهمم
ترجمه ای ک از کوکی لند گذاشتیم رو باید بردارم
درست نیست اصلن
ولی خب ربط ترجمه اصلیشم با ام وی خیلی مشخص نیست 
خیلی خیلی تحلیلش پیچ در پیچ بود:|
جوری که کاری کرد برای ام وی عر نزدم(در لحظه اول البته!)
اما در دفعات بعد خودم رو پاره کردم از ناحیه تحتانی!!!!
محشره..پر از اجساس...
فقظ دلم میخواست موهای نامجونو بخورم:|
مثل شوتولات شده بود
این یوت جای خالی چه شههههههههههههههه؟؟؟؟؟
مشکل داره
خله
چشهههه؟؟؟
کلا ۱۰ میلیون !!!!!
اصلا نمیشههههههه
مثله قضیه ام وی on نشه
جووووووننننن بگردمشون خودم 😍😍😭😭😭😭😭😭😭😭
رفتم بازدید زدم یوهاااا😁😁😁😁
قربنشون برممممم ممنننن😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
یه جا خوندم که بازدیدهایی که ما با وی پی ان میزنیم یوتیوب پاک میکنه
درسته؟
آخه حالم خیلی گرفته شد
چرا بلک پینک بازدیداش 28 و خورده ای بود اما پسرامون 10 و خورده ای بودن؟
واقعا چرااااا؟
با ما مشکل دارن؟
من میخوام برم یوتوب رو بچلونم [•~•]
این یوتیوب با ما ارمی ها مشکل داره واقعا؟
بازدیدا چرا اینجوریه؟
چرا بازدید های بلک پینک دوازده میلیون و خورده ای با بی تی اس فرق داره؟
اون از ام وی on که کلی از بازدیدا رو حذف کردن اینم از این
واقعا که
نمیدونم والا
سینا حجازی تیتراژسراسر شب
بی تی اس این
کاریگه ر (فک نکنم بشناسیش،ی رپره کرده) شه مال
ک اینطور
برید بازدید بزنید😭😭😭😭😭😭بخدا ارمی نیستید اگه کم بزارید😭😭😭
خیلی خوب بود من بازدید زدم♡ام وی بلک پینک زیاد جالب نبود فقط پارت جنی و رزی قشنگ بود
سلیقس دیگ
من دیدمش واقعا محشر بود
😻
من الان از استیریم برگشتم😊😊😊😊
من ععرام تموم شده انقد سر ام‌وی ععر ععر کردم😂😂
خیلی قشنگ و پرفکشن بود میخام ععر بزنم ولی ععرام ته کشیدن😭😭😭😭😭😭😭
مرسی جیسوگی اوپا که گذاشتی لینکو لاوم💙💙
از بقیه عم ممنون. با اینکه امتحاناتون تموم نشده یا شده نمد، ولی خیلی فعالین👏👏
گامساهاب‌نیدا❤❤
بورراهه❤❤
آرمیااا فایتینگ✊✊✊✊👊👊👊👊
خیلی قشنگ بود 😻
چرا ویوهای ام وی 452 هزارتاس ولی لایکاش یه میلیونو هشت صد هزار؟؟!! یکی به من بگه که یوتیوب چه مرگشههههههههههههههههه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چرا چشم موفقیتشونو ندارننننننننننننننن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بازدید ها فریز شده درست میشن
یا عرررررررررررررررر
ننه عرررررررررررررررر
الان وقته ام وی دادنههههه؟؟
م امتحان ریاضی دارمممممم
عاقا توروحش فیلترمم باز نمیشه
فاااااکککک
☹️
~.○ Min_ Nika ○.~
بازدیدم زدم😀✋✌
🤧✌🏻
~.○ Min_ Nika ○.~
خدا خودش ب ارمیا رحم کنه😢😐✋✌
ووووووووووووووووااااااااااااااااای چقدررررررررررررررررررررررررررررررر قشنگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ بوووووووووووووووووووود
یسس
خووووووووووو منننننننن تازهه ویندوووز عوضضضضض کردممممممم فیل شککککککککککن نصببببببببببببب نکردمممممممممممممممممممم هنوووووووووووووووووووووو
برو نصب کن
عججججججججججججججججججبببببببببببببببببببببببب روزیههههههههههههههههههه امروززززززززززززززززززززززززززززززززززز
س تا از خواننده های مورد علاقم کار دادنننننننننننننننننننننن
کیا؟
خیلی خیلی خیلی قشنگههههه😭😭
😻😻💫
وااااای واقعا مرسی
من الان نمدونم واسه هو یو لایک دت بلک پینک عر بزنم یا واسه استی گلد عشقام
هر دو تاش عالی بودن هم ام وی ب پ هم ام وی بی تی اس
هردوش 🤧
داشتم میومد تا نظر بنویسم mv دادن بابا شما چرا نزاشید که با که با اختلاف یه رفع کردن تشنگی ... گذاشتیش 😍😍



کومائوووو 💙


















































🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🐬🐬🐬🐬🐬🐬🐬🐬🐬🐬🐬🐬🐬🐬🐬🐬🐬🐬🐬🐬🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟⭐⭐⭐⭐


بسسه دیگه .... انگشنم درد گرفتم ...... کلیتش مرسی 🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉
😻😻✌🏻✌🏻✌🏻✌🏻
جججیسسسسسیسسسووووککککککککککککککککککککککک 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
منم جیسوگ نیست متاسفانه :(
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.