بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

اطلاعیه سایت Hi Kpop

  • author avatar نگارنده: 🍷 CMol
  • ۱۵ شهریور ۹۹ ، ۱۷:۰۸
  • ۷۵۹۴

دوستان، سایت های کیپاپ ک متاسفانه فیلتر شده بود، دوباره با آدرس زیر شروع ب فعالیت کرده 😍

Hi-kpop2.blog.ir

 

حمایت خودتون رو حسابی نشون بدین 😎💪💞

دسته بندی :
 اطلاعیه

دیدگاه ها [ ۹ ]

سلام عزیزم
سایت هنوز درست نشده؟
من موزیک ویدیوهای کیپاپ رو میخوام
سایت دیگه ای سراغ نداری؟
چرا عزیز کلیک
سلام سلام امیدوارم حالت خوب باشه❤.. این لینکی هم که ازhi kpop گذاشتی رو میگه وجود نداره😰 چ کنم؟؟!
فدا اون وب فیلتر شده
ادرس جدیدو میزارم بعدا
سلام دوباره فیلتر شده تورو خدا بگید آدرس جدیدش چیه
بله باز فیلترمون کردن...
کلیک ادرس جدیده
یااااااااا باورم نمیشه تونستم بازم پیداتون کنم😭😭😭بعد شما دقیقا یه هفته و چهار روز سگ اخلاق ب تمام معنا بودم!!!! افیردگی گرفته بودم لعنتیااااا انفد فوششون دادم انقد فوششون دادم!!!!!! چقدر خایتم دنبال ی سات دیه بگردم خودم دلم نمیومد بهتون خیانت کنم*^*... آخرش ب دوستم سپردم ک پیدا کنه اونم هرچب پیدا میکرد ی نگا بهش مینداختم خوشم نمیومد... هیچکدوم شوما نمیشدین!!!!! واااااای الان یافتمتون فایتینگگگگ 😍😍😍😍😍
خداروشکر گذاشتیم این پسن رو پس 😂😂
ودف چرا فیلتررر -_-
چون مرض --___--
خیلی درد داره عجب کرمی دارن...خدا بهشون صبر بده واقعا صبر بده😕
:( اره
چی میزاره توش؟
برو ببین 
چرا فیل کردن؟
مرض دارن
shinya an otaku and army
فالو شده بود ولی بازم چاشممممممم
انفالو میکنم دوباره فالوش میکنم :)))
اوکای
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.