بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دانلود 15 کاور از جونگ کوک...HBD Kooki

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۰۲ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۱:۲۳
  • ۶۸۱۰۱

دوستان جان اینا به جز اونایین که قبلا تو سایت قرار گرفتن... برای دانلود،رو اسم اهنگا کلیک کنید.

.

.

Purpose

.

.

We don't talk anymore

.

.

oh holy night

.

.

Nothing like us

.

.

Fools (f.t RM)

.

.

Lost stars

.

.

I'm in love(f.t lady jane)

.

.

If you

.

.

Rainism

.

.

Paper hearts

.

.

All of my life

.

.

Dear no one

.

.

Sofa

.

.

Contrail

.

.

Half moon

 


دسته بندی :
 Music

دیدگاه ها [ ۵۲ ]

سلام خیلی کار رو برای دانلود سخت کردین ادم اعصابش داغون میشه درضمن ادم قاطی می کنه لطفا درست کنید که ما بتونیم به صورت یکجا همشو دانلود کنیم ممنون.
سلووووم،شب بخیر،آنیوهاسیو اونی/اوپا
خیلی دوست دارم آهنگ lovelyاز بیلی و اون پسره که عین ذغاله رو کاور کنه
کوک جای اون ذغاله بخونه و تهیونگم جای بیلی واایییییی خیلی خووبببب میششهههههههه
اسمشو گذاشتم کوک کاوری هرچی دم دستش بوده فوری کاورش کرده انصافا هم عالیننننننن
عسیسسسممممم گوگولی خیلییییییییی خوبهههه

سایت در دسترس است آدرس:

KLStar.ir

-----------------------

 فعالیت‌های این وبلاگ متوقف شده و ادامه فعالیتها در سایت می‌باشد


اون آهنگی که میگه i lost my mind in the city of light رو جونگوگ هیچ وقت تو کنسرت نخونده. آهنگیه که روی اخرین ویدیو تبلیغاتی کوکاکولا منتشر شد و ظاهرا اسمش jungle عه. باز اگه سرچ کنی jungkook jungle تو یوتیوب میتونی پیداش کنی :)))
کسی میدونه اون آهنگه I lost my mind. in the city of light که جونگ کوک تو کنسرت خوندم اسمش چیع؟
عههه من تازه این پستو دیدم:)
باید بگم عاشق سایتتونم حرف نداره:)
راستی اهنگ We dont talk anymore رو مگه جیمین و کوک باهم کاور نکردن؟!
فدایت عزیز 
چراا باهم کاور کردن کوک و چیمی
عالییهههههه💜💙💜
برای کسایی که میگه باز نمیشه، باید رو اسمش نگه دارید تا یه تصویری بیاد، بعد روی قسمت دانلود بزنید.
گایززززز
چرا نمیشه آهنگ daer no one رو دان کنم؟/:/:/:
مشکلی نداره عزیز
نانای اصغر و صغرا نانای اکبر و کبری
بیا اونی شیم
من 14 سالمه یعنی تازه کمتر از یک ماهه که 14 سالم شده
جنابعالی؟ 😁
منننن اوتی تم پسسسسس
سیلام خوفی گوکلی، چیطوری
عاشقتمممممممممممممممممممم
بهترین وب عمرم 😍
راستی میتونی همه کاور های کوکی رو بذاری؟ بعضی هاش نیس
ادمین گل خر شو و بذار 😁
هایییی
ایشالله 
آخه گل چطوری خر شه؟ نمیشه که! DNA 
بچع ها ...کوکی اهنگ love is gone رو خونده؟
آهنگ Love is gone چرا نیست🥺🥺
عالییییی بودددد ممرسیییییی 😍😍💦💖
فدایت
سلام میسگم اون برنامه که تهیونگ با کفش پاشنه بلند رقص ای نید یو رو میره در وب هست اگه هست کجاست؟
سلام خیلی ممنونم از تون عالی♥♥
سلام
تو کامنتا دیدم ی ملیکای دیگه هم بود.....بالاخره بعد مدت ها ی ملیکا پیدا کردم😂
عزیزم‌میشه کاور اهنگ love is gone رو هم بزاری
من ی فیلم دیدم ک کوکی داشت میخوند ولی هر چقدر گشتم پیداش نکردم
اگه فیلم‌کامل یا mp3 کاور رو بزاری ممنون میشم☺
سلام ببخشید آهنگارو که دان میکنم عکسه کاورشون چرا نیست!؟
سایتتون بهترین سایته من همیشه تو سایتتونم هر ساعت🤣
سلام چون این آهنگ ها کاورن
رسمی منتشر نشدن
چراbadboy رونمیشه دان کرد؟کاورش کرده؟ الان چیکار کنم؟که دانش کتم
میشه اسم اون اهنگی ک نامجون و جونکوک کنارهمن روی استیج رپ میخونه جونک کوک رو بگین اپارات ویدیو شو گزاشته من خیلی دنبالش گشتم
دنگ رو میگی؟
ddeang؟
من ربات نیستم چیه خداااااااااااا بابا یکی آهنگه بد بوی رو بهم ارسال کنه البته بگم من واتساپ ندارم شاد دارم اون تو بدین😐😐😐😐😐
چک میکنم
سلام چرا آهنگ بد بوی رو نمیشه دانلود کرد؟ خیلی ناراحتم یکی کمکم کنه میزنم رو نوشته ی آبی این حرفاتون میاد.
یعنی چی؟ آبی چیست؟
سلام مرسی از سایت خیلیییی خوبتون 😍
من بیشتر از دوتا اهنگ جونگ کوکو نمیتونم دانلود کنم ارور میده میگه تا ۲۴ ساعت باید بمونم 😕
سلام
آها حتما امروز خیلی دانلود کردی 
باید بمونی 24 ساعت تموم شه
ببخشید میشه همه رو توی یه فایل بزارین که همه رو یه جا دانلود کنیم؟💜
میشه آهنگ 2uاز جونگ کوگ رو بزارید
سلام تو قسمت موزیک سایت قرار گرفته
Baby Angle kooki lover
ممنون
عالیهها
سلام
ببخشید میشه کاور اهنگ look at me که جونگ کوک خونده رو بزرید؟ من فق تصویریشو پیداکردم
سلام میشه اون اجرای فیک لاو رو بذارید که ارام لباس جونگ کوک پاره میکنه
سلام توی سایت هستش
میشه پشت صحنه یبون ویاج2قسمت5رو بذارید
چرا کامنتام تایئد نمیشه
سلام
چون کامنت های درخواستی تایید نمیشن تا بزاریمش
خیلی سایتتون خوبههههه
تو خوب تری ته ته اوپا 😍💞
خیلی دوست دارم که آهنگ faded رو هم کاور کنه
.
💜💜💜💜💜
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
سلااااااااام
چرا دان نمیشه؟؟؟؟؟
روی هرکدوم که میزنم باز نمیکنه🙁
سلاام
یادمه خودم از اینجا دانلود کرده بودم
باز میشه ک
سلام این آهنگا همشون لینکاشون خرابه ممنون میشم رسیدگی کنین
حتما لینک اون موقع مشکل پیدا کرده بود 
الان چک کردم مشکلی نداشت 
انیو جیسوگ شی
بتاز به توییتر کوکی کاور کرد
10000 hours
.
.
.
ینی صداش نابودم کرد...
راستی میشه gda 2019 رو بزاری استایل دختر کش تهیونگ...
براش فن گرل کردم خخخخ
یسسس قرار گرفت 

آه بسیی نابود کننده بود ...
مگه نزاشتم؟!؟!؟ 
مطمئنی نزاشتم؟!
همین زیره
درست پایین نظر قبلیمه
توش گفتم که خیلی ذوق مرگ شدم وقتی دیدم که جونگ کوک اهنگ we don't talk anymore رو کاور کرده
سوالم این بود که تو توی این اهنگ چارلی پوث رو ترجیح میدی یا جونگ کوک یا سلنا گومز رو؟
اوه یسسسسسسسسسسسسسسسسس


من کوکیو بیشتر دوس دارم 
سلنا و چارلی هم خوبن ولی تو این اهنگ از صدای کوک بیشتر خوشم میاد

جیسوگ جون مظرت تو راجب به کامنت قبلیم چیه؟
تو کدومو میگی؟؟؟؟
کامنت قبلی راجع به چی بود؟😂😂
واییی
لامصب ببین کدوم آهنگ رو کاور کردههههwe don't talk enymore دارم سکته میکنممممم چارلیییی جونمممم سلنااااا جوننمممم کوکککککککیییییی
من دارم میمیرمممممممممم
ولی با اجازه همه من تو این اهنگ چارلی رو ترجیح میدم
ولی بخدااا کوکی هم خوبهههه
چرا نمی‌دونم دانلودشون کنم
سلامی دوبارههههههه

سایتتون خیلی محشرهههه دوبارهههه


سوال داشتم دوبارهههه

میشه راهنمایی کنی چجوری کره ای یاد بگیرم؟؟؟ پلیز دوبارهه

😁😁😁😁
برنامه memrise برای یادگرفتن کره ای خیلی خوبه 
واقعا سایت باحالی دارین خخخخخخخیلی ممنون که هستین من هرچی خواستم به عنوان یه ارمی توش پیدا کردم خیلیم بیشتر مررررررسییییی
😍💞💞💞💞💞
این سایت بی نظیره ه ه ه ه
ممنون برای این آرشیو کامل و خاص ،واقعااا دست مریزاد و خداقوت عزیزم، پایدار باشی ادمین جاننن ، sarangheyooo💜💜💜💜
😻😻😻خواهششششششش
سلام من سایت تونو خیلی دوست دارم و خیلی پیگیرشم ولی واقعا تعجب می کنم که چرا اکثر نظرات من تایید نمیشه!!!!
سلام تریپل ایکس جون
مرسی سایت هم تورو دوست داره *-*
عهه ما اگ اگ نظر شایعه یا درخواستی باشه تایید نمیکنیم در غیر این صورت همه نظرا تایید میشن
میشه تو یه فایل زیپ همه شو باهم بذاری آپ کنی؟دان دونه دونه سخته
#تنبل
سلام من یه سوال دارم ولی مسخرم نکنیا 😂 اون آهنگی ک کوک تو توییتر پست کرد و کلی هم بازدید خورد . یه تیکه از آهنگشم . I never thinking about you بود . اینو نمیدونی از کجا میتونیم آهنگشو پیدا کنیم ؟ و یادت باشه سوال بر انسان عیب نیس😆
سلام ملیکا شی
ایگوووو من اصلا اهل مسخره کردن سؤالای دیگران بخصوص ارمی ها نیستم.  حتی اگر ساده ترین سوال دنیا رو بپرسی
اسم اهنگ never not از Lauv 

آیگو 😂
ببخشید آهنگ dear no one رو میشه بزارید
قرار گرفته تو همین پست
وبتون عالیه ❤️🌹👻
😻😻😻💞
سلام کجا همه کاور های تهیونگو پیدا کنم میشه کمک کنید؟
تو قسمت موزیک ها هستش عزیزم 
سلام ببخشید از کجا کاور های تهیونگ و پیدا کنم؟
سلام ، قرار کامل قرار نگرفته 
سلام.از کجا همه ی کاور های کوکی رو پیدا کرد؟
سلام
کاور های جونگکوک تو قسمت موزیک ها هستش
قسمت طبقه بندی موضوعی برین پیداش میکنین
فک میکنم صفحه دوم باشه 💙
سلام ببخشید من وقتی اهنگ هارو دانلود کردم عکس اهنگ ها داخل my files نمایش داده میشه ولی توی قسمت موزیک ها هیچکدومشون عکس ندارن میدونین چجوری باید درستش کنم ؟
این پست را یه زمانی ادمین بع گذاش 
نمیدونم جریانشو
عاقا سلام دمتووون گرم سایتتون عالیه
ادمین جان این لینکارو درست کن کار نمیکنن:
CONTRAIL
ALL OF MY LIFE
RAINISM
IF YOU
LOST STARS
IM IN LOVE
مغسییییییییییی هدا جوننننننننننن
😂
جدی اهنگ im in love با هم خوندن😍؟
جدی جدی 
من شوخی ندارم 😂
مرسی😍وبتون عالیه😍
کوموپدااااا ام سیلوری جون که برای اولین بار میبینم کامنت گذاشتی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.