بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۱۳ ]

سلام ادمین مهربون خسته نباشید ، یه سوال داشتم شما اون برنامه ای که آر ام و جیهوپ و جیمین رفته بودن و جیمین یه دختر رو بغل میکنه و اون دختر هم جیمینو تنبیه میکنه ،میدونید اسمش چیه ? یا اگه تو وبتون گذاشتید میشه بهم بگید من خیلی دنبالش
🥺 🐈 اگع یه روز از عمرم مونده باشه من می خوام بی تی اسو بیابم و بقیه چیزاییی که مونده و ندیدم رو ببینم بعد برم اون دیارT0T
امیدوارم ررسی به ارزوهاتت🥺🥺
ارههه پیداش کردم😍♥️
فدا♥️
💜💜💜💜😁😁😁
ببخشید یه سوال داشتم من یه چند وقته تازه ارمی شدم و هنوز خیلی اطلاعات ندارم شنیدم بی تی اس تو بیلبورد و گرمی اجرا داشته
تو کوچلا هم تا حالا اجرا کردن ?
نه عزیز تا اونجایی ‌ میدونم نه 
سلام چرا وب ها دارن فیلتر میشن ، من دعا دعا میکنم وب شما فیلتر نشه من همه چیزو از اینجا دانلود میکنم و هنوزم خیلی چیزا مونده
اخه وب هم فیلتر کردن داره ،چرا اینقد سنگ جلوی پامون میندازن
نمیدونم جدی چرا اینجوری میشه 
ادرس وب پشتیبانو حتمن ی جا ذخیره کن 
عه اره خودتی😁
من وب قبلی رو فالو کردم..اما این وب جدید های کیپاپ رو هر جی تلاش کردم نشد..اما بازم امتحان میکنم...
من نمیدونستم ادمین وب بی تی اس هستی😐😂
اما خب به هر حال من که حمایت میکنم😍♥️
یس یس
امم الان دیگه پیدا کردی ادرس جدیدو؟؟؟
فدایت بیتااا💜💜
عههه..سحری تویی؟😍
هایییی
.امدم بگم که وب های کیپاپ فیلتر شده(دوباره)
لطفا همایت کنین که وب دوباره سر پا بشه...ادمینا از این بابات خییلی نگرانن...(اگه دوست داشتین البته)
♥️♥️♥️
هیی چی بگم نمد چرا های کیپاپو اینقدر فیلتر میکنن 
خلاصه این ادرس جدیدا مونه کلیک
سلام میخواستم تشکر کنم از شمابه خاطر گزاشتن همه برنامه ها . به نظر من سایت شما بهترین سایت تو نت برای پیدا کردن برنامه های بی تی اسه که هم زود و با بهترین کیفیت میزارین.من واقعا از شما ممنونم ❤❤❤
جیسوگ شی من فکر کنم یا به اسم تو و یا فامیل و..تو پی بردم البته امیدوارم ناراحت نشی سوییتی 😭💔هرکاری کردم جلوی خودمو بگیرم بهت نگم نشد🔥💔احیانا اسم تو زویا فرخی نیست؟🤩🌹
ارهه 😂
منم شوهرم فرهاد 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂




جیسوگ: نو لاو
این اسم یکی از ایمیلامه که زمان راهنماییم وقتی عاشق زویا بودمش ساختم
ببخشید نمی دونستم ناراحت میشین ،معذرت میخوام
فقط میشه لطفا لینک قسمت ۱۰۳ ایپزود جدید رو چک کنین نمی تونم ۷۲۰ یا ۱۰۸۰ رو دانلود کنم ،ممنون میشم چک کنین
بازم ببخشید 💖
سلام ببخشید میشه جواب کامنتارو بدین لطفا
اجراهای امروز بی تی اس رو کی میزارید ؟
سلام

واقعا من زبونم مو در آورد انقدر گفتم همه برنامه ها قرار میگیره
شما چه بگی چه نگی ما همه برنامه هارو میزاریم 💚
من نمیتونم جین شم اینجوری میشه یه ایدی بدین تو تلم سیو مسیج بزنم از اونجا جین شم؟
@koreanlovestarsub
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.