بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دانلود برنامه BTS از شبکه GEM LIFE

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۱۶ بهمن ۹۹ ، ۲۱:۱۵
  • ۱۳۳۲۲

دانلود برنامه BTS از شبکه GEM LIFE

*قسمت آخر اضافه شد*

زمان پخش: از ۱۳ بهمن هر روز ساعت ۱۹

تکرار: ۱۳:۰۰ | ۰۷:۰۰ | ۰۱:۰۰


[کیفیت ۴۸۰ با زیرنویس هاردساب فارسی]

قسمت 1 | 313M

قسمت 2 | 291M

قسمت 3 | 326M

قسمت آخر | 366M

2021-02-01


برنامه پخش شده در این شبکه، فیلم سینمایی BURN THE STAGE از BTS هست که در سال 2018 منتشر شد

برای دانلود کامل این برنامه به همراه کیفیتهای بالاتر همراه با زیر نویس فارسی کلیک کنید

دسته بندی :
 Program 1

دیدگاه ها [ ۵۸ ]

بچه ها راستش من میخوام برنامه هایی رو که از بی تی اس تو جم لایف نشون میده رو نگاه کنم ولی ساعتش رو نمیدونم اگه میدونید لطفا بگید ؟؟؟
چند بار زدم تا نگاه کنم اشپزی قلبی با اکسول و txtبود با بلک پینک مال بی تی اس رو هم تبلیغ کرد ولی ساعتش رو نمیدونم میشه بگین .
سلام
چطوری تونستین دانلود بکنین ؟
نفهمیدم منظورتو عزیز و اینکه 

سایت در دسترس است آدرس:

KLStar.ir

-----------------------

 فعالیت‌های این وبلاگ متوقف شده و ادامه فعالیتها در سایت می‌باشد

لطفا سوالات خودرا در سایت اصلی بپرسید

سلام خسته نباشین
اینجا دیگه فعالیت نمی کنین
Army girl yoonmin jimin love 2005
سلام الان شروع شده تو شبکه gem life یا هنوز نشده نوشته به زودی
سلام من چند بارکامنت دادم اما جوابی دریافت نکردم چطوری باید عضو سایت بشم من تو blog.ir ثبت نام کردم ولی کد تاییدیه به شمارم نمیاد حتی با شماره های دیگه هم امتحان کردم ولی نشد به غیر از blog.ir چیز دیگه ای نیست که بتونم با اون ثبت نام کنم و عضو سایتتون بشم?
راستی سایتتون عالیه مرسی بابت زحماتی که میکشین
یه چیز دیگه من دنبال آهنگ هایی هستم که اعضا خارج از آلبوم های خوشون خوندن
شما به صورت پراکنده تو سایت گذاشتید یا دسته بندی کردید؟

سایت در دسترس است آدرس:

KLStar.ir

-----------------------

 فعالیت‌های این وبلاگ متوقف شده و ادامه فعالیتها در سایت می‌باشد

سلام ، شما چند سالته ؟،
😅😁
سکرتتتته عزیز😁
عزیزم ممنون بابت سایت خوبتون :)
یه نفر مثل من که وسواس داشته باشه و باید تموم برنامه هارو با کیفیت 1080 ببینه اینجا مثل بهشته *--*
فقط یچیزی .. راستش من بخاطر کارای دانشگاهم نمیرسم که پشت هم برنامه هارو دانلود کنم .. و الان اومدم و چک کردم دیدم گفتید که سایت جدید زدید .. من هنوز خیلی از برنامه هارو دان نکردم .. از اینجا پاک میشن؟
ناراحت شدم .. چون تو 9 روز باقی مونده نمیرسم که دانلود کنم..
الان چطوریه؟ برنامه های قبلیم تو سایت جدیدتون هست؟
سلام عزیز خوبی؟
ایگووو خوشحالمم ک اینجا رو دوس داری
ن عزیز اینجا قرار نیست پاک بشه فقط از ۳۰ بهمن اینجا دیگه اپدیت نمیشه
ولی تموم این پستها و برنامه های اینجا تو اون سایتم هست❤❤❤
جمن شه میبینی 
درباره ی بنگتن همین بس که ندیدن یه مصاحبشون مصادف میشه با
دادن اطلاعات غلط به ملت😐
آیم ریلی ساری Lupin شه
خخخ اری اریی ولی بعد ک یکی گفت کمدین زن و اینا فهمیدم 
هییی ی برنامه نبینی تمومه دیگه😂😂
سلام ببخشید شما از ادمین های سایت BTS twt خبر ندارین یک ماهه جوابمو نمیدن هیچ فعالیتی هم ندارن
جیمین شب فکر کنم منظور Lupin شه همون مصاحبه توکوپدیاست
که میگه با چکش از هم سوال می کردن 😆😁😂
اری فدا فهمیدم منم بعدد😊😊
نه نویینگ برادرز نیست
برنامه جدیده مال بعد از انتشار آلبوم be حتی مجریش زن بود
یه کمدین معروف که اسمش رو نمیدونم
اهااا
اونی ک توی توکوپدیا بودن نیس احیانا؟؟ 
Army girl yoonmin jimin love 2005
سایت شما بیان هست دیگه
من نمیتونم تو بیان ثبت نام کنم نمیشه
شما سایت دیگه ای ندارین که با بیان درست نشده باشه
یکم دلگرمی بگیرم
وب جدیدمون تو بیان نیستت😁😁
۳۰ بهمن اون سایتمون تموم میشه کاراش
Army girl yoonmin jimin love 2005
سلام
من عاشق bts هستم و چند ساله آرمی هستم
یه سوال داشتم میتونم بپرسم چجوری میشه سایت درست کنم
میشه راهنمایی کنین
ممنون از سایت خوبتون واقعا عالیه 😍😘
کوجا میخوای سایت بزنی عزیز؟
Lupin جان به احتمال زیاد برنامه ی knowing brothers که پسرا یه بار اومده بودنو میگی💕
bossss
😍😍😍❤❤
سلام عشقمممم
ممنون از سایت خوبتون ❤❤❤
امیدوارم همیشه موفق باشی 😉
میشه مستند بلک پینک هم که پخش شد از شبکه لایف رو بزاری
لطفاااا🙏🏻🥺
سلام عزیز 
شزمندع اما اینجا فقط واسه بی تی اسه و گروه دیگه جز بنگتن چیزی ازشون قرار نمیگیره
اما این وب بلک پینک گذاشته مستندو کلیک
سلاممممممم
ممنون ازتون
میشه اجراهای جدید بی تی اس تو مراسم نمیدونم چی چی سئول اواردز رو بزارید؟
سلام لابلی،میگم الان که 3 قسمته قسمت اخرم اضافه کردید الان ینی تموم شد؟ اخه گفتی 4یا 5 قسمت.
که البته الان 4 قسمت گذاشتی|:
میبینی دیوونه شدم خودم سوال میپرسم خودم جواب میدم منو از ابهامات در بیار!فایتینگ!
تموم شد دیگهههه برنامشش😉😉
سلامممم😍😍 ممنون که اینقدر خوبین😘😘
راستی میخواستم ببینم اسم این برنامه جدیده که پسرا توش بودن چیه؟ فقط دیدم که توش عین این مدرسه ی برادرا راجب خودشون سوال جواب میکنن با همون چکش پلاستیکی معروف، مجری اینا هم داشت😅😅 میدونم این توضیح افتضاحیه ولی راه دیگه ای نبود
حتی راجب لیریک مورد علاقشون سوال بود
من ک نفهمیدم کدومو میگی فدا 
گایز به چینگومون کمک کنیددد
ممنون از سایت خوبتون.... ببخشین فکرکنم لینک قسمت اخر مشکل داره هرکار میکنم نمیتونم دانلودش کنم
سلام چک شد مشکلی نداشت
کوماعوووووووووووو💜💜🐥
*-*
باورکنید شما معرکه ایدددددد معرکههه💜💜
فوق العاده اید🤩
یه خسته نباشید گنده بهتون میگم🤗
امیدوارم تا ابد موفق باشید و همیشه آرمی درکنار هم🥰
معرکه ترر شماهایید کههه😘😘😘

😂✋🏻💛✨بگم هر وقت میام از ذوق پرام میریزه یا زوده؟؟؟🥺
🥺🥺🥺🥺🥺🥺
یا اینک هزار دفه این برنامشون رو دیدم.. و هر دفه عین چی عر زدم و گریه کردم..
ولی بازم امروز ک اخرین قسمتش پخش شد گریه کردم 0-0
هر چقدرم ببینه ادم مثل روز اولع انگار...
🥺✋🏻💛✨🧁اوره کاپ کیک دوست داری؟؟🥺✨🧁موخولی؟؟؟
خخیلییییییی😭😭😭😭
𝓕𝓐𝓕𝓨 ꧂
وات دی فاک ...... تموم شودش @-@؟؟؟؟!!!!!!
☹☹☹
حالا یه کسی
وایییییی دستت درد نکنه این هم گذاشتی یعنی واقعا من عاشقتممم همه چی اینجا هست
فدایت ی کسیی😁❤❤
آرمی&بلینک
مرسی از سایت خوبتون🤩😘😘😘😘
فدایاتتتتتتت😍😍😍❤💜💜💜💜
عالیی هستیییی
💜💜💜💜💜 تو بهتری نه
سلام نفس ....

میدونی این برنامه کلا چند قسمته ؟!
سلام عزیز خوبی


احتمالا ۴ قسمت باشه یام ۵تا ؟؟
سلام عزیز دلم... خوبی ؟!
یه سوال داشتم 😅
این برنامه فیلم سینمایی هست که تبدیل به مستند شده یا نه ؟!
اره فدا همونه ما قبلا سینمایی شو گذاشتیم الان اینجا شده مستند
انیووو
یه سوال...
قسمت دومشم از چم لایف بخش شده یا شما جلو جلو گذاشتین؟
آخه مگ قرار نبود دوشنبه ها بخش شه؟
امم فک میکنم ک هر روز پخش میشه فدا 
🥺🧁

کیوتتتتتتت اون کاپ کیکتت😍😍😍
یه ارمی ایرانی بدبخت
همین که اومدم قسمت 1 رو دانلود کنم دیدم قسمت 2 هم اومده نتم هم تموم بشه کلم کندس میشه بگی چیز خاصی داره یا نه؟؟؟؟؟؟
امم عزیز اگه فیلم سینمایی  برن د استیج رو دیده باشی لازم نیس اینو دوباهز ببینی چون این همونه
این برنامه کی و چه ساعتهایی پخش میشه؟
تکرارش کیه؟
ارمییونن عزیز جواب این سوالو بدیددد
ʝεσɳ ɱαɓεℓ
الان این دخیخن چن قسمته ؟
فک کنم ۴یا ۵تا باشه
من همین امروز قسمت دومش رو دیدم
اونجایی که نوشتی (برای دانلود این برنامه برای کیفیت‌های بالاتر به همراه زیرنویس کلیک کنید)جایی که این رو نوشتی کلش یا همون قسمت اول یا کلش بهم وصل شده؟؟
🖕🏻🖕🏻🖕🏻
ممنون ❤️
اونجا کل برنامسس عزیز و تیکه تیکه نیست
جیسوگ شهههه
رو ادمین جیمینتون کراش زدم بدین ببرمش
بلییی
به این راحتیا نمیدمش🚬
سلام^^
ببخشید من گیج شدم الان این مستند بی تی اسه؟
سلام کپشن پست خونده بشه
ممنون که قرار دادید
چونمانهیوو💜
وای مرسی که گذاشتینش من میخواستم ببینمش ممنونم
بوراهه
😎💜💜💜
واییییییی دستتون درد نکنه که گذاشتینششششششششششش‌. ما ماهواره نداریم برا همین کل دیروز داشتم زار میزدم که نمیتونم ببینم. خسته نباشیددددددددد
لابیووو
-_-
واییییییییییی، مررررررررررسی ک گذاشتییی، 😃خییییلی منتظر بودم ک بزاری، کامسامیدا، 😋
خواهش 😻
وااای شما محشریدددد💚💚💚💚💚💚💚💚💚
😍💜
نمیشه حجمشو کم کنی....؟
سلام ببخشید مگه BURN THE STAGE سینمایی نیست؟
و یه سوال دیگه این برنامه همون BURN THE STAGE هست؟؟
یا یه برنامه جدید؟؟
سلام کپشن پست خونده بشه
این برنامه فرقی داره با برنامه burn the stage؟
یعنی دوبله است؟یا زیرنویسه؟
یا اصلا همونیه که پستاشو گذاشتی قبلا؟
سلام کپشن پست خونده بشه
رعنا رضایی
سلام میشه کیفیت ۷۲۰هم بزارید؟
واییی...دارم فکر شو می کنم ، اگه می خواستن صدا ی اینا رو دوبله کنن، چیکار می کردن...؟
صدای موچی که جنسیت ندارن... 🐥🐥🐥🐥🐥🐥🐥
صدای کوکی که باید بچه بیاد دوبلور شه...👶👶👶👶👶👶👶
صدای جی هوپ ، خوب اونو زیاد مشکل نداشتن چون همش می خنده...😁😁😁😁😁😁😁
صدا v باید ببینیم تو چه وضعی هست...تاریخی یا غیر تاریخی😿😿😿😿😿😿😿
در مورد صدا شوگا و نامجون هم نظری ندارم....🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔
صدای جین هم باید یکی گفت که جوک بابا بزرگی بلده باشه و عین شیشه پاک کن می‌خنده...😊😊😊😊😊😊😊
دقیقا الان یه کتاب سلامت بهداشت رو پامه و دارم نظر میدم....☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️
حالا که فکر میکنم کاش دوبله میشد حداقل یکم میخندیدیم 😂
شبکشو ندارم هعی پس نیازی دیگ نیس دان کنم چون مستندشو دارم؟؟؟یا فرق داره؟
نه فرق نداره همون فیلم برن د استیجه
الان من نشستم ساعت یک شه که تکرارش رو ببینم😐 لعنت بر کلاس های آنلاین 💩
نبینی هم چیزی از دست نمیدی 😂
این چیه؟
افیشاله؟
yalda.kooki💖💝
واووووو واقعاااا ممنونم من دیدم خیلیییی قشنگگگ بود داشتم از ذوق میمیردممممم☺😍😍😍ممنون گذاشتی برای ارمی های که ماهوراه ندارن
🚬👌🏻
خواهش 😍
من امروز دیدمش
انقدر ذوق کردم همه با تعجب به بالا پایین کردن هام نگاه میکردن
دستشون و دستتون درد نکنه💜
خدا این شادی هارو از ما نگیره 😂😂
🥺 🤧 😭 😂 جرررررررررررررر

تنکیووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو🥺 🤧 😭 (10000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000لاااااااااااااااااااایککککککککککککککککککک)
😍💜💜
اَاااااَااااَ...جیسوگ هایی
سونیکی چیزی هستی؟؟؟؟؟😳😳😳😳😳😳😳
من دیدم امروز....یه ربع بیست دقیقه گذاشت....دوبله هم نکرده بودن....😁😁😁😁😁😁😁
من بسی خوشحال شدم....🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭
هر روز میزاره....😳من امروز به یه بهونه بسی الکی مامانم اجازه داد ببینم....نمی‌دونم کی تا حالا به این فلاکت رسیدم که اجازه میگیرم....البته مامانم بیشتر قصد داشت مچلم کنه که موفقم بود...🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦البته burn the stage رو یه بار دیدم....
💛🖤💛🖤💛🖤💛🖤💛🖤💛🖤💛🖤💛
سونیک یا میگ میگ... یکی از اینام 😂
خیلی کم بود واقعا
اره ولی دو سه روز دیگه هم بیس دقیقه پخش کنن تموم میشه کاش حداقل سریالشو میزاشتن نه فیلم 😐
😂😂
𝒎𝒊𝒏 𝒃𝒂𝒓𝒂𝒏⁷-🌈(سکینه ی برفی😐❄)
اصن عکس رو جلدش یه چیزیه مامان بابامون ببینن کلمونو کندن/=

من موندم
چرا اخه نصفه/=
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.