بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

BREAK THE SILENCE: DOCU-SERIES

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۱۳ خرداد ۹۹ ، ۰۴:۰۴
  • ۷۵۰۹۳


خلاصه:

بریک د سایلنس (سکوت رو بشکن): یه سریال مستندی است که یه سفر 351 روزه، از تور "لاو یورسلف" تا "لاو یورسلف: اسپیک یورسلف" رو دنبال میکنه. آخرین سریال مستندی که به لحظه های زیبا و فراموش نشدنی بی تی اس و آرمی در طی یه تور جهانی فوق العاده دیگه، یک دید نزدیک میده. در این مستند، اعضا صادقانه پیوند پایدارشون رو که برای مدت طولانی اونهارو کنار هم نگه داشته آشکار میکنند و نشان میدهند که به عنوان اجرا کننده، دوست، و برادر چه معنی ای بالا و پایین استیج برای همدیگر دارند.


BREAK THE SILENCE

Teaser: 1080P | 480P

زیرنویس فارسی | E1: 1080P | 720P | 480P

زیرنویس فارسی | E2: 1080P720P | 480P

زیرنویس فارسی | E3: 1080P | 720P | 480P

زیرنویس فارسی | E4: 1080P | 720P | 480P

زیرنویس فارسی | E5: 1080P | 720P | 480P

زیرنویس فارسی | E6: 1080P | 720P | 480P

زیرنویس فارسی | E71080P | 720P

2020-05-12


 زیرنویس فارسی کاری از تیم ترجمه اختصاصی KOREANLOVESTAR

دسته بندی :
 Program 1

دیدگاه ها [ ۱۴۱ ]

yalda.kooki💖💝
عرررر😍😍😍واقعااااا مرسی سایتتون عالیه خیلی خوبههه راستی یک سوال من الان که دارم کامنت میزارم دیروز پسرا یه اجرا داشتن مننون میشم توی سایت قرارش بدین واقعا ممنوننم خسته نباشید فایتینگ💝💝💝💝💝❤😘😘😘عاشقتونم مرسی که هستید
فدایت عزیز
میزاریمشش حتمنننن 😁😁😁😁😍😍
سلام گلم 🌹
لینک زیرنویس خرابه میشه درستش کنی
لینک زیرنویس قسمت اول
سلام چک شد مشکلی نداشت 
💕Fati gogoliii💕
شالام میشه این مستند رو ب صورت کامل قرار بدین ؟
سلام و خسته نباشید
بابته سایته خوبتون ممنونم
و اینکه در مورد قسمته جدید که قراره بزارید، خیلی عالی میشه اگه ری اکشنه اعضا بهش رو هم بزارید چون هیجا پیداش نمیکنم و همش منتظرم که از سایت شما دانلودش کنم:)💖💜
بازم از سایته عالیتون ممنونم🤩👍
سلامممنون که اینقدر سایت کاملی دارین و برای این رنامه خلاصه و موضوعش رونوشتید خیلی خیلی ممنون.لطفا بقیه برنامه هایی که شرکت میکنن هم همینطور خلاصشو بزارید.نیو آرمی ها گیج میشن.آی ام نیو آرمی
یه آرمی مهربون
برای (luna)

سلام

اون آهنگی که تهیونگ تو قسمت اول گوش میکنه، آهنگ خودشه که اونموقع داشته روش کار میکرده و هنوز ریلیز نشده.
سلام یه سوال چرا مستنداشون هم سریال داره هم فیلم تفاوتشون چیه؟
من یه سوال دارم
bring the soul برای تور LYS
و break the silence برای تویLYS,SYS
درست فهمیدم؟
سلااااام^^ مرسی از سایت قشنگتون و مرسی که انقدر فوق العاده این ^__^
یه سوال کوچولو ;)
آهنگی که تهیونگ تو قسمت اول تو ماشین پلی میکنه اسمش چیه؟
بچه ها کسی میدونه اسم اهنگو اگه همین پست کامنت کنه اسم اهنگو بسی تششکرات
سلام
فیلم break the silence اگه اومده میشه قرار بدید
هر وقت بیاد قرارش میدیممم
سلام نمیشه ویدیوهاتون لینک مستقیم باشه؟ برای دانلود کلیپا زمان زیادی برای دانلودش مییگیره..
انیوووو
ممنون برای سایت بی نظیرتون
ای پرپل یو💜
سلام خسته نباشید میخواستم بگم لینک زیرنویس ها خرابه
سلام آنا جون
کدومش؟ بگو چک کنم
سلام ب بی تی اس خوشگلم من خیلی دوستون دارم
خیلییییییییییی
هلو هلو هلو
من تازه وبلاگ خفن تو رو پیدا کردم
به خاطر کنکور گوشی رو دادم تحویل و اینستا و تل ندارم و زسما هیچ ارتباط و خبری از بی تی اس ندارم جز صفحات وب.
وبلاگ تو هم که کلا خفنه توی همه چی...
سوئیتی مرسی از سایت خوبتون فقط ای کاش از این به بعد گزینه تماشای آنلاین هم به سایتتون اضافه بشه منه آرمی جدید با این حجم از برنامه ای که باید ببینم نمیدونم چیکار کنم واقعا
خواهش ارغوان جون
فکر نکنم این اتفاق بیفته
باید کم کم شرع کنی دیگر
از ران شروع کن بقیش دستت میاد
سلام ثمین چطوری من دوست خنگتم اومدم ازت تعریف کنم با این سایت خوبت😂
ایگووو 🙄
Mary Army...Ipurpleyou
لینک زیرنویس قسمت 6 break the silence واسم باز نمیشه:(
دوباره امتحان کن لاب💜

سلام مرسی از سایت خوبتون ، میخواستم بدونم من زیرنویس هارو دانلود کردم حالا چجوری قرارشون بدم زیر ویدیو ، چون ویدیو زیرنویسش انگلیسی ، ممنون میشم جواب بدید 💜
سلام گل جان 
اسم ویدیو و زیرنویس رو یکی کن و توی یه پوشه بزار
خود به خود میاد زیر ویدیو 💞
سلام زیرنویس قسمت 6 بریک د سایلنس بصورت حروف بهم ریخته هست تمام راههای اصلاح زیرنویس برای کی ام پلیر رو انجام دادم اما درست نشد . میشه لطفا براش زیرنویس انگلیسی بگذارید یا حداقل اگر راهی بنظرتون میرسه برای اصلاحش راهنمایی کنید؟
سلام
سمت راست سایت سوالات متداول آرمیون رو پیدا کن بخون
سلام خسته نباشیدددد
ببخشید BREAK THE SILENCE : The movie رو در آینده میذارین؟
سلام سلام.مرسیییییییی از این سایت کامل و خوبتون❤💚خسته نبااااااشید.یه سوالی داشتم. break the silence:persona الان اومده ؟؟ و جزو ایناست؟؟
بریک د سایلنس پرسونا نداریم اصا 
ولی آره این سریاله و تو بخش پروگرم یک هست 
سلامممم زیر نویسا مشکلی دارن؟بالا نمیان رو فیلما!!!!!!!
محشره سایتتون محشر💜💜💜
همینطور فعال و عالی پیش برید...😘
ممنون میشم زود لینک دانلود زیرنویس ها رو چک بکنید💜
سلام سایت ریزی مشکل پیدا کرده بود که خداروشکر مشکلش رفع شد
دوباره امتحان کنید
سلام خسته نباشید چرا زیر نویس ها برای من دانلود نمیشن؟دیروز داشتم in the soop رو دانلود میکردم که نرسیدم همشو دانلود کنم امروز اومدم زیرنویسا دیگه دانلود نمیشن برام...خواستم الان هم این برنامه رو دانلود کنم بازم زیر نویسا دانلود نمیشن...
میشه راهنماییم کنید؟
سلام سایت ریزی مشکل پیدا کرده بود که خداروشکر مشکلش رفع شد
دوباره امتحان کنید
سلام خسته نباشید.ببخشید میشه فیلمش رو هم که تازه اومده اون رو هم بذارید؟ممنونم از سایت خوبتون
سلام تو قسمت درخواستی درخواست بده
البته فعلا قسمت درخواستی ها بسته است
سلام مرسی بخاطر سایت عالیتون😍
این سایت نبود من نمیدونستم این فیلمارو از کجا دان کنم💜
یه سوال داشتم این برک د سایلنس هر هفته یه قسمتش میاد؟؟؟

سلام ته ته شییی
کومائووو😍💜💜💜
اومده تموم شده ک
سلام لینک ۴۸۰p ایپزود ۷ کار نمکنه ⁦ಠ︵ಠ⁩
سلام
این کیفیت رو کلا نزاشتیم
من متوجه نمیشمم:(
مگه بریک د سایلنس ۱۰ سپتامبر نمیاد؟ سو وات ایز ایت؟
سامبادی هلپ می:(
این سریاله 
اون فیلمه
سلام به روی ماهتون ،سایتتون واقعا خوبه .ماچ پس کله هاتون
سلام کریزی شههه
عشقی 😘💜
سلام مگه این سریال یه وقت فصل 2 هم داره ؟ آخه توی اینستگرام BTS دیدم ی چیزایی راجبش شما قرارش نمیدین؟
سلام نداره
سلااااام خسته نباشیدددد
قسمت ٧ فکر کنم لینکش مشکلی داره چون دانلود نمیشه
سلام چک شد مشکلی نداشت
جیسوگ چرا من بی تی اس ورلد رو که میریزم بعد نمیاره بالا؟؟ فیلتره؟ اصن نمیاره بالا نت ماربل میاد بعد عکساشون میاد تا ی ساعت فقط عکسه:(
مشکل از نتته آرمی شی جیسوگ چیکار میتونه بکنه اخه 😂
با نت قوی و فیلتر شکن امتحان کن و صبور باش
بسی نت میخوره این بازی
سلام میشه بپرسم هر کدوم چند دیقه هستش؟
سلام
حدود نیم ساعت فک کنم
تا حالا به این نکته پی برده بودین که BURN THE STAGE و BREAK THE SILENCE و Bring the soul اگه حرف اول هر کدوم از کلمه ها رو کنار هم قرار بدیم میشه BTS!! فک کنم اسم برنامه ها رو از قصد این جوری گذاشتن که مخفف اسم برنامه بشه "BTS"!! حالا یه کف مرتب به افتخار بیگ هیت!!! کف کف کف کف کف کف کف کف
یس من پی برده بودم 
عررررررررر
دیگه چه مستندهایی هست؟
میخوام مستند ببینم چون دوست دارم بیشتر با بنگتن خو بگیرم^^
برینگ د سول
برن د استیج 
تو قسمت پروگرم ۱
سلام سایتتون فوق العادست مرسی بابت همه چی فایتیییینگگگگگگ آی پرپل یوو :)))))
کومائوووووو😻💞💞💞
سلام
لینک480P ی قسمت اخر دان نمیشع
سلامممم💓تورو خدا این سوالمو جواب بدید 😭قسمت ۴ فکر کنم ۲ دقیقه اخرش یه اهنگی پخش میشه اسمش چیه؟ ممنون به خاطر سایت خوبتون😘
سلام
آهنگ Dimple تو آلبوم Love Yourself , Her
خواهش میکنم 😘❤️
سلام
خیییییییییلی سایت عالیی دارید واقعا ممنون
میشه لینک مستقیم بذارید؟چون اپلود بوی خیلی رواعصابه
بازم ممنون
لاوویوووووووووووووووو


متاسفانه امکانش نیست
سلام گوگولیااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا خسته نباشین بوس پس کله هاتون 💖💖
عا یه عدد سوال چرا کیفیت 480 قسمت اخر لینکش خرابه ؟ دوباره بوس پس کله های همتون😂❤💜
۴۸۰ نزاشتیم :(
سلام ممنون که این مستند زیبا رو گذاشتین برای دانلود. دمتون گرم.
وای این یعنی قسمت آخر بود ؟ قسمت 8 هم میاد یا نه؟😢😢😢😢😢
یس قسمت اخر بودذ
عزیزم میخواستم ی خسته نباشید گگگنده بهتون بگم سایتتون عالیعععع هرچی دنبالش بودمو راحت پیدا کردم
🤪😻 لاویووووو لابیووووووو
سلام من تازه سایتتونو یافتم عالیههههههههههه
هلووو
عای ایز یوو 😍
this is miintae. if you a copy of content from my archive, please keep them to yourself and do not reupload.
Hello Miintae shii, we won't reupload your content any more 😉
😂😂😂😂😂ن اتفاقا نگام نکن همکاری کن میخوام سرشو زیر اب کنم😂😂
دست ب جیسوگم بزنی خون ب پا میکنماااااا 😂
هرچند خیلی اذیتم میکنه ولی بازممممم حق نداری دست بزنی بهش 😂
سلام ادمین خوبی🤗😍
میخواستم بگم برنامه های سرگرم کننده ی دیگه ای نمیزاری؟
حوصلم پوکید😑
سلام
الان خرداده ، تا تیر خبری از پست اضافی نیس 😂
فقط چیزای جدیدی که آپ می شه رو میزارم
میدونین خیلی قشنگه ک یه بند خارجی چقدر میتونن بهتون احساس قشنگی بدن ، همه جور مردمی با هر رنگ پوستی با هر مذهب و فرهنگی با هر زبانی توی دنیا وجود دارن ولی هرچقدر هم ک ما از هم دور باشیم این احساساته ک مارو بهم وصل میکنه همه مردم وقتی خوشحالن میخندن همه مردم از سر ناراحتی گریه میکنن همه گاهی از خودمون متنفر میسیم ک به فکرای وحشناکی ک به سرمون میزنن تکیه میکنیم ولی آشنایی با بی تی اس باعث شد به این فکر کنم ک پیامی ک اونا به ما میدن همون چیزیه ک همه ی انسان ها بهش نیاز دارن دوست داشتن خودمون خیلیییی مهمه اگه ما خودمونو قبول نداشته باشیم اونوقت مجبوریم به هیت های کسایی گوش کنیم ک باعت میشه فک کنیم ما کافی نیستیم ولی وقتی ثانیه به ثانیه این 7 قسمت رو دیدم فهمیدم هیییییچ چیز قشنگ تر از پیام و حسی که اونا باعث میشن ما نسبت به خودمون داشته باشیم نیست حقیقتا نیست . و وقتی اینارو میبینم باعث میشه فک کنم من تنها آدمی نیستم ک گاهی اوقات ناراحت میشم گاهی گریه میکنم و گاهی از خودم نا امید میشم ولی همه اینا باعث میشه ک یه شروع جدید داشته باشم به قول خودشون هر خداحافظی ، سلام یه شروع جدید و قشنگه پس از همه ی کسایی ک اینو میخونن میخوام ک به خودشون ایمان داشته باشن چون هیچ چیز مهم تر از عشقی ک به خودت داری نیست ( نمیدونم چراع یهویی اومدم اینجا این همه حرف زدم فقظ یزره خیلی احساساتی شدم :) خلاصه ببخش سرتو درد اوردم ادمینی راستی خیلیییییی منمونم بابت قرار دادن خود برنامه بعلاوه ساب های معرکه :) دوستون دارمممم آرمییییییززززززززز پرپل یوووووو :)))))
:") نمیدونم چی بگم ... حرفی برای گفتن باقی نزاشتی و هرچی که لازم بود رو گفتی و با همشون موافقم 💜


سر من درد نمیاد ، مرسی گفتی ، حرف دل خیلیامونو زدی
من ازت ممنونم 💜💜💜💜💜💜
من بعد چند وقت برای دانلود ام وی شوگا اومدم؛ پشمام ریخت؛
ترکوندین🤯🤯
له شدم
امشب اینترنت نامحدود میگیرم و بعدش خودکشی میکنم
فعلا برم 🍌بزنم تا انرژی بگیرم
برای امشب
شما هم برید 🍌بزنید واسه کرونا خوبه😄
مبارک باشه دیگه نیاز به اپیلاسیون نداری 😂💜

مرسی تو جای من یکی اضافه تر بزن 😂😂😂
بنگتن بجز این مستند سریالی نداره؟
دارد
Bring the soul
Burn the stage
واقغا ممنون از این سایت عالی که دارین
😘🥰
سلام
اینکه این قسمت اخره ینی هفته بعد ران میاد؟
دلم ران میخاد 😂😂😂
ایشالا ک میاد 😂
سوگ سوگا^0^
الان دمپاییم قشششششششنگ امادس بزنه ت فرق سرت نصفت کنهX_X👊
#دونسنگ_گستاخ👀
اصن از کجا معلوم من هیونگت نباشم ؟!!میفهمم😈
اینجام ک نیستی:/
منکه بالاخره ازت میپرسم اون سه تارو حالا ببین:/
منم اینجا نگات میکنم با دمپایی بزنی تو جیسوگ دلبندم 😂😂😂😂
اینجام نیست؟ مگ چندجا برای بودن داره 😂
راستی جیسوگ شی قسمت هفتم کیفیت 480 رو لینک نکردی خواستم اطلاع بدم درستش کنی ممنون 🥰💜
کیفیت 480 اگ پیدا بشه میذارتش لاچی مولالا جون 💜
وای جیسوگی 😅😂
فک میکردم تنها بیدار وب منم 😂💔
البته باید تشویقم کنی نشستم کار به این مهمی می کنم که وبتو خالی میکنم 😌😌😹
البته من بودم جیسوگ نبود 👀😊
افرین 😂
لطفا قسمت هفتو زودتر بزارین مرسیD:
قرار گرفت
عاشق تهیونگ
قسمت ۷ رو چرا نمیذارین؟😭
قرار گرفت
سلام خداقوت سایتتون عالیه :)
قسمت 7 رو کی میزارید؟ :(
سلام ماری جان
عالی خودتی 😍
قرار گرفت
خب راستش حرفاتون رو همه رو میدونستم و خب البته تا حدی هم موافقم ولی این فقط حرف من نیست بین یه سری آرمی های دیگه هم هست... به هر حال ممنون که جواب دادین...فکر نمیکنم یه نفر این ور اون ور بین چند میلیون طرفدار آسیبی به bts وارد کنه...


with so much love and respect
not anymore...
💜💜💜
جیسوگ جووووون قسمت 7 رو نمیذاری ؟
سلام دلیا شی
قرار گرفت 
سلام....واااای چ سایت فوق العاده ای دارین.......
خسته نباشید میگم بهتون...کارتون عالیه.....


راستش یه درخواستی داشتم.......میدونم همینجوریشم خیلی کار دارین،ولی میشه آموزش رقصای بی تی اسم بزارین خواهشا؟؟؟؟؟؟
البته اگه براتون امکان پذیره😁😁😁😁
سلام مبینا جونی 💞
کومائوووو 😍💓💓💓



یه سری آرشیو های سایت تکمیل شه اینارو هم اضافه میکنیم 💞
سلام با تشکر از سایته عالیتون
میگم فرق break the silence و bring the seol چیه چون تو دوتا گفته بودین مستندی درباره تور لاو یور سلف فرقشون چیه 💖💖 ؟ و اینکه درباره born stage هم توضیح بدید ؟
سلام 
هرکدومشون مستند تور های مختلف بنگتنه
سلام ببخشید پس کی قسمت 7 رو میزارید!؟
سلام
قرار گرفت
ماها بنگتن رو همینجوری قبول کردیم و طرفدارشون شدیم . به نظر من همین هم که به هر کشوری که میرن حتما حتما حتی اگه شده یه جمله هم به زبون اون کشور یاد میگیرن و توی کنسرت میگن خودش نشون دهنده عشق و احترامیه که نسبت به فن های کشور های دیگه دارن . وگرنه می تونستن خیلی راحت اینکارو نکنن چون یاد گرفتن حتی چند جمله از یه زبونی که تا حالا حتی به گوشتم نخورده توی یکی دو روز خیلی سخته ولی اون ها بازم به خاطر آرمی ها اینکارو میکنن . البته شما راست میگین به هر حال نمیشه کسی رو مجبور به آرمی موندن کرد .
👏👏
سلام خوبین؟یه چیزی مدتیه که راجع به bts ذهن منو درگیر کرده... اونم اینه که من حس میکنک به عنوان یه اینترنشنال آرمی اونقدری که باید بهم احترام گذاشته نمیشه... چرا این حرف رو میزنم؟ببینید توی ویورس فقط و فقط به کامنتای کره ای جواب میدن...یا توی ویلایوا حتی یه بار هم نشده یه کامنت به زبون دیگه ای جواب بدن... یا اینکه اصلا هیچ وقت آهنگ گروهی یعنی همه توش باشن فول اینگلیش نخوندن که فقط یکی برای احترام به این همه طرفدار خارجی لازم بود... از بین همه من خیلی بیش تر این حسو به مکنه لاین دارم... بعد این قضیه رفتم و یه سرچ کوچیک توی گوگل کردم و فهمیدم که کره در رده ریسیسم ترین کشورهای دنیاست... و این خیلی ناراحت کننده است... خواهش میکنم اگه فقط یه دلیل فقط یه دلیل دارین که خلافشو ثابت کنه بهم بگین... چون واقعا حس میکنم که دیگه نمیتونم آرمی بمونم...
سلام
تهیونگ هم توی ویورس در جواب ارمی ای که کامنت گذاشته بود "چرا فقط به کامنت های کره ای جواب میدی؟" گفت که "انگلیسیم به اندازه کافی خوب نیست "

بنگتن از روز اول لیریک آهنگ هاشون یا کره ای بود یا کره ای انگلیسی (از اون موقع که زیاد معروف نبودن) و خب ما ارمی ها از همین سبک ها خوشمون اومد و ارمی شدیم ، بنابراین چرا بنگتن تغییر کنه و آهنگ های فول انگلیسی بخونه ؟

با این حال هر چند مدت یک بار آهنگ های تکی انگلیسی یا چند نفری میخونن که همین نشان دهنده احترام به فن های خارجیه
بطور مثال سوییت نایت تهیونگ ، هو آر یو کوکمین با لاو ، آهنگ او اس تی "بی تی ای ورلد" یه سری ترک هاش

کامنت ها توی ویلایو به سرعت واسشون بالا میره چون تعداد فن ها و البته کامنتهاشون خیلی زیاده ، و من که خودمو جاشون میزارم میبینم غیر ممکنه بشه تو یک ثانیه کامنت انگلیسیو کامل خوند و معنیشو متوجه شد چون زبان مادریشون که نیست 

حالا واسه ویورس هم ممکنه بیایم و با خودمون بگیم ، بنگتن میتونه ترنسلیت کنه و جواب ارمی های خارجی رو بده ، اما واقعا انصافه که یک ساعت برن کامنت ترجمه کنن و جواب بدن در صورتی که همین طوریش هم کل زندگیشونو پای کارشون و ارمیا گذاشتن و وقتی برای زندگی روزمره و عادیشون نمیزارن

البته قضاوت ها متفاوته 
این حرف ها برداشت خودم بود

راستش من نمیتونم کاری کنم یکی ارمی بمونه یا نه ، این چیزیه که خودتون تصمیم میگیرید💜
خواهشا قسمت 7 رو بذارین لطفاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
سلام
قرار گرفت
سلام😁
خیلی ممنون از سایت عالی تون😘❤
قسمت 7 رو قرار نمیدین ؟
سلاممم
😍😍😍😍😍
قرار میگیره
برای من لینکا خرابه 😭
لینک کدوم قسمت و کدوم کیفیت ؟
قسمتا چن ساعتن؟
با این اینترنت شخمی فک نکنم بتونم دانلود کنم
نیم ساعت
آیگوو
سلام برای زیرنویس‌ها برنامه rar رو دارم اما باز فایلش نمیاد... برای زیرنویس راهنمایی میکنین...
مرسی🙂
زیرنویس ها رر نیستن
نیاز نیست اکسترکت شد
فقط رو ویدیو بازش کنید
ببخشید زیرنویس قسمت ۵ از rarخارج نمیشه لطف میکند درستش کنید
رر نیستن حدیث شه
اس آر تی هستن
واییییییی بلخره قسمت 5 آپلود شددددد!!
چشمم ب سایت خشک شد هی میومدم چک میکردم اومده یا ن
😊😊💛
بی تی...........بی نظیرع
:")
میشه لطفا ریکشن بی تی اس به موزیک ویدیو just one day رو تو کانال قرار بدی
فکر نمیکنم ری اکشانو قرار بدیم پردیس جون
برنامه های مهمتر و زیادی هستن ک اولویت دارن
میگم میشه ساب انگلیسیم جدا برا دانلود بذارین؟ ممنون
سلام
ساب انگلیسی جدا نداریم 
خودمون ساب میزنیم تا بتونیم فارسی ترجمه کنیم
سلام عزیزم ممنون و خسته نباشید
ببخشید اهنگی که توی قسمت اول تهیونگ توی ماشیون باهاش میخونه اسمش چیه؟
سلام
اون اهنگو تهیونگ منتشرش نکرده ، منم اولین بار تو همین قسمت شنیدمش
سلام..میگم انگار کامنتا من نمیاد.چندین بار کامنت دادم
سلام
میاد میاد 
نه مشکلی نداره،خودم یه چند ثانیه ای عقب جلوش کردم درست شد.
واییی آره ولا،یه بارنامجون گفته وقتی نظراتو میخونده چون انگلیسی بودن فقط نظراتو خوبو میخونده که اعضا متوجه نشن😢😢همشو خودش تنها تحمل کرد😢😢
خداروشکر
😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 مهربونم 😭😭
جیسوگ شی بنظرت Burn The Stage بهتر بود یا Bring The Soul یا Break The Silence ؟ خودم برن د استیجو کامل ندیدم ولی احساس میکنم برینگ د سول از همش بهتره :(
من برینگ د سولو ندیدم
اما بین این دو تا 
برن استیجو بیشتر دوس دارم چون تو دورانی بود که خاطره ساخت واسم
آخخخخخخخخخخخخخخخ جوننننننننننن قسمت جدیددددددد
گیشگلیگ گیش
راستی جیسوگااا...من وقتی خسته میشم میام وب تو پاسخ هاتو میخونم انرژی میگیرم:|
اونم مفتکی:|
😂😂😂😂😂😂

عه جدی میگی ؟؟؟؟
باید ازت پورسانت بگیرم ازین به بعد 😂
مای مام تولد می واش مای هندز
واش مای هندز
گو اند واش یور هند/:
جیسوگا کامان
واش یور هندز
واش یور هندز
یو شود واش یور هندز
خدایا... تف تو این جم کیدز/:😭
عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر ننه😭 اینو خعلی دوس دارم/:
앰삽 사배 맣타배/:
دانی... عاهنگ who رو تحلیل نموده بودیدم/:
انقد قشنگ تحلیلیده بودم/:
به تو که نمیگم/:
تف بهتتت
جم کیدز میبینی؟؟؟؟
بیبی شارک
دو دو رو دو دو دو 
مامی شارک
دو دو رو دو دو دو 
ددی شارک دو دو رو دو دود دو
بینی شارک
😂😂😂


عزیزم رو میخوام -______-

الان اومدی بهم بگی که اهنگ تحلیلی کردی و به من نمیکنی ؟ -_-
سیما خوب بزرگت نکرده -____-
چرا زیرنویسا دان نمیشن؟:(
چک شد مشکلی نداشت
سلام
ایم بک بعد از یک مدت طولانی🙋‍♀️🙋‍♀️
جیسوگ میشه بگی چجوری زیرنویس هارو با فیلم هماهنگ کنم
زیرنویس قسمت یک برک د سایلنت هماهنگ نیست 🤦‍♀️🤦‍♀️
و من نمیدونم باید چه کنم 🥺🥺🥺
سلام
اگه امکانش برات وجود داره یکبار دیگه کیفیت ۴۸۰ رو دانلود کن
لینک ۴۸۰ قدیمیه قسمت یک رو عوض کردم و هماهنگشو گذاشتم
سلام ببخشید این مستندشون در اصل از weverse پخش میشه یا جای دیگس؟
سلام
فقط از ویورس
جدی چجوری انقدر با حجم کم تونستین بذارین؟؟؟😍💖
جاهای دگ خیلییی حجمشون زیاد بود😑
دستتون درد نکنه واقعا انقدر ذوق کردم که😭😭💕💕
حجمش همینه آخه 😂
بقیه جاها چطوری با حجم زیاد گذاشتن ؟😓
ینی دیشب تا گفت کنسله من عینه بختک افتادم رو سایت 😁😁هم قسمت سوم اینو دانلود کردم هم از لوگای جدید 😂😂😂😂آخخخخ تا باشه از این کنسلیا باشه😁😍😍
اصا وقتی آدم درس داره.  برنامه های بنگتن سه برابر حالت عادی به ادم کیف میده 😂
بچه ها😶
معلمه اسکلمون کرده بود😑😑😑یه روز کامل وقت گرانبهامو پاسه شیمی هدر دادم بعد اومده میگه میخواستم بخونین فقط و اینکه لذت کنسل شدن یهویی امتحان به وسیه معلمو حتی اگه بلدم باشین امتحان کنین😐😐
خو نمیتونست اینو از صبحش بگه من الکی اینقدر خود آزاری نکن آخه😑😑
ولی خدایی خیلی حال داد کنسلش کرد با اینکه خونده بودم😂😂😂😂😂😂😂
وقت گرانبهام هدر رفت ولی ارزششو داشت خیلی حالیدم😁😁😂😂😂😂
کِنچانا
ضرر که نکردی ، درس خوندی 


😂😂😂😂
شب را
درحصارِ سکوت
به گوش 
شب پره های عاشق نجوامیکنم
شایدعشق
که رویایی فراموش شده در دنیای تاریکشان است
باشکوه بایستد...
😍😍😍
لعنت به نتی که بد موقع میره😑😑
لعنت به امتحانا که بیست و چهار ساعته هستن😐😐
و در آخر لعنت به من که هنوز نتونستم با این شرایط کنار بیام😑😐😂😂
بهتره من از وضعیتم صحبت نکنم 🤦‍♀️ تو ور برابر من خیلی خوشبختی 😂
وایییییییی اووووووففففففففف😈😈😈😵😭😭😭😭😭😭😭من تا قسمت دو دیده بودم میخواستم امشب سه شو ببینم معلمم اومد زرت امتحان شیمی گذاشت😑😑😶
نمیخوامممممم شیمیییییی بدمممم،بدم میااااددد😭😭😭😭😭😭😭
من میخوام سه شو ببینم آخه چراااا گند میزنن به برنامه های من😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
حالا بعدا ببین فرار که نمیکنه 😹😹
ن عزیزم من خودم رقصشو دیدم درسته با جی هوپ شروع میشه ولی بازم صدای نامجونه گلم...فقط تو کنسرتا میخونه انقد این اهنگو دوس دارم ک بیشتر از صد بار شنیدم...حتی تو موزیک ویدیوشم نامجونه اول کلا اصلا جی هوپ نمیخونه😔😔😔میخوام ببینم قضیه چیه ینی توام بری موزیک ویدیوشو ببینی اصلا جی هوپ نمیخونه
داری درمورد اسپرینگ دی حرف میزنی؟
اگ اونه ک تو کنسرتها و اجرا ها قسمت اولشو جیهوپ میخونه و صدای خودشه برعکس ام وی ک نامجونه
شنیدم ک بخاطر اینک تناسب تو متنی ک میخونن برقرار بشه و همه بخونن اینکارو کردن چون متن جیهوپ خیلی کمه
سلام خسته نباشید
آقا قسمت ۳ قابل دانلود نیست چرا؟
دفه قبلم اومدم قسمت دو قابل دانلود نبود
الان که سه اضاف شده اون درست شده
باز سه خرابه
لینک مشکلی نداره مهدیه جان
دوباره امتحان کن 😊
尺ム乙ノ乇 💖🎶
آخ اوپا قربون هارتت
ندیدم اون فیلمه رو ولی میرم میبینم ^^
آه اوپا من این موفقیت رو مدیون تو هستم مرسیییییی الگوی مهربونم
خب حواسم هست پیچوندیااااا جمله ی بعدی پلیز :)❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
دور از جونت عهههه -_-
سریاله، حتما ببینش خیلی خوبه 😂
آره دیگه 😏😏

خداییش خیلی حواست هست 😂😂😂
جمله بعدی و کاربردی من تو زندگیم اینه :
"دنیا رو آسون بگیر تا بهت آسون بگیره"
خدایی خیلی از جاها بهم کمک کرد 
انشالله که به درد تو هم بخوره 
هووو هووو یافتمممم یافتممم جیسوگ شی🎉🎉🎉😍😍،اون آهنگه که گفتم پسرابا ریتم هندی میخوندن،هندی نبود یه آهنگ به زبون ژاپنی بود که ماله شوگا و جیهوپ هسته ولی خیلی کم شنیده شده و الان دیگه همه پسرا با هم میخوننش😁😁اسمشم هستotsukareخیلی هم معنی بامزه ای داره😂😂😂😂
اووووو فهمیدم کدومو میگییییی آره این اهنگه خیلی باحاله منم خودم تو اجراهاشون دیدم فقط 😂
بعدا یه چند تا اجرا باید ازین آهنگ بزارم اینجا 
معنیشو تاحالا نخوندم😁 ایگو 
جیسوگ شی،سیما شی،واقعا نمیدونم چی بگم،اصن...اصن...
آقاااااااا خیلیییییییی خوبببیییننننننننننن،چطوری میتونین انقدر خوب باشینننننن.ووووایییییییی خداااااااااااااااااا،هرچی بخوام تو سایتتون هستتتت.
نکزچ،ثیهثیکخیخقگچ،قچس،میکخباحیگستویعبخیکنبنچسکهسبخثتجیکبخاحی
خسته نباشیننننننن دارین واقعا.
پرپل یو💜انو آی لاو یو😍💓💓💓❤💓❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤
فایتینگ👍
تایم بندی زیر نویس قسمت 3 رو من درست کردم ، اولین بار بود زیرنویس ساختم پس دوسش داشته باش جیهوپ لاور شه😭😭😭

جدیدا شیفته خوب بودن شدم 😂 یه عالمه زور زدم که زیرنویسشو زود تر از بقیه جاها بزارم 😂😂😂
اخ مرسییی این جمله خسته نباشیدت منو ساخت
پرپل یوووو تووووو

ولی خدایی بعد دیدن این قسمت 3 فهمیدم ار ام چقدر فشار میاد بهش سر هر کامبک ... ایگو ...


فایتینگگگگ
واقعا عالی
فائزه شههه، ساعت چهار صبح!
ایول خدایی 💞
尺ム乙ノ乇 💖🎶
سلاااااااااااااااام عمو بمبییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
خب از اونجاییکه آی لاو یو سو ماچ پس اگه الان ( من دارم پیام میدم شبه) بگی روزه من باورت می کنم !
اوپا خداییش خیلی سوالت پیچیده بود اولش مغزم هنگید طول کشید ویندوزم بالا بیاد ^^
حالا قبول شدم یا کلاس جبرانی نیازم؟؟؟
اووووووووووو راضیه شیییی ، اصا هارتم💓💓
اگه سریال ادیسه کره ای رو دیده باشی متوجه حرفم میشی:
هَــــــــپپپپپپپپکـــــیاااااااااااااااا


امتحان باید پیچیده باشه دیگه 😂
😭 نیاز نداری. صد در صد قبولییی
یعنی بهتر از خودتون خودتون هستید عالی عالی همیشه بروز و کامل برای سایت عالیتون ممنون و با قدرت ادامه بدید هرچقدر بگم چقدر سایته کامل و عالی هستید کم گفتم عالی ترین سایتی که دیدم برای بی تی اس
مرسیییی ساراااااا شییییی
کامنتت مثل یه تیر خورد تو قلبم و انرژی تزریق کرد بهم 😻😻😻😻😻😻
هایییی*_*
برای سایت فوق العادتون ممنون^_^
ی برنامه ای بود ک پسرا رفته بودن عربستان (فک کنم البته)بعد پسرا ی شب رفتن فک کنم ی مراسمی جشنی نمیدونم بعدش تهیونگ رفت و عربی رقصید میشه بگید چه برنامه ایه؟
من خیلی تو سایتتون گشتم ولی ندیدم:(
بازم مرسی برای همه چی:)
سامر پکیج تو دبی عه 🙌

تو قسمت دی وی دی ها برو هستش
لابیوووو💞💞💞💞
"آخرین سریال مستندی که به لحظه های زیبا و فراموش نشدنی بی تی اس و آرمی در طی یه تور جهانی فوق العاده دیگه، یک دید نزدیک میده."
ینی أز أین مستندا برای تور mots7 نداریم !؟
اووووو
نمیدونم... شاید منظورش اینه که آخرین مستندیع که واسه تور اسپیک ساخته شده و مستند دیگه ای واسه این تور ساخته نخواهد شد 
وای واقعا ممنون زیرنویسارو زود تر از همه میزارید 💜💜
راستی کانال تلگرام دارین؟
خواهشششش ملیکا ارمی 😻😻😻

آنده یو آنده
نداریم 
راستی جیسوگا،سیماشی وبچه ها،یه سوالی ذهن مرا چند سواییست بسی آشفته کرده😁😁:
هیچکدومتون نمیدونین این آهنگی که پسرا تو یکی از کنسراتاشون با ریتم هندی میخوندن چیه؟؟(بعضیا میگن هندیه،بعضیا میگن ژاپنیه)
واقعا شدید دلم میخواد بدونم کدوم آهنگشونه😭😭😭😭
دقیقه چند ؟؟؟
تشکرات می شود جسیوگا😘😘💙💜
آخخخ فک کنم دوباره عر زیاد بزنم سرش😭😭😭😭😭😭😭
مستند قبلیشون که من آماده فوران گریه بودم،احتمالا این یکی هم همینطوره دیگه😭😭😭😭😭😭
بمیرم الهی براشون،چقدر سختی میکشن بچه هام😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
کارگردان این سریالو باید تحسین کرد ... 

وای من سر مستند برن د استیج (اولیش) یه شب انقدر گریه کردم که شبش خواب بنگتنو دیدم (که االبته خواب گریه داری بود اونم -_-)
وای مرسی خیلی دوس داشتم با ساب فارسی ببینمش...💖😍😍😍
😻😻😻 جاست فور یو گذاشتم این سابو آریدیتی؟ شی
تنکیو جیس جیس😍🌹💙
خواهش😻😻😻
尺ム乙ノ乇 💖🎶
سلااام اوپااااااا
خوبیییی؟؟؟ اوپا مزاحم شدم برا درس بعدی...ولت نمی کنم تا کامل همه چیو بهم درس ندی
فقط اوپا اون جمله اولی رو روش خیلی کار کردم ولی فکر کنم هنوز روش اشکال دارم یه امتحان بگیری حله^^
جمله دومیم چون اصولا زود نا امید میشم بسی کاربردی بود :)
اوپا من سیریش تر از این حرفام هرچی جمله داری رو کن❤😘
هلوووو راضیه شییییییی
😂😂😂 الان حضور ذهن ندارم 
امتحانت کنم ...
" من خود عمو بمبی ام " ------> جوابت به این حرفم چیه؟؟

ببین تلاشتو بکن اگه واقعا واقعا دیدی توش استعداد نداری ازون جمله استفاده کن 😂😂

فعلا امتحان بده ببینم قبول میشی یا نه
سلام زیرنویس قسمت دومو نزاشتین هنوز؟
سلام
قرار گرفت 
اخ من عاششششق وبلاگتووونم حرف نداره ... راستی اگر میشه با هاردساب انگلیسی بزارین مث اپیزود یک چون ساب فارسی یکم دیرتر میاد .
اوکی😉
باز شروع شد بشینیم ببینیم و اشک بریزیم😭😭😭😭😭😭😭😭😭ولی همچنان دوسش دارم😍😭 ممنون که اینقدر سرعت عملتون بالاس❤❤
😂😂😂😭😭😭
خواهش میکنم 
سلام ببخشید زیرنویس قسمت ۲ کی میاد؟؟
سلام
قرار گرفت 
salam azizam .... khaste nabashi .
ye soal dashtam emruz compani big hit ye etelaeiye dad ke ye bang bang con dg gharare anjam beshe vali inbar puliye va moteasefane ma tu iran nemituni bebinim ... injuri ke man fahmidam zaheran inbar vaghean live ejra mikonan
mikhastam bedunam shoma vasatun maghdur hast unam baramun bezarid?
سلام ریحانا شی
بعد از تموم شدن کنسرت به احتمال زیاد میزاریمش
وای خدا کیفیت 720 کی آپلود میشه... مُردم از انتظار، دیگه طاقت ندارم
سلام
قرار گرفت 
وای اومده هوراااا دستتون درد نکنه😍
یه چیزی بیگ هیت تو اینستاش گفته یه کنسرت لایو قراره بذارن فک کنم تاریخ شمسیش بشه بیست و پنج خرداد فقط پولیه😭 با عرض معذرت خدمت بنگ پی دی نیم و اعضای بیگ هیت🙄 میدونین لینک قاچاقی از کجا بیارم؟ خودتون میذارین تو سایت؟
خواهشششش😻😻😻

لینک و ایناشو باید از توییتر گیر بیاری 
چون بیگ هیت وسط اجرا هی لینکارو میزنه و فیلتر میکنه و بنابراین لینک ثابتی نیست که بخوام بزارمش سایت 
کیفیته ۱۰۸۰ میذارین؟!
سلام قرار گرفت 
قشنگم هاردساب انگلیسی داره یا نه؟
سلام
این کیفیت های جدیدی که گذاشتم قسمت یک بدون هاردسابه و قسمت دو هارد ساب داره 
سلام سلامممم کیوت کیفیت 1080 یا hdنداره؟
سلام قرار گرفت 
😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
:")
سلام خوبی میتونم ی سوال بی ربط ازت بپرسم از اونجایی ک بیشتر چیزا رو راجب btsمیدونی اخه تازه آرمی شدم...چرا جی هوپ تو اهنگ spring dayنخونده😕مرسی اگ جواب بدی فدات شم...سایتتم عالیه فقط نمیدونم از کجا شروع کنم
سلام 
آیگو کی گفته ؟؟ همشون با هم این اهنگ رو خوندن و جی هوپ هم خونده ، اصلا قسمت اول اهنگ با جیهوپ و ار ام شروع میشه!
لابیووووووو😻😻😻💞
از ران ها شروع کن 😂
کیفیت بهتر نمیذارید؟؟
سلام قرار گرفت 
سلام عزیزم
خیلی ممنون بخاطر فن سایت بی نظیرتون
کیفیت ۱۰۸۰ قرار نمیگیره؟
سلام قرار گرفت 
سلام میواستم ازتون چند تا سوال بپرسم.
چقدر طول میکشه تا بتونین چیزی که میاد رو اپلود کنید ؟
مثلا گفتید کیفیت 720 در حال اپلوده منظورتون چی بوده؟
شرایط ادمین شدن یا کمک کردن بهتون چیه ؟
بعد میشه لطفا بمبارو هم کامل کنید ؟
ممنون از پیج خوبتون امیدوارم همین جوری ادامه بدید:)
سلام 
معلوم نیس بستگی به شرایط داره چون همون طور که میدونی برنامه پولیه و گذاشتنش هم دردسرای خودشو داره که باعث میشه یکم طول بکشه 
شرایطش رو سیما تو پستاش گذاشته‌ بود 
سعی میکنیم 
لابیوووو
مرسی جیسوگ شه🥰❤
خواهشششش😻😻😻
چرا اخرین !؟ :(
؟؟
کی قسمت ۱ و ۲ رو میزارین ؟ مردم از بس هر روز سایتتونو چک کردم 😭😂
سلام قرار گرفت 
سلااااااااااااااام گوگولیا
قسمت 1و2 اومدههههههههههههههههههه
زیرنویس فارسیم میزارید؟؟
سلام
قرار گرفت 
وایییییی اومده قسمت 1 و 2 اگه بشه که زودتر بذارین لطفا
چشم بزودی قرار میگیره
شت شت شت
این دیگه کججاااااااا بووودددد:/
جیسوگ ننه زدی تو کار اتک:/
من الان واسه چی عر بزنم واسه کدوم نت بذارم:||
من این وسط واسطه ام :')
بیگ هیت زده توی کار اتک :")
واااااااایی پس کی میااااد😭😭
تاریخ زدم که 😂
وااااااااااااای ذوق دارم . Burn the stage و bring the soul که فوق العاده بودن بی صبرانه واسه این یکی منتظرم . میگم ببخشید دو تا سوال دارم . یکی اینکه وقتی منتشر بشه چقدر طول میکشه تا ترجمه بشه ؟ یکی هم اینکه این اینجوریه که هر هفته قراره یک قسمت بیاد ؟
خیلی خیلی ممنون از زحماتتون❤❤❤❤❤❤
منم بسی ذوق دارم 
البته میدونم قراره سرش اشک بریزم 😂
آره یک قسمت میاد 
ازونجایی که باید سابشو بسازیم هنوز مطمئن نیستم که چقدر طول خواهد کشید
واییی خدااا زودتر بیادددددددد🥺🥺🥺😍
دوباره حتما با دیدن خستگیشون گریم در میاد ولی بازم میخوام زود تر بیاد😅
ایگوو دیگ باید صبر کرد 😪
دقیقا
اون خون گریه کردن رو خوب اومدی
دو سری قبلی هم همین بودن😄
😍😍😍😍😍❤❤❤❤❤
😭😍
جیسوگ شی همون موقع که بیاد میزارین دیگه؟؟اخه تو بخش پولیا ویورس قراره پخش بشه؟!!!یا فرق نداره؟؟؟؟؟؟
بعلی همون موقع میذاریم
سلام جیسوگ شه
سلام اونی سیما جون
نمیدونم کی داره جواب خووو :///////
این چی میگهههههههه
من حالا هم کف و خون بالا میارم هم کف و خون گریه میکنم بعدشم که میرم اون دنیا قطعا پرونده هامو گم میکنن بین جهنم و بهشت معطل میشم یا میرم تو افق محو شم که قطعا همتون یا نصف بیشترتون زود تر رفتید افق بیام جلوتر شمارو میبینم . کلا من ....
اصن کلن ://....
این میگ ی سریال دیگ در پیش داریم 🤔
ن نترس گم نمیشن 😂البته دور از جونت 😅
بیا حتما آشنا پیدا میکنی 😇
بابا من هنوز برینگ د سول رو ندیدم
یکم اهسته تر😐😐
چراهیچکس هیچیو بامن هماهنگ نمیکنه؟؟😭😭😭
منم ندیدم
با منم هماهنگ نمیکنن :(
بی صبرانه منتظرم
منممم :")
وااای😍😍😍
بی صبرانه منتظرشم😍😍😍❤❤❤
منممم
فک کنم بازم خون گریه کنیم سر این برنامه 😂
آخ جون☺️
مرسییی🙃🙂🍓
😍😍
WOW😭😭😭😭😭
یههه 😭
اوه.................
یهههه.... 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.