بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۱۵ ]

سلام خسته نباشید ببخشید میشه برنامه summer package روهم بزارید 🤚😍؟تو سایت گشتم پیداش نکردم.

سایت در دسترس است آدرس:

KLStar.ir

-----------------------

 فعالیت‌های این وبلاگ متوقف شده و ادامه فعالیتها در سایت می‌باشد

لطفا سوالات خودرا در سایت اصلی بپرسید

ببخشید برنامه bon borage رو نمیزارید؟
داخل ویورس منتشر میشه
فک کنم ادامه learn korean with bts
خود آموزش کره ای با بی تی اس رو شما کامل گزاشتید؟
بسی عالییی👌🤩❤
فدایتت❤❤
سلام
وینتر پکیج اومد خواهشن بزارید میسی^0^ ^_^
حتمن عزیزز
واااییی واقعا مرسی که هستید...ممنون از سایت قشنگتون :))))))
مرسیی ازت ک اینجا رو انتخاب کردی💜🤣🤣
😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 چرا باز نمیکنه 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
미안해
مرورگراو عوض کن فدا
این اهنگی که روش هست کودوم اهنگشونه؟؟
اون spot1 ک life gose on 
اون spot2 هم  telepathy
ک جفت شون واسه البوم BEهستتن
دلم می خواد سریع تر ۳۰ بهمن بیاد🥴


ایگوو به ی زودی میاد ک فکرشم نمیکنی
سحر اولین کامنت سایت جدید مال منه 😒😒
 ولی وقتی من کامنت دادمم هیچ کامنتی تو سایت نبود که؟؟
خود جیسوکم گفت اولین نفر من نظر دادم 


به هر حال مبارکت باشه
تا ۳۰ بهمن یه ذره زیاااد نمونده :((((( ;)
یس یسسس
هرروز که ران یا هر چی میاد حس میکنم این دیگه تهشه ولی نخیرررر بی تی اس اینو بهمون ثابت میکنه ک بدتر از اینام هس😐😂😂
خخخخ دقیقااااا 😁😁
yalda.kooki💖💝
واییییی ممنونمم😘😍😍خیلی خوبه سایتتون واقعا ممنون بوراهه 💜💜💝
خواهش و فدا عزیزز❤❤💜💜💜💜💜💜💜
من برم محویده بشم در افق🚶🏼‍♀️......🌅
ی جام برا من بگیرزز افقققققققق
کامت جالبی بود😂😂😂
حالا ایشالا تو سایت جدید خودمون کامت همو ریپلای میکنیم😅
اری ارییی 


خخخ ولیی ی چیزو لو بدم اولین ارمی ک کامنت گذاشته وب جیسوک خودمممم😎😎 وب جدیدششو میگم
ولی اری ریپلای کردن خیلیی خوبهه
دیابت خالص به همراه کمی سرطان پوست:")
😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.