بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

ترجمه ی آهنگ Scenery از وی

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۰۲ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۱:۲۹
  • ۲۰۲۴۹

ترجمه ی آهنگ Scenery از وی

تو خیابونی که از گل پُر شده

امروزم میبینمت

میتونم تو ذهنم نگهت دارم؟


توی پارک، جایی که ماهِ سپیده دم میگذره

الان با احساساتم پُر میکنمش

این آهنگ برای توئه

صدای عکس گرفتن دوربین رو میشنوم

که توسط ماهِ تو آسمون شب روشن شده


هنوزم در تعجبم، در تعجبم، داستان زیبا

هنوزم در تعجبم، در تعجبم، بهترین قسمتش

هنوزم سردرگمم، سردرگم، داستان بعد

میخوام کاری کنم مال من بشی


قلبم ناراحته بخاطر اینکه 

تصویر اون یه لحظه ی خاص رو از دست داد

پشیمونم، به این امید که اون لحظه دوباره بیاد


من با تیکه تیکه جمع کردن نور ماه

نور درست میکنم

پس لطفا بیا سمت من

همونطور که دیروز اومدی


هنوزم در تعجبم، در تعجبم، داستان زیبا

هنوزم در تعجبم، در تعجبم، بهترین قسمتش

هنوزم سردرگمم، سردرگم، داستان بعد

میخوام کاری کنم مال من بشی


هنوزم در تعجبم، در تعجبم، داستان زیبا

هنوزم در تعجبم، در تعجبم، بهترین قسمتش

هنوزم سردرگمم، سردرگم، داستان بعد

میخوام کاری کنم مال من بشی


اگه بری و جای پات رو پشت سر بذاری

من از اون گرما مراقبت میکنم

سیاه و سفید نگهش میدارم





ترجمه از:   @Bangtanboyzzz 

آخه چه قدر کاورش خوبه😭

دسته بندی :
 ترجمه

دیدگاه ها [ ۳ ]

صدای این بشر معجزس با اهنگش میرم
قربون صداش😍😍😍💜
وای خدا قربونش برم. عاشق خودشو
و صداشم.مرسی 💓💓
عالی بود ممنون
😍💞💞💞
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.